Citas ziņas

Biznesā ienāk ar spānisku vieglumu

Vēsma Lēvalde, 20.04.2011

Jaunākais izdevums

Kokteiļbāra Red Sun Buffet īpašnieki brāļi Mikus un Mareks Alberti ir gatavi Liepāju pārvērst par kūrortu ar pludmales un klubu naktīm, jauno grupu konkursiem un ielu svētkiem.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kokteiļbāra īpašnieki Liepājā izveido mākslas platformu

Vēsma Lēvalde, 22.09.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kokteiļbārs Red Sun Buffet Liepājā radījis zīmolu Red Sun ART. Tas apvienos dažādus radošus projektus, kuriem bāra telpas būs atvēlētas katru ceturtdienu.

Red Sun ART oriģinālus jau zināmu mūziķu projektus un ne tik pazīstamus izpildītājus, radošas instalācijas, skandalozas foto izstādes, teātra izrādes, kas paredzētas mazākai auditorijai, gaismas šovus, nekomerciālā kino vakarus un visu citu, ko vien iespējams dēvēt par mākslu un radošu ideju lidojumu.

«Ir daudz jaunu mākslinieku un radošu cilvēku, kuru idejas ne vienmēr tiek realizētas, un darbi ne vienmēr sasniedz plašāku auditoriju, jo neatbilst lielajām skatuvēm vai mākslas galerijām. Bieži vien šķērslis ir arī nespēja šos māksliniekus, tā teikt, «pārdot»,» stāsta Red Sun Buffet līdzīpašnieks Mareks Alberts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spānijas salā Ibicā noskatītais plumales kafejnīcas koncepts Liepājas zīmolam Red Sun Buffet izrādījies veiksmīgs un bizness jūras krastā turpinās arī ziemas periodā.

Zīmols Red Sun Buffet savu darbību uzsāka 2010. gada vasarā, atverot pludmales kafejnīcu Liepājā. Gadu gaitā, ņemot vērā to, ka aizvadītās vasaras bija biznesam veiksmīgas, nolemts, ka, spītējot sezonalitātei, jāstrādā arī ziemas periodā. 2017. gada septembrī blakus esošajai vasaras laikapstākļiem piemērotajai teltij tika novietota moduļu tipa kafejnīca, kas ir pārvietojama un strādā visu sezonu.

Jaunajā kafejnīcā ieguldīta uzņēmuma vairāku gadu peļņa, un kopējās projekta investīcijas veidoja aptuveni 70 tūkstošus eiro, no tiem 4000 eiro tika iegūti Liepājas pašvaldības mazo un vidējo uzņēmēju projektu konkursā.

Kafejnīcas īpašnieks Mikus Alberts novērojis, ka pēdējo gadu gaitā ir bijušas tikai trīs siltas vasaras – 2010.,2015. un šajā gadā. Siltie laikapstākļi veicina konkurenci, kas neļauj atslābt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Brāļu Mareka un Mikus radītais zīmols Red Sun Buffet jau četras vasaras noturējies Liepājas pludmalē, piesaistot arī sekotājus.

Uzkrātā četru gadu pieredze kafejnīcu biznesā šovasar vainagojusies ar pirmo peļņu. Eksperiments ar kokteiļbāru, kas darbojas līdzīgi klubam, pāraudzis nopietnā uzņēmējdarbībā, kuras galvenais balsts ir pludmales bāri. Ļoti veiksmīga izrādījusies arī jaunākā ideja par īpašu suvenīru sēriju ar devīzi I Love Liepaja, atzīst Mikus un Mareks Alberti. Liepājai aktīvāk sevi jāreklamē, domā abi brāļi, kuri pārcietuši ne vienu vien skarbāku biznesa vēja brāzmu, tomēr azartu un uzņēmību veidot Liepāju par vasaras galvaspilsētu nav zaudējuši.

