Sporta spēļu organizatori ir gana konservatīvi un apbalvojumu piegādātājus tik bieži nemaina, tādēļ šajā jomā nākas nemitīgi cīnīties par ikkatru klientu.
Aptaujātie specializētie uzņēmumi DB atzīst, ka to klienti pārsvarā ir sporta organizācijas, uzņēmumi, aģentūras, pašvaldības, bet neliels procents ir arī privātpersonas. Konkurence tirgū ir sīva, un jauni uzņēmumi, kas specializējas tikai apbalvojumu tirdzniecībā un izgatavošanā, klāt nepiepulcējas.
SIA Geka šajā nišā darbojas jau divdesmit gadu, stāsta uzņēmuma valdes loceklis Edgars Bulle. Viņš atzīst, ka gulēt uz lauriem nevar, aktīvi jāmeklē jauni klienti un jāizvērtē situācijas, ja kāds klients aizgājis pie konkurentiem. Viņš novērojis, ka apbalvojumus ir iespējams iegādāties arī interneta veikalos. Tādājādi šī biznesa niša ir piesātināta.
Uz jautājumu, vai šajā jomā varētu parādīties vēl kādi jauni uzņēmumi, E. Bulle atbild, ka, piemēram, ārzemju kompānijām Latvijas tirgus nešķiet interesants.