Atpūta

Auto mēbeļu izgatavotājs: Cilvēku sajūsma man dod enerģiju turpināt

Lelde Petrāne, 07.10.2016

Jaunākais izdevums

«Esam traki un gatavi realizēt vēl trakākas gan savas, gan citu cilvēku idejas,» biznesa portālam db.lv saka Rolands Grantiņš, pēc profesijas Stila mēbeļu modelētājs, kurš meistaro paša izdomātas auto mēbeles.

Līdz šim brīdim ar viņa rokām tapis Subaru Legacy komplekts, kurā ietilpst dīvāns, divi vienvietīgie krēsli un galdiņš, kā arī BMW 525 dīvāns. «BMW «dzīvo» manā istabā un ir man skaistākā naktslampiņa rajonā. Tumsā tiešām izskatās, ka mašīna būtu iebraukusi istabā,» saka R. Grantiņš. Savukārt, Subaru komplekts izvietots vecāku viesu nama telpās.

«Esmu pabeidzis Rīgas Amatniecības vidusskolu, koka nodaļu, pēc profesijas skaitos Stila mēbeļu modelētājs. Ikdienā līdzdarbojos līdzi tēvam viņa uzņēmumā, kas arī oficiāli ir mana darba vieta. Izgatavojam visa veida galdniecības darbus, durvis, logus, mēbeles, kāpnes, kā arī mums ir Mucu muzejs. Izgatavojam ozolkoka mucas pēc vecajām tradīcijām, koka kublus, koka vannas. Tapusi pat pārvietojama pirts kuģa izskatā ar visu kublu. Vadu arī ekskursijas mucu muzejā. Otra darba vieta man ir mēbeļu veikalā - esmu pārdevējs - konsultants,» par sevi stāsta jaunietis.

Ideja par auto mēbelēm viņam esot radusies jau sen - aptuveni pirms septiņiem gadiem. «Ideja man radās pašam. Es internetā pat nepaskatījos, neienāca tāda doma galvā, bet, ja šobrīd «iegooglē», tad var atrast diezgan daudz līdzīgu lietu. Šāda ideja, pēc manām domām, ir ienākusi galvā ļoti daudziem džekiem, bet uztaisīt to jau ir cita lieta,» viņš stāsta.

Jautāts, cik ilgu laiku aizņem viena šāda auto mēbeļu komplekta uzmeistarošana, R. Grantiņš atbild, ka pats strādājis vakaros: «Šad tad aizrāvos līdz rītam, bet, ja strādātu no vietas, domāju, ka ar 10 dienām vienam komplektam pietiktu. Tas, protams, ir ļoti atkarīgs no komplektācijas. Tas pats attiecas uz finansēm, viss atkarīgs no tā, ko liek iekšā. Ja runājam par jau gatavajām mēbelēm, tad pašizmaksas cenu es varu pateikt tikai tam, kas ir ieguldīts, neskaitot pašu «dzelzi». Jo mašīnas detaļu dabūšana ir pilnīgi cits stāsts.» Subaru komplektā esot ieguldīti aptuveni 300 eiro. Savukārt BMW dīvānā - 150 eiro.

«Manuprāt, pats nepatīkamākais šajā darbā ir «fleksēšana». Aiziet daudz laika un arī pūļu, lai to aizmuguri dabūtu nost, pie tam - pēc iespējas vieglāku, tai pat laikā saglabājot izturību,» skaidro meistars.

Vaicāts par viņa auto mēbeļu iespējamo tirgus vērtību, viņš saka: «Iekļaujot materiālus, darbu, es domāju, ka tādam Subaru komplektam vajadzētu maksāt aptuveni 2000 eiro. BMW - 1000 eiro. Mūsu valstī cilvēkiem vienkārši nav naudas, jo es jau tā esmu nolaidis cenu līdz pēdējam, bet pircējs vēl pagaidām nav atradies. Subaru komplektu gribēju pārdot par 800 eiro, BMW - par 400 eiro.»

Sarežģītākais esot izdomāt: «Kad taisīju pirmo mēbeli, es aptuveni 70% sava laika domāju un tikai 30% darīju. Jo ir jāizdomā gan augstums, gan atzveltnes slīpums, gan, kā to visu kontrukciju veidot izturīgu, kā vietu pēc iespējas vairāk ietaupīt, kā uztaisīt izjaucamu divās daļās, lai varētu ienest pa parastām durvīm, kā lampiņas ielikt, kur vadus vilkt, kā savienot koka konstrukcijas ar metālu. Ja grib ekstras, tad ir vēl, ko domāt. Salīdzinot šādu mēbeli ar parastu mēbeli - tās galvenā funkcija joprojām ir sēdēt, tikai dizains interesants.»

