Jaunākais izdevums

Audi nāk klājā ar jaunu motorsporta stratēģiju - zīmolam šā gada sezona būs pēdējā FIA WEC ( FIA World Endurance Championship), partraucot dalību arī Le Mans 24 stundu (24 Hours of Le Mans) sacīkstēs. Tā vietā Audi jauno sezonu sāks pilnībā elektriskās Formula E sacīkstēs.

Šāds lēmums ir saistīts ar Audi ilgtermiņa stratēģiju un konkurētspēju nākotnes motorsportā, kā arī lielu zīmola komandas noslodzi, kuru rada dalība vairākos čempionātos un sacīkstēs. «Esam nozīmīgu pārmaiņu priekšā - mūsu ražotās mašīnas kļūst arvien elektriskākas, un līdzīgs kļūst arī mūsu motorsports. Turpmāk cīnīsimies ar elektriskās jaudas palīdzību, kas visnotaļ ir motorsporta nākotne,» stāsta Audi valdes priekšsēdētājs Ruperts Štādlers (Rupert Stadler).

Formula E ir pirmās pilnībā elektriskās sacīkstes.

Neskatoties uz tik kardinālām pārmaiņām saistībā ar dalību FIA WEC, Audi arī 2017. gadā turpinās cīnīties par čempiona titulu DTM sacīkstēs.

Par dalību FIA Pasaules Rallijkrosa Čempionātā (World RX) vēl nav pieņemts galējais lēmums.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ekskluzīvā intervijā db.lv Audi driving experience programas vadītājs Klaus Demels (Klaus Demel) atklāj, ka vairāk nekā 20 jauno Audi R8 un RS sērijas superauto dalība apmācības programas laikā Rīgā, Biķernieku trasē būs līdz šim lielākais superauto desants Baltijā.

Atgādināsim, ka pasaulē pazīstamais Audi Sportscar Experience pasākums šogad, no 8. līdz 18.augustam, norisināsies arī Latvijā, Biķernieku trasē. Audi driving experience programas vadītājs atbildēja uz dažiem db.lv jautājumiem.

Vai ir tiesa, ka Audi Sportscar Experience pēc desmit gadu pārtraukuma atgriežas Latvijā, Biķernieku trasē ar lielāko Audi R8 sporta automobiļu desantu kāds līdz šim ir redzēts Baltijā?

Tā ir taisnība. Tajā brīdī, kad plānojām mūsu atgriešanos Rīgā, bija skaidrs, ka tam ir jābūt ar lielāku jaudu un vērienu, nekā tas bija pirms desmit gadiem. Superjaudīgu automobiļu flote ar tādiem dārgakmeņiem kā jaunais Audi R8 V10 Plus, kam ir pāri par 600 ZS liela jauda. Mūsuprāt, tas ir labākais veids, kā nodemonstrēt, ko nozīmē kaisle, ātrums un jauda.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Latvia pārdošanas apjomi pirmajā pusgadā ir pieauguši par 44% salīdzinājumā ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā. Par pamatu izaugsmei kļuva Audi Q5 modelis, kā arī jaunais Audi Q7 un Audi A4.

2016.gada rudenī tiks uzsākta pagājušajā nedēļā prezentēto Audi jaunumu Q2 un Audi A5 Coupe pārdošana. Bez šiem modeļiem, liels uzsvars tiks likts arī uz Audi A6 un Audi A4 biznesa modeļiem.

Zīmola izaugsme novērota visā pasaulē – AUDI AG pārdošanas apjomi kopš janvāra ir pieauguši par 5,6% līdz 953 200 piegādātām vienībām. Visstraujākā Audi izaugsme bija Eiropas tirgū, kur pārdošanas apjomi kopš gada sākuma palielinājās par 8,4%, pirmo reizi sasniedzot 450 000 pārdotu automobiļu. Pārdošanas apjoma pieaugumu veicināja jaunie modeļi Audi A4 (+12,3%) un pilnizmēra apvidus auto Audi Q7 (+73,6%). Kopumā darījumu skaits jūnijā palielinājās par 7,4% līdz aptuveni 169 000 vienību.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi A1 Sportback ir dzirkstošs kā tikko glāzē ieliets šampanietis. Auto ir izaudzis tiešā un pārnestā nozīmē, turklāt nav zaudējis dzīvespriecīgo raksturu

