Ar cenu kurjerpasta pakalpojumos vairs «neizbraukt»

Autors: Oskars Prikulis oskars.prikulis@db.lv
2006. gada 13. marts plkst. 11:11

Loģistikas un kurjerpasta nozares eksperti šobrīd vienbalsīgi norāda, ka Latvijas tirgus ir nonācis stadijā, kad klientiem pakalpojuma cena jau vairs neesot galvenais rādītājs. Būtiskākais kurjerpasta tirgū šobrīd esot pakalpojuma kvalitāte — piegāžu ātrums un precizitāte, kā arī serviss. «Klienti kļuvuši gudrāki, izglītotāki un līdz ar to arī daudz prasīgāki. Ar labu cenu vairs nepietiek – ir jānodrošina atbilstoša kvalitāte,» norāda «DHL Latvija» pārstāve Mārīte Virbala. Arī citas kurjerpasta kompānijas uzsver, ka šobrīd pakalpojuma cena nav pats svarīgākais rādītājs tirgū, un «ar cenu vien izbraukt nevarēs.»