Antonijas iela Rīgā ir visnotaļ dzīvīga daudzo restorānu dēļ, taču tuvāk «galam», pie Emiļa Melngaiļa ielas tā kļūst rāmāka.
Tur labi iederas mājīgi veikaliņi un SPA saloni, to kā biznesa vietu novērtē uzņēmumi, kuru darbā svarīga ir konfidencialitāte.
Fotogrāfijas skatiet galerijā!
Jūgendstila arhitektūras pērles un viesnīca Albert Hotel nosaka to, ka tūristu Antonijas ielā netrūkst, tomēr viņi diezgan reti apmeklē restorānus vai iepērkas salonos. Lielāku aktivitāti pakalpojumu sniedzēji sagaida, kad ekspluatācijā tiks nodots Magdelēnas kvartāls ar vairāk nekā 100 dzīvokļiem un komerctelpām. Pirmās ēkas varētu būt gatavas jau šogad.
Visu rakstu Vieta, kur stprina attiecības lasiet piektdienas, 6.oktobra laikrakstā Dienas Bizness!
#4/22
«Pārceļoties uz šīm telpām, savā ziņā pagrabu paņēmām sev līdzi, tas atspoguļojas restorāna interjerā. Šeit atmosfēra ir mājīga un demokrātiska, nav jānāk uzvalkā un var ņemt līdzi bērnus,» teic restorāna Rossini viesmīlis Edgars Bērziņš.
#9/22
«Te nav pats centrs un tam raksturīgās burzmas, klienti pie mums no centra vai Vecrīgas var atnākt ar kājām, tiem, kuri mēro garāku ceļu, ir lieliska iespēja pie pašām salona durvīm novietot automašīnu,» saka rotu salona Korola vadītāja Jekaterina Koroļa.
#15/22
«Antonijas iela būtu jāattīsta kā biznesa tikšanās, randiņu un ģimeņu vakariņu vieta, » uzskata SIA SL Kitchen (restorāns Riviera) valdes priekšsēdētāja Marija Pavlovska.
#16/22
«Tā ir pilnībā piemērota vieta biznesam, kur jānodrošina augsta konfidencialitāte,» secina uzņēmuma Pedersen & Partners partnere Evita Lune.
#20/22
«Šajā ielā valda patīkama atmosfēra. Gaidām, kad rajons attīstīsies, un pa šo ielas posmu staigās vairāk cilvēku,» saka VSpa salona vadītājs Vladimirs Gailis.
#21/22
«Klusajā centrā satiekas kvalitātes un izsmalcinātības cienītāji,» atzīst zīmolu Karla un Rock’n’Mouse radītājas Jeļena Blate – Deksne (no kreisās) un Ieva Trumpekoja.