Fascinējošs iesaiņojums, lieliska tehnika, iespaidīgs digitālo gadžetu atbalsts, un tas viss perfekti sasiets kopā. Tāds ir Audi A1 Sportback.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Burvīgs mazauto. Patiesībā tas jau vairs nav nekāds mazulis. Ar šādiem apkārtmēriem pirms desmit gadiem Audi A1 varētu startēt pie kompaktklases modeļiem. Jaunākais Ingolštadtes mazulis ir daudz ietilpīgāks, sniedzot vairāk komforta autovadītājam un pasažieriem. Vienlaikus ir palielināta arī bagāžas ietilpība, proti, par 65 litriem vairāk nekā pirmās paaudzes modelim. Standarta ietilpība ir 335 litri, bet ar nolocītiem aizmugurējiem sēdekļiem tā palielinās līdz 1090 litriem. Tāpat kā lielākie un dārgākie Audi, arī Audi A1 Sportback salons ir piesātināts ar digitālajiem verķiem, tajā pašā laikā nepārspīlējot ar ekrānu daudzumu un atstājot vietu ortodoksālām vērtībām.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Stindzinoši dārgs, bet «gards» pirkums

Aldis Zelmenis, 25.10.2019

Testa nolūkos DB autoapskatnieka rīcībā uz pāris dienām nonāca elegants Audi A4 modīgā Quantum Grey pelēkajā virsbūves krāsojumā. Pārējās fotogrāfijas skatāmas tālāk galerijā!

Foto: Aldis Zelmenis

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zaudējot savas pozīcijas pret tiešajiem konkurentiem, Audi A4 modernizētājiem ir nācies gana papūlēties, lai no jauna sapucētu tik nozīmīgo vācu ražotāja produktu

Ko tur slēpt, piektās paaudzes Audi A4 nav bijis tik veiksmīgs, kā sākotnēji bija iecerējuši tā radītāji, attiecīgi mūžsenie konkurenti Mercedes C klase un 3. sērijas BMW ir paspējuši aizspraukties Audi A4 pa priekšu. Turklāt arī citi sāncenši nesnauž. Piemēram, kamēr Audi A4 tirdzniecības rādītāji 2019. gada pirmajā pusgadā Eiropā ir nogāzušies par 26%, zviedru Volvo S60/V60 tirdzniecība uzlēkusi par 25%. Paturot prātā Audi A4 nozīmi kompānijas modeļu portfelī, Audi saprot, ka ir laiks rīkoties.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Vispirms – auto izskatīsies citādāk. It kā tas pats vecais, labais Audi A4, tikai kļuvis cēlāks un «muskuļotāks», it kā būtu mērķtiecīgi svīdis svaru zālē un uzaudzējis pamanāmu muskuļu masu. Tas visvairāk attiecas uz auto sānu dizainu, kas veidots pilnībā no jauna. Vēl vairāk, no virsbūves elementiem izmaiņas nav skārušas tikai bagāžnieka vāku, motora pārsegu un jumtu. Galarezultātā modernizētais Audi A4 ir kļuvis pievilcīgāks no ārpuses un paredzami viedāks no iekšpuses.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rīgā 10.martā tika prezentēts jaunais Audi A7 Sportback un uzsākta tā pārdošana Audi dīleru salonos Rīgā.

Bez dizaina, jaunajam Audi A7 ir uzlabota arī vadāmība un komforta līmenis, kā arī automobilis ir aprīkots ar daļējā hibrīda tehnoloģiju.

Jaunais Audi A7 bija apskatāms pie Latvijas Nacionālā mākslas muzeja ieejas. , Jaunā četru durvju kupeja iemieso Audi jaunās luksus klases dizaina valodu, kas tika aizsākta ar 2017. gadā prezentēto Audi A8 un turpinās ar nupat, plašākai publikai, Ženēvas autoizstādē prezentēto jauno Audi A6.

Vienlaikus Audi A7 ietver arī plašu jaunāko tehnoloģiju klāstu – jaunā MMI skārienjūtīgā vadības koncepcija, 39 vadītāja asistenta sistēmas, 400 pielāgojami iestatījumi un daļējā hibrīda sistēma ir tikai daļa no tā.

Apskatot no ārpuses un salīdzinot to ar Audi A8, jaunajam modelim priekšpusē ir vienota priekšējā reste, kas ir platāka un zemāka, šauri priekšējie lukturi un izteiksmīgas gaisa ieplūdes atveres. Bagātīgākajā aprīkojuma līmenī ietilpst HD Matrix priekšējie LED lukturi ar Audi lāzera tehnoloģiju. Aizmugurējos lukturus savieno gaismas josla, kas ir raksturīgs dizaina elements visiem Audi augstākās klases modeļiem. Atslēdzot un aizslēdzot durvis, lukturos izgaismojas unikālas gaismas animācijas. Izteiksmīgās kontūras ap arkām izceļ riteņus, kuru diametrs sasniedz līdz pat 21 collai, godinot Audi quattro mantojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Q8 quattro ir krosoverkupeja, ko ieraugot, aizraujas elpa. Diemžēl to nevar teikt par pagaidām vienīgā dīzeļmotora spējām

