Biežāk izvēlas veselīgākas alternatīvas 

Pircēju paradumu maiņa, ko ietekmējis mūsdienu ikdienas ritms un vajadzības, arī mazumtirdzniecībā arvien vairāk virza domāt par veselīgākiem ēdieniem un dzērieniem pa ceļam.

Anda Asere, 2019. gada 16. janvāris plkst. 15:38

Foto: publicitātes

Nesen veiktā «Narvesen» aptaujā 74% iedzīvotāju norādīja, ka ikdienā cenšas ievērot veselīga dzīvesveida paradumus. «To redzam arī ikdienā – ja vēl pirms pāris gadiem ēst pa ceļam nozīmēja paķert hotdogu, tad šodien cilvēki, īpaši steidzīgie pilsētnieki, aizvien biežāk dod priekšroku veselīgākām alternatīvām. Padziļinoties zināšanām un interesei par veselīgu dzīvesveidu, aizvien vairāk uzmanības veltām savai labsajūtai, tostarp izvēloties veselīgu ēdienu – pat ja tās ir ātrās uzkodas,» saka Ilze Dumceva, «Narvesen» mārketinga vadītāja.

Viņa stāsta, ka pircēji aizvien biežāk izvēlas svaigus augļus, dārzeņus un jogurta desertus. 2018. gadā pieprasījums pēc gatavajiem salātiem ir audzis par 35%, bet svaigi spiesto sulu pieprasījums ir audzis pat uz pusi. Joprojām vieni no vispopulārākajiem ēdieniem kompānijas sortimentā ir hotdogi un topmaizes, sviestmaizes un karstmaizes. Tiem nesen pievienojusies arī tortilja ar veģetāru pildījumu, kā arī pildīti kruasāni un gaļas iesmiņi – šie ēdieni tiek sagatavoti uz vietas, tāpēc klients jūtas drošs, ka saņems svaigu produktu. Mēs piedāvājam aizvien plašāku svaigo salātu klāstu un dažādas uzkodas, tā sacīt, «tīrā veidā» – svaigi sagrieztus augļus glāzēs, bet kā alternatīvu tradicionālajai baltmaizei sviestmaizēs piedāvājam melnos burgerus, sēklu maizes un kraukšķīgas bagetes,» teic I. Dumceva.

Pērn uzņēmums ieviesām vairāk nekā 60 jaunus produktus ar «Narvesen» kvalitātes zīmi «Fresh&Tasty». Sortimentā papildus iekļauti, piemēram, aukstā spieduma smūtiji, sulas un šoti «Paleo». Cilvēki biežāk dod priekšroku dažādiem svaigajiem salātiem – pērn pieprasījums pēc zaļajiem salātiem pieauga par 47%. Oktobrī tika ieviesti trīs jauni salātu veidi, kā arī trīs jauni t.s. superfood kategorijas salāti. «Mēs veidojam sortimentu tā, lai «Narvesen» var iegādāties pilnvērtīgu un garšīgu maltīti, un, pateicoties ērtajam iepakojumam, piedāvājums ir piemērots arī steidzīgajiem, kuri vēlas baudīt ko veselīgu, esot ceļā, tādejādi mainot priekšstatus par ātrajām uzkodām. Tā ir jauna domāšana, kur ātri un viegli pieejams un lietošanai gatavs produkts ir svaigs, garšīgs, kvalitatīvs un daudzveidīgs,» saka I. Dumceva.

Pieprasītākie «Narvesen» produkti, ko cilvēki izvēlas apēšanai un izdzeršanai pa ceļam, ir karstie dzērieni ar smalkmaizītēm, siltie ēdieni – hotdogi, gaļas iesmiņi un dažāda veida karstmaizes - , superfood salāti, uz vietas gatavoti un pildīti kruasāni, auksti spiesti smūtiji, šoti un sulas «Paleo», svaigi griezti augļi glāzēs, riekstu un kaltētu augļu maisījumi, sukādes, svaigēdāju kategorijas batoniņi un jogurta deserti ar musli.


Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 29. janvāris plkst. 10:24

Narvesen paziņojis par jaunas grafiskās identitātes ieviešanu gan logotipā, gan jauno veikalu noformējumā.

2016. gada 20. septembris plkst. 12:07

Cilvēki kļūst steidzīgāki, mājsaimniecības – mazākas, tāpēc mazumtirdzniecības ķēdēm...

2016. gada 12. augusts plkst. 7:50

Šajā piektdienā portāls db.lv saviem lasītājiem piedāvā ielūkoties Narvesen produktu līnijas...

2015. gada 29. oktobris plkst. 12:07

Mazumtirdzniecības tīkla Narvesen attīstībā un jaunu tirdzniecības vietu izveidē šogad...

2015. gada 02. marts plkst. 8:51

Arī iesācējs biznesā var kļūt par franšīzes ņēmēju, pierādot entuziasmu un gribu...

Nepalaid garām

Šajā piektdienā biznesa portāls Db.lv saviem lasītājiem piedāvā iespēju ielūkoties Lietuvas...

Anda Šmitmane ēdināšanas biznesā Tukumā darbojas jau 20 gadus. Viņa atzīst, ka...

Mazumtirdzniecības tīkls Rimi pirmdien prezentēja pirmo veikalu Latvijā ar pašapkalpošanās skeneriem....

Pēdējā laikā būtiski pieaudzis elektrisko skrejriteņu vandālisma gadījumu skaits, stāsta koplietošanas...

Vai bērnam ir jābūt algas grāmatiņā, lai saņemtu IIN atvieglojumus jeb -...

«Pastāvēs, kas pārmainīsies - šis ir par mums un tieši tamdēļ mēs...

No šīs sadaļas
2019. gada 16. janvāris plkst. 12:36

Lai palielinātu klientu skaitu, «Zaļais gurķis» nolemj pārcelties uz centru....

2019. gada 15. janvāris plkst. 14:36

Lauksaimniecības pakalpojumu kooperatīvā sabiedrība (LPKS) «Piena ceļš» no tai piederošā piena...

2019. gada 09. janvāris plkst. 16:18

Zivju pārstrādes uzņēmums SIA «Karavela» pārjaunojis komercķīlu, ar kuru nodrošināts līgums...

2019. gada 08. janvāris plkst. 17:19

Tokijas zivju tirgū sasniegti jauni rekordi – par rekordaugstu cenu – 3 miljoniem dolāru...

2018. gada 27. decembris plkst. 11:20

Olu ražotājs AS «Balticovo» pagājušajā nedēļā reģistrējis jaunu komercķīlu, kuras nodrošinātā...

2018. gada 26. decembris plkst. 14:05

Kontrolēta ārvalstu darbaspēka ievešana uz trim gadiem palīdzētu risināt darbaspēka trūkuma...

2018. gada 26. decembris plkst. 13:26

Zivju pārstrādes uzņēmums un ikru ražotājs SIA «Sudrablīnis» reģistrējis jaunu komercķīlu,...

2018. gada 14. decembris plkst. 12:02

Krāsaini, garšās netipiski maizes un kliņģeru kukulīši, leļļu pasaule un vēlme Āgenskalna...

2018. gada 11. decembris plkst. 11:13

Putnu gaļas ražotāja SIA «Lielzeltiņi» apgrozījums pagājušajā finanšu gadā no 2017.gada 1.jūlijam...

2018. gada 11. decembris plkst. 10:46

Līdz ar pieprasījuma kāpumu Latvijā aizvien vairāk zemnieku saimniecību pievērsušās mājputnu...