Ceļojums uz Vīni par 5,68 latiem, uz Šarmelšeihu par 17,22 latiem un Taizemi par 37,01 latiem – šādus brīnišķīgus piedāvājumus var atrast ne vienā vien ceļojumu aģentūrā. Protams, tā nav ceļojuma gala cena, bet gan tikai mēneša maksājums, ja pērk atpūtu uz kredīta. Un tas nozīmē, ka ceļošana uz nomaksu atkal kļūst populāra, raksta laikraksts Neatkarīgā.
«Šādi piedāvājumi ir lielisks mārketinga triks, jo pircējs uzreiz pamana ikmēneša maksājuma summu, kas ir samērā maza attiecībā pret pilnu ceļojuma summu. Tikai apskatot detalizētāk piedāvājumu, pircējs redz, ka šis ikmēneša maksājums ir sadalīts uz vairākiem gadiem. Un izrādās, ka kārdinošais ceļojums nebūt nav lēts,» Neatkarīgajai stāstījusi Lateko līzings mārketinga daļas darbiniece Olga Mačugina.
Kā norāda laikraksts, šāds ceļojumu iegādes princips bija populārs pirms gadiem četriem pieciem, kad Latviju nebija pārņēmusi ekonomiskā krīze. Taču pamazām šī tendence atgriežas.
«Pirmskrīzes laikā cilvēki varēja atļauties vairāk, jo bija pārliecība par rītdienu, par stabilitāti gan darbā, gan finansēs. Krīzes laikā ceļojums tiek uzskatīts par greznību, kuru diemžēl ne katrs var atļauties un iegādāties. Iegādāties ceļojumu kredītā – pircējs šo iespēju apsver ļoti apdomīgi, jo nav īstas pārliecības, vai rīt spēs atmaksāt noformēto kredītu,» laikrakstam norādījusi O. Mačugina. Lateko līzings sadarbojoties ar daudzām tūrisma aģentūrām.
Novērojumi liecinot, ka ar šādiem nosacījumiem cilvēki iegādājas dažādus ceļojumus – sākot ar autobusu tūrēm un beidzot ar ekskluzīvu atpūtu eksotiskās zemēs.