Citas ziņas

«Amadeus e-Travel» otro gadu pēc kātras atzīti par labākajiem

Aivars Mackevics [email protected], 15.11.2005

Jaunākais izdevums

Amadeus e-komercijas nodaļa e-Travel otro gadu pēc kārtas ieguvusi prestižo World Travel Awards apbalvojumu kā pasaules vadošais interneta rezervēšanas mehānismu tehnoloģiju nodrošinātājs (World’s Leading Internet Booking Engine Technology Provider). World Travel Awards pasaules tūrisma balvas katru gadu tiek pasniegtas par izcilākajiem sasniegumiem pasaules tūrisma industrijā. Par pretendentiem balso tūrisma profesionāļi no vairāk kā 200 valstīm visā pasaulē. Pēdējos 12 mēnešus Amadeus strādājis pie produktu un pakalpojumu attīstītības, lai arvien uzlabotu patērētāju pieredzi, iegādājoties ceļojumus internetā. Šobrīd e-Travel pakalpojumus izmanto lidsabiedrības, tūrisma aģentūras un citi e-tūrisma uzņēmumi 90 pasaules valstīs. Klientu vidū ir DaimlerChrysler un Oracle Corporation, lidsabiedrības Air France, Iberia, Qantas, interneta tūrisma aģentūras, piemēram Opodo.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» plāno atpūtas tūrisma tehnoloģiju attīstību

Aivars Mackevics [email protected], 23.05.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus ir apņēmies drīzumā atklāt plānotās atpūtas tūrisma tehnoloģiju iniciatīvas Lielbritānijas ceļojumu aģentiem un tūroperatoriem. Jaunie tehnoloģiju risinājumi brīvā laika sektoram tiks izpausti nākamo mēnešu laikā, tie būs tikai daži no Amadeus plāniem paplašināties attiecīgajā jomā. Šie notikumi seko iepriekš pasludinātam ikgadējam pieaugumam kruīzu braucienu rezervācijās, izmantojot Amadeus, kas noteikta 75% apmērā. Amadeus vēlas nostiprināt savas pozīcijas Lielbritānijas korporatīvajā sektorā, kur pašreizēja tirgus daļa sastāda 25%. Paredzams, ka Amadeus atklās informāciju arī par darījumiem ar avio kompāniju interneta mājas lapām Ķīnā un interneta atbalsta kompānijām Indijā. Jau iepriekš tika ziņots, ka arī vērienīgā online ceļojumu kompānija Expedia ir sākusi izmantot Amadeus sistēmu sākotnēji četrās Eiropas valstīs, kam 2006.gada trešajā ceturksnī pievienosies arī Āzijas – Klusā okeāna reģiona valstis. Līdz 2009.gadam ir pagarināta arī Amadeus vienošanās ar Sabre/Travelocity piederošo Lastminute.com. Amadeus darbības rezultāti pagājušajam gadam parāda, ka 12% no kopējo rezervāciju skaita tika veikts caur interneta ceļojumu aģentūrām vai citiem avio kompāniju interneta resursiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amadeus Latvija: Jaunu konkurentu parādīšanās tirgū un cīņa par klientu lojalitāti ir ļoti grūta

Db.lv, 04.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA «Amadeus Latvija», kas nodrošina tūrisma industriju ar datorizētu aviobiļešu rezervēšanas sistēmu, apgrozījums pagājušajā gadā bija 2,865 miljoni eiro, kas bija par 4,4% vairāk nekā 2016.gadā, ziņo «Lursoft» Klientu portfelis.

Savukārt uzņēmuma peļņa pēc nodokļiem samazinājās par 3,7%, salīdzinot ar gadu iepriekš, un 2017.gadā bija 608 tūkstoši eiro.

«Sabiedrībai ir izdevies realizēt biznesa plānā izvirzītos mērķus attiecībā uz rezervāciju skaitu un noturēt tirgus līdera pozīciju šajā nozarē,» uzņēmums norāda gada pārskatā. 2017.gadā uzņēmums ieviesa jaunus produktus un alternatīvas norēķinu iespējas klientiem. SIA «Amadeus Latvija» pagājušajā gadā arī ieguvis vairākus jaunus klientus, kas izvēlējās uzņēmuma sniegtos pakalpojumus.

Uzņēmuma darbinieku skaits pērn nemainījās, un tas nodarbināja septiņus cilvēkus.

