Tehnoloģijas

Amigo trīs mēnešos ieguvis 8000 lietotājus

Juris Kaža [email protected], 25.09.2002

Jaunākais izdevums

SIA Zetcom, kas tirgo mobilo sakaru priekšapmaksas kartītes Amigo, pēc trīs mēnešu darbības ieguvis aptuveni 8000 lietotājus un saņēmis telekomunikāciju pakalpojumu sniedzēja licenci. Zetcom direktors Egils Trumpe teica, ka Amigo faktiski pildot trešā mobilo sakaru operatora funkcijas. Lai gan pakalpojumam tiek izmantots Latvijas mobila telefona (LMT) tīkls, Amigo konkurējot gan ar parastajjem LMT pakalpojumiem, gan ar Tele2, viņš sacīja un piebilda:«Tas, kas ir operators, ir vārdu spēle.» Amigo mārketinga speciāliste Līga Pīlēna teica: Amigo klientu skaits šobrīd tiek lēsts aptuveni 8000. Tas atbilst prognozēm. Amigo mērķauditorija ir skolēni, jaunieši un studenti, kas nevarot atļauties daudz maksāt par mobiliem sakariem. Kartītes cena tiek paturēta nemainīga – 5.99 Ls – atmetot nodomu to septembrī paaugstināt. Sarunā ar Db L. Pīlēna atzina, ka nopietna Amigo veiksmes pārbaude sāksies tikai tuvākajās nedēļās. «Tad pienāks pirmo pārdoto kartīšu derīguma laika beigas un redzēsim, cik no tām tiks atjaunotas. Tas būs īstais veiksmes rādītājs,» viņa teica.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo PUNKTI arī reģionos!

, 18.09.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Amigo savu klientu ērtībām atver 6 jaunus Amigo klientu apkalpošanas centrus - Amigo PUNKTI. Turpmāk Amigo lietotāji pilna servisa apkalpošanu varēs saņemt Rīgā Tirdzniecības centros Origo un Barona Centrs, kā arī Daugavpilī, Liepājā, Tukumā un Bauskā DT Mobile tīklu veikalos (Dual, Trodeks, Trodeks IT).

Egils Trumpe, SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs: "Mēs vienmēr esam ieklausījušies klientu vēlmēs, tāpēc esam gandarīti par iespēju sadarbībā ar DT Mobile pārstāvjiem atvērt Amigo PUNKTUS reģionos. Jo pateicoties Amigo sakaru augstajai kvalitātei, liela daļa Amigo kartes lietotāju atrodas ārpus Rīgas. Līdz ar Amigo PUNKTU atvēršanu mēs veiksmīgi turpinām realizēt Amigo sākotnējos mērķus - iegūt arvien pārliecinošākas tirgus pozīcijas un popularizēt Amigo kā lietotājiem draudzīgu un izdevīgu priekšapmaksas sarunu karti."

Jaunajos un vizuāli atraktīvajos Amigo PUNKTOS klientiem ir nodrošināta iespēja saņemt pilna servisa pakalpojumus vienuviet sākot no telefona un starta komplekta iegādes, ērtas un izdevīgas avansa papildināšanas, līdz pat tādiem pakalpojumiem kā SIM karšu nomaiņa, konsultāciju saņemšanu par Amigo pakalpojumu lietošanu un draudzīgā numura izvēle (iespēja izvēlēties īpašu tālruņa numuru). Draudzīgā numura izvēle ir priekšapmaksas sarunu kartēm unikāls, tikai Amigo lietotājiem pieejams pakalpojums, kas klientu vidū guvis lielu popularitāti.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Atkal «salamājušies» mobilo sakaru operatori Bite un ZetCom

Nozare.lv, 22.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kārtējo reizi sastrīdējušies mobilo sakaru operatori Bite Latvija un Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitas uzņēmums ZetCom, kura zīmols ir Amigo, izriet no abu pušu paziņojumiem medijiem.

Bite Latvija ziņo, ka savu klientu sūdzības par it kā maldinošiem zvaniem no personām, kas uzdevušās par Bites pārstāvjiem, bet faktiski klientiem piedāvājušas līgumus par Amigo pakalpojumiem, nodevusi tālāk Patērētāju tiesību aizsardzības centram (PTAC). Cik noprotams, klientiem zvanīts it kā par jauniem Bites tarifu plāniem, bet pēc tam piedāvātas līgumattiecības ar Amigo.

