Ar minčiem uz Eiropu 

Visi bērni mīl kaķīšus, un mincīša siluets uzņēmuma logo, audumu apdrukās ir arī SIA Hebe bērniem domātajos izstrādājumos.

Inita Šteinberga, speciāli DB, 18.2.2013
1/21

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Arī uzņēmumā darinātais bērnu apģērbs ir mīlīgs, jaunākie modeļi tapuši no mazuļu veselībai nekaitīga eko auduma. Uzņēmuma nosaukums radies pēc SIA Be Hebe īpašnieces Ingas Blumbergas sarunas ar jogas treneri, kurš ieteicis, ka jaunam uzņēmumam vēlams sākties ar He vai Be. Izlemts – drošības pēc lai ir abi – Be Hebe.

Inga cer, ka atšķirīgais Hebe ir oriģinālie audumi, modeļi. Zīmējumus to rakstiem izstrādā latviešu mākslinieki; audumus apdrukā Portugālē. Lai materiāli būtu bērnam draudzīgi, izmantojot tikai Eiropā ražotos. Aprīkojums trikotāžas audumu šūšanai ir dārgs, tas ievērojami sadārdzinātu preces pašizmaksu. Taču sapnis par savu cehu ir – tam tiek cītīgi studētas dažādas iespējas piesaistīt Eiropas līdzekļus, varbūt kāda fonda naudu. Jaunajai kolekcijai ar dzīvnieku apdruku ir pat Organik sertifikāts, ka tā ir bērniem nekaitīga, tīra kokvilna.

Hebe apģērbu var iegādāties gan uzņēmuma internetveikalā, gan vairākos specializētajos veikalos.Realizēt savu preci ārzemju tirgos – mērķis, uz kuru uzņēmums virzās jau kopš darbības sākuma. Inga un Sanita sapratušas, ka tikai ar Latvijas tirgu Hebe pastāvēt nevarēšot. Uzņēmums janvārī piedalījies divās starptautiskās izstādēs – Florencē un Parīzē. Tas bijis īpaši vērtīgi, jo uzklausīti dažādi viedokļi. Bērnu apģērbu ražotāju pārstāvji izteikuši komplimentus par krāsu izvēli, oriģinalitāti, zīmola pasniegšanas veidu, u.c. Šī atzinība uzņēmējām ir liels stimuls.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

No šīs sadaļas

Mūsdienās veikt uzskaiti iespējams jebkur, kur vien ir interneta pieslēgums, kaut vai...

Līdz šim Latvijā bija tikai viens pludmales sporta centrs - Brazīlija. Saskatot...

Lai nonāktu pie tā, ka zaļais dzīvesveids ir labāks par ierasto, nevajag...

Pārcelšanās un mantu pārvešanas pakalpojumus pārsvarā izmanto uzņēmumi, privātpersonas...

Ne vienmēr sargeņģelis ir neredzams – Evitas Vildes radītie ir pavisam labi...

Sveces ir sezonāla prece, un jau janvārī, februārī to tirdzniecība sāk apsīkt,...

Ir dzirdēti dažādi stāsti par to, cik ilgi uzņēmēji savu ideju ir...

Galvenais biznesa virzītājspēks ir aizņemtais kapitāls, liecina pasaules prakse...

Nereti cilvēki jau darba nedēļas vidū jūtas iztukšoti – viss pulveris izšauts...

Četru gadu eksperimenti virtuvē noved pie Augļu kubu ražošanas sākšanas....