Runājot par ģimenes locekļu un citu cilvēku reakciju, ieraugot šādas mēbeles, R. Grantiņš atzīst: «Mazais brālis bija sajūsmā. Principā visi ir sajūsmā. Tas man dod enerģiju turpināt taisīt arvien trakākas mēbeles.»

Jaunajam meistaram ideju netrūkstot: skapis no busiņa aizmugures, TV skapīts - no priekšas, baseins «pikapa» aizmugurē...

Komentāri

Pievienot komentāru
Transports un loģistika

Tirgū ienāk ar busiņiem

Anda Asere, 18.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sākotnējās investīcijas kravas mikroautobusu koplietošanas platformas ieviešanā Latvijā ir 600 tūkstoši eiro, bet kopā tuvākā gada laikā plānots ieguldīt aptuveni 1,1 miljonu eiro

Paredzēts, ka trīs mēnešu laikā uzņēmums sāks pelnīt, bet investīcijas plānots atpelnīt trijos gados. «Nolēmām sākt ar busiņiem, jo tie prasa mazākas investīcijas un ir arī mazāks risks. Varam ienākt ar 30 busiņiem un skatīties, vai cilvēkiem vispār patīk. Risks ir mazāks, bet atdeve – tāda pati. Protams, vieglo auto nišā lietotājus ir vieglāk uzrunāt nekā tos, kuri izmanto busiņus. Digitālā mārketinga stratēģija ir nedaudz citāda,» atzīst Egija Gailuma, SIA CityBee Latvija vadītāja.

2013. gadā Lietuvā dibinātā uzņēmuma CityBee klienti veica 1,2 miljonus braucienu. Kompānijas īpašnieks Modus Group pērnā gada nogalē uzņēmumā ieguldīja 110 miljonus eiro turpmākajai attīstībai. Tā bija gada lielākā investīcija Lietuvā jaunuzņēmumu vidē. Par šiem līdzekļiem paredzēts iegādāties 5000 automašīnas, kas ir piecas reizes vairāk nekā šobrīd esošajā uzņēmuma autoparkā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Piektdienas intervija ar mc2 direktori Āriju Avotu

Lelde Petrāne, 03.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Biznesa portāls Db.lv piedāvā piektdienas mini interviju sēriju. Katru nedēļu kāds no uzņēmējdarbības vides pārstāvjiem sniedz atbildes uz jautājumiem - gan nopietniem, gan arī personīgākiem.

Uz jautājumiem šonedēļ atbild Ārija Avota, interjera un delikatešu centra mc2 direktore.

- Kāpēc Jūs strādājat šajā uzņēmumā/nozarē?

Man ļoti patīk darbs, kur var radoši izpausties, radīt, pārveidot, realizēt savas idejas, kur vienmēr ir, ko attīstīt, un to darīt lielos mērogos.

- Kas Jūs iepriecina un kas Jūs apbēdina, kad raugāties uz Jūsu pārstāvēto nozari un Latvijas valsti kopumā?

Iepriecina, ka klienti kļūst arvien zinošāki, meklē kvalitatīvas preces, pārzina zīmolus un jaunākās tendences un arvien laicīgāk plāno savus pirkumus.

Es domāju, ka mēs dzīvotu labāk, ja slēdzot darījumus vairāk domātu par sadarbību un kopējo rezultātu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Klienti jāmeklē ārpus Latvijas

Lana Jūra, speciāli DB, 30.05.2019

llkka Suppanens  - viens no starptautiski pazīstamākajiem un titulētākajiem somu laikmetīgajiem dizaineriem paša izstrādātās viedtālruņu uzlādes ierīces prezentācijas pasākumā Sony zīmolam

Publicitātes foto

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dizaineram savā darbā jārēķinās ar daudziem parametriem un jāsaprot ekonomika, ergonomika, mārketings, ražošana, tā intervijā DB teic llka Supanens (llkka Suppanen).

