Dzīvesstils

Arī Latvijā piedāvā abonēt pārsteiguma kasti

Laura Mazbērziņa, 30.05.2019

Foto: publicitātes

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

No šā gada sākuma Latvijas tirgū pieejama skaistumkopšanas kaste Bette Box.

Interesanti, ka Latvija ir pirmā Bette Box eksporta valsts.

«Es mīlu Latviju. Uzskatu, ka latviešu tauta ļoti līdzinās somu tautai,» saka Anna-Riitta Vuorenmaa, Bette Box dibinātāja. Viņa stāsta, ka Latvijā šobrīd Bette Box ir vairāki simti klientu.

Bette Box ir e-komercijas uzņēmums jeb kā A. R. Vuorenmaa to dēvē - abonēšanas bizness. Koncepts līdzinās ikmēneša žurnāla abonēšanai. Uzņēmuma mērķa grupa ir sievietes vecumā no 18 līdz 29 gadiem, kurām patīk pārsteigumi. «Sievietes izbauda jaunus produktus un meklē jaunus zīmolus,» stāsta A. R. Vuorenmaa.

Bette Box pirmsākumi meklējami pirms septiņiem gadiem Helsinkos. A. R. Vuorenmaa jutusies nogurusi no tā, cik laikietilpīgi bija atrast īstos skaistumkopšanas produktus. «Jauni zīmoli un produkti parādījās teju katru dienu, gluži tāpat kā sēnes mežā. Orientēties plašajā piedāvājumā bija kā neiespējamā misija. Tādēļ radās ideja atrast veidu, kā atvieglot sievietēm skaistumkopšanas produktu iegādes procesu. Sievietes šādā veidā viegli var uzzināt par jaunākajiem produktiem, izmēģināt un atrast tos, bez kuriem vairs nevar iztēloties savu ikdienu,» skaidro A. R. Vuorenmaa. Tagad tas kļuvis par atpazīstamu skaistumkopšanas konceptu Somijā.

Šo gadu laikā izsūtīti vairāk nekā 500 tūkstoši Bette Box.

Bette Box cenu politika tiek veidota, par pamatu ņemot konkurentu cenas. 1 mēneša abonēšana maksā 18,90 eiro, tādējādi klients katra mēneša sākumā saņem savu skaistuma paciņu, kurā ir 4 līdz 6 produkti.

A. R. Vuorenmaa stāsta, ka atrast sadarbības partnerus nav grūti, jo kosmētikas zīmoli šo pakalpojumu izmanto kā mārketinga kanālu, piemēram, tiem ir jauns produkts, kuru vēlas prezentēt. Kopumā ar Bette Box sadarbojas vairāk nekā 150 zīmoli.

A. R. Vuorenmaa secinājusi, ka pēc skaistumkopšanas produktiem ir ļoti liels pieprasījums, tomēr patērētāji bieži izvēlas eko produktus.

Komentāri

Pievienot komentāru