Pērn biļešu tirdzniecības pakalpojumu sniedzēja SIA Biļešu Serviss pārdoto biļešu apjoms pieaudzis par 15%, sasniedzot vienu miljonu biļešu, informē uzņēmuma pārstāvji.
Uzņēmuma apgrozījums 2015. gadā bijis 1,4 miljoni eiro, savukārt peļņa - 142 tūkstoši eiro. Tikmēr uzņēmuma mātes kompānija, Baltijā lielākais biļešu tirdzniecības pakalpojumu sniedzējs Baltic Ticket Holding, nostiprinājis nozares līdera pozīciju Baltijā, un tā apgrozījums aizvadītajā gadā pieaudzis līdz 47,5 miljoniem eiro.
2015. gadā Baltic Ticket Holding Latvijā, Lietuvā un Igaunijā biļešu tirdzniecību nodrošinājis 19 284 pasākumiem, pārdodot 3 miljoni biļešu vairāk nekā 49 miljonu eiro vērtībā. Latvijā Biļešu Serviss pērn pārdevis biļetes vairāk nekā 3500 pasākumiem ar kopējo vērtību 16 miljoni eiro. Lai gan saspīlēto kaimiņattiecību ar Krieviju dēļ uzņēmums zaudējis vairākus starptautiska mēroga mūzikas un kultūras pasākumus Jūrmalā, pateicoties Eiropas čempionāta basketbolā grupas turnīra spēlēm, vairākiem filmu festivāliem un koncertaģentūras FBI organizētajiem koncertiem, 2015. gadā uzrādīti labāki biļešu pārdošanas rezultāti nekā gadu iepriekš.
Biļešu Serviss būtisks izaugsmes priekšnosacījums aizvadītajā gadā bijis biļešu tirdzniecība tiešsaistē. Uzņēmuma izstrādātā mobilā aplikācija, kā arī arvien pieaugošais interneta lietotāju skaits ļāvis ievērojami palielināt tiešsaistē pārdoto biļešu apjomu – 60% no pārdoto biļešu apjoma pasākumu apmeklētāji pērn iegādājušies internetā.
«Ar optimismu raugāmies uz gaidāmajiem šī gada rezultātiem, jo paredzēti vairāki vērienīgi pasākumi, kas noteikti radīs lielu interesi apmeklētāju vidū. Jau šī gada pirmajos četros mēnešos pārdoto biļešu skaits ir audzis par 30%. Savukārt mūsu ienākumi palielinājušies par 45% salīdzinājumā ar šo periodu iepriekšējā gadā. Ņemot vērā, ka plānota vēl virkne pasaules mēroga kultūras un sporta pasākumu, kā arī daudz vidēju un mazu pasākumu, šis gads uzņēmumam solās būt ražīgs,» raugoties nākotnē prognozē Baltic Ticket Holding valdes priekšsēdētājs Jānus Beilmans.
2016. gadā Biļešu Serviss iecerējis veikt investīcijas biļešu tirdzniecības vietu labiekārtošanā, kā arī tiešsaistes biļešu tirdzniecības sistēmas uzlabošanā. Tāpat uzņēmums plāno paplašināt esošo pakalpojumu portfeli, piedāvājot risinājumus ne tikai izklaides pasākumu, bet arī citu pakalpojumu tirdzniecībai un apkalpošanai visās Baltijas valstīs.