Apdrošināšana

Apdrošināšanas brokeris IIZI piesaista stratēģisko investoru

Monta Glumane, 31.07.2018

Jaunākais izdevums

Apdrošināšanas brokeri «IIZI Grupa» un «GrECo JLT» noslēguši stratēģiskas partnerattiecības, kas nosaka, ka «GrECo JLT» iegūst vairākumu akciju no dažiem «IIZI» akcionāriem.

Pēc darījuma noslēgšanas augstākā vadība un esošie akcionāri, kuri ir bijuši aktīvi iesaistīti «IIZI» ikdienas darbībā, saglabās uzņēmumā savas akcionāru un vadītāju pozīcijas. Puses ir vienojušās neizpaust darījuma cenu.

«GrECo JLT» valdes loceklis Georgs Vinters (Georg Winter) komentē: «Mēs esam gatavi veikt būtiskus ieguldījumus, lai nostiprinātu mūsu pozīciju Baltijas valstīs.»

«IIZI Grupas» valdes priekšsēdētājs Igors Fedotovs (Igor Fedotov) norāda, ka, apdrošināšanas biznesam kļūstot arvien starptautiskākam, klientu vajadzības un apdrošināšanas tirgus kopumā mainās. «Daudziem no mūsu korporatīvajiem klientiem un partneriem ir nepieciešami pakalpojumi, kas būtu nemainīgi augstā kvalitātē visās trīs Baltijas valstīs. Turklāt lielākā daļa vietējo apdrošināšanas pakalpojumu Baltijas valstīs ir nonākuši lielo, starptautisko apdrošinātāju rokās, tāpēc, lai pārstāvētu mūsu klientu intereses, it īpaši ārvalstīs, mums ir nepieciešams starptautiska mēroga partneris,» paskaidro I. Fedotovs.

«Paturot to prātā, mēs meklējām labāko veidu, lai izmantotu šī brīža tirgus izmaiņas, un stratēģisko investoru, ar kuru kopā to realizēt. Mēs ticam, ka «GrECo JLT» tam ir vispiemērotākais partneris,» piebilst I. Fedotovs.

«IIZI» tiek pārstāvēts Igaunijā, Latvijā un Somijā ar vairāk nekā 150 darbiniekiem, bet «GrECo JLT», kas tika dibināts kā ģimenes uzņēmums Austrijā 1925. gadā, šobrīd nodarbina gandrīz 800 cilvēkus un darbojas 16 valstīs ar 52 meitas uzņēmumiem, tostarp no 2014. gada Igaunijā un 2008. gadā, pārņemot «RHEA», tas iegāja Lietuvā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Apdrošināšanas brokeru kompānijai IIZI Brokers jauns vadītājs un valdes loceklis - Aigars Milts, informē uzņēmums.

Papildus inovāciju ieviešanai un tiešajiem pienākumiem, viņš koncentrēsies uz spēcīgas komandas veidošanu un pakalpojumu sortimenta paplašināšanu Baltijas valstīs pārstāvētajiem korporatīvajiem klientiem.

Aigars Milts apdrošināšanas nozarē darbojas kopš 1998. gada. No 2009. gada līdz šā gada jūlijam viņš bija Latvijas filiāles vadītājs globālajā apdrošināšanas brokeru un risku pārvaldības pakalpojumu uzņēmumā Aon plc.

«IIZI attīstība pēdējos gados ir bijusi iespaidīga, taču mums priekšā ir daudz darba. Esmu priecīgs ieguldīt savu pieredzi un ieviest izmaiņas IIZI darbībā, lai mēs kļūtu par vēl labāku partneri saviem klientiem un partneriem,» piebilst A. Milts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

SEB banka izsludina pieteikšanos uzņēmumu Izaugsmes programmai

Lelde Petrāne, 21.08.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā lielākā daļa atbalsta instrumentu uzņēmējdarbībā ir paredzēti jaunajiem uzņēmējiem, savukārt, maziem un vidējiem uzņēmumiem šādu iespēju ir ļoti maz. Līdz ar to AS «SEB banka», turpinot pagājušajā gadā aizsākto Izaugsmes programmu uzņēmumiem, izsludina pieteikumu pieņemšanu programmas ceturtajam ciklam, kas notiks no oktobra līdz janvārim.

