Jaunākais izdevums

Šonedēļ Amigo atver 6 jaunus klientu apkalpošanas centrus - Amigo PUNKTI, liecina uzņēmuma sniegtā informācija medijiem.

Turpmāk Amigo lietotāji pilna servisa apkalpošanu varēs saņemt Rīgā Tirdzniecības centros Origo un Barona Centrs, kā arī Daugavpilī, Liepājā, Tukumā un Bauskā DT Mobile tīklu veikalos (Dual, Trodeks, Trodeks IT).

Jaunajos Amigo PUNKTOS klientiem nodrošināta iespēja saņemt pilna servisa pakalpojumus vienuviet, sākot no telefona un starta komplekta iegādes, avansa papildināšanas, līdz pat tādiem pakalpojumiem kā SIM karšu nomaiņa, konsultāciju saņemšanu par Amigo pakalpojumu lietošanu un draudzīgā numura izvēle (iespēja izvēlēties īpašu tālruņa numuru).

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo PUNKTI arī reģionos!

, 18.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Amigo savu klientu ērtībām atver 6 jaunus Amigo klientu apkalpošanas centrus - Amigo PUNKTI. Turpmāk Amigo lietotāji pilna servisa apkalpošanu varēs saņemt Rīgā Tirdzniecības centros Origo un Barona Centrs, kā arī Daugavpilī, Liepājā, Tukumā un Bauskā DT Mobile tīklu veikalos (Dual, Trodeks, Trodeks IT).

Egils Trumpe, SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs: "Mēs vienmēr esam ieklausījušies klientu vēlmēs, tāpēc esam gandarīti par iespēju sadarbībā ar DT Mobile pārstāvjiem atvērt Amigo PUNKTUS reģionos. Jo pateicoties Amigo sakaru augstajai kvalitātei, liela daļa Amigo kartes lietotāju atrodas ārpus Rīgas. Līdz ar Amigo PUNKTU atvēršanu mēs veiksmīgi turpinām realizēt Amigo sākotnējos mērķus - iegūt arvien pārliecinošākas tirgus pozīcijas un popularizēt Amigo kā lietotājiem draudzīgu un izdevīgu priekšapmaksas sarunu karti."

Jaunajos un vizuāli atraktīvajos Amigo PUNKTOS klientiem ir nodrošināta iespēja saņemt pilna servisa pakalpojumus vienuviet sākot no telefona un starta komplekta iegādes, ērtas un izdevīgas avansa papildināšanas, līdz pat tādiem pakalpojumiem kā SIM karšu nomaiņa, konsultāciju saņemšanu par Amigo pakalpojumu lietošanu un draudzīgā numura izvēle (iespēja izvēlēties īpašu tālruņa numuru). Draudzīgā numura izvēle ir priekšapmaksas sarunu kartēm unikāls, tikai Amigo lietotājiem pieejams pakalpojums, kas klientu vidū guvis lielu popularitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Atkal «salamājušies» mobilo sakaru operatori Bite un ZetCom

Nozare.lv, 22.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kārtējo reizi sastrīdējušies mobilo sakaru operatori Bite Latvija un Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitas uzņēmums ZetCom, kura zīmols ir Amigo, izriet no abu pušu paziņojumiem medijiem.

Bite Latvija ziņo, ka savu klientu sūdzības par it kā maldinošiem zvaniem no personām, kas uzdevušās par Bites pārstāvjiem, bet faktiski klientiem piedāvājušas līgumus par Amigo pakalpojumiem, nodevusi tālāk Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Cik noprotams, klientiem zvanīts it kā par jauniem Bites tarifu plāniem, bet pēc tam piedāvātas līgumattiecības ar Amigo.

«Esam iesnieguši klientu sūdzības PTAC šo situāciju izskatīšanai. Esam par godīgu konkurenci un ceram, ka PTAC objektīvi izvērtēs klientu iesniegumus, lai šāda maldinoša rīcība pret klientu interesēm tiktu izbeigta un konkurence telekomunikācija nozarē tiktu veikta atbilstoši ētikas un likumu normām,» pārliecināta ir Bites klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo sāk piedāvāt pēcapmaksas pakalpojumu

, 17.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo pēcapmaksas lietotājiem pieejami izdevīgi tarifi LMT tīklā, neierobežotas sarunas bez abonēšanas un savienojuma maksas, Atlaižu programma un iespēja iegādāties Amigo Mazcenas telefonus, Db.lv informē Kristīne Hermane, SIA ZetCOM Mārketinga menedžere.

