Bērna pirmais kalendārs 

Uzņēmuma Kogo izveidotā kalendārgrāmata ir tradicionālās mazuļa dienasgrāmatas un sienas kalendāra apvienojums

Anda Asere, 2013. gada 25. februāris plkst. 8:19

«Ideja par mazuļa kalendārgrāmatu radās, ciemojoties pie mana brāļa ar ģimeni, kurā tikko bija piedzimusi meitiņa. Lai gan grāmatu plauktos stāvēja vairākas mazuļa dienasgrāmatas, mazās meitiņas mamma sasniegumus fiksēja parastā sienas kalendārā. Tā radās ideja par praktisku un vienlaikus gaumīgu risinājumu, kā saglabāt mazuļa sasniegumus vecākiem ērtā formātā – kalendārā, kas apvienots ar tradicionālo mazuļa dienasgrāmatu,» stāsta Katrīna Ozola, SIA Kogo līdzīpašniece.

Kogo kalendārgrāmata ir piekarama pie sienas, un mamma ar mazuli rokās var pieiet pie tāsun atzīmēt tobrīd svarīgāko. Pie katra datuma var pierakstīt, kas tajā noticis, ir arī speciālas uzlīmītes, piemēram, pirmais smaids.

Kogo kalendārgrāmatiņas ir personalizētas – tajās ir rakstīts bērna vārds un kalendārs sākas no tā mēneša, kad mazulis piedzimis – ja bērniņš ir piedzimis maijā, kalendārs sāksies ar šo mēnesi, nevis janvāri, kā parastie kalendāri. «Tā ir personalizēta mazuļa pirmo sasniegumu vācelīte un mēs to izgatavojam tieši konkrētajam bērniņam,» skaidro Katrīnas vīrs Gatis Ozols, SIA Kogo līdzīpašnieks.

Pozitīvs pārsteigums viņiem bijis fakts, ka jaunos uzņēmējus atbalsta dažādas specializētas programmas. Pirms sava biznesa sākšanas viņiem nebija ne jausmas par plašajām iespējām. «Sākumā bija tikai ideja, bet Ideju kauss palīdzēja to uzlikt uz papīra un noformulēt, kā no tā sanāks bizness. Tikšanā finālistu vidū bija spēcīgs iedrošinājums turpināt darboties. Pēc tam mērķtiecīgi startējām Rīgas domes un Swedbank grantu konkursā Atspēriens, lai iegūtu līdzfinansējumu biznesa uzsākšanai. Konkursi bija liels grūdiens par labu šai idejai,» saka K. Ozola, kura neizslēdz iespēju startēt vēl kādā konkursā.

Sākotnēji jaunie uzņēmēji domāja, ka galvenā viņu produkta auditorija ir topošie un jaunie vecāki. Taču izrādījās, ka aktīvāki pircēji ir draugi, radi un kolēģi, kas Kogo kalendāru ģimenei uzdāvina. Šī atklāsme prasīja mainīt gan savu domāšanu, gan pasniegšanas veidu.

Visu rakstu lasiet laikrakstā Dienas bizness.

Laikraksta abonentiem elektroniskā versija DB arhīvā.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2013. gada 18. februāris plkst. 15:30

Jaunajiem uzņēmējiem paredzētā grantu programma Atspēriens noritēs jau piekto gadu un arī...

2012. gada 27. novembris plkst. 15:50

Rīgas domes un Swedbank rīkotajā grantu programmā Atspēriens uzvarējušas septiņas idejas,...

2012. gada 09. oktobris plkst. 12:23

Šobrīd jau ir noslēgusies pieteikumu pieņemšanas Rīgas domes un Swedbank grantu konkursa...

2012. gada 12. septembris plkst. 10:33

Seminārs Kā pieteikties grantu programmai ATSPĒRIENS? notiks 18. septembrī plkst. 16.00 Swedbank...

2012. gada 05. septembris plkst. 9:11

Trešdien, 5.septembrī, Rīgas dome sadarbībā ar Swedbank izsludina šī gada grantu programmas...

Nepalaid garām

Regulāras un pietiekamas investīcijas zīmolā ir ļoti nozīmīgas, jo tieši tas dod...

Uzņēmums Stats Serviss mainījis nosaukumu uz STATS RENT, turpina izstrādāt rentomāta projektu...

Nelīdzsvarotā būvniecības attīstība ar straujiem kāpumiem un kritumiem un atkarība no ES...

Lielākā Zviedrijas banka, vērtējot pēc aktīvu apjoma, Svenska Handelsbanken AB, paziņojusi, ka...

Šodien Jēkabpilī AS Virši-A atklās pirmo CNG jeb saspiestās dabasgāzes uzpildes staciju...

Skolēnu ēdināšana kļūst par sociālo uzņēmējdarbību....

No šīs sadaļas
2013. gada 20. februāris plkst. 8:30

Apģērbu dizainere Indra Miklāva īsteno ideju par konstruktoru, kur katrs pats tiešsaistē...

2013. gada 20. februāris plkst. 7:55

Standarta sludinājumi vairs nestrādā un nepieciešami jauni paņēmieni, lai uzrunātu potenciālos...

2013. gada 19. februāris plkst. 8:28

Pašiem sava ražotne un salons Rīgā – tieši šajās dienās īstenojas gultas...

2013. gada 18. februāris plkst. 8:00

Visi bērni mīl kaķīšus, un mincīša siluets uzņēmuma logo, audumu apdrukās ir...

2013. gada 14. februāris plkst. 8:20

Mūsdienās veikt uzskaiti iespējams jebkur, kur vien ir interneta pieslēgums, kaut vai...

2013. gada 13. februāris plkst. 8:30

Līdz šim Latvijā bija tikai viens pludmales sporta centrs - Brazīlija. Saskatot...

2013. gada 12. februāris plkst. 8:10

Lai nonāktu pie tā, ka zaļais dzīvesveids ir labāks par ierasto, nevajag...

2013. gada 11. februāris plkst. 8:25

Pārcelšanās un mantu pārvešanas pakalpojumus pārsvarā izmanto uzņēmumi, privātpersonas...

2013. gada 06. februāris plkst. 7:41

Ne vienmēr sargeņģelis ir neredzams – Evitas Vildes radītie ir pavisam labi...

2013. gada 05. februāris plkst. 8:10

Sveces ir sezonāla prece, un jau janvārī, februārī to tirdzniecība sāk apsīkt,...