2006. gada laikā telekomunikāciju uzņēmuma BITE Latvija ieņēmumi sasniedza 4,7 miljonus LVL (6,7 miljoni EUR), kas ir vairāk nekā astoņkārtīgs pieaugums, salīdzinot ar 2005. gadu, Db.lv informēja uzņēmuma pārstāvji.
Tajā pašā laikā klientu skaits BITES tīklā pieauga vairāk kā 3,6 reizes un 2006. gada beigās sasniedza 197,7 tūkstošus, ieskaitot pakalpojumu sniedzēju klientus. 2006. gadā uzņēmuma investīcijas galvenokārt bija vērstas uz tīkla paplašināšanu, mazumtirdzniecības attīstību un klientu apkalpošanas infrastruktūru, un sasniedza 9,8 miljonus LVL (13,9 miljoni EUR).
"Pagājušā gada laikā uzņēmums BITE Latvija ir strauji attīstījis savu tīklu un mazumtirdzniecības tīklu, ir ieviesis pilnu inovatīvu un ērti lietojamu pakalpojumu klāstu, kā arī ir ievērojami ietekmējis tirgus cenu noteikšanas tendences. Tas sasniedza snieguma rezultātus visos segmentos un iespaidīgais klientu skaita pieaugums pierāda uzņēmuma spēcīgo pamatu un izvēlēto attīstības virzienu", – sacīja Mārtens van Engelands, BITES grupas izpilddirektors. Pēc viņa sacītā, lai atbilstu klientu šīgada cerībām, uzņēmums piedāvās jaunas iespējas un pievienotās vērtības pakalpojumus katra klienta ērtībām, saglabājot tendenču noteicēja lomu Latvijas mobilo operatoru vidū.
Lai nodrošinātu spēcīgu pakalpojumu pamatu, BITE Latvija 2006. gada laikā ir veikusi ievērojamas investīcijas. Šīs investīcijas ietekmēja uzņēmuma EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas), kas 2006. gadā bija negatīvs, sastādot mīnus 11,159 miljonus EUR. "Šie rezultāti bija sagaidāmi un ir saskaņā ar mūsu investīciju plānu", sacīja M. van Engelands.
Uzņēmuma pagājušā gada nozīmīgās inovācijas, kas ietekmēja visu tirgu, bija Baltijā lielākā mobilā portāla BITE Plus ieviešana un plašākā 3G pakalpojumu spektra, kā arī ātrā mobilā interneta ar jauniem unikāliem pakalpojumiem Vodafone Mobile Connect un BITE HitSpot prezentēšana. Pagājušā gada maijā BITE, kopā ar pasaulē lielāko mobilo operatoru Vodafone ieviesa starptautisko mobilo pakalpojumu Vodafone World.
Tāpat BITE prezentēja uzņēmuma pakalpojumu biznesa klientu segmentā. 2006. gada septembra vidū BITE Latvija prezentēja tarifu plānu BITE Business biznesa klientiem, piedāvājot mobilos balss un mobilā interneta pakalpojumus.
"Šogad mēs plānojam turpināt strauju izaugsmi, nostiprinot mūsu tīklu. Viena no mūsu pamata prioritātēm paliek mūsu klientu apmierinātība, tāpēc mēs turpināsim veidot jaunus produktus un pakalpojumus saviem klientiem, un pievērsīsim lielāku uzmanību klientu apkalpošanai", sacīja M. van Engelands. "BITE Latvija" plāno, ka šogad turpinās kristies mobilo pakalpojumu cenu līmenis un mobilā izplatība valstī pārsniegs 110 procentus. Jauni mobilie pakalpojumi, kā arī ātrs mobilais internets kļūs par vienu no nozīmīgākajām tirgus attīstības jomām.
BITE Lietuva ieņēmumi, kas arī pieder BITES grupai, 2006. gadā sasniedza 593,4 miljonus Lietuvas litu (171,9 miljonus EUR) un, salīdzinājumā ar to pašu 2005. gada periodu, pieauga par 13,4 procentiem. Tajā pašā periodā uzņēmuma EBITDA (peļņa pirms procentiem, nodokļiem, nolietojuma un amortizācijas) sasniedza 141 miljonus litu (40,8 miljonu EUR) un, salīdzinājumā ar tā paša perioda rādītājiem pagājušajā gadā, palielinājās par 32,5 procentiem. 2006. gada beigās klientu skaits, kas izmanto Bitė Lietuva tīklu, pārsniedza 1,84 miljonu un pieauga par 11 procentiem, salīdzinājumā ar to pašu pagājušā gada periodu.