Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā straujo viedierīču spēļu jeb “mobile gaming” nozares attīstību un ar mērķi uzrunāt digitāli jauniešu auditorijas patērētājus, olu ražotne “Alūksnes putnu ferma”, kas ietilpst akciju sabiedrībā “APF Holdings”, investējusi vairāk nekā 200 000 eiro jauna olu zīmola un mobilās aplikācijas “The Chick Game” izveidē.

Rezultātā patērētāji, iegādājoties jauno “The Chick Game” produktu līniju, varēs kļūt par “virtuāliem vistu fermeriem”, kuri digitālā un izklaidējošā veidā apgūst modernās putnkopības tradīcijas.

“Attīstot “The Chick Game” projektu, sapratām, ka ātrās aprites un pārtikas sektors var būt liels ieguvējas, ja ikdienas ēdiens “tiks servēts” jaunā, digitāli garšīgā veidolā,” komentē Jana Garanča, “APF Holdings” digitālo projektu direktore.

Pašlaik visā pasaulē ir vairāk nekā 3 miljardi videospēļu spēlētāju. Arī Eiropas Savienības olu patēriņš uz vienu iedzīvotāju strauji pieaug ik gadu. Tādēļ “Alūksnes putnu fermai” radās ideja apvienot olas ar virtuālo pasauli, lai radītu modernu un izglītojošu spēli gan patērētājiem, gan spēlētājiem. “The Chick Game” ļaus izprast un labāk iepazīt putnu fermas aizkulises, kā arī dos iespēju jaunākai auditorijai izglītoties finanšu pamatprincipu apgūšanā.

Spēlēs izstrādātājs ir “The Chick Game Studios” Ltd. - SIA “APF Holdings” un SIA “FortySeven Software Professionals” kopuzņēmums. “FortySeven Software Professionals” ir vadošais Eiropas IT konsultāciju un programmatūras izstrādes uzņēmums ar vairāk nekā desmit gadu pieredzi projektu īstenošanā dažādās nozarēs, tostarp enerģētikā, fintech un datorspēlēs.