ASV patērētājiem visvairāk patīk ātrās ēdināšanas restorānu ķēde Subway, Amazon tiešsaistes veikals un brokastu pārslas Cheerios, secināts YouGov's BrandIndex apkopotajā ikgadējā patērētāju zīmolu uztveres sarakstā 2012 Annual: US Top Buzz Rankings.
Organizācija zīmolu uztveres reitingu veido katru dienu intervējot tūkstošiem patērētāju. Saskaņā ar jaunāko reitingu, tehnoloģiju milzis Apple nav iekļuvis pirmajā desmitniekā, savukārt tā produkti – viedtālrunis iPhone un iPad ieņem attiecīgi tikai 21. un 16. vietu.
Pilnu sarakstu iespējams aplūkot klikšķinot šeit.
#1/10
10. Google. Kompānija gada laikā zaudējusi savas pozīcijas, nokrītot no ceturtās uz desmito vietu. Patērētāju uztveri ietekmējuši jautājumi, kas saistīti ar privātuma aizsardzību kompānijas produktos, un negatīvā preses attieksme pret Google + sociālo tīklu.
#2/10
9. YouTube. Populārā tiešsaistes video vietne saraksta pirmajā desmitniekā iekļuvusi pirmo reizi. To veicinājusi Dienvidkorejas mūziķa Psy dziesmas Gangnam Style milzīgā popularitāte. Dziesmas videoklips vietnē kļuva par visu laiku skatītāko video, pārsniedzot vienu miljardu skatījumu.
#3/10
8. Kindle. Arī Amazon ražoto e-grāmatu lasītāju un planšetdatoru zīmols saraksta pirmajā desmitniekā iekļuvis pirmo reizi. Kompānija Amazon informē, ka Kindle sērijas ierīces ir vispopulārākais produkts tiešsaistes veikalā.
#4/10
7. Target. ASV otrā lielākā mazumtirdzniecības ķēde aizvadītajā gadā bija ieņēmusi devīto vietu. Gada laikā kompānija uzsākusi aktīvu ekspansiju Kanādā, kā arī uzsākusi masīvu reklāmas kampaņu, cenšoties uzrunāt ASV patērētājus. Attēlā: ekrānuzņēmums no Target reklāmas
#5/10
6. Sestais iecienītākais zīmols ASV aizvadītajā gadā bijis autoražotājs Ford. Kompānija pērn ASV spējusi pārdot divus miljonus automašīnu, kā arī uzsākusi reklāmas kampaņu, kurā netiek pieminēts ražotāja nosaukums. Ford norāda, ka automašīnu modeļi ir tik kvalitatīvi, ka patērētāji tos tāpat atpazīst.
#6/10
5. Lowe's Companies. ASV mājas remonta un iekārtošanas piederumu veikalu tīkls atzīts kā piektais labāk uztvertais ASV zīmols aizvadītajā gadā. Tīkls uzsācis tirdzniecību internetā un ieguvis apbalvojumus kā inovatīvu produktu izgatavotājs un pārdevējs.
#7/10
4. History Channel. Vēsturiskas ievirzes raidījumu un TV seriālu televīzijas kanāls YouGov's BrandIndex desmit iecienītāko zīmolu reitingā atrodas regulāri. Aizvadītajā gadā rekordlielu auditoriju pulcēja History Channel miniseriāls Hatfields & McCoys, kas vēstīja par divu dzimtu konfliktu 19. gadsimta nogalē ASV Austrumkrastā.
#8/10
3. Cheerios. Pārtikas kompānijas General Mills ražotās brokastu pārslas gada laikā pakāpušās no piektās uz trešo vietu. Pērn ASV tirgū Cheerios brokastu pārslas tika sākts piedāvāt ar divām jaunām garšām.
#9/10
2. Amazon. Tiešsaistes komercijas milzis aizvadītajā gadā laida klajā papildinājumus Kindle ierīču klāstā un uzsāka plašu reklāmas kampaņu. Kompānija cenšas apgūt arī jaunus tirgus un mēģina ielauzties modes un luksusa preču pasaulē.