«Esam iesnieguši klientu sūdzības PTAC šo situāciju izskatīšanai. Esam par godīgu konkurenci un ceram, ka PTAC objektīvi izvērtēs klientu iesniegumus, lai šāda maldinoša rīcība pret klientu interesēm tiktu izbeigta un konkurence telekomunikācija nozarē tiktu veikta atbilstoši ētikas un likumu normām,» pārliecināta ir Bites klientu apkalpošanas vadītāja Oksana Stankeviča.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo sāk piedāvāt pēcapmaksas pakalpojumu

, 17.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo pēcapmaksas lietotājiem pieejami izdevīgi tarifi LMT tīklā, neierobežotas sarunas bez abonēšanas un savienojuma maksas, Atlaižu programma un iespēja iegādāties Amigo Mazcenas telefonus, Db.lv informē Kristīne Hermane, SIA ZetCOM Mārketinga menedžere.

„Visus 6 Amigo pastāvēšanas gadus, mūsu galvenā mērķa auditorija ir bijusi jaunieši. Esam patiešām priecīgi, ka gadu gaitā Amigo izveidojies par spēcīgu brendu, un aptaujas liecina, ka vairāk nekā 80% mūsu kartes lietotāju redz sevi kā Amigo lietotājus arī turpmāk un, domājot par pāreju uz pēcapmaksu, izvēlas tieši Amigo piedāvājumu”, atzīst SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, „tādēļ loģisks solis sadarbības turpināšanai ir pēcapmaksas pakalpojuma ieviešana, lai radītu atbilstošu piedāvājumu tiem lietotājiem, kas nobrieduši pārejai uz pēcapmaksas pieslēgumu”.

Par Amigo pēcapmaksas lietotāju var kļūt ikviens, bet jo īpaši izdevīgs šis piedāvājums ir Amigo ilggadējiem lietotājiem. Ikviens, kas Amigo priekšapmaksas sarunu karti lietojis vismaz gadu, pārejot uz pastāvīgo pieslēgumu, saņem atlaides sarunām, īsziņām un datu pārraidei. Atlaižu apjoms, atkarībā no priekšapmaksas kartes lietošanas ilguma, ir no 5% līdz 30%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

LMT piederošais mobilo sakaru nodrošinātājs SIA ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, savā radošajā konceptā izmantojis sajaucami līdzīgus tēlus, kas sākotnēji bija izmantoti Bites komunikācijā, secinājusi Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas padome, liecina publiskotais lēmums.

Ētikas padome konstatējusi, ka pārkāpti vairāki Ētikas kodeksa punkti – 6.3. punkts, kas nosaka, ka aizliegts izmantot cita reklāmas profesionāļa radītās reklāmas idejas vai koncepcijas, punkts 7.1.4., kas nosaka reklāma nedrīkst mazināt sabiedrības uzticību reklāmas nozarei un reklāmai kā informācijas avotam, kā arī nedrīkst negatīvi ietekmēt nozares reputāciju, un punkts 7.2.5., kas nosaka, ka reklāma nedrīkst būt sajaucami līdzīga ar citu.

Padome norāda, ka Ētikas kodekss ir saistošs visām personām, kas atzīstamas par reklāmas profesionāļiem un ir pievienojušās kodeksam. Savukārt attiecībā uz reklāmas profesionāļiem, kas kodeksam nav pievienojušies – ir tikai rekomendējošs raksturs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Amigo atmaskos barankas un lenks Tele2, Bites klientus

Sanita Igaune, 10.05.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mobilā telefona (LMT) meitasuzņēmums ZetCom, kurš plašāk zināms ar sarunu karti Amigo, ir iecerējis divu, trīs gadu laikā trīskāršot Amigo klientu skaitu, šodien raksta Dienas bizness.

Lielu artavu mērķu sasniegšanā ir izvirzījis jaunais Amigo valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis, kurš sākotnēji uzņēmumā bija sācis strādāt par pārdošanas vadītāju, bet ņemot vērā, ka ilggadējais uzņēmuma vadītājs Egils Trumpe nolēma darba attiecības pārtraukt, A. Freimanim tika piedāvāta valdes priekšsēdētāja vieta.