Pirms četriem gadiem Liepājā izveidotajam kokteiļbāram Red Sun Buffet sākumā piepulcējās viena, bet šovasar – jau divas pludmales kafejnīcas. Ja pirms četriem gadiem viņiem bija pirmais pludmales bārs Liepājā, tad šogad tādu bija jau seši. Konkurence ir laba lieta, saka brāļi. Vienīgā nelaime – cilvēku paliek arvien mazāk. No tā gan necieš suvenīru bizness - pirmo peļņu Red Sun Buffet tīkla saimniekiem nesusi arī ideja par Liepājas suvenīru sēriju. Devīze I Love Liepāja rotā krūzītes, pildspalvas, krekliņus, konfektes, cepurītes un vēl daudz citu suvenīru. Nākamgad tai tiks veltīta vesela apģērbu kolekcija, sola brāļi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Uzņēmēji Liepājā gatavojas ar ieročiem sargāt savu īpašumu no poļu futbola faniem

Vēsma Lēvalde, 19.07.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas uzņēmēji jau cietuši pirmos zaudējumus no poļu futbolu fanu izdarībām Liepājā, tāpēc vairāki uzņēmēji pievērsušies papildu drošības pasākumiem.

Liepājas kluba Red Sun Buffet īpašnieks Mareks Alberts db.lv informēja, ka nopietni zaudējumi nodarīti šogad ar pašvaldības atbalstu realizētajam labiekārtošanas projektam Gaismas ceļš. Posmā no koncertdārza Pūt, Vējiņi! līdz pludmalei sadauzīts viens no gaismas stabiem. M.Alberts stāsta, ka vērsies Pašvaldības policijā, kur uzzinājis, ka Liepājas policistiem palīgā no Rīgas atsūtīti aptuveni 40 cilvēki, kas, uzskata uzņēmējs, ir niecīgs skaits pret poļu fanu tūkstošiem. Turklāt policija vairāk rūpēsies par cilvēku drošību, privātīpašuma sargāšana atstāta pašu uzņēmēju ziņā. «Esam nodrošinājušies ar papildu žogu un gādāsim par apsardzi ar suņiem un ieročiem,» sacīja M. Alberts.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Rīkos pop-up restorānu Liepājas Olimpiskā centra VIP ložā

Vēsma Lēvalde, 13.02.2013

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas kokteiļbārs Red Sun Buffet un Rīgas kafejnīca Tvaiks 23.februārī rīkos pop-up restorānu Liepājas Olimpiskajā centrā.

Pop-up restorāns ir restorāns jebkur, tikai ne restorānā. Tas durvis ver tikai vienu reizi vienā vietā, piedāvājot apmeklētājiem restorāna kvalitāti netradicionālā interjerā un atmosfērā. 23.februārī restorāns tiks ierīkots liepājniekiem maz zināmās telpās – Liepājas Olimpiskā centra VIP ložā, kur šoreiz varēs iekļūt jebkurš interesents, kurš iepriekš rezervēs galdiņu, sola pasākuma rīkotāji.

Kafejnīcas Tvaiks pavārs Uģis Veits ir liepājnieks, un pārliecināts, ka pazīst vietējo gaumi. Viņš plānojis pop-up ēdienkartē iekļaut burkānu un ingvera biezzupu ar piparmētru pesto un dabīgo jogurtu, ceptu bumbieru un mēles salātus ar vīnogām, marinētiu sarkano sīpolu, valriekstu un bekona-medus vinegretu, lēni sautētu cūkas pavēderi ar sālī sutinātiem kartupeļiem, Porto Bello sēnēm, brūkleņu čatniju un ķiploku soubise, kā arī šokolādes – biešu kūku ar kardamona putukrējumu, magoņu sēkliņām un granātābolu demi-glace sīrupu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Kas Tev jāzina 22. oktobrī

Dienas Bizness, 22.10.2013

Ziedi Rīgas Brāļu kapos. Pirmdien atklāta Rīgas Brāļu kapu Noslēdzošās sienas pilsētu ģerboņu galerija, kuras restaurācijā ieguldīti vairāk nekā 57,1 tūkstoši latu un kas ilga aptuveni divus gadus.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Labrīt!

Latvija

Rīgas pilsētas Centra rajona tiesā šodien plānots turpināt izskatīt krimināllietu, kurā par 25 tūkstošu latu liela kukuļa izspiešanu apsūdzēta bijusī Jūrmalas pilsētas prokurore Irina Bogdanova un par kukuļošanas noziegumiem - uzņēmējs Boriss Rjazanskis.