Savukārt SIA «Amadeus Latvija» kopējie maksājumi valsts kopbudžetā pieauga par 49,4% un pērn veidoja 511 tūkstošus eiro.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Kaleva Travel grupai – jauns īpašnieks

Ingrīda Drazdovska, 07.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Carlson Wagonlit Travel kļuvis par 100% Kaleva Travel grupas uzņēmumu īpašnieku, informē kompānija Kaleva Travel.

Viens no lielākajiem darījumu braucienu organizēšanas pakalpojumu sniedzējiem pasaulē – uzņēmums Carlson Wagonlit Travel (CWT) ir pilnībā iegādājies Somijas uzņēmuma Kaleva Travel akciju kapitālu. Tas iepriekš piederēja Jūrnato ģimenei (Juuranto-Yhtiöt) un Kaleva Travel menedžmentam. Carlson Wagonlit Travel (CWT) īpašnieki ir JP Morgan bank 45% un Karlsonu (Carlsons) ģimene, bet tās kopējais apgrozījums 2009. gadā bija 11.05 miljardi latu (21.4 miljardi USD).

Kaleva Travel ir Somijas tirgus līderis, kā arī Carlson Wagonlit stratēģiskais partneris piecās Eiropas valstīs: Somijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Rumānijā. Uzņēmumu pārņemšana ir loģisks turpinājums Kaleva Travel stratēģiskai partnerībai ar CWT.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Travel ‘n More – jo ikviens ceļotājs ir pelnījis ko vairāk…

Jauna izejošā tūrisma aģentūra Travel ‘n More augustā ir sākusi savu darbību un pievienojas Latvijas tūrisma operatoru un aģentu lokam. Aģentūra specializējas luksuss un VIP ceļojumos un to pakalpojumos, kas tiek pielāgoti katram klientam individuāli.

Travel ‘n More mērķis ir radīt drošu un īpašu pieredzi ikvienam klientam katra brauciena laikā, nodrošinot izcilu pakalpojumu un tā nevainojamu izpildi. Aģentūras prioritāte ir piepildīt katra klienta vajadzības un radīt neaizmirstamu ceļojumu ar pievienoto vērtību, kas ir augstas klases serviss un īpaša attieksme.

Ar katru gadu ceļotāji kļūst arvien prasīgāki un meklē jaunas iespējas, lai saņemtu vislabāko no tā, ko viņi vēlas. Tāpat tiek pieprasīts arī plašāks tūrisma produktu klāsts un unikāli galamērķi. Visi šie aspekti tiek ņemti vērā Travel ‘n More ceļojumu aģentūras darbībā, un katrs pakalpojums, ko tā piedāvā, tiek sniegts atbilstoši klientu prasībām un augstajām vēlmēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» pievieno vēl 75 viesnīcas

Aivars Mackevics [email protected], 06.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumu piegādātājs tūrisma un ceļojumu nozarei Amadeus paziņojis par papildus 75 neatkarīgo viesnīcu pievienošanu Centrālās, Austrumu un Dienvideiropas reģionos. Viesnīcas aptver plašu spektru, sākot no ekonomiskās klases līdz pieczvaigžņu luksuss viesnīcām Bulgārijā, Lietuvā, Krievijā, Čehijā, Horvātijā, Armēnijā, Ungārijā, Rumānijā un Bosnijā. No šīm viesnīcām 50 jau ir iespējams rezervēt, izmantojot Amadeus globālo izplatīšanas sistēmu. Sistēma tiek ieviesta caur Amadeus filiāli Otedis. Tagad šīs neatkarīgās viesnīcas var pārdot savus numurus tieši caur Amadeus 75 000 ceļojumu aģentūru punktiem un 11 000 avio biļešu ofisiem visā pasaulē. Amadeus stratēģijā nozīmīga loma ir neatkarīgo viesnīcu apvienošanai kopējā sistēmā, izmantojot vienkāršus, viegli pielietojamus risinājumus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Tūrisma pakalpojumu sniedzējs Kaleva Travel atsācis strādāt ar peļņu

Gunta Kursiša, 06.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Darījumu tūrisma pakalpojumu sniedzējs Kaleva Travel atsācis darboties ar peļņu, liecina uzņēmuma 2010. gada dati. 2009. gadā uzņēmuma zaudējumi veidoja 46,732 latus, savukārt 2010. gadā uzņēmums jau strādāja ar peļņu 65 tūkstošu latu apmērā.

Darījumu tūrisma pakalpojumu sniedzēja Kaleva Travel apgrozījums pērn, salīdzinot ar 2009. gadu, ir pieaudzis par 1,121 miljonu latiem.