Šobrīd Amigo ir aptuveni 100 tūkst. klientu, bet A. Freimanis klientu skaitu ir iecerējis palielināt līdz 300 tūkst. Ņemot vērā Tele2 ievērojamo sarunu kartes Zelta Zivtiņa klientu bāzi un Bites sarunu kartes lietotājus - smelties jaunus klientus Amigo būs kur, smaidot saka A. Freimanis. Jau gada sākumā Amigo izcēlās ar skaļu un pretrunīgi vērtētu reklāmas kampaņu, kurā tika salīdzināti Amigo vidējie mēneša ienākumi ar Bites datiem.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija savas bažas par Amigo reklāmām ir paudis ne tikai Patērētāju Tiesību aizsardzības centram (PTAC), bet arī Latvijas Reklāmas asociācijas ētikas komitejai. «Mēs negrasāmies ieslīgt strīdos ar LMT piederošo uzņēmumu vai uzvesties viņiem līdzīgā manierē,» vērtējot ZetCom plānus doties uz tiesu, DB uzsver Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Viņa vienlaikus akcentē, ka Bite atbalsta konkurenci, bet operators ir pret negodīgu konkurenci un maldinošu informāciju klientiem.

«LMT piederošā uzņēmuma Amigo reklāmā tiek maldināts patērētājs, jo reklāmā salīdzinātas nesalīdzināmas lietas. Bite arī 2009. gadā gan privātajiem, gan arī biznesa klientiem piedāvāja mobilo internetu, tālruņus un modemus ar ikmēneša maksām un vairākus tarifu plānus atbilstoši klientu vajadzībām, savukārt Amigo šajā pašā laikā piedāvāja tikai telefonsakarus privātpersonām. Turklāt atspoguļotā informācija nav klientu izdevumi, jo tur ietilpst arī starpsavienojumu maksājumi, ar ko operatori norēķinās savā starpā,» skaidro K. Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo reklāmas vēstījums vidusmēra patērētājam ir neskaidrs, viegli pārprotams un maldinošs, secinājusi Latvijas Reklāmas Asociācijas (LRA) Ētikas padome, izvērtējot LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņu, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

Reklāmās, kurās tiek salīdzināts vidējais operatoru ienākums no viena lietotāja mēnesī un mobilo sakaru lietotāju patiesās izmaksas, nav viens un tas pats, secinājusi LRA Ētikas padome.

Amigo reklāmā izmantotā pieeja gan pret patērētāju, gan reklāmu kā informācijas avotu ir bezatbildīga un grauj nozares reputāciju, jo bez rūpīgas iedziļināšanās reklāmas tekstā un teksta vizuālajā atveidojumā, kopsakarībā ar paskaidrojošo zvaigznītes tekstu zem reklāmas materiāliem, patērētājs maldinoši uztver tikai daļu reklāmas.

«Amigo savās reklāmās ir pārkāpis vairākus ētikas kodeksa punktus, kas apliecina šī LMT piederošā uzņēmuma patērētājus maldinošās metodes izmantošanu savās reklāmās. Mēs patiesi ceram, ka Amigo ņems vērā Latvijas Reklāmas profesionāļu Ētikas padomes lēmumu un savā turpmākajā darbā neizvēlēsies negodīgas konkurences metodes, kas maldina patērētājus,» DB norāda Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru operators Bite Latvija saistībā ar Amigo reklāmām vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā, raksta Dienas bizness.

Reklāmas jomā uzmanību šobrīd piesaista telekomunikāciju operatora ZetCOM, kas tirgū pazīstams ar mobilo sakaru sarunu karti Amigo, nesen uzsāktā reklāmas kampaņa, kurā izmantoti zīmēšanas elementi. ZetCOM ir 100% Latvijas Mobilam telefonam (LMT) piederošs uzņēmums.

«Pilnīgi viennozīmīgi, ka lielākā operatora un tirgus līdera LMT priekšapmaksas kartes Amigo jaunā reklāma nepārprotami ir ļoti līdzīga Bites komunikācijai. Mums daudzi cilvēki zvana un jautā, vai Bite ir nopirkusi Amigo? Tas tikai apliecina to, ka cilvēki ir neizpratnē un tiek maldināti. Tieši tādēļ esam vērsušies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā – iestādē, kuras kompetencē būs šo gadījumu izvērtēt,» DB viedokli sniedza Bite Latvija sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amigo noraida mobilo sakaru operatora Bites Latvija pārmetumus saistībā ar tarifu salīdzināšanu reklāmās, par kuru Bite Latvija jau vērsusies Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC).

