Citas ziņas

Aptauja: 34% aptaujāto nezina, kas ir LIVE Riga kampaņa

Vēsma Lēvalde, 08.03.2010

Jaunākais izdevums

60% aptaujāto Latvijas iedzīvotāju tikai varbūt izvēlētos Rīgu kā tūrisma galamērķi, ja būtu citas valsts iedzīvotāji. Savukārt 17% aptaujas dalībnieku ir pārliecināti, ka to noteikti apmeklētu, bet 8% uzskata, ka to noteikti neizvēlētos apmeklēt.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

LIVE RĪGA aicina uzņēmējus pieteikties kvalitātes zīmes saņemšanai

, 19.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) aicina uzņēmējus pieteikties LIVE RĪGA kvalitātes zīmes saņemšanai, kura kalpotu par signālu tūristiem un rīdziniekiem, ka uzņēmumā ir garantēta laipna apkalpošana, kvalitatīvs pakalpojums un godīga attieksme.

RTAB informē, ka LIVE RĪGA kvalitātes zīmi var iegūt visi tie uzņēmumi, kas palīdzēs veidot Rīgu par labāku, sakoptāku un viesmīlīgāku pilsētu, apņemoties piedāvāt saviem klientiem tikai kvalitatīvas preces un pakalpojumus, kā arī laipnu un godīgu apkalpošanu.

Uzņēmuma, ka kļūst par LIVE RĪGA sadarbības partneri, RTAB sola iespēju reklamēt LIVE RĪGA kampaņu ietvaros sava uzņēmuma pasākumus, produktus un pakalpojumus, kuriem ir liels tūristu piesaistes potenciāls, jaunas klientu piesaistes un peļņas gūšanas iespējas, iespēju izmantot LIVE RĪGA kvalitātes zīmi uzņēmuma vidē, āra un iekštelpu noformējumā, uz vizītkartēm, ēdienkartēm, plakātiem, bukletiem, automašīnām un citur. Tāpat tiekot piedāvātas reklāmas un PR aktivitāšu iespējas LIVE RĪGA portālā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ekonomika

Rīgas investīciju un tūrisma aģentūras direktora amatam izvēlēts Fredis Bikovs

Db.lv, 26.01.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Konkursā uz Rīgas pašvaldības aģentūras "Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra" (LIVE RIGA) direktora amatu visaugstāko novērtējumu ieguvis Fredis Bikovs.

Pretendentu atlasei piesaistīta personāla atlases kompānija SIA “Human Source”. Kopā tika saņemti 25 pieteikumi, kurus konkursa komisija izvērtēja divās kārtās, informē Rīgas domē.

“Mans darbs, pirmkārt, būs vērsts uz Rīgas investoru piesaistes un pārdošanas kapacitātes stiprināšanu. Tāpat svarīgi būs identificēt un risināt Rīgas investīciju vides izaicinājumus un stiprināt Rīgas tēlu starptautiski. Mana pieredze vadošos amatos privātajā sektorā ir devusi izpratni par investoru interesēm un vajadzībām no investoru skatpunkta, kas noderēs, strādājot pie investīciju vides uzlabošanas Rīgā. Savukārt pieredze biznesa pakalpojumu nozares asociācijā palīdzēs stiprināt sadarbību starp investoriem un publisko pārvaldi. Uzskatu, ka aģentūras pārziņā esošās jomas ir cieši savstarpēji saistītas un jāidentificē iespējas sinerģijai starp nozarēm. Strādāšu, lai rūpīgi izstrādātā aģentūras stratēģija īstenotos rīcībā. LIVE RIGA ir jāspēj ne tikai atpelnīt tajā ieguldītos līdzekļus, bet arī nopelnīt naudu rīdziniekiem,” uzsver F.Bikovs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga reklāmas video gūst panākumus starptautiskā festivālā Porto

Rūta Lapiņa, 06.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Divi «Live Rīga» radītie reklāmas video ieguvuši apbalvojumus starptautiskā festivālā Porto, informē «Live Rīga» pārstāve Anna Blaua.

