Audi Q2: mazs, bet ar plašu dvēseli 

Audi Q2 tikai no paskata ir mazs un nevarīgs sīkaļa, taču, nokļūstot salonā, dažam labam var rasties sajūta, ka lielāka izmēra auto nemaz nav vajadzīgs

Aldis Zelmenis, 04.11.2016
1/3

Foto: Aldis Zelmenis

Muļķīgi būtu domāt, ka jaunais Audi Q2 derētu tikai un vienīgi daiļā dzimuma pārstāvēm. Kompaktie izmēri allaž ir neaizstājama priekšrocība, lietojot šo auto urbānā vidē neatkarīgi no tā, kas atrodas pie stūres. Pēc papīriem Audi Q2 augstums sasniedz 1,51 metrus, bet platums ir 1,79 metri. Pats galvenais, ka 4,19 metrus garais auto leposies ar 2,60 metru riteņu garenbāzi un ļoti īsām pārkarēm. Tas noderēs gan vizuālajam tēlam, bet vēl vairāk stiprinās modeļa vadāmību un stabilitāti uz ceļa. Pieliekot klāt allaž spēcīgo un pārdomāto motoru un transmisiju programmu, šie argumenti signalizēs par Q2 talantiem iepatikties ne tikai sievietēm.

Diezgan negaidīti par labu Q2 potenciālam liecina vilinošā cena. Protams, bāzes modeļa 24 tūkst. eiro lielā starta cena neko daudz neizteiks, jo, tikai pieskaroties Q2 modeļa papildaprīkojuma sarakstam, tā zibenīgi aizlēks līdz 30 tūkst. eiro robežai, bet, ja pavadītais laiks papildaprīkojuma studēšanas būs ilgāks, tad nebūs nekāds pārsteigums aizstiepties līdz 40 tūkst. eiro un pat tālāk. Jebkurā gadījumā Audi Q2 lielākais trumpis ir tas, ka cenas ziņā tas nostājas līdzās savam kompaktklases kolēģim Audi A3 Sportback, savukārt Q2 izmantošanas iespējas attiecībā pret savu radinieku Latvijā noteikti ir daudz plašākas.

Visu rakstu Audi Q2: mazs, bet ar plašu dvēseli lasiet 4. novembra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no...

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties konditorejas izstrādājumu...

SIA Domuss attīstītā dzīvojamā ēkā Felicity Aparments pirmā no mājokļu projektiem Baltijā...

Katru gadu ūdenssaimniecības komersantiem ir pienākums Sabiedrisko pakalpojumu regulēšanas...

No izrādīšanās līdz lielākajai iespējai, tā 16+1 valstu samitu redz transporta nozares...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Sniegs šorīt ieviesis savas korekcijas satiksmē Rīgas ielās....

Zhejiang Geely Holding Group Co., Volvo Cars īpašnieks no Ķīnas, šodien Šanhajā...

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen turpmākajos gados plāno likvidēt vairāk nekā 10 000...

Pašmāju degvielas tirgotājs AS VIRŠI-A, turpinot tīkla paplašināšanu,...

Sinoptiķi ziņo, ka otrdien un naktī uz trešdienu Latvijā gaidāms sniegputenis. Ceļu...

Vācijas autobūves uzņēmums Volkswagen turpmākajos gados plāno likvidēt vairāk nekā 10 000...

Noslēdzies SIA Domenikss reorganizācijas process, kā mērķis bija nodalīt aktivitātes, kas saistītas...

Audi nāk klājā ar jaunu motorsporta stratēģiju - zīmolam šā gada sezona...

Ortodoksālākie Porsche sešcilindru motoru apjūsmotāji, pat neaptaustot jaunā 718 Boxter...

Rīgas domes Satiksmes departaments vērš transporta līdzekļu vadītāju uzmanību, ka no 27.novembra...