Saeimas Budžeta un finanšu (nodokļu) komisija šodien diskutēs par Latvijas Bankas prezidenta ievēlēšanu nākamajam pilnvaru termiņam. Savukārt Latvijas Zinātņu akadēmijā notiks zinātnieku un pašvaldību diskusija par enerģētiku un jaunajām tehnoloģijām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Fotoieskats Liepājas pludmales vasaras kafejnīcās. Tās nebūt nebauda «vieglu dzīvi», ņemot vērā vasarai salīdzinoši vēsos laikapstākļus, vēsta reģionālais laikraksts Kursas Laiks.

Tomēr katrs no četriem pludmales krogiem Hot Lounge, Cukurfabrika, Vēju dārzs un Red Sun Buffet esot atradis savu auditoriju, kas nodrošinot minimālo apmeklētāju skaitu laikā, kad saule atpūtniekus nedzen pludmalē.

Gan bārmeņi, gan īpašnieki Kursas Laikam atzinuši, ka saule ir nepieciešama vairāk par visu. Nekas neatsver sauli, ne stils, ne mūzika, ne izdoma.

Situācija gan var mainīties, jo no sestdienas Latvijā sola karstuma vilni.

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepājas domes līdzfinansējumu saņems seši komersanti

Vēsma Lēvalde, 13.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Liepājas Mazo un vidējo uzņēmumu projektu konkursā (MVK) finansējums piešķirts sešiem no 16 iesniegtajiem projektiem, tostarp finansējumu saņems arī uzņēmumi ar pašvaldības kapitālu.

Ekspertu komisija atbalstījusi SIA Emeda projektu, kas paredz atjaunot restorāna Pastnieka Māja vasaras dārzu. Pašvaldība piešķīrusi nedaudz vcairāk par diviem tūkstošiem latu. Atbalstu 2850 latu apmērā saņems SIA Muižnieka ligzda projekts Karostas apmeklētāju centrs – multifunkcionāls un kvalitatīvs tūrisma pakalpojumu sniedzējs Karostā. SIA Liepājas Olimpiskais centrs saņems 1500 latu starptautiskās profesionālās basketbola treniņnometnes un LOC kausa izcīņas basketbolā organizēšanai.

SIA Red Sun projektam Apgaismes iekārtu uzstādīšana un ceļa uz pludmali izgaismošana Liepājas pilsētas parkā un pludmales teritorijā piešķirts domes līdzfinansējums 2360 Ls apmērā. SIA Kurzemes Taxi projekta rezultātā tiks nodrošināta velosipēdu un inventāra noma ģimenēm ar bērniem vai dzīvniekiem, kā arī gados veciem vai nepieredzējušiem velobraucējiem. Tam pašvaldība piešķīrusi 900 latu. Individuālais komersants BB Veikparks sava projekta ietvaros piedāvā uzstādīt lineārā kabeļa veikparku, tādejādi veicinot veikborda attīstību Liepājā, pagarinot arī tūrisma sezonu. Veikparka atrašanās vieta ir plānota starp Zirgu un Atteku salām. Projektam piešķirts finansējums Ls 3000 apmērā – iekārtu iegādei un uzstādīšanai, elektroenerģijas pieslēguma izveidei, teritorijas labiekārtošanai, pludmales volejbola laukuma izveidei, transporta izmaksu segšanai, nomas inventāra un palīgmateriālu iegādei. Projekta kopējais budžets ir gandrīz 30 tūkstoši latu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reģionālais portāls Rekurzeme publicējis fotogrāfijas no Liepājas basketbolista Kristapa Porziņģa atbalsta ballītes NBA draft afterpaty.

Pasākums norisinājies Liepājas pludmales bārā Red Sun Buffet.

Latviešu basketbolists Nacionālās basketbola asociācijas (NBA) draftā tika izvēlēts ar ceturto numuru, nonākot Ņujorkas Knicks klubā. Porziņģis kļuvis par visu laiku visaugstāk NBA draftēto latviešu basketbolistu.

Fotogrāfijas - raksta galerijā!