Viņš ir viens no starptautiski pazīstamākajiem un visvairāk titulētajiem somu laikmetīgajiem dizaineriem. Pēc arhitekta grāda iegūšanas Helsinku Tehniskajā universitātē, mēbeļu dizaina programmas apguves Helsinku Mākslas un dizaina universitātē, kā arī studijām Gerita Rietvelda akadēmijā Amsterdamā, 1995. gadā Helsinkos viņš dibināja dažādos arhitektūras un dizaina virzienos orientēto biroju Studio Suppanen, bet dažus gadus vēlāk kopā ar kolēģiem attīstīja vienu no prominentākajām mūsdienu somu dizaina grupām Snowcrash. 1968. gadā dzimušais dizainers, kurš Instagram kontā pozicionē sevi kā uzņēmēju, sadarbojas ar daudziem slaveniem zīmoliem, izstrādā izstāžu koncepcijas, modelē nākotnes dizaina vīzijas, lasa dizaina lekcijas jaunajai paaudzei. Viņa klientu vidū ir gan skandināvu, gan starptautiskas kompānijas, tostarp Artek, Axis, Cappellini, Ferlea, Leucos, Lucente, Nokia, Zanotta, Marimekko, Iittala, Ferrero, Luhta, SAAB Automobiles, Sony u.c. Šogad Milānā Salone del Mobile. Milano ietvaros Supanens, no kura personības un darbiem staro īstās skandināvu dizaina skolas DNS, prezentēja savus jaunākos darbus. Līdz vīlītei patiess un pragmatisks, ar plašu starptautisku redzējumu apveltīts, Supanens atklāja savu redzējumu par dizainera profesionālo misiju šodien un skandināvu kodu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai cilvēki Latvijā varētu saņemt lielākas algas un pensijas, būs jāīsteno pārkārtojumi ne tikai izglītības, veselības aprūpes jomās, bet arī jāveic reāla birokrātijas samazināšana un jānodrošina taisnīgums, to intervijā Dienas Biznesam stāsta Jaunās Vienotības Ministru prezidenta amata kandidāts, Eiropas Parlamenta deputāts Krišjānis Kariņš.

Viņaprāt, valdības pamatuzdevums ir radīt situāciju, lai algas pieaugtu, nevis pārkarsējot ekonomiku un iegāžot uzņēmumus mīnusos, bet gan piesaistot tās investīcijas, kas spēj sekmīgi izmantot cilvēkkapitāla iespējas.

Fragments no intervijas

Kas ir trīs svarīgākie problēmjautājumi, kuri nākamajai valdībai obligāti jārisina?

Svarīgākais jautājums Latvijā ir algas, lai vidējā alga valstī pieaugtu no pašreizējā nepilna 1000 eiro mēnesī līdz 1500 eiro. Būtībā tas ir pieaugums par 50%. Lai šāds scenārijs varētu notikt, ir jārisina vairāki svarīgi uzdevumi dažādās jomās – veselības aprūpē, izglītībā, birokrātijas mazināšanā visos iespējamos līmeņos. Šajā kontekstā svarīgs aspekts ir taisnīgums un tiesiskums, kā arī nedrīkst novērsties no drošības (iekšējās un ārējās) jautājumiem. Koncentrēšanās darbam šajās piecās jomās arī ļautu sasniegt izvirzīto mērķi – vidējo algu 1500 eiro, jo alga būtībā ir tautsaimniecības atspulgs katra cilvēka makā. Proti, ja spējam pārdot dārgas preces un pakalpojumus, tad varam atļauties lielas algas, ja nevaram realizēt augstas pievienotās vērtības preces un pakalpojumus, tad nevarēsim arī atļauties maksāt lielas algas. Diemžēl Latvijā ir uzņēmumi, kuri darbojas, pamatojoties uz vēsturisko situāciju, – lētu, mazkvalificētu darbaspēku, kura pamatotajām prasībām par lielāku algu rodas jautājumi par šo uzņēmumu sekmīgu tālāku pastāvēšanu, jo zemākas izmaksas būs tepat netālu esošajā Baltkrievijā, Ukrainā un citās zemēs. Tāpēc, lai šādu risku mazinātu, būs nepieciešama pāreja uz augstākas pievienotās vērtības produktu ražošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Pasta Eksprespasts konkurē par iekārojamāko kumosu – e-komercijas sūtījumiem

Viens no augošākajiem Latvijas Pasta (LP) pakalpojumu segmentiem ir e-komercijas sūtījumi. Uzņēmuma kurjera pakalpojumu sniedzējs Eksprespasts sūtījumus piegādā uz 58 pasaules valstīm un no tikpat daudzām valstīm tos arī saņem piegādei Latvijas klientiem – tie ir daudzu un dažādu interneta veikalu un interneta tirdzniecības platformu sūtījumi. Patlaban LP klienti ir faktiski visi lielākie Latvijas internetveikali. Vienlaikus uzņēmumam ir daudz klientu, kas nav uzskatāmi par klasiskiem internetveikaliem, jo tirgo preces arī veikalā.