Programmas mērķis ir palīdzēt uzņēmumiem sagatavoties straujākai biznesa izaugsmei caur inovācijām un digitālajām tehnoloģijām. Programmas laikā 12-14 uzņēmumi gan vietēja, gan starptautiska mēroga ekspertu un mentoru vadībā strādās pie inovatīva produkta vai pakalpojuma izveides, lai turpmāk nodrošinātu straujāku sava uzņēmuma izaugsmi, kā arī izstrādās trīs mēnešu rīcības plānu savu izaugsmes mērķu sasniegšanai.

Programmas laikā īpaša uzmanība tiek veltīta biznesa zināšanu un prasmju pilnveidošanai ar uzsvaru uz tādām digitalizācijas laikam raksturīgām prasībām kā digitālo tehnoloģiju pielietojums, inovācijas, izaugsmes domāšana, mārketings un pārdošana, kā arī mūsdienīga finanšu plānošana.

Komentāri

Pievienot komentāru
Bankas

Noskaidroti uzņēmumi, kuri turpinās dalību SEB uzņēmumu Izaugsmes programmā

Žanete Hāka, 16.10.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No vairāk nekā 60 saņemtajiem pieteikumiem ir izvēlēti 14 Latvijas uzņēmumi, kas turpinās dalību SEB bankas uzņēmumu Izaugsmes programmas ceturtajā ciklā.

Tās mērķis ir palīdzēt uzņēmumiem sagatavoties straujākai biznesa izaugsmei, izmantojot uz digitālajām tehnoloģijām un inovācijām balstītus risinājumus. Salīdzinot ar programmas iepriekšējo ciklu, šajā tika saņemts rekordliels dalībnieku pieteikumu skaits.

Saņemtie pieteikumi tika vērtēti pēc tādiem kritērijiem kā uzņēmējdarbības pieredze, pārstāvētā nozare, apgrozījums, izvirzītie mērķi un ambīcijas. Izaugsmes programmā piedalīsies uzņēmumi no dažādām nozarēm, dažādiem reģioniem, kā arī ar atšķirīgu mērogu biznesu.

Uzņēmums AS «Smiltenes piens» nodarbojas ar piena produktu ražošanu, SIA «Felici» – graudaugu pārtikas izstrādi un ražošanu, savukārt SIA «Overly» specializējas «augmented reality» tehnoloģijas risinājumu izstrādē. SIA «Kamelota» nodarbojas ar grāmatvedības un konsultāciju pakalpojumu sniegšanu, SIA «Optimagro» – ar metālapstrādi un mašīnbūvi, SIA «Maksikoms» – ar nestandarta IT sistēmu un risinājumu izstrādi, savukārt SIA «Magma» nodarbojas ar santehnikas vairumtirdzniecību un ražošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Nekustamais īpašums

Nekustamā īpašuma attīstītāji aicina jauno valdību uzlabot investīciju vidi nozarē

Zane Atlāce - Bistere, 15.01.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nacionālā nekustamo īpašumu attīstītāju alianse (NNĪAA) ir nosūtījusi vēstuli jaunās valdības veidotājiem - Ministru prezidenta kandidātam Krišjānim Kariņam un ekonomikas ministra kandidātam Didzim Šmitam -, aicinot uzlabot investīciju vidi nekustamo īpašumu jomā, informē NNĪAA valdes priekšsēdētājs Mārtiņš Vanags.

