Biznesa ideja: Šis produkts var iekarot jebkuras valsts tirgu

2018. gada 10. oktobris plkst. 10:58
Sadaļa: Pārtika
Dalies ar šo rakstu

Trīs veidu šokolādes krēmi Magmum, kurus šogad tirgū laidis Saldus novada uzņēmums SIA Vajars, var iekarot jebkuras valsts tirgu, uzskata uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Rolands Mockevičs

Šā gada starptautiskajā pārtikas izstādē Riga Food 2018 šokolādes krēmi Magmum Šoko, Magmum Šoko dark un Magmum Šoko light izcīnīja bronzas medaļu iepakojuma konkursā. Jau drīzumā uzņēmums paredz noslēgt līgumu ar Latvijas un Lietuvas izplatītāju – uzņēmumu Osama distributors. Savukārt galvenā vēsts visiem klientiem par Šoko līnijas gardumiem ir – tie ir dabīgi produkti, kuru sastāvā nav e-vielu, emulgatoru, stabilizatoru un citu veselībai kaitīgu vielu.

Āķis – tehnoloģija

Jautāts, kas ir realizācijas termiņa – 12 mēneši – noslēpums, nelietojot konservantus, Rolands Mockevičs (Rolandas Mockevičius) uzsver, ka āķis ir tehnoloģija. Pavisam šokolādes krēmu ražošanai ar šādu uzglabāšanas termiņu izstrādātas astoņas tehnoloģijas. Veselu gadu ilguši ražošanas eksperimenti, pārbaudot, kurš no variantiem ir visveiksmīgākais katrā komponentu gadījumā.

«Mūsu produktu sastāvā ir piens, cukurs un augstākās kvalitātes kakao. Mainot proporcijas, iegūstam dažādus produkta variantus. Visgrūtāk klājas ar Šoko milk, kas vēl nav piedāvājumā. Tajā ir lielāks piena daudzums, un domāju, ka eksperimenti turpināsies līdz jaunajam gadam, kad parādīsies šis produkts,» atklāja R. Mockevičs. Viņš uzskata, ka viņa uzņēmumā ražotais produkts ir ar plašāku pielietojuma spektru nekā ierastie šokolādes krēmi.

Jau šobrīd SIA Vajars produkcija tiek izplatīta Baltijas valstīs un Lielbritānijā, tomēr R. Mockevičs paredz saviem jaunajiem produktiem plašākas iespējas. «Mēs saprotam, ka būs daudz jādara, lai iepazīstinātu ar produktu. Piemēram, pērn visās Baltijas valstīs degustācijām izdalījām 40 tūkstošus burciņu iebiezinātā piena Magmum. Saprotam, ka ļaudīm neko neizsaka nosaukums Magmum Klasiskais vai Magmum Karamele veikala plauktā. Ir jābūt priekšstatam, ir jāpagaršo, un tikai tad seko jautājumi par citām produkta priekšrocībām. Diez vai kāds izvēlēsies dabīgu produktu tad, ja tas negaršos,» spriež uzņēmuma vadītājs.

Visu rakstu Grasās iekarot pasaules tirgus lasiet 10. oktobra laikrakstā Dienas Bizness. Pērc un lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

Dalies ar šo rakstu