Uzticīgākā Audi fanu auditorija varētu būt sašutusi par šādu apgalvojumu. Kā tad tā? Trīs litru V6 dīzelis ar 286 ZS lielu jaudu un 600 ņūtonmetru lielu griezes momentu uz papīra izskatās vairāk nekā iespaidīgi. Tas tiesa, bet stāsts ir par to, kā šie Q8 vienīgā dīzeļmotora zirgspēki un ņūtonmetri izpaužas reālajā dzīvē. Q8 quattro parādītais sniegums plašpatēriņa modelim būtu vērtējams kā izcils, taču premium saimes krosoveram, par kuru pieprasa 100 tūkst. eiro, gribētos, lai motora spēku varētu sajust, jau pieskaroties akseleratora pedālim. Taču tā nav. Momentālā reakcija, iespiežot gāzes pedāli grīdā, ir apzināti kavēta. Tehnika, nevis pilots, izlemj, kurā brīdī automobilim paātrināties. Caurmērā tas notiek ar divu sekunžu aizturi, un tas viss ar mērķi ekonomēt degvielu un uzlabot kaitīgo izmešu rādītājus. Kad elektroniskie vagari ir devuši savu svētību un atļauj 286 zirgu ganāmpulkam kopā ar astoņpakāpju tiptronic automātu izpausties, tālāk jau viss noris tā, kā tam vajadzētu būt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Svaigākais Audi Q3 modelis ir būtiski audzis izmēros, kļuvis izskatīgāks, tostarp arī palielinājis digitālo ekrānu klātbūtni salonā

Ar Volkswagen grupas MQB platformas palīdzību jaunākais Audi Q3 ir palielinājis savus apkārtmērus, tostarp arī riteņu bāzi, kas pastiepta par 7,7 cm garāka. Šis ir iespaidīgs skaitlis, tāpēc nav brīnums, ka ir daudz ērtāk kļuvis Q3 otrajā sēdekļu rindā. Turklāt aizmugurējo krēslu varēs bīdīt uz priekšu un aizmuguri 15 centimetru diapazonā. Visbeidzot – automašīnas astes galā paliks vieta pāri vēl 530 litru bagāžniekam, ko vajadzības gadījumā, nolokot otro sēdekļu rindu, varēs transformēt par 1525 litru lielu bagāžas telpu. Gana iespaidīgi rādītāji priekš šāda izmēra auto.

Gribētos jau, lai, līdzīgi kā Rietumeiropā, pēc Audi Q3 tiektos arī stiprā dzimuma pārstāvji. Īpaši tagad, kad auto ir acīmredzami izaudzis ne tikai tiešajā, bet arī pārnestajā nozīmē. Diemžēl pie mums valda citi tikumi, un Q3 ir un būs izteikti sieviešu auto. Toties – ļoti daudzpusīga un talantīga personība ar «augstāk sēdi, tālāk redzi» koncepciju. Auto labi brauc, tas ir labi aprīkots. Pats par sevi saprotams, ka elektronisko palīgu un asistentu, kā arī komforta ekstru tam būs pietiekamā daudzumā. Tam ir iespēja priekšpiedziņas vietā pasūtīt arī quattro pilnpiedziņu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā Audi nākotnes attīstības plānus, šonedēļ Kauņā atvērts jauns Audi salons. Līdztekus Moller Auto Rīga, kas ir vienīgais Audi Sport dīleris Latvijā, arī Kauņas salons ir kļuvis par vienīgo Audi Sport dīleri Lietuvā.

Jaunajā Audi salonā Kauņā vienlaikus tiks izvietoti 12 zīmola modeļi, tostarp Audi Sport flagmanis R8 V10 plus, kā arī Audi S un RS sērijas modeļi.

Jaunā salona kompleksā ir integrētas servisa telpas, kur darbavietas ir izveidotas un aprīkotas atbilstoši Audi standartiem: astoņi darba lifti un vieta tiešai automobiļa pieņemšanai ar bremžu un piekares pārbaudi, kā arī datorizēti riteņu savirzes stendi. Ir uzstādīta eļļas atjaunošanas sistēma un ir atsevišķa telpa dzinēja un pārnesumkārbas remontam.

Jaunais Audi salons ir kļuvis par akreditētu Audi Approved:plus pārstāvi, iegūstot tiesības tirgot lietotus automobiļus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO, VIDEO: Audi prezentē savu pirmo pilnībā elektrisko apvidus auto

Laura Mazbērziņa, 02.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Auto zīmols Audi šodien Rīgā prezentēja jauno e-tron - savu pirmo pilnībā elektrisko apvidus automašīnu.

