Foto

ASV «baiļu bizness» ik gadu pārdod biļetes 300 – 500 miljonu ASV dolāru apjomā

Gunta Kursiša, 22.10.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tuvojoties oktobra beigām, kad ASV un arī citur pasaulē, tiek svinēts Helovīns, ražas vākšanas laiks tuvojas arī izklaides parkiem, kuros apmeklētāji labprātīgi vēlas tikt pārbiedēti. «Mošķu māju» īpašnieki kopumā ASV ik gadu no ieejas biļešu pārdošanas gūst 300 – 500 miljonus ASV dolāru ienākumus, lēš tirdzniecības apvienība America's Haunts.

Saskaņā ar America's Haunts aplēsēm ASV ir 1,2 tūkstoši komerciālu, liela mēroga atrakciju, kuru mērķis ir biedēt cilvēkus par naudu, kā arī vēl trīs tūkstoši «baiļu māju», kuru darbību nodrošina labdarības iestādes un kas savas durvis vaļā ver vien vienu vai divas reizes gadā, raksta Reuters.

ASV aptuveni 90% no visām mājsaimniecībām, kurās ir bērni, piedalīsies Helovīna svinībās, savukārt aktīvākie svinētāji ir jaunieši vecumā no 18 līdz 34 gadiem, teikts America's Haunts mājaslapā.

Patlaban ASV vidēji viens «mošķu mājas» apmeklējums maksā 15 ASV dolārus. Dārgāko mošķu māju ieejas biļete maksā 25 ASV dolārus, tomēr 80% no baiļu atrakciju parkiem par ieeju prasīs mazāk par 15 ASV dolāriem, bet 3% «baiļu biznesa» uzņēmumu par ieejas maksu noteikuši 20 ASV dolārus. Vidēji 60% biļešu maksā mazāk par 13 ASV dolāriem.

Reuters iemūžinājis fotoattēlos mošķu atrakcijas «13th Floor», Denverā. Lai apmeklētu šo atrakciju, vienam cilvēkam jāšķiras no 25 ASV dolāriem. Nozres izdevums HauntWorld šogad atzinis «13th Floor» par baisāko mošķu māju ASV.

Komentāri

Pievienot komentāru