«Live Rīga» radītie pilsētas reklāmas video starptautiskā tūrisma un dokumentālo filmu festivālā ART&TUR 2017 Portugālē, Porto, ieguvuši divas godalgas sadaļā «Tūrisma filmas» - reklāmas video sērija «Rīga rīdzinieka acīm» jeb «Insider’s guide in Riga» ieguvusi īpašo balvu kā Labākā Eiropas filma, savukārt «Riga A-Z Rap Guide» ieguva 2.vietu kategorijā «Tūrisma galamērķis».

Jaunākā «Live Rīga» reklāmas kampaņas sēriju «Insider’s guide in Riga» veido piecas īsfilmas - «Dodies ceļojumā ar taksistu», «Skolotājas norādes», «Mācītāja ceļš», «Sieviešu blogera pieturvietas», «Mežonīgais piedzīvojums ar senioru». Filmas izstrādātās sadarbībā ar aģentūru «DDB Latvia», un to producents ir Jānis Nords.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Par 35 tūkstošiem uzturēs portālu Live Rīga

Elīna Pankovska, 20.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma Attīstības Biroja (RTAB) konkursā par interneta portāla Live Rīga satura izstrādi, atjaunošanu un uzturēšanu uzvarējis uzņēmums SIA Cosmodroms, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā publicētā informācija.

Kopējā šī iepirkuma līguma summa ir 35 tūkst. Ls. Kā liecina informācija informācija Lursoft, SIA Cosmodroms nodarbojas ar medicīnas un ortopēdisko preču mazumtirdzniecību specializētajos veikalos, datu apstrādi, uzturēšanu un ar to saistītām darbībām, kā arī ar citām darbībām cilvēka veselības aizsardzības jomā. Iepriekšējais uzņēmuma nosaukums bija SIA Guri.

Savukārt šā gada sākumā noslēdzās iepirkums par portāla Live Rīga satura rakstiskās tulkošanas pakalpojumiem. Tos par 12 tūkst. Ls nodrošinās SIA Linearis.

Jāatgādina, ka LIVE RĪGA kā zīmols tika izveidots 2009. gada rudenī, tas tiek izmantots kampaņās ārvalstīs, lai popularizētu Rīgu. Faktiski tas bija bijušā vicemēra Aināra Šlesera un bijušā aviokompānijas airBlatic vadītāja Bertolta Flika kopprojekts. Sākotnēji par aktivitātēm tika plaši ziņots, taču šobrīd tas nedaudz pieklusis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Riga kampaņu Norvēģijā izvietos Baltic FCB

Gunta Kursiša, 16.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Live Riga rudens uz ziemas reklāmas kampaņas ietvaros reklāmu medijos izvietos reklāmas aģentūra SIA Baltic FCB, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) sniegtā informācija.

Reklāmas izvietošana Norvēģijas medijos izmaksās 44,803 tūkstošus latu, un iepirkumu konkursu izsludināja Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).

Live Riga ietvaros RTAB izsludinātajā konkursā par reklāmas kampaņas tekstu rakstīšanu, tulkošanu, rediģēšanu, kā arī pielāgošanu interneta meklētājsistēmām uzvarēja SIA Izdevniecība Rīgas Viļņi. Šī pakalpojuma maksa būs 40 tūkstoši latu, liecina IUB pieejamā informācija.

Izdevniecība Rīgas Viļņi Live Riga ietvaros RTAB sniegs arī dizaina izstrādāšanas un maketēšanas pakalpojumus. Noslēgtā līgumcena par pakalpojumu ir 11 tūkstoši latu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma attīstības birojs slēgs līgumus ar trim mediju kompānijām par reklāmas izvietošanu medijos LIVE Rīga pavasara – vasaras reklāmas kampaņas vajadzībām kopumā par 530 137,89 latiem. Par to liecina Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā šodien publicētā informācija.

LIVE Rīga ir vienots zīmols, zem kura notiek Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa vairākās valstīs tūristu uzrunāšanai. Rīga pozicionēta kā pilsēta, ko ir viegli sasniegt, bet emocionāli grūti atstāt.

Konkursa dalībniekiem būs jānodrošina reklāmas izvietošana vienpadsmit valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā.