«Audi šis ir jauns sākums. Šā gada nogalē tiks prezentēta vēl viena elektriskā automašīna un nākamajā gadā - vēl divas. Līdz 2025. gadam aptuveni 35%, kas atbilst vienam miljonam automobiļu, būs aprīkoti ar elektriskās piedziņas tehnoloģijām,» norādīja Elīna Egle, Audi pārdošanas vadītāja Latvijā un Lietuvā.

Elektriskā pilnpiedziņa nodrošina to, ka ir iespējams vadīt automašīnu jebkuros ceļa apstākļos un visos laikapstākļos. E-tron būvēts uz Audi Q5 bāzes, kas ir viens no populārākajiem šā segmenta modeļiem, kura tiešo konkurentu vidū ir Bmw X3 un Volvo XC60. «Dzinējs ir automašīnas sirds. Audi e-tron ir aprīkots ar diviem elektromotoriem, un 100 km/h ātrumu spēj sasniegt nepilnās 6 sekundēs,» stāstīja E. Egle.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Atklāj jaunu Audi rūpnīcu, no kuras auto eksportēs arī uz Latviju

Lelde Petrāne, 04.10.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Audi atklājis jaunu rūpnīcu Meksikā, ar to paplašinot ražošanas tīklu.

Tā ir pirmā Audi rūpnīca Ziemeļamerikā, kuras ražošanas jauda ik gadu sasniegs līdz 150 000 premium klases automobiļu. Rūpnīca atrodas Sanhosē Čiapā (San José Chiapa), Puebla (Puebla) štatā. Tajā tiks ražots arī Parīzes motoršovā prezentētais Audi modelis Q5, kas no šīs rūpnīcas nonāks arī Latvijā. Pirmās Meksikā saražotās Q5 automašīnas Latvijā parādīsies 2017.gada janvārī.

«Meksikas rūpnīca ir pagrieziena punkts mūsu uzņēmuma vēsturē un vienlaikus arī svarīgs solis mūsu starptautiskajā attīstībā. Tā ir viena no vismodernākajām rūpnīcām Ziemeļamerikā, kas ļauj mums paplašināt ražošanas tīklu un nodrošināt vēl efektīvāku zīmola modeļu eksportu visā pasaulē,» norāda Audi valdes priekšsēdētājs Prof. Ruperts Štadlers. Meksikai pašlaik ir noslēgti divpadsmit brīvās tirdzniecības līgumi ar vairāk nekā 50 valstīm, tādējādi veicinot labu vidi tirdzniecībai un ekonomikai kopumā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Volkswagen" un "Audi" Latvijā prezentē tiešsaistes 360° autosalonu, kas sniegs iespēju iepazīties ar jaunākajiem zīmolu modeļiem, neizejot no savām mājām.

Tiešsaistes autosalonā attālināti var izpētīt nesen klajā laisto 100% elektrisko "Audi e-tron Sportback" apvidus auto, astotās paaudzes "Volkswagen Golf" un jaunāko papildinājumu komercauto segmentā – "Volkswagen Multivan 6.1." busiņu.

VIDEO: Autoserviss dodas uz mājām 

Autoservisu un rezerves daļu veikalu tīkla "Gros Auto" komanda ir pārliecināta, ka...

"Mēs esam pieejami tur, kur mūsu klienti mūs vēlas sastapt. Mājās vai klātienē dīleru centrā – mūsu mērķis ir nodrošināt daudzpusīgu pieredzi. 360 grādu digitālais autosalons ir iespēja virtuāli apmeklēt "Audi" un "Volkswagen" dīlercentrus un iepazīt jaunākos modeļus attālināti.

"Tas papildinās arī mūsu pārstāvēto zīmolu interneta veikalu, kura atklāšana gaidāma drīzumā. Jau šobrīd savu "Volkswagen" automašīnu ir iespējams rezervēt, taču tuvākajās dienās tiks pievienota arī apmaksas iespēja," stāsta "Volkswagen" un "Audi" automašīnu importētāja izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Autotirdzniecības nākotne ir internetā 

Autotirdzniecības darba lielāko daļu iespējams veikt interneta vidē, pēc pirmās uzņēmuma rīkotās...

"Volkswagen" un "Audi" tiešsaistes autosalonā šobrīd iespējams apskatīt trīs modeļus, bet piedāvājums tiks papildināts līdz ar jaunu automašīnu nonākšanu tirgū. Tagad, neizejot no mājām, ir iespējams aplūkot ikvienu automašīnas detaļu – interjera un eksterjera dizainu, kā arī risinājumu funkcionalitāti un augstākās tehnoloģijas, kuras "Volkswagen" un "Audi" piedāvā tirgū.