Pērn uzņēmuma apgrozījums bija 4,618 miljoni latu, un kompānijas peļņa veidoja 65 tūkstošus latu. Pirms gada – 2009. gadā, Kaleva Travel apgrozījums veidoja 3, 497 miljonus latu.

Db.lv jau vēstīja, ka šī gada februārī par 100% Kaleva Travel grupas uzņēmumu īpašnieku kļuvis Carlson Wagonlit Travel (CWT). Līdz tam Kaleva Travel piederēja Jūrnato ģimeneti (Juuranto-Yhtiot) un Kaleva Travel menedžmentam. CWT īpašnieki ir JP Morgan Bank (45%) un Karlsonu (Carlsons) ģimene. CWT kopējais apgrozījums 2009. gadā veidoja 11,05 miljardus latu. Pēc uzņēmuma īpašnieku maiņas Kaleva Travel norādīja, ka kompānijas pārņemšana bija loģisks turpinājums uzņēmuma stratēģiskajai partnerībai ar CWT – Somijas tirgus līderis Kaleva Travel sadarbojās ar Carlson Wagonlit Somijā, Igaunijā, Latvijā, Lietuvā un Rumānijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Lastminute.com un Amadeus turpina sadarbību

Aivars Mackevics [email protected], 17.11.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus (pasaules līdere ceļošanas un tūrisma industrijas tehnoloģiju un izplatīšanas jautājumos) un Lastminute.com (ceļojuma birojs internetā) ir pagarinājuši savu ilggadējo tehnoloģiju līgumu. Saskaņā ar to GDS piedāvātājs Amadeus arī turpmāk interneta ceļojumu portāla rīcībā nodod Content un rezervācijas tehnoloģiju. Uzņēmumu šā gada laikā pārņēma Amadeus konkurents Sabre, kas ir amerikāņu tūrisma koncerns internetā. Jau tagad Sabre, pēc šī paziņojuma par jauno vienošanos, paziņoja, ka Lastminute.com līdz 2009.gadam gandrīz visu savu biznesu pārkārtos uz Sabre. Jau tagad Lastminute viesnīcu pasūtījumi un Skandināvijas biznesa daļa noritot caur Sabre. Turklāt Sabre norādīja, ka sarunas par līguma pagarināšanu starp Amadeus un Lastminute.com tika sāktas vienu mēnesi pirms pārņemšanas no Sabre puses.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amadeus paaugstina apgrozījumu

Aivars Mackevics [email protected], 26.04.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceļojumu tehnoloģiju uzņēmums Amadeus nostiprina savu vietu tirgū. 2005.gadā uzņēmuma kopējais apgrozījums audzis par 17,6%, sasniedzot 2,4 miljardus eiro. Kopējo rezervēšanu skaits pieaudzis par 4,2%, sasniedzot 473,3 miljonus. Online rezervācijas no visiem piegādātājiem augusi par 34,1% un sastāda 12% no kopējām rezervācijām. Kopskaitā Amadeus ieņem 29,2% tirgus daļas. Avio rezervēšanas ziņā caur ceļojumu aģentūrām Amadeus joprojām ir tirgus līderis. Pērnā gada stūrakmens ir zemo cenu (Low Fare Content) integrēšana lidsabiedrībām. Šis risinājums ceļojumu aģentūrām piedāvā 57 lidsabiedrību zemākos tarifus. Bez tam Amadeus pavairojis viesnīcu skaitu. Kopskaitā tiek piedāvāti 61000 īpašumi, par 4000 vairāk kā iepriekšējā pārskata periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

EK izmeklē, vai aviobiļešu rezervēšanas sistēmas Amadeus un Sabre pārkāpj konkurences noteikumus

LETA, 23.11.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropas Komisija (EK) piektdien paziņoja, ka sākusi izmeklēšanu, lai noskaidrotu, vai vienošanās starp lidojumu rezervēšanas platformu uzņēmumiem «Amadeus» un «Sabre», no vienas puses, un aviokompānijām un ceļojumu aģentūrām, no otras puses, pārkāpj Eiropas Savienības (ES) konkurences noteikumus, liekot aviokompāniju pasažieriem maksāt augstākas cenas par biļetēm.

«Amadeus» un «Sabre» ir pasaulē vadošie datorizēto rezervācijas sistēmu piegādātāji. Šīs sistēmas apkopo datus par lidojumu grafikiem, sēdvietu pieejamību un biļešu cenām, ļaujot ceļojumu aģentiem un mājaslapām veikt biļešu rezervāciju.