DB jau rakstīja, ka martā veikts pētījums atklāja: 30% aptaujāto iedzīvotāju neatbalsta Rīgas domes iniciatīvu atvēlēt divus miljonus latu Rīgas reklamēšanai ārvalstīs, ņemot vērā šī brīža ekonomisko situāciju Latvijā. Aptauju veica mārketinga komunikāciju un sabiedrisko attiecību vortāls www.7guru.lv un pētījumu kompānijas GfK.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Izstāde Future Live! ļauj ienirt virtuālā pasaulē

Linda Zalāne, 03.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizceļot uz Brazīliju vai Madagaskaru, fiziski atrodoties Rīgā, vai paspēlēties virtuālā smilšu kastē, radot kalnus un vulkānus. Tas iespējams interaktīvajā multimediju izstādē Future Live!.

Izstādē gan bērni, gan pieaugušie var izprast, kā veidojas zvaigznes un planētas, spēlēties ar interaktīviem zemūdens pasaules objektiem, atdzīvināt izkrāsoto zvēriņu lielā digitālā ekrānā, izmēģināt virtuālās realitātes brilles un šūpoties, lidojot cauri abstraktām pilsētām. Izstādi izveidojis uzņēmums Welldone Production sadarbībā ar partneriem, bet objekti ir aizgūti no dažādām pasaules valstīm.

«Izstādē kopumā pieejami 15 dažādu izmēru un apjomu objekti, kas interaktīvā un iesaistošā veidā ļauj iepazīt gan pasaules uzbūvi, gan arī ielūkoties virtuālajā realitātē, izaicina cilvēku kustēties vai arī izbaudīt rotaļas prieku. Daži apmeklētāji, kuri jau paviesojušies Future Live! ekspozīcijā, to salīdzina ar Avatara pasauli,» atzīst izstādes Future Live! organizatore Inga Kadeka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga reklāmas kampaņa tiks Stendzeniekam

Elīna Pankovska, 02.08.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Live Rīga šā gada rudens un ziemas, kā arī nākamā gada pavasara un vasaras reklāmas kampaņu izstrādās reklāmas aģentūra !Mooz, kuras 95% akciju pieder Ērikam Stendzeniekam.

Šī iepirkuma līgumcena ir 19,9 tūkst. Ls bez PVN. Kopumā tika iesniegti trīs piedāvājumi, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā. Iepirkuma rīkotājs bija Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB).

«!Mooz jau ir strādājusi pie vairākām Rīgas un Latvijas tūrisma piedāvājuma popularizēšanas kampaņām. Mūsu uzdevums ir turpināt kopīgi veidot Live Rīga kampaņas, lai sekmētu tūristu pieplūdumu ilgtermiņā. Šo kampaņu uzmanības fokusā būs daudzveidīgās atpūtas un izklaides iespējas Rīgā,» norāda RTAB valdes locekle Vita Jermoloviča.

Pretendenta uzdevums bija izstrādāt reklāmas kampaņas ideju un vizuālo risinājumu, kas atspoguļotu atpūtas un izklaides iespējas Rīgā un būtu pielāgojams gan rudens/ziemas, gan pavasara/vasaras kampaņām. Pretendentiem bija jāņem vērā, ka galvenie komunikācijas kanāli mērķa tirgos būs preses izdevumi, žurnāli, vide un internets.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Meklē interneta vietnes Live Rīga izstrādātāju

, 30.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas popularizētājs nodibinājums Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) ir izsludinājis iepirkumu par interneta resursa Live Rīga izstrādi un ieviešanu, liecina pieejamā informācija Iepirkumu un uzraudzības biroja (IUB) mājas lapā.

Iepirkumā pretendenti var pieteikties līdz 2010.gada 12.janvārim. Līgumu ar uzvarētāju paredzēts slēgt uz 4 mēnešiem. Db jau vēstīja, ka 24.novembrī Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs atklāja interneta lapu www.liveriga.com, kas ir pirmais solis Live Rīga portāla izveidē. Portāls informēs par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā.

Kā jau ziņots, Rīgas mārketinga komunikācijas kampaņa septiņās valstīs notiks zem vienota - LIVE RĪGA – zīmola. Visos tirgos tiks izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai. Uzņēmumu reģistrā nodibinājums RTAB, kura dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija, tika iegrāmatots oktobra beigās. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%. Db jau rakstīja, ka līdzšinējie projekti saistībā Live Rīga realizēti steigā. Daudzām aģentūrām vispār bijusi liegta iespēja, šī zīmola izveides konkursā piedalīties. Latvijas galvaspilsētas zīmola izstrādāja Vācijas aģentūra Embassy, par to saņemot aptuveni miljonu latu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgas popularizētājs aktīvi sludina iepirkumus par portālu Live Rīga

, 01.02.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas popularizētājs nodibinājums Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) 1.februārī ir izsludinājis jaunu iepirkumu, kurā meklē portāla Live Rīga satura izstrādātāju, liecina IUB mājas lapā pieejamā informācija.