„Visus 6 Amigo pastāvēšanas gadus, mūsu galvenā mērķa auditorija ir bijusi jaunieši. Esam patiešām priecīgi, ka gadu gaitā Amigo izveidojies par spēcīgu brendu, un aptaujas liecina, ka vairāk nekā 80% mūsu kartes lietotāju redz sevi kā Amigo lietotājus arī turpmāk un, domājot par pāreju uz pēcapmaksu, izvēlas tieši Amigo piedāvājumu”, atzīst SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, „tādēļ loģisks solis sadarbības turpināšanai ir pēcapmaksas pakalpojuma ieviešana, lai radītu atbilstošu piedāvājumu tiem lietotājiem, kas nobrieduši pārejai uz pēcapmaksas pieslēgumu”.

Par Amigo pēcapmaksas lietotāju var kļūt ikviens, bet jo īpaši izdevīgs šis piedāvājums ir Amigo ilggadējiem lietotājiem. Ikviens, kas Amigo priekšapmaksas sarunu karti lietojis vismaz gadu, pārejot uz pastāvīgo pieslēgumu, saņem atlaides sarunām, īsziņām un datu pārraidei. Atlaižu apjoms, atkarībā no priekšapmaksas kartes lietošanas ilguma, ir no 5% līdz 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LMT piederošais mobilo sakaru nodrošinātājs SIA ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, savā radošajā konceptā izmantojis sajaucami līdzīgus tēlus, kas sākotnēji bija izmantoti Bites komunikācijā, secinājusi Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padome, liecina publiskotais lēmums.

Ētikas padome konstatējusi, ka pārkāpti vairāki Ētikas kodeksa punkti – 6.3. punkts, kas nosaka, ka aizliegts izmantot cita reklāmas profesionāļa radītās reklāmas idejas vai koncepcijas, punkts 7.1.4., kas nosaka reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticību reklāmas nozarei un reklāmai kā informācijas avotam, kā arī nedrīkst negatīvi ietekmēt nozares reputāciju, un punkts 7.2.5., kas nosaka, ka reklāma nedrīkst būt sajaucami līdzīga ar citu.

Padome norāda, ka Ētikas kodekss ir saistošs visām personām, kas atzīstamas par reklāmas profesionāļiem un ir pievienojušās kodeksam. Savukārt attiecībā uz reklāmas profesionāļiem, kas kodeksam nav pievienojušies – ir tikai rekomendējošs raksturs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amigo atmaskos barankas un lenks Tele2, Bites klientus

Sanita Igaune, 10.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitasuzņēmums ZetCom, kurš plašāk zināms ar sarunu karti Amigo, ir iecerējis divu, trīs gadu laikā trīskāršot Amigo klientu skaitu, šodien raksta Dienas bizness.

Lielu artavu mērķu sasniegšanā ir izvirzījis jaunais Amigo valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis, kurš sākotnēji uzņēmumā bija sācis strādāt par pārdošanas vadītāju, bet ņemot vērā, ka ilggadējais uzņēmuma vadītājs Egils Trumpe nolēma darba attiecības pārtraukt, A. Freimanim tika piedāvāta valdes priekšsēdētāja vieta.

Šobrīd Amigo ir aptuveni 100 tūkst. klientu, bet A. Freimanis klientu skaitu ir iecerējis palielināt līdz 300 tūkst. Ņemot vērā Tele2 ievērojamo sarunu kartes Zelta Zivtiņa klientu bāzi un Bites sarunu kartes lietotājus - smelties jaunus klientus Amigo būs kur, smaidot saka A. Freimanis. Jau gada sākumā Amigo izcēlās ar skaļu un pretrunīgi vērtētu reklāmas kampaņu, kurā tika salīdzināti Amigo vidējie mēneša ienākumi ar Bites datiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija savas bažas par Amigo reklāmām ir paudis ne tikai Patērētāju Tiesību aizsardzības centram (PTAC), bet arī Latvijas Reklāmas asociācijas ētikas komitejai. «Mēs negrasāmies ieslīgt strīdos ar LMT piederošo uzņēmumu vai uzvesties viņiem līdzīgā manierē,» vērtējot ZetCom plānus doties uz tiesu, DB uzsver Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Viņa vienlaikus akcentē, ka Bite atbalsta konkurenci, bet operators ir pret negodīgu konkurenci un maldinošu informāciju klientiem.