Lai gan līdz ar vispārējo ekonomikas izaugsmi ir vērojamas atsevišķas pozitīvas tendences arī jauna nekustamā īpašuma attīstībā, joprojām saglabājas ievērojama Latvijas atpalicība no Lietuvas un Igaunijas būtiskākajos nekustamā īpašuma segmentos, norāda asociācijā.

Rīgā uz vienu iedzīvotāju ir divreiz mazāka biroju platība, nekā Tallinā, un ievērojami mazāka, nekā Viļņā. Pat īstenojot visus tos biroju projektus, kas patlaban Rīgā ir plānošanas vai celtniecības stadijā, saglabāsies tikpat ievērojama mūsu galvaspilsētas atpalicība biroju pieejamībā, jo kopš krīzes Lietuvā ir uzbūvēti 338 000 m2 jaunu biroju platību, Igaunijā - 316 000 m2 jaunu biroju platību, bet Latvijā - tikai 158 000 m2 jaunu biroju platību (Colliers dati). Ņemot vērā, ka biroju telpas pakalpojumu ekonomikā ir uzskatāmas par uzņēmējdarbības infrastruktūru, šāda Latvijas atpalicība atstāj ļoti negatīvu iespaidu uz iespējām piesaisīt starptautiskus uzņēmumus un vietējo uzņēmumu izaugsmi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pieaug vadošo amatpersonu atbildības apdrošināšana; pievērš uzmanību kiberrisku draudiem

Savu skatījumu un kompetenci, kā servēt apdrošināšanas jautājumus, pauž pēc parakstīto prēmiju apjoma valstī trešā lielākā nozares spēlētāja – brokeru kompānijas UADBB Aon Baltic Latvijas filiāles vadītājs Vitis Nolbergs.

Fragments no intervijas

Pērn Aon Baltic iegādājās vienu no vadošajām apdrošināšanas brokeru kompānijām Baltijas reģionā Balto Link, darījuma summu gan neatklājot. Šāda apvienošanās tomēr saistās ar riskiem satraukt klientus. Kādēļ tas tika darīts?

Tā rezultātā, pēc mūsu apkopotās publiskās informācijas, ar 22% tirgus daļu Baltijā esam izvirzījušies līderos. Nākamais spēlētājs aiz mums ir IIZI ar 8%, bet trešais ir Marsh ar 4%. Šajā kontekstā mūsu atrāviens ir milzīgs. Runājot par Latviju, aina ir nedaudz citāda. Te darbojas piecas līdzvērtīgas apdrošināšanas brokeru kompānijas, kam parakstīto prēmiju apmērs ir virs 15 milj. eiro. Aon ierindojas trešajā pozīcijā, lai gan es teiktu, ka klasiskajā darbībā esam numur viens, jo pirmās divas vietas ieņem nišas brokeri. Viens no tiem pārsvarā strādā ar valsts sektoru, bet otrs vairāk specializējas uz OCTA apdrošināšanas agregatora darbību. Tālab fokuss uz juridiskām personām un starptautiskiem uzņēmumiem izceļ mūs citu starpā. Protams, bažas klientiem bija, jo katra kompānija profesionāli strādāja ar savu stilu, pieeju, procesiem un pārdošanas tehniku. Tomēr pārejas periods izvērtās veiksmīgs. Gadu noslēdzām ar 18% apgrozījuma pieaugumu, salīdzinot ar tādu pat periodu pirms tam, skatot abas kompānijas kopā. Bet kāpēc bija nepieciešama apvienošana? Balto Link daudz ieguldīja apdrošināšanas produktu interneta pārdošanā, klientu apkalpošanā, un uzņēmuma īpašnieki arī tālāku attīstību saredzēja, balstītu vairāk uz IT risinājumiem. Tieši tur nepieciešamas lielas investīcijas. Pasaules apritē esošajai Aon ir visas iespējas veicināt attīstību ar papildu finansējumu. Ja to nedarītu, pēc laika, iespējams, pozīcijas būtu zaudētas.

Komentāri

Pievienot komentāru