Tajā pretendenti var pieteikties līdz 17.februārim.

Savukārt pirms aptuveni mēneša izsludinātais RTAB iepirkums par interneta resursa Live Rīga izstrādi un ieviešanu jau noslēdzies. Tajā bija pieteicies viens pretendents SIA NT Media, kas 28.janvarī paziņots par uzvarētāju. Iepirkuma kopējā līgumcena ir 19.8 tūkst. Ls.

Pērn 24.novembrī RTAB atklāja interneta lapu www.liveriga.com, kas bija pirmais solis Live Rīga portāla izveidē. Portāls informēs par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā.

Uzņēmumu reģistrā nodibinājums RTAB, kura dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija, tika iegrāmatots pērn oktobra beigās. RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā ir kāds politiķis, kurš, strādādams teju jebkurā amatā, ir spējīgs iniciēt miljonu vērtu projektu bīdīšanu, tiesa, par sekām daudz nedomājot. Būdams satiksmes ministrs, Ainārs Šlesers ar lielu vērienu sāka attīstīt gan lidostu Rīga, gn Latvijas Pastu, no kuriem pirmais nu ir atteicies no visiem iespējamajiem paplašināšanās projektiem, bet otrs — vispār knapi dzīvību velk.

Tagad viņš, esot Rīgas vicemērs, kūrē galvaspilsētas zīmola izstrādi un popularizēšanu, šīm vajadzībām tērējot piecus miljonus latu.

Doma, protams, nav slikta, ņemot vērā, ka nav noslēpums — savā starpā konkurē ne tikai uzņēmumi, bet arī pilsētas un pat valstis. Tas nozīmē, ka Rīgai ir jābūt ļoti konkrētai programmai, plānam, kā šo pilsētu popularizēt tūristu un potenciālo investoru acīs. Tajā pašā laikā… Izvēlētais zīmols Live Rīga ļoti atgādina nevis pašas pilsētas, bet gan mūsu aviokompānijas airBaltic reklāmu, ko, starp citu, tā īsti nenoliedz arī tās vadītājs Bertolts Fliks. Līdz ar to rodas jautājums, vai attiecīgās ieceres gadījumā nav bijusi vēlme nevis popularizēt pilsētu un tās piedāvātās iespējas, bet gan paliet ūdeni uz viena otra Šleseram tuvu stāvoša uzņēmēja dzirnavām. Ja izrādītos, ka tieši tāds ir plāns, varētu jautāt nākamo jautājumu — vai nu būtu pareizi šāda veida aktivitātes apmaksāt no pilsētas budžeta, it īpaši situācijā, kad faktiski visam nauda tiek griezta nost.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Rīgas zīmols LIVE RĪGA un tā ieviešanas pasākumi ir izmaksājuši apmēram miljonu latu, jo tieši tik piešķirs jaunajam Rīgas tūrisma attīstības birojam, kas veidos pasākumus ar LIVE RĪGA simboliku.

Tā kā nodibinājums Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB), kas uzturēs zīmolu un veidos pasākumus Rīgas popularizēšanai, vēl nav juridiski izveidots, sākumā ar Rīgas zīmola izstrādi saistītos izdevumus, tostarp konkursa izsludināšanu finansējusi aviokompānija airBaltic, kas šīs izmaksas nenosauc. airBaltic aktīvi iesaistīsies RTAB darbībā, jo tā valdes priekšsēdētājs būs ariBaltic prezidents Bertolts Fliks. RTAB pārstāve Antra Laumane norādīja, ka airBaltic izmaksas netiks publiskotas, bet pagaidām tās bijušas tehniskās izmaksas, un īstais darbs pie zīmola izstrādes tikai sāksies. Savukārt oktobra beigās, kad prezentēs pirmo lielo reklāmas kampaņu ar LIVE RĪGA zīmolu, varēšot atskaitīties par katru Rīgas domes piešķirto santīmu. Savukārt Rīgas vicemērs Ainārs Šlesers izteicās, ka «katram Rīgas domes latam airBaltic pretī liek savu latu». B.Fliks arī neslēpa, ka jaunā Rīgas zīmola krāsas ir praktiski identiskas airBaltic korporatīvajām krāsām. «Man patīk šīs krāsas,» jokoja B.Fliks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pirms jūnija sākumā gaidāmajām pašvaldību vēlēšanām politiķi nekautrējas lielīties ar padarītajiem darbiem, un nereti arī greznoties ar svešām spalvām.

