Sociālais tīkls Ello pašlaik saņemot līdz pat 31 tūkstotim pieprasījumu stundā no cilvēkiem, kuri vēlas pievienoties šai platformai, atsaucoties uz dibinātāja sniegto informāciju, ziņo BBC.
Tas sākotnēji esot izstrādāts vien aptuveni 90 cilvēkiem, kuri ir draugos ar dibinātāju Paulu Budnitzu (Paul Budnitz). Taču velo veikala īpašnieks no ASV Vērmontas štata to izlēmis atvērt plašākai lietošanai 7. augustā.
Tas nodēvēts par anti-Facebook tīklu saistībā ar solījumu neievietot reklāmas un nepārdot lietotāju datus. Tomēr daži eksperti jau brīdinājuši, ka varētu būt grūtības īstenot plānus iekasēt mikromaksājumus par atsevišķām funkcijām.
Vietnei ir minimālisma dizains un, kā vērtē BBC, tā no pirmā acu uzmetiena neizskatās tik lietotājiem draudzīga kā citi populārāki tīkli. Ello jau esot pārdzīvojis DDoS (Distributed Denial of Service) uzbrukumu, kas uz brīdi to padarīja nelietojamu.
Kā jau minēts, tīkla izveidotāji ar laiku plānojuši pelnīt, pārdodot piekļuvi funkcijām «par dažiem dolāriem».