«LMT piederošā uzņēmuma Amigo reklāmā tiek maldināts patērētājs, jo reklāmā salīdzinātas nesalīdzināmas lietas. Bite arī 2009. gadā gan privātajiem, gan arī biznesa klientiem piedāvāja mobilo internetu, tālruņus un modemus ar ikmēneša maksām un vairākus tarifu plānus atbilstoši klientu vajadzībām, savukārt Amigo šajā pašā laikā piedāvāja tikai telefonsakarus privātpersonām. Turklāt atspoguļotā informācija nav klientu izdevumi, jo tur ietilpst arī starpsavienojumu maksājumi, ar ko operatori norēķinās savā starpā,» skaidro K. Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2019. gada laikā, turpinot pārmaiņu ieviešanu un īstenojot bankas stratēģiskās prioritātes, tostarp darbu pie digitalizācijas un klientu apkalpošanas uzlabošanas, Luminor īstenos klientu apkalpošanas centru tīkla transformāciju, informē bankas pārstāvji.

Klientu apkalpošanas centru tīkla transformācijas ietvaros tiek pārskatīts klientu apkalpošanas modelis, kā arī veikta atsevišķu klientu apkalpošanas centru apvienošana, vienlaicīgi stiprinot bankas digitālo pakalpojumu piedāvājumu. Pārmaiņas klientu apkalpošanas centru tīklā atbalstīs Luminor centienus izveidot jaunu klientu apkalpošanas standartu, galvenokārt koncentrējoties uz klientu konsultācijām ar pievienoto vērtību. Vienlaikus banka nodrošinās, ka ikviens klients varēs saņemt visu nepieciešamo atbalstu līdz brīdim, kad tas patstāvīgi sāks izmantot ikdienas finanšu pakalpojumus digitālajā vidē.

«Sekojot vispārējām digitalizācijas tendencēm nozarē, banku klientu apkalpošanas centru loma turpina mainīties. Mēs jau novērojam mazāk apmeklētāju klientu apkalpošanas centros, un arvien vairām mūsu klientu izvēlas ērtību, ko sniedz internetbanka un mobilā banka. Pagājušajā gadā jau 85% Luminor klientu Baltijā ikdienā izmantoja attālinātos kanālus savām ikdienas finanšu operācijām,» skaidro Kerli Gabrilovica, Luminor Retail banking vadītāja Baltijā / Luminor filiāles vadītāja Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija saistībā ar Amigo reklāmām vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, raksta Dienas bizness.

Reklāmas jomā uzmanību šobrīd piesaista telekomunikāciju operatora ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, nesen uzsāktā reklāmas kampaņa, kurā izmantoti zīmēšanas elementi. ZetCOM ir 100% Latvijas Mobilam telefonam (LMT) piederošs uzņēmums.

«Pilnīgi viennozīmīgi, ka lielākā operatora un tirgus līdera LMT priekšapmaksas kartes Amigo jaunā reklāma nepārprotami ir ļoti līdzīga Bites komunikācijai. Mums daudzi cilvēki zvana un jautā, vai Bite ir nopirkusi Amigo? Tas tikai apliecina to, ka cilvēki ir neizpratnē un tiek maldināti. Tieši tādēļ esam vērsušies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā – iestādē, kuras kompetencē būs šo gadījumu izvērtēt,» DB viedokli sniedza Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo noraida mobilo sakaru operatora Bites Latvija pārmetumus saistībā ar tarifu salīdzināšanu reklāmās, par kuru Bite Latvija jau vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Viņš atgādina, ka Amigo uzsācis kampaņu ar mērķi patērētājam parādīt, kādas ir patiesās izmaksas katra operatora klientiem, neietekmējoties no «nulles» tarifu solījumiem.

Amigo novērojis, ka pēdējā gada laikā mobilo sakaru operatori aizvien vairāk liek uzsvaru uz bezmaksas iespējām jeb «nullēm», kas patērētājiem var likt domāt, ka mobilo sakaru pakalpojumi ir gandrīz vai pavisam par velti. Tomēr pārsvarā «nulles» tarifi tiek piedāvāti sarunām savā tīklā. Tādēļ tarifs uz citu operatoru tīkliem un piedāvājums kopumā ir būtiskāks nekā reklāmās solītā «nulle».

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo reklāmas vēstījums vidusmēra patērētājam ir neskaidrs, viegli pārprotams un maldinošs, secinājusi Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) Ētikas padome, izvērtējot LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņu, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

Reklāmās, kurās tiek salīdzināts vidējais operatoru ienākums no viena lietotāja mēnesī un mobilo sakaru lietotāju patiesās izmaksas, nav viens un tas pats, secinājusi LRA Ētikas padome.