Viņš atgādina, ka Amigo uzsācis kampaņu ar mērķi patērētājam parādīt, kādas ir patiesās izmaksas katra operatora klientiem, neietekmējoties no «nulles» tarifu solījumiem.

Amigo novērojis, ka pēdējā gada laikā mobilo sakaru operatori aizvien vairāk liek uzsvaru uz bezmaksas iespējām jeb «nullēm», kas patērētājiem var likt domāt, ka mobilo sakaru pakalpojumi ir gandrīz vai pavisam par velti. Tomēr pārsvarā «nulles» tarifi tiek piedāvāti sarunām savā tīklā. Tādēļ tarifs uz citu operatoru tīkliem un piedāvājums kopumā ir būtiskāks nekā reklāmās solītā «nulle».

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

PTAC sāk vētīt Bites un Amigo strīdu

Sanita Igaune, 14.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) ir uzsācis lietas izpēti pēc mobilo sakaru operatora Bite Latvija iesnieguma, kurā lūgts izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas radio, video stendos un interneta vietnēs, DB sacīja PTAC pārstāve Ilze Žunde.

Vēl ir pāragri teikt, vai Amigo reklāmās ir pārkāpumi, norādīja I.Žunde, vēršot uzmanību, ka PTAC šobrīd nav uzdevis Amigo pārtraukt reklāmas, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī.

Jau ziņots, ka Bite Latvija lūdzis PTAC izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas. PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šonedēļ Amigo atver 6 jaunus klientu apkalpošanas centrus - Amigo PUNKTI, liecina uzņēmuma sniegtā informācija medijiem.

Turpmāk Amigo lietotāji pilna servisa apkalpošanu varēs saņemt Rīgā Tirdzniecības centros Origo un Barona Centrs, kā arī Daugavpilī, Liepājā, Tukumā un Bauskā DT Mobile tīklu veikalos (Dual, Trodeks, Trodeks IT).

Jaunajos Amigo PUNKTOS klientiem nodrošināta iespēja saņemt pilna servisa pakalpojumus vienuviet, sākot no telefona un starta komplekta iegādes, avansa papildināšanas, līdz pat tādiem pakalpojumiem kā SIM karšu nomaiņa, konsultāciju saņemšanu par Amigo pakalpojumu lietošanu un draudzīgā numura izvēle (iespēja izvēlēties īpašu tālruņa numuru).

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Gada laikā mobilo sakaru pakalpojumu sniedzēja Amigo klienti telefonsarunās ar tuviniekiem Lielbritānijā pavada 21 361 stundu jeb 890 dienas, jeb 2,4 gadus, aģentūru LETA informēja Amigo sabiedrisko attiecību konsultante Liene Krīvena.

Kopš Lielbritānija atvērta darba tirgum un desmitiem tūkstošu Latvijas iedzīvotāju devušies labākas dzīves meklējumos uz britu salām, mobilais tālrunis pārliecinoši kļuvis par vienu no galvenajiem veidiem, kā palicēji Latvijā sazinās ar aizbraukušajiem, norādīja Krīvena.

«Neraugoties uz dažādu interneta saziņas veidu pieejamību, viens no uzticamākajiem līdzekļiem joprojām ir telefons. Visaktīvākā sazvanīšanās vērojama gada otrajā pusē un īpaši nogalē, tuvojoties gadu mijas svētkiem. Tumšajos vakaros ilgas pēc tuviniekiem kļūst spēcīgākas, un arī ārzemēs dzīvojošie biežāk gaida zvanu no mājām, jo piezvanīt no šejienes ir lētāk,» skaidro Amigo vadītājs Artūrs Freimanis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar Amigo zīmola turētāja ZetCOM valdes priekšsēdētāju Artūru Freimani

Lelde Petrāne, 20.06.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Artūrs Freimanis. Uzņēmums nodrošina mobilos sakarus ar Amigo zīmolu.

-Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Maini saista nozares vēriens un tas, cik ļoti lielu lomu, pat ja paši to bieži vien nepamanām, telekomunikācijas ieņem katra cilvēka dzīvē. Tā ir lieliska sajūta -apzināties, ka vari palīdzēt cilvēkiem sazināties un tādējādi veicināt gan savstarpējās attiecības, gan uzlabot sapratni.

Otra būtiska lieta ir nozares dinamika un konkurence. Komforts kavē attīstību, tādēļ es uz konkurenci raugos kā uz nepieciešamo diskomforta devu, lai notiktu pārmaiņas galvā un uzvedībā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Pārdotas gandrīz 100 000 Amigo kartes

Juris Kaža [email protected], 18.08.2003

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nedaudz vairāk kā gada laikā pārdotas aptuveni 100 000 Amigo priekšamaksas mobilo sakaru kartes – to Db Online apstiprināja SIA Zetcom direktors Egils Trumpe. E. Trumpe teica, ka to varot secināt pēc Zetcom lēmuma sākt izmantot 100 000 jaunus numurus, ko t.s. virtuālajam operatoram piešķīra Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas komisija (SPRK). E. Trumpe uzsvēra, ka Amigo karšu pārdošana ar jauniem numuriem, kas sākās ar cipariem 87, nenozīmē, ka pakalpojumam, kas izmanto Latvijas mobilā telefona (LMT) tīkla resursus, būtu 100 000 aktīvu lietotāju. «Lietotāju skaits ir konfidenciāls, to nepublicē arī mūsu konkurenti, Zelta zivtiņas tirgotāju Tele2, nedz arī LMT publicē, cik pārdevis savas O-Kartes,» viņš teica. Tomēr viņš lika saprast, ka lietots tiek prāvs ar pieciem cipariem rakstāms Amigo karšu skaits. «Viena daļa karšu, protams, ir beigušas darbību, jo tās neatjaunoja. Citas atrodas kā vēl nepārdots inventārs 2 700 tirdzniecības vietās, kas izplata Amigo,» E. Trumpe klāstīja.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Telekomunikāciju uzņēmums ZetCom ir uzdevis juristiem uzsākt darbu pie prasības celšanas tiesā pret mobilo sakaru operatoru Bite Latvija, pieprasot atsaukt apmelojošo informāciju. Bite Latvija savos paziņojumos medijos pēc ZetCom ieskatiem ir nepamatoti un melīgi norādījusi, ka Amigo reklāmās izmantotie dati it kā esot «nekorekti izrēķināti».

Amigo pagājušajā nedēļā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju tiesību aizsardzības centrā (PTAC) ar lūgumu izvērtēt ZetCom priekšapmaksas kartes Amigo reklāmas.

PTAC iesniegumā Bite Latvija norāda, ka ZetCom šogad 10.janvārī sācis komercpraksi, kas pārkāpj Reklāmas likuma un Negodīgas komercprakses aizlieguma likuma normas. Uzņēmums informē, ka reklāmās ZetCom salīdzina 2009.gada pēdējā ceturkšņa datus, kas ir nekorekti izrēķināti, ir novecojuši un neatbilst pašreizējai tirgus situācijai, turklāt izplatītajā salīdzinājumā minētie dati tiek piemēroti pēdējam ZetCom piedāvājumam, kas tādējādi pēc uzņēmuma domām maldina vidusmēra patērētāju un ir atzīstami par maldinošu komercpraksi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Palielinājies ostās pārkrauto kravu apjoms

, 29.10.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007. gada 9 mēnešos Latvijas ostās pārkrauto kravu apjoms, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo laika periodu, ir palielinājies. 2007. gada janvārī – septembrī kravu apgrozība ostās bija 47,2 milj. t kravu, kas ir par 4,1 % vairāk nekā 2006. gada 9 mēnešos, liecina Centrālās statistikas pārvaldes dati.

