Ekonomiskās situācijas diktēti apdrošināšanas kompāniju darbinieki devalvējuši nekustamā īpašuma apdrošināšanas produktu, vēsta Dienas Bizness.
Ar atsevišķiem izņēmumiem vairums apdrošināšanas kompāniju darbinieku potenciālajiem klientiem sniedz informāciju faktiski tikai par polises cenu, pēc pašu iniciatīvas neinformējot ne par pašrisku, nedz to, kas īsti tiks apdrošināts, nepiedāvājot apdrošināšanas kompāniju speciālos papildu pakalpojumus un papildu apdrošināšanas iespējas, liecina servisa audita kompānijas Dorus šogad oktobrī veiktais nekustamā īpašuma apdrošināšanas servisa kvalitātes pētījums.
«Apdrošināšanas kompāniju darbinieki «devalvējuši» produktu. Pirms krīzes darbinieki, piedāvājot apdrošināšanas produktus, vairāk orientējās uz produkta saturu. Šis līmenis arī nebija ļoti augsts, bet bija augstāks nekā šodien. Šodien darbinieki orientējas tikai uz produkta cenu. Padziļinoties krīzei un pieaugot to klientu apjomam, kuriem ir svarīga cena, darbinieki, nesegmentē klientus, visiem klientiem sniedz tikai produkta cenu, uzskatot, ka klientam tikai vajag salīdzināt cenas,» secina Dorus biznesa attīstības direktors Gatis Ulinskis.
Pētījuma ietvaros tika apsekotas deviņas Latvijas apdrošināšanas sabiedrības (katra apmeklēta 10 -14 filiālēs visā Latvijā, izņemot IF un Seesam, kurām ir mazāk filiāļu) ar kontrolpirkumu metodi, klientam interesējoties par dzīvokļa apdrošināšanu kredīta vajadzībām. Objektīvu un salīdzināmu datu iegūšanai, pilnīgi visās situācijās tika izmantots viena tipa dzīvoklis – Lietuviešu projekts, divas istabas, 48 m2.
Vairāk lasiet šodien laikrakstā Dienas bizness.