Jaunākais izdevums

Pasūtījuma drukas platformas "Printify" vadības komandas struktūrā veiktas izmaiņas - izpilddirektores amatā tiks iecelta Anastasija Oļeiņika, kura līdz šim uzņēmumā ieņēma finanšu direktores amatu.

Līdzšinējais uzņēmuma līdzdibinātājs un valdes priekšsēdētājs Jānis Berdigans ieņems mātesuzņēmuma valdes locekļa amatu, fokusējoties uz uzņēmuma stratēģijas izveidi un attīstību. Vadības maiņa tiks pabeigta līdz šī gada beigām.

Par rīkotājdirektoru iecelts esošais piegādes procesu vadītājs Skots Ričardsons (Scott Richardson), kurš pirms tam ilgstoši strādājis "Amazon".

"Printify" platforma ļauj ikvienam būt uzņēmējam un pelnīt, ja vien pieejams interneta pieslēgums. Pēdējo septiņu gadu laikā "Printify" pakalpojumā pierakstījušies vairāk nekā seši miljoni lietotāju, lai gūtu peļņu, laiku un kontroli, izmantojot platformu, kas piedāvā iespēju radīt pielāgotu dizainu vairāk nekā 850 produktiem no 75 drukas nodrošinātājiem ar iespēju sūtīt produktus uz 30 valstīm.

"Mums ir liels prieks sveikt Anastasiju kā nākamo "Printify" izpilddirektori brīdī, kad uzņēmums gatavojas jaunam izaugsmes posmam. Jau tagad miljoniem lietotāju ir iespēja piedāvāt individuāli pielāgotus produktus, tādējādi veicinot sava biznesa attīstību, tāpēc ar prieku raudzīsimies, kādi sasniegumi turpmāk uzņēmumu gaida Anastasijas vadībā," saka "Index Ventures" partnere Sofija Dolfe (Sofia Dolfe).

Jānis Berdigans ir pārliecināts, ka Anastasijas iecelšana izpilddirektors amatā nodrošinās "Printify" vislielākos iespējamos ieguvumus, lai "Printify" kļūtu par miljardu dolāru vērtu uzņēmumu un apkalpotu klientus visā pasaulē.

"Šī vadības komanda ar tās struktūru ir labākais priekšnoteikums, lai īstenotu "Printify" potenciālu. Es palieku uzņēmuma lielākais īpašnieks un saglabāju būtisku lomu mūsu stratēģiskā virziena noteikšanā," skaidro Berdigans.

Savā jaunajā amatā Oļeiņika izmantos vairāk kā septiņu gadu pieredzi, kas gūta, vadot investīciju platformu "Twino". Viņas pieredze un zināšanas palīdzēs "Printify" gūt vēl lielākus panākumus kā atzītākajam spēlētājam pasūtījuma apdrukas nozarē. Oļeiņika darīs visu, lai paceltu "Printify" jaunā līmenī, nodrošinot vēl labāku pieredzi klientiem visā pasaulē un līdz ar to - vēl lielāku finansiālo brīvību miljoniem e-komercijas uzņēmēju visā pasaulē.

"Ar lielu prieku uzņemos šo jauno lomu. Esmu patiesi priecīga par misiju palīdzēt miljoniem uzņēmēju visā pasaulē atklāt savu finansiālo brīvību un būt pašiem sev par priekšnieku, un zinu, ka strādāt kopā ar šo komandu būs ārkārtīgi aizraujoši," sajūsmu pauž Oļeiņika.

Jānis Berdigans turpinās aktīvi strādāt pie uzņēmuma stratēģijas, atbalstīt vadības komandu, palīdzot pieņemt pareizos lēmumus, lai sniegtu maksimālu labumu "Printify" klientiem.

"Jānis ir paveicis izcilu darbu, vadot "Printify" no uzņēmuma pirmsākumiem, kad tas bija daļa no "Shopify" lietotnes, un ievedot uzņēmumu tirgū, kā arī spējot padarīt gan pasūtījuma apdrukas kategoriju, gan Printify par atzītākajiem spēlētājiem nozarē. Esmu arī ļoti priecīga, ka viņš man būs līdzās pirmajā izpilddirektores darba posmā, pārņemot darbus," saka Oļeiņika.