EK izmeklēšanas nolūks ir noskaidrot, vai konkrēti nosacījumi «Amadeus» un «Sabres» līgumos ar aviokompānijām un ceļojumu aģentūrām ierobežo to iespējas izmantot alternatīvus piegādātājus, tādējādi apgrūtinot šo alternatīvo piegādātāju ienākšanu tirgū un palielinot biļešu izplatīšanas izmaksas aviokompānijām, kā rezultātā patērētājiem ir jāmaksā vairāk par aviobiļetēm, teikts EK paziņojumā.

Spānijas «Amadeus» un ASV bāzētais «Sabre» globālajai ceļojumu nozarei nodrošina rezervēšanai nepieciešamo programmatūru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» atbalsta Spānijas tūrisma aģentūras paplašināšanos

Aivars Mackevics [email protected], 21.06.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amadeus un Spānijas ceturtā lielākā tūrisma aģentūra Terminal A informē par sadarbību. Amadeus atbalstīs aģentūras starptautiskos paplašināšanās plānus. Abas puses cer uz veiksmīgu sadarbību starptautiskajā tūrisma tirgū. No šī gada sākuma Terminal A veikto rezervāciju skaits ir divkāršojies, toties aģentūras tirgus ir palielinājies tikai par 8 %. Amadeus un Terminal A uzsāka sadarbību 2005. gada jūlijā. Amadeus ir noslēdzis līdzīgus līgumus ar Spānijas vadošajām tūrisma aģentūrām un gan drīz visām Eiropas nozīmīgākajām online tūrisma aģentūrām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Diviem gadiem Ārlietu ministrija (ĀM) komandējumu un darba braucienu pakalpojumiem plāno tērēt 1,5 milj. Ls. Šī summa par iepirkumu vēl nesasniedz pirmskrīzes tēriņus ĀM komandējumiem, bet ir krietni vairāk nekā par darba braucieniem ĀM tērējusi iepriekšējos gados, kad konkursos par komandējumu nodrošināšanu arī uzvarēja tas pats uzņēmums CWT Latvia (iepriekš Kaleva Travel), kura daļas kādreiz piederēja arī bijušā ārlietu ministra sievai Irēnai Riekstiņai, kas patlaban darbojas uzņēmuma vadībā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma pakalpojumu sniedzējs SIA "Vanilla Travel" prognozē, ka šajā gadā uzņēmuma apgrozījums samazināsies par 70%, liecina uzņēmuma gada pārskats "Lursoft".

Uzņēmuma darbība 2019.gadā bijusi stabila un nav bijuši ārēji apstākļi, kas ietekmētu pieprasījumu. "Bija svārstīgs pieprasījums, īpaši zems vasaras mēnešu laikā, kas ir netipiski, salīdzinot ar citiem gadiem. Savukārt gada pēdējā ceturksnī pieprasījums pēc ceļojumiem krasi pieauga," teikts SIA "Vanilla Travel" vadības ziņojumā. Salīdzinot ar kopējo tirgus pieaugumu, SIA "Vanilla Travel" apgrozījums audzis straujāk. Iesniegtais gada pārskats liecina, ka 2019.gadā SIA "Vanilla Travel" apgrozīja 9,19 miljonus eiro, kas ir par 7,87% vairāk nekā gadu iepriekš.

Aizvadītajā gadā SIA "Vanilla Travel" ieviesusi vairākas jaunas sistēmas, digitalizētus darījumu un komunikācijas procesus, kā arī veikusi ieguldījumus zīmola atjaunošanā un modernizēšanā. Pērno gadu tūrisma pakalpojumu sniedzējs noslēdzis ar 31,10 tūkstošu eiro peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Carlson Wagonlit Travel Latvia kāpina apgrozījumu

Ingrīda Drazdovska, 27.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma aģentūras Carlson Wagonlit Travel Latvia /Kaleva Travel (CWT Latvia) apgrozījums 2011. gadā ir pieaudzis par 5% līdz 4,8 miljoniem latu, informē uzņēmums.

Izaugsmi aģentūras vadītāja Irēna Riekstiņa pamato ar cenu stabilizāciju Latvijā un citās valstīs, kā arī iespējām, ko devusi pievienošanās Carlson Wagonlit Travel grupai - vienai no ietekmīgākajām darījumu tūrisma kompānijām pasaulē. 2012.gadu uzņēmuma vadītāja saredz kā iespēju Latvijai konkurēt ar cenu un kvalitāti konferenču un darījumu ceļojumu segmentā, vēl aktīvāk piesaistot ienākošo darījumu tūrismu.