Amigo reklāmā izmantotā pieeja gan pret patērētāju, gan reklāmu kā informācijas avotu ir bezatbildīga un grauj nozares reputāciju, jo bez rūpīgas iedziļināšanās reklāmas tekstā un teksta vizuālajā atveidojumā, kopsakarībā ar paskaidrojošo zvaigznītes tekstu zem reklāmas materiāliem, patērētājs maldinoši uztver tikai daļu reklāmas.

«Amigo savās reklāmās ir pārkāpis vairākus ētikas kodeksa punktus, kas apliecina šī LMT piederošā uzņēmuma patērētājus maldinošās metodes izmantošanu savās reklāmās. Mēs patiesi ceram, ka Amigo ņems vērā Latvijas Reklāmas profesionāļu Ētikas padomes lēmumu un savā turpmākajā darbā neizvēlēsies negodīgas konkurences metodes, kas maldina patērētājus,» DB norāda Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

PTAC sāk vētīt Bites un Amigo strīdu

Sanita Igaune, 14.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzsācis lietas izpēti pēc mobilo sakaru operatora Bite Latvija iesnieguma, kurā lūgts izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs, DB sacīja PTAC pārstāve Ilze Žunde.

Vēl ir pāragri teikt, vai Amigo reklāmās ir pārkāpumi, norādīja I.Žunde, vēršot uzmanību, ka PTAC šobrīd nav uzdevis Amigo pārtraukt reklāmas, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī.

Jau ziņots, ka Bite Latvija lūdzis PTAC izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas. PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja Amigo klienti telefonsarunās ar tuviniekiem Lielbritānijā pavada 21 361 stundu jeb 890 dienas, jeb 2,4 gadus, aģentūru LETA informēja Amigo sabiedrisko attiecību konsultante Liene Krīvena.

Kopš Lielbritānija atvērta darba tirgum un desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju devušies labākas dzīves meklējumos uz britu salām, mobilais tālrunis pārliecinoši kļuvis par vienu no galvenajiem veidiem, kā palicēji Latvijā sazinās ar aizbraukušajiem, norādīja Krīvena.

«Neraugoties uz dažādu interneta saziņas veidu pieejamību, viens no uzticamākajiem līdzekļiem joprojām ir telefons. Visaktīvākā sazvanīšanās vērojama gada otrajā pusē un īpaši nogalē, tuvojoties gadu mijas svētkiem. Tumšajos vakaros ilgas pēc tuviniekiem kļūst spēcīgākas, un arī ārzemēs dzīvojošie biežāk gaida zvanu no mājām, jo piezvanīt no šejienes ir lētāk,» skaidro Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

SEB Unibankai Rīgā jauns klientu apkalpošanas centrs

, 25.07.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot ar 25. jūliju, SEB Unibanka savu klientu ērtībām atver jaunu klientu apkalpošanas centru. Jaunais klientu apkalpošanas centrs atradīsies Bolderājā, Stūrmaņu ielā 25.

"Izvēloties atrašanās vietu jauniem klientu apkalpošanas centriem, vienmēr kā svarīgākie tiek izvirzīti šādi kritēriji: telpas ir viegli pieejamas, tās ir plašas, un mūsu esošajiem un jaunajiem klientiem ir ērti saņemt tiem nepieciešamos bankas pakalpojumus un konsultācijas. Ņemot vērā Bolderājā un tās apkārtnē dzīvojošo un strādājošo skaitu, uzskatījām par svarīgu šiem cilvēkiem nodrošināt plašu finanšu pakalpojumu klāstu. Jaunais klientu apkalpošanas centrs ir izvietots vairāk kā 400m2 lielās telpās," stāsta SEB Unibankas filiāļu tīkla direktors Māris Larionovs.

Jaunajā klientu apkalpošanas centrā sākotnēji darbu uzsāks 5 klientu apkalpošanas speciālisti, bankas pakalpojumus un speciālistu konsultācijas ikviens varēs saņemt katru darba dienu no plkst. 9:00 līdz 17:00. Klientu apkalpošanas centra lielajā zālē ir pieejams arī SEB Unibankas internetbankas Ibanka termināls.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Amigo zīmola turētāja ZetCOM valdes priekšsēdētāju Artūru Freimani

Lelde Petrāne, 20.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis. Uzņēmums nodrošina mobilos sakarus ar Amigo zīmolu.

-Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Maini saista nozares vēriens un tas, cik ļoti lielu lomu, pat ja paši to bieži vien nepamanām, telekomunikācijas ieņem katra cilvēka dzīvē. Tā ir lieliska sajūta -apzināties, ka vari palīdzēt cilvēkiem sazināties un tādējādi veicināt gan savstarpējās attiecības, gan uzlabot sapratni.

Otra būtiska lieta ir nozares dinamika un konkurence. Komforts kavē attīstību, tādēļ es uz konkurenci raugos kā uz nepieciešamo diskomforta devu, lai notiktu pārmaiņas galvā un uzvedībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
DB Viedoklis

DB viedoklis: Elektrības tirgus virināšana politiķu apmierināšanai

Līva Melbārzde, DB galvenā redaktora vietniece Twitter: @LivaMel, 07.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apkaunojošās darbības ar elektroenerģijas tirgus atvēršanu parāda, ka valdošie politiķi nedz zina, ko darīt ar valsts vērtīgāko aktīvu – a/s Latvenergo, nedz novērtē citus uzņēmumus – nodokļu maksātājus

Vēl pirms neilga laika bija balsis, kas žēlojās, ka Latvijas politika ir zaudējusi visu laiku izcilāko ekonomikas ministru Danielu Pavļutu (Reformu partija) un tikpat izcilu premjeru Valdi Dombrovski (Vienotība). Taču, kā parāda notikumi ar elektroenerģijas tirgus atvēršanu mājsaimniecībām, šī svarīgā jautājuma sakārtošanā, kas skar ikvienu Latvijas iedzīvotāju, patiesībā nav bijis izdarīts nekas. Politiķi bija pēkšņi kā no mākoņiem nokrituši, jo elektrības tirgus atvēršana jeb, pareizāk sakot, elektrības cenu deregulācija, redz, paaugstināšot elektrības cenas. Jaunieceltā premjere Laimdota Straujuma (Vienotība) savas domas par to, vai 1. aprīlis tomēr ir īstais brīdis elektrības tirgus atvēršanai, mainīja vismaz divas reizes dienā un tikpat haotiski par to izpaudās presei, līdz neviens vairs nesaprata – atvērs to tirgu vai neatvērs. Saeimas priekšsēde Solvita Āboltiņa (Vienotība) uzņēmās iniciatīvu un brīdī, kad līdz tirgus atvēršanai bija palicis mazāk par mēnesi, paziņoja, ka, ņemot vērā notikumus Ukrainā, Latvija nekādu tirgus atvēršanas nestabilitāti un provokācijas nevarot atļauties. Koalīcijas padome atzina Āboltiņas nostāju par labu un pareizu esam, un līdz ar to Saeimai tagad triju nedēļu laikā jāaptur tirgus atvēršana līdz 1. janvārim.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Pētījums: VID klienti visaugstāk novērtē VID darbinieku kompetenci un VID sniegto pakalpojumu klāstu

, 22.08.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai pilnveidotu Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pakalpojumu kvalitāti un apkalpošanas kultūru atbilstoši klientu prasībām un lai palielinātu klientu apmierinātības līmeni, 2007.gada martā un aprīlī tika veikts VID klientu apmierinātības pētījums.

Pētījuma ietvaros tika veikta klientu anketēšana VID klientu apkalpošanas zālēs un muitas kontroles punktos visā Latvijas teritorijā. Kopā tika aptaujāti 2017 respondenti. Šis bija lielākais no līdz šim veiktajiem VID pētījumiem, turklāt tas netika pasūtīts kā ārpakalpojums, bet tika veikts, izmantojot iekšējos resursus, un klientu anketēšanā piesaistot Rīgas un reģionālo izglītības iestāžu studentus.

VID uzskata, ka, lai veicinātu godprātīgu saistību izpildi pret valsti, ir svarīgi veicināt VID sniegto pakalpojumu servisa kvalitāti, kā arī ir jāveido uz savstarpējo cieņu un izpratni balstītas VID un klientu attiecības.

Lai novērtētu klientu attieksmi pret VID, kā arī viedokli par VID darbību, klientiem tika sniegta virkne apgalvojumu, kurus tika lūgts novērtēt, norādot, cik lielā mērā klienti tiem piekrīt vai nepiekrīt. Kopumā visu klientu apmierinātības faktoru novērtētie koeficenti ir salīdzinoši augsti - robežās no 0,7 - 0,8, kur "0" ir absolūta neapmierinātība, bet "1" - ir absolūta apmierinātība.