Printify ir tehnoloģiju platforma, kas piedāvā ikvienam pārdot augstas kvalitātes preces tiešsaistē. 2021.gadā tā piesaistīja 50 miljonus ASV dolāru A sērijas investīciju posmā no Index Ventures, H&M Group, Virgin Group, Wise, Vinted, Squarespace, RedHat, un Will Smith’s Dreamers VC dibinātājiem. Uzņēmumā nodarbināti 500 darbinieki no vairāk nekā 20 valstīm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Uzņēmēji arvien vairāk domā par ilgtspēju

Armanda Vilciņa, 24.11.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo gadu laikā ilgtspējīgai uzņēmējdarbībai pasaules kontekstā tiek piešķirta arvien lielāka vērtība, banku veiktās aptaujas gan rāda, ka daļa vietējo uzņēmumu uz šiem jautājumiem joprojām raugās tikai caur atkritumu šķirošanas un resursu patēriņa samazināšanas prizmu.

Lai bizness mūsdienās gūtu panākumus, tam ir jābūt ilgtspējīgam, jo ilgtspēja palīdz ne tikai inovāciju ieviešanā un izaugsmē, bet arī būtiski palielina uzņēmumu konkurētspēju, atzīmē Madara Apsalone, Philip Morris ārējo attiecību vadītāja Latvijā. Viņa stāsta, ka Philip Morris ilgtspējas stratēģija primāri balstās ESG principiem, kas sevī ietver dažādus vides, sociālos un pārvaldības procesus. Atbilstoši tam pēdējo gadu laikā Baltijas reģionā ieviesti vairāki uzņēmējdarības ilgtspējas veicināšanas pasākumi - tie saistās gan ar darbinieku labbūtības uzlabošanu, gan vides aspektiem, tajā skaitā uzņēmuma ekoloģiskās pēdas samazināšanu, teic M.Apsalone.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmuma veiksmes pamatā primāri vienmēr ir ieņēmumus ģenerējošs biznesa modelis un spēcīga komanda, domā Anastasija Oļeiņika, Printify izpilddirektore.

Sirdī esmu finanšu cilvēks, tāpēc ticu, ka, lai uzņēmums spētu augt un attīstīties, tam ilgtermiņā ir nepieciešama pozitīva naudas plūsma, norāda A.Oļeiņika, uzsverot, ka finansiālie jautājumi uzņēmuma attīstībā spēlē ļoti lielu lomu, taču par zemu nedrīkst novērtēt arī komandu. Lojāli un profesionāli darbinieki, kas ir spējīgi raudzīties vienā virzienā un sasniegt nospraustos mērķus, noteikti ir viena no biznesa veiksmes atslēgām, spriež Printify izpilddirektore.

Izaicina sevi

Skolas laikos es sapņoju kļūt par Latvijas Bankas vadītāju, smej A.Oļeiņika. “Es zināju, ka tā ir labi apmaksāta un prestiža profesija, tāpēc tolaik man šķita, ka strādāt šādā iestādē varētu būt gana interesanti. Studiju gados, kad Latvijas Bankas Starptautisko attiecību nodaļu izvēlējos par savu prakses vietu, gan sapratu, ka šī vide priekš manis ir nedaudz par lēnu un birokrātisku. Manam temperamentam vairāk atbilst brīvāka, uz dinamiku un komunikāciju vērsta vide, tāpēc sapnis kļūt pat Latvijas Bankas vadītāju no mana saraksta diezgan ātri tika izsvītrots,” stāsta A.Oļeiņika, kura pirmo darba pieredzi guva jau krietni pirms prakses Latvijas Bankā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness izdevums #33

DB, 15.08.2023

Dalies ar šo rakstu

Ar pašreizējo situāciju darba tirgū nav apmierināti nedz darba devēji, kuri akūti izjūt darbaspēka deficītu, lai gan bezdarbnieku ir salīdzinoši daudz, nedz darba ņēmēji, kuri vēlas lielākas algas, ko lielākoties spēj piedāvāt kompānijas ārzemēs, kas savukārt veicina darbaspēka aizplūšanu.

To intervijā Dienas Biznesam stāsta Baltijas pagaidu nodarbinātības un darbā pieņemšanas uzņēmuma Biuro klientu apkalpošanas vadītāja Baiba Rozentāle. Viņa norāda, ka situācija ir neordināra, jo tikai 2% aptaujāto iedzīvotāju nesaskata nekādas problēmas darba tirgū, kas ļauj secināt, ka 98% Latvijas iedzīvotāju nav apmierināti ar pašreizējo situāciju un izjūt dažādas nepilnības nodarbinātības segmentā.

Vēl uzņēmēju žurnāla Dienas Bizness 15.augusta žurnālā lasi:

Statistika

Klātienes azartspēles atgriežas

Aktuāli

Vai darbaspēka stimulus Latvijā redz laikā un pilnīgi

Komentāri

Pievienot komentāru