No ostām 2007. gada 9 mēnešos nosūtīja 41,4 milj. t kravu, kas ir par 1,7 % vairāk nekā 2006. gada janvārī – septembrī. Pieaudzis no ostām nosūtīto minerālmēslu apjoms. 2007. gada deviņos mēnešos no ostām nosūtīja 4 milj. t minerālmēslu – par 14,7 % vairāk nekā 2006. gada attiecīgā periodā. No ostām nosūtītās jēlnaftas apjoms 2007. gada janvārī – septembrī, salīdzinot ar iepriekšējā gada janvāri – septembri, ir palielinājies 1,5 reizes un tas bija 1 milj. t. Arī no ostām nosūtīto naftas produktu apjoms 2007. gada janvārī – septembrī ir palielinājies un tas bija 16,2 milj. t, kas ir par 4,6 % vairāk nekā 2006. gada janvārī - septembrī. Bez tam 2007. gada 9 mēnešos no ostām nosūtīja arī 3,6 milj. t kokmateriālu, kas ir par 2,8 % vairāk nekā iepriekšējā gada attiecīgajā periodā. No ostām nosūtīto ogļu apjoms 2007. gada 9 mēnešos bija 10,4 milj. t, kas ir par 9,3 % mazāk nekā 2006. gada attiecīgajā periodā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Daugavpils sērijveidu dzivokļu apskats par maiju

Ingrīda Drazdovska [email protected], 03.06.2004

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vidējās cenas latos: Pilsētas rajons 103. sērija “lietuviešu” sērija “hruščeva” 1 istabas 2 istabu 3 istabu 1 istabas 2 istabu 3 istabu 1 istabas 2 istabu 3 istabu Centrs 5000 – 6000 8000 – 11 000 10 000 – 16 000 5000 - 6000 7000- 9000 9000 – 13 000 5000 6000 - 8000 7000 - 9000 Gajoks - - - - - - 4000 - 5000 6000 - 7000 8000 Jaunā Forštadte 4000 – 4500 6000 - 8000 9000 – 10 000 4000 6000 - 7000 6000– 7500 - - - Jaunbūve 4500 - 6000 7000 - 9000 8000 – 12 000 5000 6000 - 7000 6500 - 8000 4000 5000 6000 - 7000 Ķīmiķu ciemats 4000 6000 - 8000 7000 - 9000 4000 6000 6000 - 7000 3000 – 3500 4000 - 5000 6000 Ruģeļi, Čerepovo 4000 5000 - 6000 7000- 8000 3000 - 4000 (Ruģeļi) 5000 (Ruģeļi) 7000 (Ruģeļi) - - - Avots: Latio Daugavpils filiāle

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nodokļu ieņēmumos šogad pirmajos divos mēnešos iekasēti 2,304 miljardi eiro, kas ir par 141,5 miljoniem eiro jeb 6,5% vairāk, nekā plānots, informē Finanšu ministrijas pārstāvji.

Vienlaikus nodokļu ieņēmumi 2023.gada pirmajos divos mēnešos bija par 284,3 miljoniem eiro jeb 14,1% lielāki nekā 2022.gada pirmajos divos mēnešos.

Valsts kopbudžetā nodokļu ieņēmumi šogad pirmajos divos mēnešos veidoja 2,184 miljardus eiro, par 149 miljoniem eiro jeb 7,3% pārsniedzot plānu. Salīdzinājumā ar pagājušā gada pirmajiem diviem mēnešiem kopbudžetā nodokļu ieņēmumi ir pieauguši par 270,9 miljoniem eiro jeb 14,2%.

Tostarp valsts budžetā nodokļu ieņēmumi šogad pirmajos divos mēnešos bija 1,799 miljardi eiro, par 128,4 miljoniem eiro jeb 7,7% pārsniedzot plānoto, kā arī ir par 241,5 miljoniem eiro jeb 15,5% vairāk nekā 2022.gada pirmajos divos mēnešos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No malas raugoties uz mobilo sakaru operatoru konkurenci Latvijā – ir trīs puikas smilšu kastē un vienam ir mazais brālītis. Kā jau smilšu kastē, reizēm gadās, ka kāds pieļauj kļūdu, kāds kādam ir atņēmis lāpstiņu vai lampiņu, vērtējot mobilo sakaru radošumu reklāmās, 8. Latvijas Reklāmas asociācijas Gada konferencē salīdzinājumu minēja Tele2 komercdirektors Jānis Spoģis.

Trīs puikas uzrauga tante –Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) un Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padome, turpināja J. Spoģis. Tomēr viņš ir novērojis, ka šo abu institūciju pieņemtie lēmumi ir atšķirīgi, ja viena strostē vienu puisīti, tikmēr otra – pilnīgi citu. Tāpēc Tele2 lielāku uzticību pauž Latvijas Reklāmas asociācijas Ētikas padomei.

