Igaunijas vairumtirdzniecības uzņēmums Jungent turpmāk Baltijas valstīs būs pazīstams ar zīmolu Vertigo, vēsta The Baltic Course.
Zīmolu Vertigo paredzēts piedāvāt Baltijas valstīs Lietuvā, Igaunijā un Latvijā, kur kopumā grupai ir vairāk nekā septiņi tūkstoši korporatīvo klientu.
Patlaban preču zīme Vertigo tiek izmantota, lai pārdotu svaigi ceptus miltu un citus pārtikas izstrādājumus, kā arī dzērienus ar nelielu derīguma termiņu.
Jungent grupa par Vertigo vārda izmantošanu ir slēgusi vienošanos ar uzņēmumu Vertigo Gourmet OU. Līdz šim preču zīme Vertigo piederēja kompānijai Bellavista Group. Bellavista bankrotējot, zīmols Vertigo pērnā gada pavasarī tika pārdots par 5,6 tūkst. eiro.
Jungent grupa sastāv no Jungent Estonia, izplatītāju uzņēmuma Latvijā - Jungent Latvia AS, izplatītāju uzņēmuma Lietuvā - Jungent Lietuva UAB, loģistikas pakalpojumu sniedzēja Via3L un ekspedīcijas pakalpojumus Via3L Spedition.
Saskaņā ar žurnāla TOP 500 informāciju, vērtējot pēc 2010. gada apgrozījuma datiem, a/s Jungent ir 252. lielākais uzņēmums. 2010. a/s Jungent apgrozīja 14,41 milj. Ls, kā arī iedzīvojās 110 tūkst. Ls zaudējumos.
Ar internacionālismu vertigo apzīmē reiboni jeb sajūtu, ka ap cilvēku griežas apkārtējie priekšmeti, paša cilvēka šūpošanos, krišanas un svārstīšanās sajūtas.
Latvijā ar nosaukumu Vertigo patlaban ir dibināti divi uzņēmumi – vairumtirgotājs SIA Vertigo Ģertrūdes ielā, kā arī dzīvojamo un nedzīvojamo ēku būvniecības uzņēmums Vertigo AB Katoļu ielā.