"Moller Baltic Import SE" ir "Møller Mobility Group" AS (iepriekš pazīstama kā "Møller Group") pilnībā piederošs uzņēmums, kas ir "Audi" automašīnu izplatītājs Latvijā un Lietuvā, bet "Volkswagen" automašīnu izplatītājs Baltijas valstīs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves zīmols Audi 2018. un 2019. gadā uzsāks divu jaunu modeļu Audi Q8 un Audi Q4 ražošanu, tādējādi paplašinot Q līnijas auto piedāvājumu. Šonedēļ tapa zināms, ka Q8 Eiropas un arī Latvijas tirgum tiks ražots Audi rūpnīcā Bratislavā (Slovākijā) un pirmos spēkratus mūsu ielās redzēsim nākamgad. Savukārt Q4 modelis pircējiem tiks piegādāts 2019. gadā un tiks ražots Gioras rūpīcas Ungārijā.

Pērn Latvijā populārākais Audi modelis bija Q5, apliecinot SUV klases automobiļu lielo popularitāti.

Ar Audi Q4, kas būs pieejams 2019. gadā, zīmols ienāks kompakto apvidus automobiļu segmentā (CUVs). Sportiskais Audi Q4 automobilis ar tam raksturīgo Coupe stila dizainu ierindosies starp Q3 un Q5 modeļiem. Kopā ar jauno Audi Q4 Ungārijas rūpnīca no 2018. gada pārņems arī Q3 kompaktā SUV modeļa ražošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Varbūt eksterjera dizaina evolūcija ir pārāk pieticīga, toties šis auto rādīs, kā jābrauc gandrīz piecus metrus garam vāģim. Tāds ir jaunais Audi A6 limuzīns.

Raugoties uz A6 salona vadības paneli, līdzīgi kā jaunajiem Audi A7 Sportback vai Audi Q8, atklāsies līdzīga bilde. Daudz ekrānu un maz pogu, attiecīgi pārsteiguma efekts, nokļūstot pie A6 stūres, vairs nebūs tik liels. Tomēr, salīdzinājumā ar eksterjera mikroskopisko evolūciju, salona iekārtojuma pārvērtības ir pieskaitāmas pie revolucionāriem notikumiem.

Audi A6 vienmēr ir bijis pareizais zēns, kas simpatizējis juristiem, finansistiem un visādi citādi apsviedīgiem un turīgiem ļaudīm. Arī jaunākais izstrādājums ir laikmetīgs produkts, kas atklāti aizraujas ar visu digitālo, kas spoži spīd un labi izskatās. Visi šie viedie verķi paver plašas personalizēšanas iespējas, sākot no taustiņu izvietojuma un beidzot ar iemīļoto aplikāciju TOP izveidi. Par papildaprīkojuma daudzveidību un dziļumu nemaz nerunāsim. Lai rūpīgi iepazītos ar visu to, ko var dabūt zem A6 limuzīna ādas un pēcāk arī saprast, cik tad tas viss galarezultātā maksās, vajadzēs vismaz vairākas stundas. Noslēgumā atliek pārlieku nesteigties, jo pretējā gadījumā no Audi A6 bāzes modeļa cenas, kas ir 56 800 eiro, nebūs ne vēsts. To nebūs viegli apturēt pat pie salīdzinoši saprotamiem 80 tūkst. eiro, jo tā gaismas ātrumā jau būs aiztraukusies 100 tūkst. eiro virzienā. Starp citu, lai to izdarītu, nevajadzēs ķerties nedz pie Audi A6 oriģinālajiem aksesuāriem, nedz pie Audi exclusive sadaļas studēšanas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Laikraksts: Kaitīgo izmešu datu falsificēšanas dēļ Audi apturējis A6 modeļa piegādi

LETA, 08.05.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autobūves uzņēmums «Audi» apturējis jaunākā «A6» modeļa piegādes saistībā ar aizdomām, ka tajos varētu atrasties kaitīgo izmešu datu manipulēšanas programmatūra, otrdien vēsta vācu mediji.

Apstiprinot žurnālā «Der Spiegel» pausto informāciju, Vācijas Transporta ministrija norāda, ka tā veic izmeklēšanu saistībā ar jaunas neatļautas programmatūras izmantošanu aptuveni 60 000 «Audi» automobiļu, no kuriem puse pārvietojas pa Vācijas ceļiem.

«Der Spiegel» raksta, ka jaunākie «Audi A6» modeļi aprīkoti ar programmatūru, kas apzināti palēnina īpaša izmešu attīroša šķidruma izmantošanu pēdējos tā 2400 ekspluatācijas kilometros, lai autovadītājiem starp apkopēm nebūtu jāpapildina tā dēvētais «AdBlue» šķidrums.