Kā pirmās šā gada sākumā televīzijā un radio parādījās apvienības Saskaņas centrs un Gods kalpot Rīgai reklāmas, kurā Rīgas mērs Nils Ušakovs un vicemērs Andris Ameriks uzskaita sasaukuma laikā paveiktos darbus. N. Ušakovs gan norādījis, ka šī nav reklāmas kampaņa, vienkārši iedzīvotājiem tiek stāstīts par izdarīto.

Daudzi no video minētajiem projektiem Rīgā uzsākti pateicoties tieši Eiropas naudas līdzfinansējumam, kas kā zināms ir jāizmanto noteiktā laika periodā, neatkarīgi no pie varas esošā mēra partijas piederības.

Tas attiecas, piemēram, uz skolu un bērnu dārzu siltināšanu. Rīgas domes pārstāvis Viktors Daugamalis norāda, ka pašreizējais aktivitāšu periods ir 2009.gada 3.ceturksnis līdz 2013.gada 4.ceturksnis. Tāpēc šajā laika periodā pašvaldībai bija iespēja realizēt tik daudz projektu saistībā ar izglītības iestāžu renovāciju.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Itālijā informē par biznesa un tūrisma iespējām Latvijā

Lelde Petrāne, 03.12.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

2. decembrī vēstniecībā Itālijā notika seminārs Itālijas tūrisma un biznesa nozares žurnālistiem Atklāj Rīgu 360°. Semināra mērķis bija informēt Itālijas žurnālistus par jaunām biznesa un tūrisma iespējām Latvijā un Rīgā, pastāstīja Ārlietu ministrijā.

Semināru atklāja vēstnieks Itālijā Artis Bērtulis, uzsverot, ka Latvijai Itālija ir prioritārs tūrisma tirgus ar lielu izaugsmes potenciālu. Vēstnieks norādīja, ka pēdējo gadu laikā tūristu skaits no Itālijas Latvijā palielinās un Latvija ir jau kļuvusi par atpazīstamu tūrisma galamērķi Itālijā, tādejādi ir vēl svarīgāk to turpināt, lai veicinātu uzņēmēju un tūristu interesi apmeklēt Latviju.

LIAA pārstāvniecības vadītāja Itālijā Andra Minkeviča iepazīstināja klātesošos ar Latvijas biznesa vidi, makroekonomiskajiem rādītājiem un ekonomiskās izaugsmes potenciālu. Uzstāšanās laikā A. Minkeviča uzsvēra, ka Latvija ir investīcijām un uzņēmējdarbībai pievilcīga valsts, ņemot vērā tās stratēģisko novietojumu ar pieeju Ziemeļeiropas un Austrumeiropas tirgiem, kā arī labvēlīgo nodokļu režīmu un valsts atbalstu uzņēmējdarbībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

«Kampaņas Live Riga organizētāji amatieriski nosaukuši Rīgu par pilsētu, kurā pirmo reizi izgaismota Ziemassvētku egle . Esmu pārliecināts, ka šī kļūme nav bijusi Rīgas pilsētas vadītāju vēlme, bet gan traģiska kļūda, ko izraisījuši entuziasti ar savām nepārdomātajām aktivitātēm un bez nopietnas pieredzes tūrisma galamērķu, pilsētu vai valstu tēla veidošanā,» tā laikrakstā Diena savu viedokli pauž Pāvo Plivs Igaunijas reklāmas aģentūru savienības valdes loceklis.