LP Eksprespasts piedāvā trīs dažādu kategoriju piegādes iespējas – sūtījumus pa Latviju, Baltiju vai visu pasauli. Atšķirībā no parastajiem pasta sūtījumiem eksprespasta sūtījumi interneta sistēmās ir izsekojami visā to piegādes ceļā, tiek piegādāti noteiktā termiņā arī uz ārvalstīm un tiek nodoti klientam rokās, ko apliecina paraksts. Eksprespasta sūtījumu segments ir viens no augošākajiem LP, liecinot par e-komercijas pieauguma tendencēm. Vidēji gadā eksprespasta sūtījumu skaits LP aug par aptuveni 15%. Savukārt kopš 2016.gada eksprespasta sūtījumu apjoms, ko klienti izvēlējušies saņemt LP sadarbības partnera Circle-K degvielas uzpildes stacijās, ir palielinājies par aptuveni 1000%.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Sarkanā sezona dizainā

Lana Jūra, 23.12.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Visa gada ritējumā sarkanā krāsa dažādās izpausmēs sniedz vitālo enerģiju, vairo optimismu, mīlestību un prieku. Taču ar īpašu eksploziju maģiskais sarkanais staro Ziemassvētku egles dekorācijās un žilbina gadu mijas salūtā.

Sarkanā sezona ir klāt! Svētku un greznības krāsa gada nogalē iekrāso teju katru privāto vai publisko telpu – gan ar svētku rotājumiem, gan galda klājumiem, gan karstvīnu un Ziemassvētku vecīti.

Sarkanā ir spēcīgu emociju krāsa: cilvēks sarkst, kad kļūst nikns, kad nokaunas, kad redz kādu, pret kuru nav vienaldzīgs. Ar sarkano saistās intensīvas sajūtas – pozitīvas un negatīvas – gan mīlestība un drosme, gan dusmas un agresivitāte. Sarkanā krāsa var būt intriģējoša un kaitinoša, to lieto rīcības stimulēšanai, piemēram, produktu noieta aktivizēšanā, tostarp izpārdošanās, kā arī sporta, enerģijas dzērienu un pārtikas, auto, seksa, spēļu u.c. industrijās. Produkts sarkanā krāsā saka: ņem mani, es esmu tavu vēlmju objekts! Sarkanās krāsas kults pastāv teju visās kultūrās un reliģijās, tostarp kristietībā, kur tā ir svētā gara krāsa, austrumu kultūrās, kur sarkanā ir simbols veiksmei un bagātībai.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Zaļāku ikdienu palīdz veidot arī pavisam vienkārši ieradumi – mazāks gaļas patēriņš, atteikšanās no vienreizlietojamās plastmasas izstrādājumiem, korekcijas pārvietošanās paradumos un nevajadzīgo lietu pārdošana, atdošana vai atbildīga pārstrāde

Tā iesaka Kerolaina Reida (Caroline Reid), IKEA Ilgtspējas attīstības vadītāja.

Fragments no intervijas, kas publicēta 5. augustā laikrakstā Dienas Bizness:

No vienas puses, liela šodienas tendence ir arvien augošā patēriņa kultūra, bet, no otras puses, daudzi runā par atkritumu daudzuma radīšanas samazināšanu un ilgtspējīgu dzīvesveidu. Kā tāds liels tirgotājs kā IKEA tiek galā ar šīm tendencēm?

