Jaunākais izdevums

Dizaina priekšmetiem svarīga ir nevis zema cena, bet pareizs pozicionējums konkrētajā tirgus nišā. «Esam sapratuši, ka mūsu produkts ir īpašs un sarežģīts, un tāpēc maksā tik, cik maksā,» saka Agnese Garā-Nīmane, SIA Angel Glass Design zīmola an&angel līdzīpašniece.

An&angel traukus ir sarežģīti ražot – tie veidoti nevis no viena, bet pieciem slāņiem un katrs no tiem maksā savu – gan materiāls, gan darbs, gan laiks. Vienkāršoti runājot, lai iegūtu vienu bļodu, jāuzpūš apaļš stikla «bumbulis», no kura nogriež tikai vienu galu, kas pēc tam tiek apstrādāts un pārtop an&angel traukos, bet otra daļa nav izmantojama un nonāk atkritumos.

«Tie trauki, kas veikalā maksā simt latu, ir apčubināti un izloloti un pēc matemātiskās biznesa kalkulācijas tiem būtu jāmaksā vēl dārgāk,» spriež A. Garā-Nīmane. Viņa lepojas, ka liela daļa individuālo klientu kļūst par pastāvīgajiem klientiem un veido kolekciju sev mājās un pērk dāvināšanai citiem. Šos traukus izvēlas cilvēki, kas vērtējami kā estēti, apzinās produkta vērtību un neuzdod jautājumus, kāpēc tie ir tik dārgi. Klienti seko līdzi tendencēm, novērtē dizainu un dod priekšroku Latvijā ražotām lietām. Esot uzņēmumi, kuri, izvēloties korporatīvās dāvanas, prasa, lai tās būtu ražotas Latvijā.

Pašlaik an&angel trauki nopērkami jau 26 valstīs un par nopietnākajiem tirgiem uzskatāma Vācija, Beļģija, Itālija un Latvija. Kopumā eksports veido vairāk nekā pusi no apgrozījuma.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas dizaina zīmola an&angel internetveikala izveidē investēti 20 000 eiro, pastāstīja zīmolu pārvaldošās SIA Angel Glass Design direktore Agnese Garā-Nīmane.

Internetveikala izveidē ieguldīti uzņēmuma līdzekļi. Internetveikals pieejams vietnē anangel.glass. Pirkumus internetveikalā varēs apmaksāt ar pārskaitījumu, kā arī ar banku kartēm un PayPal interneta norēķinu sistēmu.

Zīmola an&angel traukus būs iespējams pasūtīt internetā, bet tos saņemt varēs pēc izvēles - pasūtītāja dzīvesvietā vai arī zīmola salonveikalā Rīgā, Antonijas ielā 24.

Jaunais realizācijas kanāls ir likumsakarīgs solis zīmola attīstībā, kas īpaši orientēts uz eksporta īpatsvara palielināšanu. Līdz šim zīmola produkcija bija pieejama vairākos dizaina veikalos, kā arī aptuveni gadu zīmola salonveikalā. No internetveikala ieceres līdz realizācijai pagājis aptuveni pusotrs gads, norāda Garā-Nīmane.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas stikla dizaina zīmola an&angel īpašnieks SIA Angel Glass Design 2014. gadu noslēdza ar 197 000 eiro apgrozījumu, kas ir par 17% vairāk, nekā 2013.gadā, informē uzņēmumā.

Šogad uzņēmums plāno sasniegt 300 000 eiro apgrozījumu, kā arī ievērojami kāpināt eksportu. Pērn zīmols turpināja palielināt eksporta apjomus, un 54% realizētās produkcijas veidoja eksports uz Eiropas Savienības valstīm, bet vēl 6% tika pārdoti citās valstīs. Atlikušie 40% produkcijas tika realizēti Latvijā.

Pērnā gada nogalē, zīmola 10 gadu jubilejā, Rīgā durvis vēra zīmola pirmais salonveikals, kurā vienuviet ir pieejamas visas aktuālās kolekcijas.

Būtisks solis uzņēmuma attīstībā bija pērn veiktā finanšu investora piesaiste. Riska kapitāla fonda Expansion Capital Fund AIF dalība uzņēmumā un veiktie ieguldījumi sniegs plašākas iespējas ne tikai palielināt savu produktu un pakalpojumu noietu, bet arī veicināt „an&angel” produkcijas konkurētspēju eksporta tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Korporatīvās dāvanas izvēlas pasūtīt Ķīnā

Kristīne Stepiņa, 11.09.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā ražoto preču īpatsvars korporatīvo dāvanu un suvenīru grozā palielinās, taču tas joprojām ir niecīgs, īpaši – valsts sektorā.

Valsts iestādes reprezentācijas mērķiem vietējos darinājumus izvēlas īpašos gadījumos, pārsvarā tiek apdrukāti salīdzinoši daudz lētākie darinājumi, kuri galvenokārt ir ražoti Ķīnā. Publisko iepirkumu jomu regulē Publisko iepirkumu likums, kas nepieļauj iespēju tajos pieprasīt konkrētu ražotāju, zīmolu vai noteiktas valsts preces. Pasūtītājs var iekļaut iepirkuma dokumentācijā nosacījumus attiecībā uz preču kvalitāti, izvēlētajiem materiāliem, kā arī citas prasības, un, ja ārpus mūsu valsts ražotās preces tām atbilst, pasūtītājs nav tiesīgs noraidīt pretendentu, ja tā izstrādājumi nav izgatavoti Latvijā.

