Apvienos e-Maxima.lv un Barbora 

Pārtikas interneta veikals e-Maxima.lv no 11.aprīļa maina zīmolu, pievienojoties pārtikas e-tirdzniecības platformai «Barbora».

Lelde Petrāne, 11.4.2018
1/2

Foto: Publicitātes

Paplašinot darbību, darbinieku skaits 2018. gadā dubultosies, savukārt apgrozījums varētu pieaugt līdz 7 miljoniem eiro, kas ir par aptuveni 100 % vairāk nekā 2017.gadā.

«Esam gatavi spert soli tālāk uzņēmuma attīstībā. Ņemot vērā abu uzņēmumu pieredzi e-komercijas jomā, uzņēmumu e-Maxima.lv un Barbora apvienošana ļaus turpināt attīstību un piedāvāt klientiem arvien jaunas inovācijas, padarot iepirkšanos ērtāku un efektīvāku,» stāsta «Maxima Latvija» vadītājs Andris Vilcmeiers.

«Turpmāk pasūtījumus būs iespējams veikt ne tikai datorā, bet arī mobilajā aplikācijā, būs pieejami dažādi filtri, lai ērtāk atrastu sev nepieciešamo no vairāk nekā 8000 precēm, kas veido būtisku daļu no «Maxima» veikalos pieejamā sortimenta. Tāpat pircējiem būs iespēja arī izvēlēties sev vēlamāko piegādes laiku vienas stundas robežās, kā arī tiks saglabātas «Paldies» lojalitātes programmas priekšrocības,» stāsta Sanita Bērziņa, veikala Barbora.lv vadītāja.

Barbora serviss tika ieviests Latvijā līdz ar e-Maxima.lv pakalpojuma pārdošanu uzņēmumam «Radas», kas Lietuvā pārvalda interneta veikalu Barbora. Uzņēmums «Radas» ir «Maxima Grupe» piederošs uzņēmums un tā pamatnodarbošanās ir elektroniskās tirdzniecības risinājumu radīšana un īstenošana. Barbora pārdošanas rādītāji 2017. gadā sasniedza 20,1 miljonu eiro, kas bija par 26% vairāk nekā pērn.

Uzņēmuma «Radas» direktors Tomas Kibildis komentē: «Rīgā šogad plānojam atvērt jaunus preču komplektēšanas centrus – tas ļaus vēl ātrāk un ērtāk apkalpot klientus. Turklāt piedāvāsim jaunus tehnoloģiskus risinājumus, kas vēl vairāk vienkāršos preču iegādes procesu.»

Tevi varētu interesēt

Akcīzes nodokļa likuma kārtējie grozījumi vērsti uz vairāku normu precizēšanu, tostarp uz...

Mazumtirdzniecības veikalu tīkla SIA «Maxima Latvija» padomes priekšsēdētāja amatā iecelts...

2017. finanšu gadā Baltijas lielākais e-komercijas spēlētājs Pigu Group plāno apgrozīt 85...

Tieši pēc gada Rīgā ir plānots atklāt grandiozo iepirkšanās un izklaides centru...

Internetā vislabāk pērk gatavos garšvielu maisījumus, sāli un piparus.

Nepalaid garām

Tiesa noraidījusi nogalinātā maksātnespējas administratora Mārtiņa Bunkus brāļa prasību pret...

Pasaules parādi turpina augt, un vairāki finanšu procesu pētnieki brīdina, ka tam...

8.janvārī "Dienas Bizness" rīkoja kārtējo Donoru dienu Andrejostā....

Skotijai ir viskijs, Somijai ir Nokia, Itālijai ir makaroni,Meksikai ir tekila, Karību...

Latvijas Paralimpiskās komitejas rīkotajā Latvijas Paralimpiskā sporta centra arhitektoniskās...

Norisinājusies ikgadējā Dienas Biznesa rīkotā TOP 500 apbalvošanas ceremonija, kurā tiek atvērts...

No šīs sadaļas

Tirdzniecības centra Rīga Plaza mārketinga direktore Urzula Spickus stāsta par drošību tirdzniecības...

Neste šogad apņēmusies turpināt audzēt tirgus daļu un atklāt jaunas stacijas ārpus...

Kļuvis zināms, ka Kalnciema kvartāla attīstītāji, brāļi Kārlis un Mārtiņš Dambergi, apsver...

Polijas Konkurences padome atļāvusi Lietuvas mazumtirdzniecības uzņēmumam «Maxima grupe» iegādāties...

Tirdzniecības centra Domina Shopping tehniskais direktors Uldis Kokins stāsta par drošību tirdzniecības...

Autoveikali un internetveikali noteikti nākotnē attīstīsies, bet izaicinājums būs produktivitāte,...

Konkurences padome (KP), balstoties uz pērn izvērtēto apvienošanās darījumu datiem, paredz, ka...

Kalnciema kvartāla īpašnieki - brāļi Kārlis un Mārtiņš Dambergi - plāno piedalīties...

T/c Spice tehniskais direktors Ivo Rozenbergs stāsta par drošību tirdzniecības centrā. Video...

Virtuālā tirgus Svaigi.lv apgrozījums 2017. gadā sasniedzis 282 tūkstošus eiro, kas ir...