Mēs esam veikuši daudz pētījumu, kas norāda, ka patērētāji nevēlas justies izšķērdīgi, vēlas mantas nodot tālāk un labot tās, bet tam jābūt ērti. Tāpēc mums var būt sava loma tajā, izstrādājot produktus un nodrošinot pakalpojumus, lai dotu patērētājiem iespēju labot lietas, nodot tās tālāk un paildzināt to dzīvi. Tā mēs vēlamies mēģināt samazināt neilgtspējīgu patēriņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Patērētāju strīdu risināšanas komisijā pērn saņemti 25 patērētāju iesniegumi

Žanete Hāka, 02.03.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Patērētāju strīdu risināšanas komisijā pērn saņemti 25 patērētāju iesniegumi, 12 gadījumos notikušas komisijas sēdes, kurās 11 gadījumos komisija konstatēja, ka patērētāja prasība ir pamatota, informē Patērētāju tiesību aizsardzības centrs.

Izvērtējot komisijas pirmo darbības gadu, PTAC secina, ka patērētāji un komersanti pietiekami neizmanto ārpustiesas strīdu risināšanas mehānismu, jo pilnībā vēl nav informēti par strīda risināšanas komisijā priekšrocībām, tāpat ir jāpalielina komisijas darbības jomu skaits.

2016.gadā saskaņā ar grozījumiem Patērētāju tiesību aizsardzības likumā (PTAL) un Patērētāju ārpustiesas strīdu risinātāju likumu tika izveidota Komisija. Tās darbību nodrošina Patērētāju tiesību aizsardzības centrs. Komisija izveidota, lai atvieglotu un paātrinātu patērētāju strīdu izskatīšanu.

Komisija ir izveidota 16 patērētājiem aktuālās jomās - mobilie telefoni; datortehnika; distances līgumi; apavi; tekstilizstrādājumi; auto tirdzniecība un autoremonts; avio pakalpojumi; tūrisms; telekomunikācijas; elektroniskie sakari; kokapstrāde un mēbeles; optika un optometrija; koferi; somas; kažokādas, tai skaitā šūšana un labošana; logi un durvis, tai skaitā montāža; būvizstrādājumi un jumiķa pakalpojumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eiropā nav īpaši izplatīta prakse, ka uzņēmumu ienākuma nodoklis vai tā daļa tiktu atvēlēta vietējām municipalitātēm, to budžeta papildināšanai.

Labklājība attīstītajās pasaules valstīs ir sasniegusi vēsturiski augstākos rādītājus, tomēr šīs valstis grimst pesimismā. Vienalga, vai runa ir par politiskiem lēmumiem, finanšu situāciju, krīzi Tuvajos Austrumos, demogrāfijas riskiem vai klimata pārmaiņām – viss izskatās drūmi. Ja bēgļu temats uz šo brīdi publiskajā telpā ir pieklusis, tad draudus jo spēcīgāk projicē attiecībā uz ilgtspēju un klimatu. Nenoliedzot, ka ir reālas problēmas un jautājumi, kas jārisina (bet vai kādreiz ir iespējama arī tāda situācija, kad vispār nav nekādu problēmu?), tā sauktās zaļās un ētiskās tēmas slēpj sevī arī lielas pretrunas, un ir ļoti viegli pazaudēt realitātes sajūtu, iekrītot kārtējās mārketinga lamatās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Nordi Furniture lieli plāni

Kristīne Stepiņa, 13.11.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai dizaina priekšmetu pamanītu, nepietiek vien ar oriģinālu ideju, neparastu formu vai krāsu, svarīga ir tā koncepcija un vēstījums

Tā uzskata dizainers Miks Pētersons, kurš ir arī SIA Nordi Furniture īpašnieks un zīmola radītājs. Ar mēbelēm viņš ir saistīts jau 20 gadus, taču tikai pērn savas kolekcijas pieteica starptautiskā arēnā. Šoruden Ķelnes izstādē Kind + Jugend viņš pārsteidza ar bērnu gultiņu kraukļa melnā krāsā. Šogad SIA Nordi Furniture plāno teju četras reizes palielināt apgrozījumu, sasniedzot 200 tūkstošus eiro.