«Pēdējos gados vērojama tendence, ka gan privātie, gan valsts un pašvaldības uzņēmumi cenšas dāvināt Latvijā ražotas preces – linu vai keramikas izstrādājumus, kā arī dažādus kārumus, piemēram, medu, konfektes un sukādes. Tāpat uz dažādiem importētiem priekšmetiem, piemēram, stikla šķīvjiem, tiek uzdrukāti latvju raksti,» stāsta SIA Parnass presentreklam valdes priekšsēdētājs Jānis Bankovičs, norādot, ka kopumā citviet ražoto suvenīru un dāvanu īpatsvars joprojām ir ievērojami lielāks. To nosaka gan zemāka cena, gan piedāvājuma daudzveidība, jo Latvijā vairums no priekšmetiem, kurus parasti izmanto klientu, sadarbības partneru un īpaši nozīmīgu personu apdāvināšanai, netiek izgatavoti. Tās valsts iestādes, kurām ir tas gods nest Latvijas vārdu pasaulē, rūpīgāk piedomā, kādas dāvanas sarūpēt. Tiek dāvinātas gan latviešu mākslinieku gleznas, gan dzintara aproču pogas, gan koka tauriņi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar reāliem sadarbības piedāvājumiem no Parīzes atgriezušies Latvijas dizaina un interjera preču ražotāji, kuri piedalījās Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) organizētajā Nacionālajā stendā izstādē Maison & Objet 2012 Parīzē (Francijā).

Vienā no vadošajām interjera dizaina priekšmetu izstādēm Eiropā piedalījās pieci Latvijas ražotāji – Munio Candela, Angel Glass Design, Orgamint, Design Catering (RIJADA), Baltic Select (RIIJA).

LIAA paziņojumā medijiem norāda, ka Latvijas stenda dizains un tajā prezentēto produktu klāsts ir guvis izstādes organizatoru un apmeklētāju ievērību.

Latvijas uzņēmēju dalība izstādē tika rīkota Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF) Ārējo tirgu apgūšanas atbalsta programmas projekta «Nozaru nacionālie stendi starptautiskajās izstādēs ārvalstīs un eksporta konsultācijas» ietvaros.

Komentāri

Pievienot komentāru
Finanses

Expansion Capital tuvākajā laikā slēgs investīciju līgumus ar diviem Latvijas uzņēmumiem

Dienas Bizness, 22.04.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Riska kapitāla fonds Expansion Capital patlaban ir noslēdzis investīciju līgumu ar koka karkasa paneļu māju ražošanas uzņēmumu SIA ScanHouse, taču jau tuvākajā laikā plānots apstiprināt arī darījumus ar RCG Lighthouse un Angel Glass Design.

Tajā pat laikā, kā norāda Expansion Capital valdes priekšsēdētājs Ēriks Fricsons, šobrīd paralēli tiek attīstīti vairāki nozīmīgi projekti, tai skaitā mašīnbūves un metālapstrādes jomā, kur ieguldīto investīciju apjoms paredzēts 1,25 miljonu eiro apmērā.

Expansion Capital astoņu mēnešu laikā, kopš tā dibināšanas, ir noslēdzis un plāno parakstīt nozīmīgus investīciju līgumus jaunu un strauji augošu Latvijas uzņēmu attīstībai, par kopējo summu 600 000 eiro.

Kā norāda fonda pārstāvji, pateicoties veiktajām investīcijām, vairākiem uzņēmumiem ar augstu izaugsmes potenciālu būs iespēja ne tikai palielināt savu produktu un pakalpojumu noietu, bet arī veicināt Latvijas uzņēmumu konkurētspēju eksporta tirgos.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Eksporta izcilības balvas The Red Jackets pasniegtas 25 eksporta zīmoliem

Dienas Bizness, 22.10.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eksporta atbalsta kustība The Red Jackets nosaukusi 25 labākos Latvijas eksporta zīmolus un desmit uzlecošās eksporta zvaigznes Rising Stars, informē kustības iniciatore, uzņēmuma GatewayBaltic vadītāja Inese Andersone.

«Latvijas ekonomikas izaugsmes dzinējspēks ir un arī turpmāk būs eksports. Veiksmīgs eksportētājs ir radošs uzņēmējs ar labu biznesa ideju, rūpīgi izstrādātu biznesa plānu, ambicioziem mērķiem un spēju tos sasniegt,» norāda Ekonomikas ministrijas valsts sekretārs Ringolds Beinarovičs.

2015.gadā tituls The Red Jackets un simboliskā sarkanā žakete piešķirta ABLV Bank, vēja tuneļu ražotājam Aerodium Technologies, koka palešu ražotājam Baltic Block, olu produkcijas ražotājam Balticovo, BTA, mēbeļu ražotājam Daiļrade Koks, IT uzņēmumam DPA, neatstarojošā stikla pārklājuma ražotājam Groglass, zivju pārstrādes uzņēmumam Karavela, siltumtehnikas ražotājam Komfort, kūdras ieguves ražotājam Laflora, Latfood, Lattelecom Technology, audumu ražotājam Mežroze, elektroniskās komunikācijas sistēmu ražotājam Mikrotīkls, otrreizējo izejvielu pārstrādes uzņēmumam Nordic Plast, minerālmēslu ražotājam NPK Expert, zāļu ražotājam Olainfarm, iepakojuma materiālu ražotājam Polipaks, putnu gaļas ražotājam Putnu fabrika Ķekava, piena pārstrādes uzņēmumam Rīgas Piena Kombināts, Rīgas Stradiņa universitātei, čarterkompānijai Smartlynx Airlines, kokapstrādes uzņēmumam Staļi, koka mēbeļu ražotājam Wenden Furniture.

Komentāri

Pievienot komentāru