«Es priecājos, ka Rīga ir nolēmusi veidot pilsētas zīmolu un, izmantojot reklāmas kampaņas, demonstrēt pilsētas spēku un pievilcību. Tas ir nepieciešams arī Rīgas iedzīvotājiem. Taču kampaņas Live Riga veidotāji nopietni riskē ar pilsētas reputāciju un zīmolu. Rīga ir izvēlējusies sevi pozicionēt kā pirmās Ziemassvētku eglītes dzimšanas vietu - tas labākajā gadījumā samulsina kaimiņvalstis (piemēram, igauņu un vācu vēsturnieki uzskata, ka pirmoreiz eglīte tika rotāta Tallinas pilsētas laukumā 1441.g.), bet sliktākajā gadījumā liek domāt, ka Rīga un Latvija vēlas kļūt pazīstama kā vieta, kas uzmanību piesaista nevis ar saturu, bet ar apšaubāmām mārketinga metodēm (Live Riga kampaņa seko tūlīt pēc «meteorīta» reklāmtrika). Teiciens «labāk sliktas ziņas nekā vispār nekādu ziņu» neattiecas uz zīmola veidošanu. Tām unikālajām priekšrocībām, kuras vēlaties ņemt zīmola izveides pamatā, jābūt reālām un neapšaubāmām. Ar aptraipītu zīmolu produktam ir grūti izveidot labu reputāciju.»

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Live Rīga pavasara/vasaras reklāmas kampaņu izstrādās Adell

Sanita Igaune, 08.04.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Nodibinājuma Rīgas tūrisma attīstības birojs (RTAB) iepirkumā par Live Rīga 2010.gada pavasara/vasaras reklāmas kampaņas izstrādi ir uzvarējusi Reklāmas aģentūra Adell, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja informācija.

Šim mērķim RTAB paredzējis tērēt 64 tūkst. Ls. Atbilstoši Lursoft datiem reklāmas īpašnieks ir Varis Lāzo, kas uzņēmumā ir vienīgais valdes loceklis.

Tāpat vēl aizvien – līdz 20.aprīlim, pretendenti var pieteikties RTAB iepirkumā par reklāmas izvietošanu 11 valstu medijos Live Rīga pavasara/vasaras reklāmas kampaņas vajadzībām. Šajā iepirkumā RTAB kā paredzēto līgumcenu norādījis 566 tūkst. Ls.

Iepirkumu par Live Rīga 2010.gada pavasara/vasaras reklāmas kampaņas izstrādi, RTAB izsludināja 11.februārī, tajā piedāvājumus iesniedza trīs pretendenti.

Db.lv jau rakstīja, ka RTAB aizvadītā gada novembra beigās uzsāka Rīgas tūrisma veicināšanas mārketinga komunikāciju kampaņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Neizpratnē, kāpēc Latvijā radītas kartes vietā LIVE Riga izvēlas Google

Sanita Igaune, 05.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Karšu izdevniecības Jāņa sēta līdzīpašniekam Jānim Turlajam nav saprotams, kāpēc Rīgas domes un pašvaldību struktūrvienību interneta vietnēs, piemēram, LIVE Riga, kas ir Latvijas tūrisma popularizācijas vietne, tiek izmantoti Google pārlūki, lai gan tur kartes ir ļoti nepilnīgas.

«Mēs vairākas reizes esam vērsušies Rīgas domē un tās struktūrvienībās, lai viņus informētu, ka Jāņa sētai ir Latvijā izstrādās kartes par salīdzinoši nelielu maksu, bet atbalsts no šīm struktūrvienībām nav saņemts,» DB sacīja J. Turlajs. «Manuprāt, būtu tikai pašsaprotami, ka Google kartes vietā būtu karte, par kuru nebūtu kauns, bet viņiem tas nav pašsaprotami,» turpina viņš.

LIVE Riga zīmola attīstītāja Rīgas tūrisma attīstības biroja (RTAB) direktors Gastons Neimanis DB sacīja, ka izprot Jāņa sētas nostāju, jo uzņēmumam ir biznesa intereses. «Google ir bezmaksas, un šī apstākļa dēļ mēs izmantojam Google pārlūkus,» sacīja G. Neimanis, vienlaikus norādot, ka labprāt izmantotu Latvijā veidotas kartes, bet diemžēl šobrīd nav finanšu, lai varētu to atļauties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Savā profilā sociālajā tīklā Draugiem.lv sadaļā «citiem iesaku» Rīgas Tūrisma un attīstības biroja (RTAB) interneta projektu vadītāja Sabīne Markus īsi un kodolīgi ierakstījusi: «www.kosmodroms.lv».