Komentāri

Pievienot komentāru
Būve

Papildināta - Uzsāk kvartāla Centrus būvniecības 2.kārtu; izmaksas ap 20 miljoniem eiro

Lelde Petrāne, 10.07.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Turpinot kvartāla Centrus attīstību, projekta 2.kārtas ietvaros Skonto Būve uzsākusi divu 7 stāvu dzīvojamo māju būvniecību. Centrus tiek veidots kā «labiekārtots, skaists, savrups un augstas kvalitātes kvartāls pašā Rīgas centrā», raksturo būvkompānija.

(Pievienotas pēdējās trīs rindkopas.)

Tas atrodas Rīgas aktīvākajā daļā, kvartālā, ko ieskauj Tērbatas, Dzirnavu, Blaumaņa un Krišjāņa Barona ielas.

Uzsākot kvartāla Centrus būvniecības darbus 2014. gada vasarā, taps divas 7 stāvu dzīvojamās ēkas, kurās tiks iekārtoti 84 dzīvokļi un komercplatības ēku pirmajos stāvos.

Līdzās dzīvojamajai videi tiek veidota publiskā zona. Gājēju promenāde savienos Dzirnavu ielu ar Blaumaņa ielu, tur ritēs iekškvartāla dzīve ar kafejnīcām un labiekārtotām atpūtas vietām, kā arī iepirkšanās iespējām promenādes malās.

«Dzīvojamo ēku būvniecība ir 2.kārta kvartāla Centrus attīstībā, kuru plānojam noslēgt 2015. gada nogalē. Centrus attīstības 1. kārta noslēdzās 2013. gada sākumā, kad rīdziniekiem un Rīgas viesiem atklājām divu līmeņu autostāvvietu kvartāla teritorijā,» skaidro Juris Dreimanis, projekta attīstītāja pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Papildināta - FOTO: Luminor atver jauna koncepta klientu apkalpošanas centru

Žanete Hāka, 05.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Luminor Tērbatas ielā atvērusi jauna koncepta klientu apkalpošanās centru, kura papildus finanšu konsultācijām tiks piedāvātas telpas individuālam darbam, biznesa tikšanām un publiskiem pasākumiem.

Šogad banka investējusi jaunās IT sistēmās, pārveidojusi klientu apkalpošanas centrus un darba vietas, reaģējot uz klientu paradumiem un tendencēm, atklājot centru, stāstīja Luminor vadītāja Kerli Gabriloviča.

Luminor veiktā aptauja liecina, ka 85% klientu Baltijas valstīs bankas pakalpojumus izvēlas saņemt e-vidē.

«Pērn atvērām pirmo Luminor pašapkalpošanās punktu Cēsīs, bet šodien ejam tālāk, atverot durvis jauna koncepta apkalpošanas centram Tērbata, kas būs tikšanās vieta gan vietējiem uzņēmējiem, gan aktīviem un uzņēmīgiem cilvēkiem. Šobrīd klientiem arvien svarīgākas kļūst tikšanās vietas – ne tikai ar bankas speciālistiem, bet arī ar saviem biznesa partneriem, un to varēs darīt jaunajā Luminor klientu apkalpošanas centrā,» saka Luminor pārdošanas vadītājs Normunds Rudzītis.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmums ZetCom ir uzdevis juristiem uzsākt darbu pie prasības celšanas tiesā pret mobilo sakaru operatoru Bite Latvija, pieprasot atsaukt apmelojošo informāciju. Bite Latvija savos paziņojumos medijos pēc ZetCom ieskatiem ir nepamatoti un melīgi norādījusi, ka Amigo reklāmās izmantotie dati it kā esot «nekorekti izrēķināti».

Amigo pagājušajā nedēļā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar lūgumu izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas.

PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi pēc uzņēmuma domām maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Reklāmraksti

Salesforce Latvijā: kā veidot ciešas attiecības ar klientiem

Andrius Guzaitis, Bluelark Biznesa attīstības vadītājs, 27.10.2021

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pārdošanas jomā mēs piesardzīgi svinam uzvaras, kad ierodas jauni klienti.

Tomēr katrā uzņēmējdarbības mācību grāmatā teikts, ka pārdošana jaunam klientam izmaksā trīsdesmit reizes dārgāk nekā pašreizējam. Un mēs joprojām pieliekam vairāk pūļu, lai atrastu jaunus klientus, nevis veidotu ilgtermiņa attiecības ar viņiem.

Varbūt, piesaistot jaunus klientus, mēs jūtam lielāku lepnumu? Vai šampanietis ir garšīgāks, svinot jaunu pārdošanas darījumu? Veiksmīga klientu aiziešanas novēršanas kampaņa reti beidzas ar biroja ballīti.