Darījumu braucienu apkalpošana un pasākumu organizēšana veido 65% no uzņēmuma pamatdarbības tūrisma jomā. 92% korporatīvo klientu pērn turpinājuši sadarbību ar uzņēmumu. Pērn fiksēts arī 12% pieaugums CWT Latvia atpūtas ceļojumu segmentā. Šobrīd, kad apgūti jau tirgū ilglaicīgi pieejamie atpūtas ceļojumi un nostabilizējusies pirktspēja, ceļotājiem atkal atgriežas interese par tālākiem un individuāli plānotiem maršrutiem – gan izzinošiem, gan atpūtas ceļojumiem ģimenes lokā, raksturo I. Riekstiņa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

PTAC piemēro SIA Simply Travel 8000 latu sodu

Žanete Hāka, 20.11.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC), izvērtējot izmitināšanas pakalpojumu sniedzēja SIA Simply Travel īstenotās komercprakses atbilstību patērētāju tiesību aizsardzību regulējošo normatīvo aktu prasībām, atzinis komersanta īstenoto komercpraksi par negodīgu un piemērojis 8000 latu lielu naudas sodu.

Kā informē PTAC, SIA Simply Travel īstenoto komercpraksi sāka vērtēt, balstoties uz patērētāju iesniegtajām sūdzībām par komersanta rīcību organizētajās prezentācijās ārpus pastāvīgās tirdzniecības vietas (viesnīcās), kā arī slēdzot ar patērētājiem līgumus par izmitināšanas pakalpojumu nodrošināšanu ārvalstīs.

PTAC konstatēja, ka SIA Simply Travel, piedāvājot pakalpojumus, nav sniegusi informāciju par atteikuma tiesībām, ierobežojusi atteikuma tiesību īstenošanu, kā arī rīkojusies profesionālajai rūpībai neatbilstoši, apgrūtinot patērētājiem iespēju sazināties ar SIA Simply Travel, kas nepieciešama līgumsaistību izpildei un atteikuma tiesību īstenošanai. Izvērtējot patērētāju sniegto informāciju, PTAC konstatēja, ka SIA Simply Travel ir īstenojusi arī maldinošu komercpraksi, nepatiesi apgalvojot, ka pakalpojums pieejams tikai ļoti ierobežotu laiku un līgumu par piedāvāto cenu iespējams noslēgt tikai prezentācijas dienā, samaksājot līgumā noteikto summu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Vanilla Travel apkalpoto tūristu un pasūtījumu skaits pērn audzis par 20%

Žanete Hāka, 10.05.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītajā gadā SIA Vanilla Travel turpinājis attīstīt savu darbību, kā rezultātā apkalpoto tūristu un pasūtījumu skaits palielinājies vidēji par 20%, liecina dati Lursoft.

Uzņēmuma kopējais apgrozījums pērn palielinājies par 28,76%, sasniedzot 5,486 miljonus latu. Ievērojami pieaugusi arī tūrisma firmas peļņa, kas gada laikā palielinājusies no 567 latiem līdz 25,96 tūkstošiem latu.

Kā norāda SIA Vanilla Travel vadība, pērn izveidoti trīs uzņēmuma attīstības virzieni – Vanilla Travel kā atpūtas ceļojumu eksperts Latvijas tirgū, Vanilla Travel kā individuālo ceļojumu izstrādāšanas eksperts un korporatīvo ceļojumu nodaļa.

Nākotnē, lai veicinātu Vanilla Travel attīstību, iecerēts turpināt investēt līdzekļus interneta vides tūrisma produktu mārketingā, kā arī Vanilla Travel piederošo zīmolu nostiprināšanā. Šogad kā savus mērķa tirgus uzņēmums izvēlējies Krieviju un Apvienoto Karalisti, individuālo ceļojumu izstrādāšanu šo valstu rezidentiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Radisson SAS Astoria viesnīca iegūst World Travel Awards 2006 balvu

Jūlija Pudenko, 24.10.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radisson SAS Astoria viesnīca apsteidza konkurentus World Travel Award balvu 13.pasniegšanas ceremonijā, iegūstot Lietuvas vadošās viesnīcas titulu. 2006.gads ir jau otrais gads pēc kārtas, kad šī starptautiskā viesnīca iegūst šo prestižo apbalvojumu.