Taču «AdBlue» funkcijas samazināšana arī ievērojami pasliktina tā efektivitāti kaitīgo dzinēja radīto slāpekļa oksīdu neitralizēšanā, šajā laikā padarot ar dīzeļdzinējiem aprīkotus automobiļus videi krietni kaitīgākus.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Audi e-tron vajadzībām Latvijā esošie uzlādes punkti jau ir novecojuši

Aldis Zelmenis, 12.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi e-tron ir 100% elektrisks četrriņķu zīmola krosovers, kas atver jaunu lappusi kompānijas vēsturē

Drīzumā dažādu izmēru un stilu sērijveida elektroautomobiļu Latvijas autotirgotāju salonos vai vismaz cenu lapās parādīsies arvien biežāk. Apzinoties elektromodeļu dārdzību, elektrovāģu uzbrukums, kas tiek gaidīts tuvākajos divos gados, uz Latviju atstās pieticīgākas sekas nekā bagātajā Rietumeiropā. Savukārt, ja runa ir par premium klases modeļiem, kāds ir arī jaunais Audi e-tron, tā cena pirktspējīgai publikai šķitīs pat vairāk vilinoša nekā, pērkot modeļus ar iekšdedzes motoriem.

Notestējot jauno Audi e-tron padziļinātāk, izdevās pārbaudīt arī, cik ērti ir to uzlādēt, izmantojot ātrās elektrouzlādes tīklu, kas šobrīd pa visu Latviju ietver 72 elektrouzlādes punktus. Jāsaka, kā ir: Audi e-tron standartiem jaunie CSDD paspārnē izveidotie uzlādes punkti jau ir novecojuši.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autoražotājs Audi pirmdien prezentējis savu pirmo, pilnībā ar elektrodzinēju darbināmo automobili Audi e-tron, uzskatot, ka tas būs sīvs konkurents Tesla Model X.

Līdz ar nonākšanu sērijveida ražošanā, pieteikšanās šim auto modelim ir atklāta un jaunā elektroauto piegādes plānots sākt nākamā gada otrajā ceturksnī ASV. Auto sākumcena tiek lēsta aptuveni 75 tūkstoši ASV dolāru.

Audi e-tron ir piecas sēdvietas, divi dzinēji un standarta aprīkojumā arī pilnpiedziņas konfigurācija. Ražotājs apgalvo, ka, saskaņā ar testēšanas rezultātiem Eiropā, auto pēc uzlādes spēs veikt teju 400 kilometrus, taču ASV Vides aizardzības aģentūra to vēl nav pārbaudījusi. Auto ir 4,9 metrus garš, 1,9 metrus plats un 1,6 metrus augsts.

Elektroauto maksimālo ātrumu – nepilnus 200 km/stundā – spēs sasniegt 5,5 sekundēs, apgalvo ražotājs.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākot no šodienas, 15. jūlija, jaunais Audi R8 Spyder V10, kas pirmo reizi tika prezentēts 2016. gada Ņujorkas Starptautiskajā autoizstādē, ir pieejams pasūtīšanai arī Latvijā.

Tā dabiskās vilkmes 5,2 l FSI dzinējs nodrošina līdz pat 397 kW (540 ZS) jaudu un 540 Nm griezes momentu, lai paātrinātu šo augstas veiktspējas superautomobili no 0 līdz 100 km/h 3,6 sekundēs, savukārt tā maksimālais ātrums ir 318 km/h. R8 Spyder ir ne tikai jaudīgāks par tā priekšgājēju, bet arī ātrāks par to.

Jaunizstrādātā Audi Space Frame virsbūve ir veidota no dažādām savstarpēji savienotām sastāvdaļām, kas ražotas no alumīnija un strukturāli integrētas oglekļa šķiedru pastiprinātas plastmasas. Tās vērpes stingums salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli ir palielināts par 50%. Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli jaunais Audi R8 Spyder V10 patērē līdz pat 10% mazāk degvielas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Volkswagen" un "Audi" Latvijā piedāvā pagarināt automašīnu ražotāja sniegto garantiju tiem klientiem, kuru automašīnu garantija beidzas laika periodā no 2020. gada 1. marta līdz 31. maijam.

Šo iniciatīvu "Volkswagen" un "Audi" īsteno ar mērķi sniegt atbalstu klientiem, kuri ārkārtējās situācijas laikā nevar apmeklēt servisu un veikt garantijas remontu savām automašīnām.