Kāpēc uzvara ir tikai sākums?

Mūsdienu uzņēmējdarbība ir balstīts uz ilgtermiņa attiecībām ar klientiem. Lielākā daļa veiksmīgu uzņēmumu pielāgojas mainīgajām klientu vajadzībām, nodrošina izcilu klientu apkalpošanu un maksimāli palielina klientu vērtību ilgtermiņā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Parex banka turpina paplašināt savu darbību Igaunijā

, 18.08.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šā gada 13.augustā tika atvērts jauns Parex bankas klientu apkalpošanas centrs Igaunijas galvaspilsētā Tallinā Lasnamäe rajonā – Mustakivi tirdzniecības centrā. Šis ir jau otrais jaunatvērtais klientu apkalpošanas centrs Igaunijā pēdējā mēneša laikā – 23.jūlijā Parex bankas Igaunijas filiāle atvēra klientu apkalpošanas centru Igaunijas dienvidu pilsētā Tartu.

Parex bankas Igaunijas filiāles vadītājas Eižens Slava uzsver, ka šo klientu apkalpošanas centru atvēršana skaidri norāda uz Parex bankas nopietnajiem biznesa mērķiem Igaunijā. „Lai varētu sniegt mūsu klientiem vislabāko apkalpošanu, mēs aktīvi paplašinām mūsu Igaunijas bankas pakalpojumu tīklu privātpersonām un papildinām mūsu piedāvāto produktu grozu ar jauniem produktiem, kā arī domājam par jaunu klientu apkalpošanas centru atvēršanu” skaidroja Eižens Slava. „Igaunija ir mūsu mājas tirgus, jo, salīdzinot ar konkurentiem, mēs esam patiesa Baltijas banka un labi izprotam Igaunijas klientu vajadzības un vēlmes. Tajā pašā laikā, pateicoties plašajam filiāļu un klientu apkalpošanas centru tīklam Rietumeiropā un NVS valstīs, mēs piedāvājam saviem klientiem pievienoto vērtību - unikālu ekspertīzi šajos tirgos.”

Komentāri

Pievienot komentāru
Eksperti

Izmaiņas pārdevēju pienākumos ļauj nodrošināt veikalu stabilitāti

Jana Logina, “Tele2” Mazumtirdzniecības departamenta vadītāja, 14.12.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd pasaulē daudz tiek diskutēts, kā mainīsies veikalu un klientu apkalpošanas centru ikdiena, ņemot vērā pandēmijas izraisītos apstākļus, moderno tehnoloģiju attīstību un klientu paradumu izmaiņas.

Pavasarī ļoti daudz dzirdējām stāstus no Latvijas un ārvalstīm par to, ka uzņēmumi samazina darbinieku skaitu, slēdz veikalus un pārstāvniecības, jo dramatiski samazinājies apmeklētāju skaits. Sastopoties ar klātienes apmeklētāju skaita kritumu, daļa uzņēmumu uzreiz pieņēma lēmumu par veikalu slēgšanu uz nenoteiktu laiku, bet citi uzņēmumi aktualizēja jautājumu, kā maksimāli efektīvi noslogot veikalu darbiniekus, lai viņu pievienotā vērtībā uzņēmumam nemazinātos un klientiem saglabātu iespēju apmeklēt klientu centrus klātienē, lai saņemtu konsultācijas vai apskatītu preces. Arī šobrīd daudzi uzņēmumi noteikti ir līdzīgā situācijā.

Izvērtējot situāciju, “Tele2”, piemēram, kā risinājumu savlaicīgi izvēlējās veikt klientu centru speciālistu pārkvalifikāciju un izmaiņas viņu ikdienas darba pienākumos. Veikalu darbinieku zināšanu un iemaņu paplašināšana ir ļāvusi būtiski nostabilizēt un efektivizēt to centru darbību, kuri visvairāk varētu ciest no klientu plūsmu izmaiņām. Ieguvēji šajā gadījumā ir visi iesaistītie – darbinieks, klients un uzņēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ģenerālprokuratūra uzlikusi arestu kriminālprocesā par iespējamām nelikumībām digitālās televīzijas ieviešanā apsūdzēto uzņēmēju un bijušo politiķu Andra Šķēles un Aināra Šlesera uzņēmumu daļām, noskaidroja aģentūra LETA.

Digitālās televīzijas ieviešanā apsūdzēto personu mantai uzlikts arests. Aģentūrai LETA zināms, ka arests uzlikts arī Šlesera un Šķēles atsevišķiem nekustamajiem īpašumiem un uzņēmumu daļām.