Komentāri

Pievienot komentāru
Citas ziņas

Liepājā sāk darboties jauns mūzikas klubs

Vēsma Lēvalde, 16.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Piektdien, 13.aprīlī, Liepājas centrā, netālu no Latvijas 1. Rokkafejnīcas, atklāts jauns mūzikas klubs Pilsētas vārti.

Mūzikas kluba mērķauditorija ir «tie, kam pāri 30», Db.lv pastāstīja kluba īpašnieks, arī viens no Latvijā pazīstamākajiem bundziniekiem Uldis Knapšis. Atklāšanā kluba apmeklētāji atzinuši, ka atmosfēra ir ļoti līdzīga 20. gs. 90. gados Liepājā populārajam klubam u.t.t., kura dibinātājs bija mūziķis Igo (Rodrigo Fomins). Klubu Pilsētas vārti apsaimnieko SIA Sordo. Kapitālsabiedrību 2011. gada janvārī ar 2000 latu pamatkapitālu dibināja Uldis Knapšis kopā ar biznesa partneri, taču laika gaitā mainīti statūti un sākotnējās ieceres, līdz ar to U. Knapšis ir vienīgais kapitālsabiedrības dalībnieks. Pilsētas vārti darbosies nedēļas nogalē, iespējams, būs tematiski sarīkojumi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Sešas pludmales kafejnīcas ik vasaru sagaida atpūtniekus Liepājā, un to attīstība ir gluži kā kopīgs pilsētas veiksmes indikators

No sešām pludmales kafejnīcām četras ir sezonālas, bet divas spēj darboties visu gadu. Pludmales kafejnīca Red Sun Buffet Liepājā šajā jomā bija celmlauzis, tagad pievienojusies arī 7. Līnija.

Kopumā pludmales kafejnīcās vasarās nodarbināti vairāk nekā 50 cilvēki, bet šovasar līdz ar izaugsmi to skaits varētu pieaugt. Sezonālo kafejnīcu ienākumi ir ļoti atkarīgi no laika apstākļiem, Dienas Biznesam pēc pašvaldības pētījumiem apstiprināja Liepājas domē.

Saglabā komandu

SIA V. Rozgas komercfirma izklaides biznesā darbojas jau 28 gadus, un pludmales kafejnīca 7.Līnija ir uzņēmuma visjaunākā struktūra. Kopumā komercfirmai ir trīs struktūrvienības - naktsklubs Klubs Big7, Star Cafe un 7.Līnija.

Komentāri

Pievienot komentāru
Internets

Twitter, Facebook un Draugiem.lv ietekmīgāko zīmolu topa pirmajā vietā septembrī - Samsung

Nozare.lv, 11.10.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Twitter, Facebook un Draugiem.lv ietekmīgāko zīmolu topa pirmo vietu septembrī ieņēma tehnoloģiju uzņēmums Samsung informē aģentūras DDB Consulting stratēģiskais plānotājs Artis Krilovs.

Ietekmīgāko zīmolu topa otrajā vietā ir kinoteātris Forumcinemas, savukārt trešo vietu ieņem ziņu portāls Kasjauns.lv.

Topa pirmo piecnieku noslēdz Latvijas mobilais telefons (LMT) un lidsabiedrība airBaltic.

«Zīmoli, kas septembrī iekarojuši pirmās četras pozīcijas, visai aktīvi darbojušies visos trijos sociālajos tīklos, bet piektās vietas ieguvējs - airBaltic - savu vietu nodrošinājis, darbojoties tikai Twitter un Facebook,» paskaidroja Krilovs.

Pēc Krilova teiktā, topa metodoloģija ir vienkārša - katrā no sociālajiem tīkliem tiek aplūkoti divi rādītāji - zīmola auditorija un iesaiste. Pirmais nosaka, cik liela auditorija pieteikusies sekot zīmola ziņām, bet otrais - cik aktīvi pēdējā mēneša laikā auditorija iesaistījusies zīmola aktivitātēs. Veidojot kopējo topu, sociālo tīklu Twitter, Facebook un Draugiem.lv rezultāti tiek saskaitīti.

Komentāri

Pievienot komentāru