World Travel Awards ir pasaules visaptverošākā balvu pasniegšanas ceremonija, kurā piešķir apbalvojumus par sasniegumiem tūrisma nozarē. Lēmumu pieņem dažādu valstu ceļojumu aģentūru pārstāvji. Šogad balsošanā visā pasaulē piedalījās līdz pat 167 000 profesionāļi, kas darbojas tūrisma nozarē, tostarp 110 000 ceļojumu aģentūru pārstāvji. Balsis reģistrē tiešsaistē oficiālajā World Travel Awards mājas lapā, kā arī lielākajā daļā vadošajās interneta vietnēs, kas ietver tūrisma informāciju un piedāvā papildu iespējas nobalsot.

Viesnīcas Radisson SAS Astoria ģenerāldirektors Eiriks Bergvolls komentē: «Mēs esam patiesi priecīgi saņemt šo prestižo balvu jau otro gadu pēc kārtas. Ar mūsu piedāvāto 'Jā, es varu' servisa garu, tehnoloģiski attīstītām iekārtām, bezmaksas bezvadu interneta pieeju mēs tiecamies piedāvāt visaugstākās kvalitātes servisu un neaizmirstamu viesnīcas pieredzi. Esmu ļoti pateicīgs visiem mūsu darbiniekiem par profesionalitāti, attieksmi, uzticību un lielisku komandas darbu. Mūsu viesnīca lepojas būt visstraujāk augošās starptautiskas viesnīcu kompānijas daļa kā viesiem, tā arī darbiniekiem.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Ceļojumu kuponi kolektīvās iepirkšanās portālos spēcīgi ietekmē tirgu

Anda Asere, 05.02.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūrisma firmām tā ir iespēja atrast jaunus klientus, taču vienlaikus šāds piedāvājums «jauc gaisu»

Tā secināms no DB tūrisma uzņēmumu aptaujas. Daļa kompāniju nevēlējās paust savu viedokli, daļa ir stipri nobažījušies par negodīgu konkurenci. Pērn Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir saņēmis astoņas patērētāju sūdzības par iegādātiem ceļojumu kuponiem kolektīvās iepirkšanās portālā Cherry.lv, no tām septiņas sūdzības bija par nenotikušajiem ceļojumiem saistībā ar tūrisma operatora Plius Travel bankrotu, bet viena par nekvalitatīvu tūrisma pakalpojumu (ceļojums ar autobusu uz Lietuvu). Pērn ir saņemtas arī divas sūdzības par SIA Hot Travel par nenotikušajiem ceļojumiem saistībā ar bankrotējošo Lietuvas tūrisma operatoru UAB Fresh Travel. Pēc konsultācijām par tālāko rīcību PTAC ir vērsušies vairāki desmiti patērētāju, tāpēc iestāde savas kompetences ietvaros šobrīd veic darbības, lai patērētājiem palīdzētu atgūt naudu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Daudzi Latvijas iedzīvotāji, ieklausoties uzņēmuma Simply Travel pārstāvju rožainajos solījumos par lētām brīvdienām Spānijas dienvidos un Kanāriju salās, samaksājuši iespaidīgas naudas summas.

Taču rezultāts – ne ceļojuma, ne naudas, un arī Simply Travel pārstāvji, kuri iepriekš, pirms samaksāta nauda, naski komunicēja, tagad pazuduši bez pēdām – ne atbild uz telefona zvaniem, ne uz e-pastiem, ne arī sastopami birojā, vēsta laikraksts Neatkarīgā.

Simpy Travel darbības shēma bijusi vienkārša. Cilvēks saņem telefona zvanu, kurā viņu apsveic, ka ieguvis laimestu – planšetdatoru, videokameru vai vīnu kolekciju. Lai saņemtu balvu, zvanītājam ir tik vien jāizdara, kā jāaiziet uz prezentāciju kādā no Rīgas viesnīcām, bet līdzi noteikti jāņem laulātais draugs. Interesanti, ka firmas pārstāvji loterijas laimētāju uzrunājuši vārdā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Populārākie tūristu galamērķi Lieldienu brīvdienās būs Itālija, Lisabona un Madride

Lelde Petrāne, 28.03.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šogad Lieldienu brīvdienās populārākie galamēķi būs Itālija, kā arī Portugāles galvaspilsēta Lisabona un Spānijas galvaspilsēta Madride, aģentūrai BNS atzina aptaujatie tūrisma operatori.