M. Pētersons ir pabeidzis Rīgas Lietišķās mākslas koledžu (tagad Rīgas Dizaina un mākslas vidusskola), kur ieguvis rūpnieciskā dizainera izglītību. Pēc koka mēbeļu dizaina prasmju apgūšanas viņš ieguva maģistra grādu uzņēmējdarbības vadībā Latvijas Universitātē un izveidoja savu uzņēmumu. «Tas ir balstīts uz trim kājām – projektiem, kas pēc pasūtījuma tiek veikti gan privātajiem klientiem, gan dažādiem uzņēmumiem – pamatā nekustamo īpašumu attīstītājiem, Nordi Furniture zīmola kolekcijai dizainētiem objektiem un rūpnieciskā dizaina projektiem, piemēram, uzņēmumiem Daiļrade koks, Magrens, Sencis, kā arī Hiberna, kuram esmu radījis ziemas vindsērfinga dēļa dizainu,» stāsta M. Pētersons. Šobrīd lielāko darbu īpatsvaru nodrošina bizness biznesam (B2B) projekti, tostarp šogad tapuši risinājumi Jaunās Teikas dzīvokļiem un birojiem (t.s. demo versijas), kā arī atjaunotajai VEF kultūras pilij (akustiskie paneļi orķestra bedrei), tāpat arī vairākiem jaunajiem projektiem Jūrmalā, bet turpmāk M. Pētersons vēlas vairāk pievērsties Nordi Furniture zīmola mēbelēm. Daudzus projektus SIA Nordi Furniture ir realizējusi sadarbībā ar Zviedrijas uzņēmuma Zenit International AB zīmolu Nils Holger. Labiekārtotas vairākas viesnīcas un restorāni Stokholmā. SIA Nordi Furniture dizaina mēbeles ir Rīgas birojos, veikalos un sabiedriskās ēdināšanas iestādēs, piemēram, ziņu aģentūrā LETA, Møller Auto birojā, Madara Cosmetics veikalā, Reaton Gastronome, kafejnīcā Raušu meistars u.c.

Komentāri

Pievienot komentāru
Karjera

Dobeles novadā atklās 4,6 miljonus eiro vērtu Dabaszinātņu mācību centru

Lelde Petrāne, 20.11.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Dobelē atklās jauno Dobeles novada izglītības iestāžu Dabaszinātņu mācību centru, kas tapis ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda (ERAF) finansējumu.

Jaunajā Dabaszinātņu mācību centrā atrodas 10 ķīmijas, bioloģijas, fizikas, matemātikas un informātikas klases, kā arī Dobeles Valsts ģimnāzijas reģionālais mācību centrs ar kopējo platību vairāk nekā 1700 kvadrātmetru. Klašu telpās pieejami informācijas un komunikāciju tehnoloģiju risinājumi un aprīkojums, ergonomiskas mēbeles un laboratorijas iekārtas. Dabaszinātņu mācību centrs paredzēts gan Dobeles Valsts ģimnāzijas, gan arī Dobeles 1. vidusskolas skolēniem.

“Zinātnes, tehnoloģiju, inženierzinātņu un matemātikas jomu attīstība ir viena no jaunā mācību satura prioritātēm. Lai vairotu skolēnu interesi un zināšanas par eksaktajām zinātnēm, tiek palielināts šo priekšmetu īpatsvars skolas un ārpusskolas nodarbībās, kā arī piesaistīts finansējums to attīstībai. Jaunais projekts sekmīgi papildina jau līdzīgus mācību centrus Siguldā un citviet Latvijā,” norāda izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Lauž stereotipu par lietoto preču veikaliem

Linda Zalāne, 20.03.2018

SIA Mēbeļu bode vadītājs Dāvids Sīlis un veikala vadītājs Andis Vilnītis.

Foto: Ritvars Skuja, Dienas Bizness

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skandināvu dizaina mājlietu un mēbeļu veikalā Mēbeļu bode steidzīgie kļūst lēnāki, bet nevērīgie –vērīgāki, lūkojot pēc kādas pērles

Uzņēmums lauž stereotipu, ka lietoto preču veikalos nepatīkama smaka ir neizbēgams faktors. Tajā smaržo pēc kafijas, skan mierīga mūzika un apkārt valda patīkama atmosfēra. Par spīti tam, ka preču ziņā te valda pārbagātība, tās ir sakārtotas tā, it kā katrs veikala stūrītis būtu kā neliela istaba. «Preču mums ir daudz, līdz ar to cenšamies sakārtot visu tā, lai pietiktu vietas. Plānā ir veidot šim veikalam otro stāvu, bet projekts pagaidām vēl tiek saskaņots,» stāsta SIA Mēbeļu bode vadītājs Dāvids Sīlis, kurš uzņēmumā pārstāv vienu no lielākajiem īpašniekiem – resocializācijas centru Lediņi, kurā uzturas cilvēki pēc ieslodzījuma. Centra mērķis ir arī atrast šiem cilvēkiem nodarbošanos.

Komentāri

Pievienot komentāru