Tā ir saite uz SIA Cosmodroms interneta vietni - šī firma nupat uzvarējusi RTAB rīkotajā iepirkuma konkursā par Rīgas tūrisma interneta portāla Live Riga satura izstrādi, atjaunošanu un tulkošanas pakalpojumiem, vēsta laikraksts Diena.

S. Markus līdz 2010. gada vidum bijusi SIA Cosmodroms valdes priekšsēdētāja un līdzīpašniece un joprojām uztur draudzīgas attiecības ar pašreizējiem firmas īpašniekiem.

Uz Dienas jautājumu, vai tādējādi neveidojas interešu konflikts, S. Markus atbildējusi, ka «RTAB strādā viesmīlības nozarē, kas paredz savstarpēji draudzīgu attiecību veidošanu», un apgalvojusi, ka «pretendentu pieteikumi iepirkumos tiek vērtēti pēc objektīviem, definētiem kritērijiem, par uzvarētāju atzīstot to, kura piedāvājums ir ieguvis vislielāko punktu skaitu».

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Visvairāk par Rīgu interesējas Krievijā un Zviedrijā

, 16.12.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielākais LIVE RĪGA mājas lapas ārvalstu apmeklētāju skaits bijis no Krievijas, Zviedrijas un Vācijas. Kopš kampaņas sākuma 24. novembrī mājas lapu apmeklējuši jau 52.22 tūkst. interesentu no 109 pasaules valstīm.

Vislielākā interese par LIVE RĪGA piedāvājumu bijusi tajās septiņās valstīs, kur norit tūrisma veicināšanas ziemas kampaņa. Īpaši pieaudzis ir mājas lapas apmeklētāju skaits no Krievijas.

Kampaņas mājas lapas liveriga.com apmeklētāju skaits no ārvalstīm:

• Krievija - 9 734;

• Zviedrija - 7 696;

• Vācija - 7 615;

• Lietuva - 5 995;

• Igaunija - 5 652;

• Somija - 3 070;

• Norvēģija - 1 609.

Rīgas mārketinga komunikāciju kampaņa septiņās valstīs notiek zem vienota - LIVE RĪGA – zīmola.

Db.lv jau vēstīja, ka mājas lapa liveriga.com darbu sāka šī gada novembra beigās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgas dome un airBaltic reģistrē nodibinājumu Rīgas popularizēšanai

, 29.10.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmumu reģistrā iegrāmatots nodibinājums Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB), kura dibinātāji ir Rīgas dome, airBaltic, Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija.

RTAB nodarbosies ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs. Plašāk par Rīgas popularizēšanas iecerēm solīts informēt novembra sākumā.

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem partneriem katram pa 10%.

Rīgas dome atgādina, ka ar airBaltic atbalstu jau ir radīts jauns zīmols Rīgas popularizēšanai - LIVE RĪGA. Tiesa, vairāku ekspertu viedokļi par LIVE RĪGA un Rīgas popularizēšanas iespējām ārvalstīm ir pretrunīgi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šodien sasaukta darba grupas sēde, lai pārrunātu atbildīgo institūciju gatavību buru kuģu regates The Tall Ships Races 2013 posma, kas notiks Rīgā 2013.gada jūlijā, rīkošanai. Tika nolemts, ka turpmāk regates koordinatora funkcijas veiks nodibinājums LIVE Riga, atsevišķu biroju šī pasākuma norises nodrošinājumam neveidojot.

Rīga ir iekļauta starptautiskās organizācijas Sail Training International 2013. gadā rīkotās burinieku regates The Tall Ships Races 2013 maršrutā Orhūsa (Dānija) – Helsinki (Somija) –Rīga – Ščecina (Polija). Saskaņā ar plānoto grafiku, buru kuģi Rīgas ostā viesosies no 24.līdz 28.jūlijam.

The Tall Ships Races ir lielākā burinieku un jahtu regate pasaulē. Tajā ik gadu piedalās ap 80 - 100 burukuģu no visas pasaules. Ņemot vērā regates arvien pieaugušo popularitāti, Latvijas Burāšanas mācību asociācijas valdes priekšsēdētājs Uģis Kalmanis prognozēja, ka 2013. gadā Rīgas ostā ienāks ap 100 buru kuģu, atvedot sev līdzi apmēram 5000 burātāju.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šobrīd vairāk nekā 50 starptautiskajos biznesa pakalpojumu centros (SBPC) Latvijas galvaspilsētā strādā apmēram 15,5 tūkstoši cilvēku, 2030. gadā šis skaitlis varētu sasniegt pat 38 tūkstošus, liecina SIA Colliers International Advisors dati.