Tūrisma aģentūras Kaleva Travel ceļojumu konsultanti norādīja, ka skolēnu pavasara brīvdienas ir viens no aktīvākajiem ceļošanas periodiem arī Latvijas iedzīvotājiem - ceļojumu aktivitāte šajā laikā vidēji pieaug par 34%, salīdzinot ar pārējiem gada mēnešiem.

Kaleva Travel informē, ka ģimeņu ceļojumi pavasara skolēnu brīvdienu laikā tika rezervēti jau janvārī un februārī. Populārākie ceļojumu virzieni ir Lisabona, Madride, Itālija un Ēģipte. Vidējā ceļojumu cena vienai personai ir 300 līdz 350 latu par piecu dienu ceļojumu vai arī ap 400 latiem par nedēļu garu atpūtu Ēģiptē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas lidsabiedrība airBaltic paudusi atbalstu Starptautiskās Gaisa satiksmes asociācijas (IATA) pārrobežu ceļošanai paredzētā risinājuma Travel Pass ieviešanai.

IATA Travel Pass ir mobilā aplikācija, kas palīdzēs pasažieriem vienkāršāk un drošāk plānot savu ceļošanu saskaņā ar valdību prasībām par Covid-19 testu vai vakcīnu veikšanu.

airBaltic paziņojusi, ka izmēģinās IATA Travel Pass – mobilo ceļošanas un vakcinācijas dokumenta risinājumu – lidojumos Rīga–Amsterdama un Rīga–Oslo.

Izmēģinājums ilgs trīs nedēļas, un airBaltic klienti šajos maršrutos tiks lūgti tam pievienoties.

“Ceļošana šobrīd pasažieriem kļūst aizvien sarežģītāka. Mēs novērtējam, ka IATA ieviesusi globālu risinājumu, kas spēj atvieglot ceļošanu, vienlaikus palielinot uzticamību testēšanas apliecinājumam, ko pasažieriem bieži nākas uzrādīt pie iekāpšanas lidmašīnā,” komentē airBaltic izpilddirektors Martins Gauss (Martin Gauss).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Eiropas aģenti var rezervēt «Oceania Cruises» caur «Amadeus»

Aivars Mackevics [email protected], 05.06.2006

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kruīzu uzņēmuma Oceania Cruises pakalpojumi tagad pieejami arī Eiropas ceļojumu aģentiem, kas izmanto Amadeus kruīzu rezervēšanas sistēmu Amadeus Cruise. Luksus kruīzu līnija savu pakalpojumu rezervēšanā ietver: kruīzu rezervēšanu, ekskursiju ostās rezervēšanu, kā arī iespēju rezervēt apmešanos galamērķī pirms un pēc kruīza. Amadeus Cruise piedāvā vairāk nekā 40000 terminālus 80 pasaules valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

«Amadeus» kļūst par PATA premium partneri

Aivars Mackevics [email protected], 22.12.2005

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vadošais tehnoloģiju un izplatīšanas risinājumu piegādātājs tūrisma un ceļojumu nozarei Amadeus paziņojis par pievienošanos Klusā Okeāna Āzijas valstu ceļojumu asociācijai (PATA). Amadeus ar sponsorēšanas palīdzību laika posmā uz diviem gadiem sev nodrošinājis priviliģēta partnera pozīcijas. Tikai dažus mēnešu atpakaļ šādā pat veidā par PATA priviliģēto partneri kļuva kredītkaršu uzņēmums Visa International. Amadeus un PATA abpusēji slavē viens otru par nozīmīgas lomas ieņemšanu tūrisma attīstībā Klusā okeāna un Āzijas reģionā. Tā kā reģionā novērojamas liela tūrisma tirgus izaugsme, PATA partneri var cerēt uz labām savstarpējām attiecībām un pieaugošiem uzņēmumu ienākumiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien programmatūras kļūda vairākās pasaules valstu lidostās kavējusi pasažieru reģistrācijas procesu, raksta BBC.

Pasažieri ziņojuši par problēmām Getvikas, Parīzes Šarla de Golla un Melburnas lidostās. Getvikas lidostas pārstāvji vainojuši pasažieru vadības sistēmu Amadeus Altea, taču informējuši, ka problēma ir atrisināta un reisi vairāk nekavējas. Amadeus pārstāvji paziņojuši, ka ir identificējuši programmatūras problēmu, taču pakalpojums atkal darbojas.

