DPA šobrīd pēta Ungārijas, Bulgārijas un Polijas tirgu, šā gada pirmā pusgada uzņēmuma ieņēmumi ir teju 16 miljoni eiro; baumas par darījumu neapstiprinās
Esam konsultējušies ar Eiropas vadošajiem Microsoft partneriem par iespējamu sadarbību, bet gala rezultātā nonācām pie secinājuma, ka mums ir jāaug pašiem un nav nekā daudz, ko varam paņemt, tā par nozarē izskanējušo informāciju, ka arī ar DPA varētu sekot darījums, intervijā DB stāsta SIA DPA valdes loceklis Juris Vilders.
Fragments no intervijas
DPA pērno gadu noslēdza ar 17,8 milj. eiro apgrozījumu, kas bija par 19,2% vairāk nekā pirms gada, bet peļņa bija 479 tūkst. eiro, kas bija par 24% mazāka nekā 2013. gadā. Ar ko tas skaidrojams?
Iepriekšējā gadā daudz strādājām, lai attīstītu biznesu ārvalstīs, un konsolidētais DPA apgrozījums bija 22,7 milj. eiro. Uzņēmumam bija ievērojami izdevumi mārketingā, jaunu tirgu apgūšanā, ar to skaidrojama neto peļņas samazināšanās. Tas viss devis rezultātus – pirmajā pusgadā no visām sešām pārstāvētajām valstīm (DPA darbojās Latvijā, Lietuvā, Igaunijā, Baltkrievijā, Ukrainā un Gruzijā – red.) esam ieņēmuši teju 16 milj. eiro. Plānojam, ka šogad apgrozījums būs gandrīz 40 milj. eiro. Būtībā šā gada pirmajā pusgadā esam sasnieguši iepriekšējā gada rādītājus Latvijā, tādējādi ir izlīdzinājušies rādītāji un iestājies līdzsvars. Ja iepriekš lielāko tiesu no apgrozījuma veidoja ienākumi Latvijā, tad šobrīd tuvojamies lokālā tirgus proporcijai ar ārvalstīm – 50%/50%. Šā gada griezumā mērķis ir sasniegt 40%.