Starptautiskā komunikācija un starptautisku biznesu piesaiste pašlaik ir viena no Rīgas galvenajām prioritātēm, stāsta Rīgas Investīciju un tūrisma aģentūras (Live Riga) direktora p.i. Rolands Bogdanovs. Viņš atzīmē, ka pašlaik Live Riga kopā ar Colliers strādā pie kopīgas stratēģijas izveides, lai tuvāko gadu laikā galvaspilsētai piesaistītu pasaules līmeņa spēlētājus, kas uzlabotu gan kopējo dzīves līmeni, gan Rīgas pievilcību citu investoru acīs.

Maina prioritātes

Rīga starptautiskā mērogā joprojām ir kā apslēptais dārgums, jo līdz šim mums vēl nav izdevies izmantot visu pilsētas potenciālu ārvalstu investīciju piesaistē, atzīst R. Bogdanovs. “Tas ir stāsts par attieksmi, proaktivitāti un prioritātēm, kas iepriekšējā RD sasaukuma laikā nebija saistītas ne ar starptautisko investoru piesaisti, ne ar pilsētas starptautisko pozicionēšanu. Rīgas oficiālā mājaslapa pat nebija pieejama angļu valodā, arī komunikācija sociālajos tīklos nebija uz biznesu orientēta, turklāt galvenokārt notika tikai latviešu un krievu valodā. Bija citi prioritārie tirgi un nozares, kā rezultātā Rīgas vārds globālā mērogā neizskanēja tik skaļi, cik gribētos. Šobrīd Rīgas starptautiskā komunikācija ir mūsu prioritāte,” skaidro RD pārstāvis.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Darbu sāk LIVE Rīga mājas lapa

, 24.11.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma attīstības birojs (RTAB) šodien atklājis interneta lapu www.liveriga.com, kas ir arī pirmais solis LIVE Rīga portāla izveidē. Portāls informēs par tūrisma, atpūtas, izklaides un investīciju iespējām Rīgā.

Interneta lapas, kurā informācija lapā būs pieejama četrās valodās – angļu, krievu, latviešu un vācu, galvenās sadaļas būs tādas pašas kā plānotas portālam – LOOK RĪGA, FEEL RĪGA, STAY RĪGA un WORK RĪGA.

Kā jau ziņots, Rīgas mārketinga komunikācijas kampaņa septiņās valstīs notiks zem vienota - LIVE RĪGA – zīmola. Visos tirgos tiks izmantots vienots risinājums tūristu uzrunāšanai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Rīgas popularizēšanai septiņās pilsētās atvēlēti 200 tūkstoši latu

Elīna Pankovska, 29.03.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgas Tūrisma Attīstības Birojs (RTAB) izsludinājis iepirkumu par sabiedrisko attiecību pakalpojumu sniegšanu Vācijā, Krievijā, Zviedrijā, Somijā, Norvēģijā, Igaunijā un Lietuvā, liecina informācija Iepirkumu uzraudzības mājaslapā.

Maksimālā šī iepirkuma līguma summa ir 200 tūkst. Ls, DB pastāstīja RTAB mārketinga projektu vadītāja Ieva Lasmane. Viņa arī paskaidroja, ka birojs šādu iepirkumu izsludina katru gadu un tā līguma ilgums būs viens gads. Plānots, ka šis periods būs no šā gada jūnija līdz 2014.gada jūnijam.

I.Lasmane norāda, ka faktiski tiek meklēta viena sabiedrisko attiecību aģentūra, kas ar partneru palīdzību spēs realizēt kampaņas minētajās valstīs. Kampaņu mērķis ir reklamēt Rīgu kā tūrisma galamērķi, neaizmirstot, ka 2014.gadā Rīga būs Eiropas kultūras galvaspilsēta. Savukārt kampaņu tēmas katrā valstī aģentūra varēs piedāvāt pēc saviem ieskatiem.

Komentāri

Pievienot komentāru