"Reaģējot uz pastāvošo situāciju pasaulē un Latvijā un pielāgojoties apstākļiem, esam panākuši vienošanos par ražotāja garantijas pagarinājumu mūsu klientu automašīnām, kurām šajā periodā beidzas to termiņš. Lai arī šajā ārkārtējās situācijas laikā turpinām darbu, ievērojot visus noteiktos un papildu drošības pasākumus, mēs domājam par mūsu klientu vajadzībām ilgtermiņā," skaidro "Volkswagen" un "Audi" automašīnu importētāja izpilddirektore Ilze Grase-Ķibilde.

Šie nosacījumi attiecas uz visām "Audi" un "Volkswagen" automašīnām, kas iegādātas autorizētajos dīlercentros Baltijā un citviet Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autobūves zīmols Audi prezentējis nākamās paaudzes informācijas un izklaides sistēmu ar pilnībā integrētu Android operētājsistēmu.

Sistēma, kura sabiedrībai pirmo reizi tika parādīta vispasaules Google I/O izstrādātāju konferencē, tika ietverta Audi Q8 Sport konceptauto komplektācijā. Tā paver jaunas savienojamības iespējas un ērtāku vadītāja mijiedarbību ar automobili.

Android informācijas un izklaides sistēmu izstrādāja Android Open Source komanda. Jaunās funkcijas, tostarp straumēšanas serviss Spotify, Google Play Music un Google Assistant, tiek attēlotas lielā MMI displeja paneļa vidū. Informācija tiek atspoguļota arī Audi virtuālajā vadītāja informācijas sistēmā. Audi Q8 Sport konceptauto navigācijas sistēma turpinās izmantot Audi-HERE datubāzi, taču autovadītājam būs iespēja vadīties arī pēc Google Maps kartēm un norādēm. No jaunām funkcijām tiek izcelts ienākošo ziņu un zvanu paziņojumu centrs.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Audi Latvijā par 26% uzlabo pārdošanas rezultātus

Lelde Petrāne, 06.01.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pateicoties pieprasījumam pēc Audi Q5 modeļa, auto zīmols Audi 2016. gadā Latvijas tirgū ir uzlabojis pārdošanas rezultātus par 26%.

Gada populārāka modeļa Q5 portfelī ir 144 pārdotās automašīnās un 92% pieaugums salīdzinājumā ar 2015. gada rezultātiem.

Kopumā 2016. gadā Audi Latvijā pārdeva 384 jaunus auto, kas ir par 80 automobiļiem vairāk nekā pērn.

Salīdzinājumam - Lietuvā Audi pārdošanas apjomi pērn ir pieauguši par 20%. Arī Lietuvā iecienītākais modelis 2016. gadā ir bijis Audi Q5 apvidus auto. Kopumā kaimiņvalstī tika pārdoti 448 dažādi Audi modeļi, kas ir par 76 automobiļiem vairāk nekā 2015. gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Audi Vācijā dīzeļgeitas lietā maksās 800 miljonu eiro naudassodu

LETA, 16.10.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autobūves koncerns «Volkswagen» otrdien paziņoja, ka struktūrvienība «Audi» vienojusies samaksāt Vācijas prokuratūras piemēroto 800 miljonu eiro naudassodu, lai izbeigtu izmeklēšanu tā dēvētajā dīzeļgeitas lietā.

«Audi piekritis maksāt naudassodu, ko izmeklētāji piemērojuši par regulējošo normu novirzēm atsevišķos V6 un V8 dīzeļdzinējos un dīzeļautomobiļos,» norāda «Volkswagen», piebilstot, ka šis naudassods noteikti ietekmēs grupas finanšu rezultātus par 2018.gadu.

Tāpat «Volkswagen» skaidro, ka pēc šī naudassoda nomaksas izmeklēšana pret «Audi» ir izbeigta.

«Volkswagen» 2015.gada septembrī izraisīja globālu skandālu, kad uzņēmums atzina, ka pasaulē līdz pat 11 miljoniem automašīnu aprīkoti ar dīzeļdzinējiem, kam uzstādīta kaitīgo izmešu rādītāju falsificēšanas programmatūra.

Tikmēr izmeklēšana pret «Audi» bija saistīta ar V6 un V8 dīzeļdzinējiem, kas tikuši uzstādīti «Audi», «Volkswagen» un «Porsche» automašīnās, kā arī ar «Audi» automobiļiem, kam tika uzstādīti «Volkswagen» ražoti dzinēji.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Audi e-tron Sportback ražošanu uzsāks 2019. gadā

Lelde Petrāne, 26.06.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs Audi paziņojis, ka paplašina modeļu piedāvājumu ar otro pilnībā elektrisko auto – Audi e-tron Sportback, kura ražošana tiks uzsākta 2019. gadā Briselē, Beļģijā.

Tādā veidā autoražotājs uzlabo savu konkurētspēju šajā nozīmīgajā nākotnes segmentā.