"Firmas.lv" informācija liecina, ka martā piemērots arests Šķēlem piederošajiem 40% uzņēmumā "Uzņēmumu vadība un konsultācijas", kur viņa daļu nominālvērtība ir noteikta 88 888 eiro. Šajā uzņēmumā pārējie 60% līdzīgās daļās pieder Šķēles meitām.

Biznesa konsultāciju jomā strādājošais uzņēmums pērn strādājis ar 933 447 eiro apgrozījumu un 103 697 eiro peļņu. 2019.gadā uzņēmuma apgrozījums bija 993 094 eiro, bet peļņa - 8 903 eiro.

Tāpat piemērots arests Šķēlem pilnībā piederošajam uzņēmumam "TA sabiedrība". Šajā uzņēmumā arests uzlikts visām Šķēlem piederošajām daļām 4020 eiro nominālvērtībā. Rīgā, Dzirnavu iela 68, reģistrētais uzņēmums 2019.gadā strādājis bez apgrozījuma, bet ar 971 000 eiro zaudējumiem, savukārt dati par 2020.gadu vēl nav pieejami.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Papildināts - Elektroenerģiju mājsaimniecībām piedāvās trīs tirgotāji; cenas pieaugs par 15-30%

Dienas Bizness, 23.10.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nākamā gada 1.janvārī Latvijā elektroenerģijas tirgus tiks atvērts mājsaimniecībām. Sākotnēji elektrību piedāvās trīs tirgotāji, savukārt četri tam vēl gatavojas, ceturtdien žurnālistus preses konferencē par elektroenerģijas tirgus atvēršanu mājsaimniecībām informēja Sadales tīkla valades loceklis Ilvars Pētersons.

Šī gada sākumā gatavību tirgot elektroenerģiju ir izteikuši četri uzņēmumi, savukārt pašlaik – septiņi. Tostarp trijiem no tiem - Latvijas energokompānijai A/S Latvenergo, SIA Baltcom un SIA WIN Baltic jau ir spēkā esošie piedāvājumi, savukārt pārējie tirgotāji ar saviem elektrības tirdzniecības piedāvājumiem plāno patērētājus iepazīstināt līdz šī gada beigām vai 2015.gada sākumā.

«Tirgotāju interese par elektroenerģijas tirdzniecību mājsaimniecībām liecina, ka konkurence ir un kļūst aizvien sīvāka. Tā ir laba ziņa patērētājam – elektrības tirgotājiem būs jāpiedāvā lietotājiem elektrība un citi pakalpojumi konkurences apstākļos par iespējami zemāko tirgus cenu vai komplektā ar citiem mājsaimniecībām noderīgiem pakalpojumiem,» atzīmēja AS Sadales tīkls valdes loceklis Ilvars Pētersons. Pašlaik par elektroenerģijas tirgošanu noslēgti līgumi kopumā ar 23 komersantiem, tostarp juridiskajiem klientiem aktīvi to tirgo 12.

Komentāri

Pievienot komentāru
Enerģētika

Enefit: Politiķu spēlēšanās ar elektrības tirgus atvēršanas datumu neatrisinās cenu kāpumu

Nozare.lv, 03.03.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Politiķu spēlēšanās ar elektroenerģijas tirgus atvēršanas datumu mājsaimniecībām nekādā veidā neatrisinās paredzamo cenu kāpumu un to, ka tirgus tiek atvērts bez reālas konkurences, norāda elektroenerģijas tirgotāja Enefit valdes priekšsēdētājs Jānis Bethers.

Pēc viņa domām, vienkārša elektroenerģijas tirgus atvēršanas termiņu pārcelšana tikai kārtējo reizi satricinās tos dažus tirgotājus, kuri ir sagatavojušies darbam ar mājsaimniecībām, vienlaikus parādot Latviju kā ļoti nestabilu biznesa vidi potenciālajiem tirgotājiem.

«Ja vēlamies tirgus atvēršanu veikt efektīvi, tad līdz ar termiņu pārcelšanu ir arī jānovērš esošās un jāizvairās radīt jaunas likumdošanas barjeras tirgotāju iespējām brīvi izvēlēties to, kā un kam tirgot elektroenerģiju. Pretējā gadījumā tirgotāju interese par šo tirgu tiek arvien samazināta, un arī ilgtermiņā nav paredzama aktīva konkurence par patērētāju izvēli,» sacīja Bethers.

Komentāri

Pievienot komentāru