Biznesa ideja: Iedzīvināt veselīga dzīvesveida paradumus 

Cilvēka labsajūta ir ne vien katra personīgā darīšana, bet arī nopietns darba devēja intereses objekts, jo veselīgi un ar dzīvi apmierināti darbinieki ir produktīvāki

Anda Asere, 2018. gada 05. novembris plkst. 8:54
Tevi varētu interesēt
2018. gada 12. novembris plkst. 7:25
2018. gada 24. oktobris plkst. 7:20
2018. gada 23. oktobris plkst. 8:39

Artūrs Bernovskis veido labsajūtas platformu Efectio. Tā ir interneta vietne, kur tiek sniegta informācija par to, kā justies labāk savienojumā ar dažādiem uzdevumiem, kuri ir izstrādāti spēļošanas tehnikā, lai palīdzētu veselīgiem paradumiem iedzīvoties cilvēku ikdienā. Cilvēki var iesaistīties 30 dienu izaicinājumā, kur ir dažādi uzdevumi, kas rosina domāt par veselīgu dzīvesveidu un labsajūtu. Vēlāk tiek piedāvātas dažādas lekcijas un ierīces, lai iedzīvinātu izpratni nopietnākā līmenī. «Esmu pārsteigts par sākotnējo aktivitāti – pirmajos 30 dienu izaicinājumos jau iesaistījušies 600 cilvēki,» saka Artūrs. Efectio var būt arī mārketinga instruments, ko uzņēmumi var izmantot, lai realizētu dažādas kampaņas, piemēram, dāvinot savu produkciju konkursu uzvarētājiem.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Ar laiku iecerēts šo risinājumu integrēt kopā ar veselības apdrošināšanu. «Līdz šim veselības apdrošināšanas prēmijas galvenokārt aprēķināja, vadoties pēc vecuma, bet, iespējams, kādam cilvēkam ir labāks veselības stāvoklis nekā viņa statistiskajiem vienaudžiem,» saka Artūrs. Iecerēts, ka visiem platformas lietotājiem būtu vienāds sākuma līmenis apdrošināšanā, bet tie, kuri būtu aktīvāki, saņemtu lētāku vai plašāku apdrošināšanas pakalpojumu grozu. Ārzemēs ir piemēri, ka šādi risinājumi «strādā». «Tas nozīmē, ka iespējas ir, bet vēl jāatrod pareizais ceļš,» viņš teic. Uzrunātie apdrošinātāji esot atsaucīgi, bet vēl vilcinās, un tas ir saprotami, jo jāņem vērā visi iespējamie riski, kas var rasties, jo šis risinājums ir jauns un iepriekš nebijis.

Visbiežāk apdrošināšanas polises darbiniekiem pērk darba devējs. Kā vairot viņu motivāciju būt aktīvākiem, lai darba devējiem būtu jāmaksā zemāka cena par apdrošināšanas pakalpojumiem? «Darbinieki iegūst gan apdrošināšanu, gan labāku veselību, zināšanas un draudzīgāku un laimīgāku kolektīvu. Uzņēmumos, pareizi izmantojot šo instrumentu, darbinieki būs veselīgāki, tik daudz neslimos, un darba devējam nebūs papildu izdevumu saistībā ar slimošanu, piemēram, meklējot aizvietotājus. Rezultātā tā ir iespēja pirkt lētākas apdrošināšanas polises. Tas palīdz veidot saliedētāku, draudzīgāku un veselīgāku komandu, kas vajadzības gadījumā var vairāk un efektīvāk strādāt, fokusēties darbam. Savukārt apdrošinātājs iegūst dažādus statistikas datus, šī ir arī iespēja ietaupīt un dot papildu pievienoto vērtību saviem klientiem. Šobrīd vienīgā problēma ir tā, ka ieguldījumu darbinieku veselībā un labsajūtā kā vērtību ir grūti izmērīt. Šie aprēķini ir subjektīvi. Tomēr tas, ka darbinieki pēc kāda laika strādā 20, nevis 19 dienas mēnesī, sniedz ieskatu par ieguvumiem,» klāsta Artūrs.