«Pieņemot lēmumu par Audi e-tron Sportback ražošanu, mēs apliecinām, ka Audi nopietni attiecas pret elektrisko mobilitāti. Otrais ar akumulatoru darbināmais elektriskais modelis sniegs iespēju optimāli izmantot mūsu Briseles rūpnīcas ražošanas jaudu,» uzsver AUDI AG valdes loceklis, ražošanas un loģistikas pārstāvis Huberts Valtls.

Jaunā elektroautomobiļa pamatā ir Audi e-tron Sportback eksperimentālā dizaina konceptautomobilis, kas tika prezentēts 2017. gada Šanhajas autoizstādē. Konceptautomobilis ir četrdurvju Gran Turismo tipa auto ar 320 kilovatu motoru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Audi Q2 tikai no paskata ir mazs un nevarīgs sīkaļa, taču, nokļūstot salonā, dažam labam var rasties sajūta, ka lielāka izmēra auto nemaz nav vajadzīgs

Muļķīgi būtu domāt, ka jaunais Audi Q2 derētu tikai un vienīgi daiļā dzimuma pārstāvēm. Kompaktie izmēri allaž ir neaizstājama priekšrocība, lietojot šo auto urbānā vidē neatkarīgi no tā, kas atrodas pie stūres. Pēc papīriem Audi Q2 augstums sasniedz 1,51 metrus, bet platums ir 1,79 metri. Pats galvenais, ka 4,19 metrus garais auto leposies ar 2,60 metru riteņu garenbāzi un ļoti īsām pārkarēm. Tas noderēs gan vizuālajam tēlam, bet vēl vairāk stiprinās modeļa vadāmību un stabilitāti uz ceļa. Pieliekot klāt allaž spēcīgo un pārdomāto motoru un transmisiju programmu, šie argumenti signalizēs par Q2 talantiem iepatikties ne tikai sievietēm.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Audi jaunās tehnoloģijās līdz 2025.gadam investēs 14 miljardus eiro

LETA, 04.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vācijas autobūves koncerna «Volkswagen» struktūrvienība «Audi» otrdien paziņoja, ka turpmākajos gados elektrisko automašīnu, digitalizācijas un pašbraucošo automobiļu izstrādē investēs 14 miljardus eiro.

Uzņēmums mērķis ir līdz 2025.gadam tirgū laist desmit pilnībā elektriskus automobiļus un vēl desmit hibrīdautomašīnas.

«Mūsu mērķi ir stigri orientēti uz mūsu ceļu uz e-mobilitāti, un mēs nākotnē savus pūliņus koncentrēsim vēl vairāk,» norāda «Audi» vadītājs Abrahams Shots.

Shots ir «Audi» pagaidu vadītājs, kurš ieņēmis šo amatu pēc Ruperta Štadlera apcietināšanas saistībā ar izmeklēšanu tā dēvētajā dīzeļgeitas lietā.

«Audi» investīcijas ir daļa no «Volkswagen» grupas stratēģijas, kas jaunās tehnoloģijās paredz investēt 44 miljardus eiro.

Struktūrvienība plāno kļūt par «Volkswagen» grupas elektrisko automobiļu «premium» klases zīmolu, elektrisko un hibrīdautomašīnu tirdzniecības apjomam sasniedzot 800 000 vienību gadā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Audi atsauc reklāmu, kurā redzama maza meitene ar banānu

Lelde Petrāne, 05.08.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc spēcīgas kritikas saņemšanas sociālajos tīklos, vācu autoražotājs "Audi" ir atvainojies par reklāmu, kurā redzama maza meitene, kas automašīnas priekšā ēd banānu, vēsta "BBC".

"Mēs dzirdam jūs un pasakām skaidri: Mums rūp bērni. Mēs no sirds atvainojamies par šo bezjūtīgo attēlu un nodrošināsim, ka tas netiks izmantots nākotnē," atvainojoties norādījis "Audi".

Kritikā tika akcentēts, ka bērna poza ir "provokatīva" un bērns ir dzīvībai bīstamā situācijā, jo autovadītājs šādā veidā bērnu nespētu pamanīt. Saistībā ar šo reklāmu "Audi" saņēmis arī pārmetumus, ka tā ir ar seksuālu pieskaņu, jo banāni, sporta automašīnas, meitenes apģērba apdruka un sarkanā krāsa bieži tiek uzskatīti par iekāres simboliem.

"Audi" sauklis virs attēla vēstīja: "Ļauj sirdij pukstēt ātrāk - visos aspektos." Arī tas kombinācijā ar fotogrāfiju izsaucis sašutumu sabiedrībā.

Komentāri

Pievienot komentāru