Bite Latvija mārketinga vadītāja Kristīne Britāne iebilda, ka viņai smiekli par mobilo sakaru reklāmu radošumu nenāk un Latvijā vairāk būtu jārunā par ētiku un robežām. Viņa atgādināja, ka pirms laiciņa teju 75 tūkst. Bites klienti ir saņēmuši konkurenta reklāmas īsziņas, tāpat ir gadījumi, kad klienti tiek maldināti, jo domājot, ka runā ar Bites pārstāvji, beigās līgumu tiek piedāvāts slēgt ar Amigo.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Salīdzinot mobilo sakaru operatoru vidējos ieņēmumus no viena lietotāja mēnesī, pērn vislielākais rādītājs 10,4 Ls apmērā (ARPU) bija Latvijas Mobilam telefonam (LMT), Bitei – 8,9 Ls, bet Tele2 – 7,5 Ls.

Tā ir aprēķinājis Tele2 finanšu direktors Arnis Priedītis, izmantojot attiecīgos rādītājus, kas šobrīd tiek izmantoti plaši apspriestajās LMT piederošā uzņēmuma ZetCom reklāmas kampaņās, kurā salīdzināti Bites un Amigo ieņēmumi.

2009.gadā attiecīgais rādītājs LMT bija 11,7 Ls apmērā, Bitei – 11,4 Ls, bet Tele2 – 8,3 Ls. Savukārt 2008.gadā attiecīgi: 15,2 Ls, 12,4 Ls un 9,5 Ls.

Bites rādītājam par 2010.gadu ir izmantoti pēdējie trīs ceturkšņu publicētie dati, atzīmē Tele2.

DB jau rakstīja, ka Amigo janvāra sākumā uzsāka reklāmas kampaņu, kurās ar Bite Latviju ir salīdzināti operatora ieņēmumi no viena lietotāja mēnesī. Pēc reklāmas kampaņas uzsākšanas Bite Latvija vērsās Patērētāju Tiesību aizsardzības centrā un Latvijas Reklāmas asociācijas (LRA) Ētikas komitejā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc ZetCOM apvienošanās ar Latvijas Mobilo telefonu (LMT), priekšapmaksas karšu Amigo un Hallo! lietotājiem tiks piedāvāti labāki tarifi un pakalpojumi, intervijā Lietišķajai Dienai (LD) paziņoja ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egīls Trumpe.

E. Trumpe norādīja, ka tad, kad tika veidots uzņēmums ZetCOM, nebija plāns to veidot ar mērķi kādam to pārdot. "Es teiktu, ka uzņēmumus dibina ar domu par attīstību un izaugsmi. Ja uzņēmumus dibina ar domu pārdot, tas ir ļoti neveiksmīgs variants. Līdzīgi kā ar māju - ja jūs būvējat māju sev dzīvošanai, tā būs stipri labāka par māju, kuru būvēsiet pārdošanai," LD uzsvēra E. Trumpe.

Pēc E. Trumpes domām Amigo karti un Okarti varēs uzskatīt par konkurentiem, jo tie atrodas vienā tirgū. Bet tajā pašā laikā produkti ir dažādi, jo Amigo diezgan lielā mērā akcentu ir licis uz dažādām inovācijām, kas tieši nav saistītas ar sarunām - datu pārraide, saturs un līdzīgas lietas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

LMT nopērk Amigo un Hallo! 

, 04.06.2007

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2007.gada 31.maijā notikusi apvienošanās, kuras rezultātā 100% SIA ZetCOM daļu ir pārgājušas SIA Latvijas Mobilais Telefons īpašumā, Db.lv informēja SIA ZetCOM pārstāve Elīna Timermane. SIA ZetCOM piedāvā mobilo sakaru priekšapmaksas kartes AMIGO un Hallo!.

Arī turpmāk ZetCOM turpinās darboties kā atsevišķa juridiska persona.

2007. gada 25. maijā Konkurences padome ir atļāvusi SIA ZetCOM un SIA Latvijas Mobilais Telefons apvienošanos.

ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe, komentējot darījumu, medijiem izplatītajā paziņojumā norāda: "Pēc apvienošanās ZetCOM darbības mērķi un stratēģija nemainīsies. Kompānija turpinās piedāvāt mobilo sakaru priekšapmaksas kartes AMIGO un Hallo!, un mobilo sakaru sniegšanai tāpat kā līdz šim tiks izmantots LMT tīkls. Prognozēju, ka ZetCOM apvienošanās tuvākajā laikā nenesīs krasas izmaiņas priekšapmaksas sarunu karšu tirgū, tomēr nedaudz varētu mainīties tirgus daļu procentuālais sadalījums."

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Amigo aptaujā noskaidrojis iemeslus, kas traucē piezvanīt

Sanita Igaune, Db, 27.11.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Mobilo sakaru priekšapmaksas kartes Amigo sniedzējs SIA ZetCOM aptaujā ir noskaidrojis, ka vairāk kā 94% respondentu ir saskārušies ar situāciju, kad nepieciešams piezvanīt, bet dažādu iemeslu dēļ to nav iespējams izdarīt.

Turklāt lielākā puse aptaujāto šādu situāciju piedzīvojuši vairakkārt, Db pavēstīja SIA ZetCOM Mārketinga un sabiedrisko attiecību menedžere Elīna Timermane.

Aptaujā biežāk minētais iemesls, kādēļ nav bijis iespējams veikt zvanu, ir saistīts ar maksu par pakalpojumu – proti 75% aptaujāto Amigo ir norādījuši, ka tiem nav bijusi iespēja piezvanīt, jo tiem ir beidzies sarunu avanss vai nenomaksātu rēķinu dēļ atslēgta zvanīšanas iespēja.

«Aptaujas dati atspoguļo šā brīža vispārējo situāciju, kad ekonomiskā spiediena rezultātā, sabiedrība no telekomunikāciju pakalpojumu sniedzējiem sagaida zemus tarifus un tiem papildus dažādas atlaides un bonusus. Jāatzīst, ka šajā jomā straujas izmaiņas nav gaidāmas, jo jau tā, salīdzinot ar citām valstīm, Latvijā it īpaši priekšapmaksas segmentā ir vieni no zemākajiem tarifiem un izdevīgākajiem nosacījumiem Eiropā,» aptaujas rezultātus komentē SIA ZetCOM valdes priekšsēdētājs Egils Trumpe.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Var sēdēt zaļi

Atis Rozentāls, Db, 02.06.2008

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No 2. līdz 6.jūnijam akcijas Sēžam zaļi! organizatori Amigo un Rīgas skolēnu dome rīko Zaļās kultūras nedēļu, kuras ietvaros aicina Rīgas iedzīvotājus un viesus uz kulturālu atpūtu zālienā.

Akcijas organizatori iepriekš vienojās ar Rīgas Domes priekšsēdētāju Jāni Birku, ka, sākot ar 2. jūniju, eksperimentālā kārtā vienu mēnesi būs atļauts uzturēties zālienā Rīgas centrā starp Brīvības pieminekli un Kr. Barona ielu, pretī Latvijas Universitātes galvenajai ēkai Raiņa bulvārī. No 2. līdz 6. jūnijam Amigo un Rīgas skolēnu dome rīko Zaļās kultūras nedēļu, kuras laikā katru darba dienu no plkst. 15:00 – 19:00 jauniešu kārtības patruļas veiks novērojumus par cilvēku uzvedību, atpūšoties zālienā, kā arī aptaujās iedzīvotājus, noskaidrojot populārākās un interesantākās iespējas atpūtai zālienā. Katru dienu atpūtas cienītājiem tiks popularizēts kāda no iespējamām nodarbēm, ko veikt zālienā – spēlēt galda spēles, adīt un pērļot, minēt krustvārdu mīklas, nodarboties ar jogu un meditāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rokgrupa Linkin Park 11. jūnijā sniegs koncertu Arēnā Rīga, informēja koncertaģentūra FBI.

Linkin Park Latvijā ieradīsies sava jaunākā albuma Minutes to Midnight popularizēšanas ietvaros.

Stāvbiļešu cena būs 25 Ls. Sēdvietas maksās 25 Ls, 30 Ls un 35 Ls, bet skatuvei vistuvākās vietas maksās 55 Ls.

No trešdienas, 23. aprīļa, plkst. 10.00 tiks uzsākta koncerta biļešu iepriekšpārdošana Amigo kartes lietotājiem (vairāk: www.amigo.lv) un FBI koncertu kluba biedriem.

Komentāri

Pievienot komentāru