Šā gada pirmajā pusgadā par apdrošināšanas sabiedrību pieņemtajiem lēmumiem un rīcības atbilstību OCTA likumam kopā saņemtas 108 sūdzības, liecina Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju biroja (LTAB) apkopotie dati.
Kopējais saņemto sūdzību skaits, salīdzinot ar pērnā gada attiecīgo periodu, ir samazinājies par 26,5% (2011.gada 6 mēnešos tika saņemtas 147 sūdzības). Tai skaitā par apdrošināšanas sabiedrību lēmumiem ir saņemtas 64 sūdzības, kas ir par 33,3% mazāk nekā pirms gada.
47 gadījumos sniegts atzinums, ka apdrošināšanas sabiedrības lēmums ir pamatots,17 gadījumos sniegts atzinums, ka apdrošināšanas sabiedrības lēmums ir nepamatots. 41 gadījumā sūdzības iesniedzējiem sniegts skaidrojums rakstiskas atbildes veidā, savukārt viena sūdzība atsaukta un divām sūdzībām vēl nav saņemti visi materiāli, lai sūdzību izskatītu.
Galvenie sūdzību iemesli ir atteikums apdrošināšanas atlīdzību izmaksai, cietušais nav apmierināts ar novērtētā zaudējuma apmēru, pats atzīts par daļēji līdzatbildīgu zaudējumu nodarīšanā, cietušais ilgstoši nav saņēmis apdrošināšanas atlīdzību, cietušais nav apmierināts ar autoservisa sniegtajiem pakalpojumiem, cietušajam, kas cietis CSNg ārvalstīs, nav sniegta informācija par apdrošināšanas atlīdzības izmaksu vai arī saņemti iesniegumi par apdrošinātāja izvirzītās regresa prasības pamatotību.