Daudzas aviokompānijas, piemēram, British Airways, Qantas, Southwest un Lufthansa pasaulē pasažieru rezervācijām un reģistrācijai izmanto tieši Amadeus programmatūru. Hītrovas lidostas pārstāvji ziņojumā norāda, ka vairākām aviokompānijām pasaulē radušās problēmas, un lidosta strādā, lai risinātu šo problēmu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītajā gadā TOP 100 straujāk augošie uzņēmumi kopā apgrozījuši 710,13 milj. EUR. Salīdzinot ar gadu iepriekš, pērn šo uzņēmumu kopējais apgrozījums palielinājies par 129,95%, liecina Lursoft pētījuma dati.

TOP 100 straujāk augošie uzņēmumi pārstāv visus Latvijas reģionus, ar darba vietām 2022. gadā nodrošinot 1677 darbiniekus. Salīdzinot ar 2020. gadu, šajos uzņēmumos nodarbināto skaits audzis trīs reizes. Lursoft izpētījis, ka atsevišķos uzņēmumos darbinieku skaits pērn pārsniedzis pat 100 strādājošos. To vidū ir straujāk augošo uzņēmumu saraksta 4. vietā esošais SIA “Innovative Travel Solutions” (246 darbinieki) un SIA “TheSoul Studio Latvia” (118 darbinieki), kas ierindojies topa 5. pozīcijā. Vairāk nekā 100 darbinieki 2022. gadā bijuši arī IT nozarē strādājošajam AS “Discover Car Hire” (120 darbinieki).

Kopējais TOP 100 uzņēmumu apgrozījums 2022. gadā sasniedzis 710,13 milj. EUR, bet peļņa pēc nodokļiem – 92,7 milj. EUR. Apkopotie dati atklāj, ka TOP 100 straujāk augošo uzņēmumu apgrozījums aptver plašu amplitūdu – no 0,78 milj. EUR līdz pat 76,29 milj. EUR. Augstāko apgrozījumu no topā iekļuvušajiem uzņēmumiem pērn sasniedzis elektronisko cigarešu šķidrumu ražotājs, importētājs un vairumtirgotājs SIA “Pro Vape”. Pēdējā gada laikā vien SIA “Pro Vape” apgrozījums palielinājies par 93,06%, savukārt, attiecinot pret 2020. gadu, apgrozījuma pieaugums sasniedzis 598,23%. Šādu strauju pieaugumu nodrošinājis pieaugošais pieprasījums pēc uzņēmuma ražotās un importētās produkcijas. SIA “Pro Vape” ir vietējā kapitāla uzņēmums, kura patiesie labuma guvēji ir Mārtiņš Jamonts un Edžus Picka. Jānorāda, ka no visām straujāk augošo uzņēmumu TOP 100 sarakstā iekļuvušajām kompānijām lielākajai daļai, t.i., 78 uzņēmumiem, patiesie labuma guvēji ir no Latvijas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Noskaidroti Rēzeknes SEZ "Gada uzņēmumi"

Db.lv, 16.08.2022

Uzvarētājs lielo/vidējo komercsabiedrību grupā nominācijā "Gada uzņēmums" ir "Verems".

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par Rēzeknes Speciālās ekonomiskās zonas (SEZ) "Gada uzņēmumiem" atzīti SIA "Verems" un AS "Rēzeknes dzirnavnieks", informē Rēzeknes SEZ pārstāvji.

Uzņēmumi tika vērtēti vairākās nominācijās - "Gada produkts", "Gada pakalpojums", "Gada eksportētājs", "Gada sadarbības partneris", "Gada inovācija", "Videi draudzīgākais uzņēmums", "Gada darba devējs", "Sociāli atbildīgākais uzņēmums".

Kopumā tika vērtētas 19 Rēzeknes SEZ komercsabiedrības. Ņemot vērā gan iegūtās nominācijas, gan iepriekšējā gada darbības rādītājus, tika noteikti uzvarētāji arī galvenajai nominācijai "Gada uzņēmums".

Uzvarētājs mazo komercsabiedrību grupā nominācijā "Gada uzņēmums" ir "Rēzeknes dzirnavnieks". Otro vietu ieguva SIA "Midis", bet trešo vietu - SIA "Energy Resources CHP".

Uzvarētājs lielo/vidējo komercsabiedrību grupā nominācijā "Gada uzņēmums" ir "Verems". Otro vietu ieguva SIA "NewFuels", bet trešo vietu - SIA "Leax Rēzekne".

Komentāri

Pievienot komentāru