Visu rakstu Iedzīvināt veselīga dzīvesveida paradumus lasiet 5. novembra laikrakstā Dienas Bizness. Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2018. gada 18. oktobris plkst. 9:03

Veselības jaunuzņēmums CheeksUp vienkāršo tehnoloģisko risinājumu, lai to varētu lietot plašāks...

2018. gada 12. oktobris plkst. 14:38

Rīgas domes grantu programmā «Atspēriens» ir izvērtētas iesniegtās idejas un noteikti 10...

2018. gada 10. oktobris plkst. 10:58

Trīs veidu šokolādes krēmi Magmum, kurus šogad tirgū laidis Saldus novada uzņēmums...

2018. gada 02. oktobris plkst. 13:20

Talsu novada zemnieku saimniecībā Veckoras jau četrus gadus tiek ražoti veselīgi ābolu...

2018. gada 19. septembris plkst. 6:47

Šodien būvlaukuma pārvaldības sistēmai Orocon ir daudz lielāka konkurence nekā pirms trim...

Nepalaid garām

«Labāk, lai mani noņem no amata, nekā es piekritīšu prettiesiskiem risinājumiem. Tas...

Zaudējums mūsu valstij un Latvijas ekonomikai ir ABLV Bank likvidācija. Tomēr labāka...

Zivju konservu ražotājs SIA Karavela paziņojis par Vācijas zivju produktu ražotāja Larsen...

7,03 miljoni eiro – tāds bijis lielākā Valsts vienotajā datorizētajā zemesgrāmatā pērn...

Šobrīd Latvijas veikalos nav iespējams iegādāties AS Dzintars krēmu Niveja, biznesa portālam...

Kontekstā ar pašlaik aktuālajiem Iedzīvotāju ienākuma nodokļa (IIN) parādiem sociālajos tīklos...

No šīs sadaļas
2018. gada 11. decembris plkst. 12:40

Ivars Saide 20 savas dzīves gadus ir strādājis šovbiznesa industrijā - bijis...

2018. gada 12. novembris plkst. 7:25

Bundzinieka, amatnieka Krišjāņa Kupcāna pirmās radītās bungas, kas paredzētas pašam, vēl arvien...

2018. gada 06. novembris plkst. 9:21

Zīmols Oak’a BBQ iepazīstina Latviju ar ASV barbekjū (BBQ) tradīcijām, kuras aizgūtas...

2018. gada 05. novembris plkst. 6:44

Burgernīcas Street Burgers vadītājs Aleksandrs Vēvers Āgenskalnā atvēris picēriju Street Pizza,...

2018. gada 02. novembris plkst. 11:08

Bauskas novada Gailīšu pagasta Uzvaras ciemā jaunais uzņēmējs Kristaps Fišers ražo ābolu...

2018. gada 01. novembris plkst. 10:32

Lampu zīmola Jolamps veidotāja Jolanta Salmiņa sākotnēji studējusi finanses un strādājusi bankā,...

2018. gada 31. oktobris plkst. 8:26

Klāvs Šlakorcins un Ingmārs Lādens piesātinātajā Kuldīgas restorānu un kafejnīcu segmentā...

2018. gada 30. oktobris plkst. 13:45

Ar sliktu garastāvokli nav jēgas taisīt kūku, uzsver Gulbenes uzņēmēja Inese Veismane....

2018. gada 30. oktobris plkst. 9:57

Divu lietuviešu, brāļu Daniela un Matas (Danielius and Matas Jakutis) radītais pulksteņu...

2018. gada 30. oktobris plkst. 8:51

Vēlme apvienot skaisto ar praktisko ir bērnu apģērbu zīmola Wuf Kids stūrakmens....