Tehnoloģiju kompāniju, start-up un dažādu lietojumprogrammu vārdu gozēšanās mediju virsrakstos vairs nav nekas neparasts, un medijs Business Insider apkopojis 15 lietojumprogrammas, kas pēdējā laikā visbiežāk bijušas sabiedrības uzmanības epicentrā to piedāvāto iespēju, biznesa panākumu vai gluži pretēji - neveiksmju, dēļ.
#1/15
FiftyThree. Pirms divām nedēļām uzņēmums no riska kapitāla kompānijas Andreessen Horowitz guva investīcijas 15 miljonu ASV dolāru apmērā. FiftyThree ir lietojumprogramma, kas saņēmusi Apple Design Award apbalvojumu un ļauj zīmēt idejas iPad planšetdatorā.
#2/15
Uber. Šis Kalifornijā, Sanfrancisko, bāzētais start-up uzņēmums, kas ar lietojumprogrammas palīdzību veido saikni starp taksometru vadītājiem un viņu klientiem, nesen guvis investīcijas viena miljarda ASV dolāru apmērā.
#3/15
Instagram. Fotogrāfiju ievietošanas vietne ieviesusi iespēju augšuplādēt līdz 15 sekundēm ilgus videoklipus.
#4/15
Grand St. ir kompānija, kas pārdod tehnoloģijas, kuras pieejamas ierobežotā apjomā. «Katru dienu mēs izceļam un pārdodam jaunu, lielisku produktu, ko esam izmēģinājuši. Ja to redzat šeit [Grand St. vietnē], tas nozīmē, ka tā ir patiešām lieliska,» teikts uzņēmuma vietnē.
#5/15
ParkMe. Lietojumprogramma, kas palīdz autovadītājiem atrast brīvas stāvvietas. Nesen kompānija paziņojusi, ka slēdz līgumu ar automašīnu ražotāju Audi, lai nodrošinātu jaunāko satiksmes informāciju šī zīmola automašīnu navigācijās.
#6/15
Loverly. Kāzu plānošanas lietojumprogramma, kas ieviesusi jaunu iespēju – līgavas var sameklēt nepieciešamos kāzu aksesuārus, sistēmā ievadot atslēgvārdu, kā arī krāsu. Saskaņā ar Business Insider pausto, šāda iespēja ar kāzu rīkošanu saistīto tehnoloģiju industrijā ieviesta pirmo reizi.
#7/15
Vine. Twitter piederošā vietne Vine ļauj tās lietotājiem ievietot videoklipus, kas nav garāki par septiņām sekundēm. Vine vārds pēdējā laikā izskanējis saistībā ar ziņām par to, ka arī Instagram ievieš iespēju publicēt video. Daži tehnoloģiju nozares pārstāvji tāpēc paredz Vine drīzu galu, tikmēr Vine sola ieviest daudzus jauninājumus, lai tā spētu konkurēt ar Instagram.
#8/15
Candy Crush. «Atkarību izraisošā» spēle kļuvusi populāra iPhone lietotāju vidū. Savukārt kompānija, kam tā pieder – King, drīzumā plāno veikt pirmo publisko akciju piedāvājumu (IPO).
#9/15
Microsoft. Tehnoloģiju milzis laidis klajā Office versiju, kas darbojas arī iPhone un iPad. Vienīgā iespēja, kā piekļūt šai lietojumprogrammai, ir kļūt par Microsoft Office 365 pakalpojuma klientu, kas izmaksā 99 ASV dolārus gadā.
#10/15
Chatology. «Nišas lietojumprogramma», kas palīdz tās lietotājiem atrast vecus ziņojumus sarakstes arhīvā. Business Insider uzskata, ka Chatalogy ir vērtīgāka par Apple iMessage, kuras darbība pašlaik nenorit gludi.
#11/15
Feedly. Tā ir alternatīva Google Reader, kuru kompānija Google nesen lēmusi slēgt. Kompānija paziņojusi, ka turpmāk ieguldīs savu enerģiju mazākā skaitā produktu, un piedāvā izmantot Feedly kā Reader aizvietotāju.
#12/15
Tempo. Kalendārs un laika plānotājs Tempo paziņojis par investīciju piesaisti desmit miljonu ASV dolāru apjomā, ko paredzēts ieguldīt lietojumprogrammas attīstībā.
#13/15
Evernote. Tekstu, fotogrāfiju un balss atgādinājumu organizators Evernote atjauninājis Google Chrome paplašinājumu, kas palīdzēs sašķirot visus e-pastus pēc tematiem.
#14/15
PayPal. PayPal paziņojis par plāniem radīt pakalpojumu, kas palīdzēs cilvēkiem veikt maksājumus no kosmosa, un šī projekta realizācijai jau ir izveidota zinātnieku komanda. Savukārt daži no PayPal izveidotājiem uzsākuši jaunu projektu – PayPal konkurējošu maksājumu start-up kompāniju Stripe.
#15/15
NoteSuite. Ipad paredzētā lietojumprogramma «izmainīs to, kā jūs veicat piezīmes», sola Business Insider, saskaņā ar kura teikto, NoteSuite ir, iespējams, visuniversālākā šobrīd pieejamā piezīmju veikšanas lietojumprogramma. Tajā iespējams izveidot darāmo darbu sarakstu, veikt PDF failu piezīmes, zīmēt un veikt citas darbības.