Ražošana

Bridgestone iegādājas Speedy servisa tīklu

Dienas Bizness, 02.06.2016

Jaunākais izdevums

Bridgestone EMEA (Eiropa, Tuvie Austrumi un Āfrika) paziņojis, ka plāno pilnībā pārņemt Speedy France, kas ir vadošs automašīnu apkopes uzņēmums un viens no svarīgākajiem riepu tīkliem Francijā, informē SIA Bridgestone Baltics pārstāvis Intars Vizbulis.

Darījuma pabeigšana ir atkarīga no regulatoru apstiprinājuma.

Apvienošanās ar Speedy palielinās Bridgestone tiešo piekļuvi gala lietotājiem Francijā, kas ir viens no uzņēmuma pamata tirgiem Eiropā, kā arī citās valstīs, kur darbojas Speedy. Pēc šī darījuma apstiprināšanas kompānijas klātbūtne Francijā tiks paplašināta līdz vairāk nekā 800 mazumtirdzniecības vietām, būtiski atbalstot tās izaugsmes paātrināšanas stratēģiju.

«Mēs Speedy uzskatām par spēcīgu stratēģisku partneri ar premium līmeņa klientu loku, paplašinātu ģeogrāfisko klātbūtni un koncentrēšanos uz pakalpojumu kvalitāti. Turklāt Speedy ir spēcīga zīmola atpazīstamība un novatorisks domāšanas veids. Ņemot vērā Speedy veiktspējas uzlabojumus iepriekšējos gados, mēs vēlamies, lai kompānijas vadītājs Žaks Le Fols un viņa komanda turpinātu pārvaldīt savus pienākumus saskaņā ar saviem stratēģiskajiem plāniem,» norāda Bridgestone EMEA priekšsēdētājs un vadītājs Eduardo Minardi.

Šāda veida pakalpojumu tīkla paplašināšana arī sniedz Bridgestone unikālu iespēju iegūt labāku izpratni par gala lietotāju, kas ir svarīgi, lai turpinātu veidot tirgū vadošās pozīcijas.

«Sadarbība ar Bridgestone sniegs mums atbalstu, lai nodrošinātu Speedy attīstību, vienlaikus garantējot, ka tiek ievēroti mūsu stratēģijas principi - kvalitāte, klientu serviss, inovācijas un celmlauža gars. Tādējādi šī ir abām pusēm izdevīga situācija, un mēs ar nepacietību gaidām nākamo posmu Speedy nākotnes attīstībā un izaugsmē,» saka Speedy vadītājs Žaks Le Fols.

Kompānija Bridgestone EMEA, kuras galvenais biroju centrs atrodas Beļģijas galvaspilsētā Briselē, ir nozīmīga reģionālā struktūrvienība Tokijā bāzētajai Bridgestone Corp., kas ir pasaulē lielākais riepu un citu gumijas produktu ražotājs. Bridgestone EMEA pārvalda izpētes un izstrādes centru, 12 rūpnīcas un birojus vairāk nekā 34 pasaules valstīs ar vairāk nekā 18 200 darbiniekiem. Bridgestone EMEA premium riepas tiek pārdotas Eiropā, Turcijā, Tuvajos Austrumos, Āfrikā un citās valstīs.

Speedy ir speciālistu tīkls daudzpusīgai diagnostikai un automašīnu apkopei. Kopš 1978. gada Speedy ir ievērojami paplašinājis savu darbību no oriģinālām izplūdes sistēmām līdz OEM (oriģinālā aprīkojuma ražotāja) apkopei, riepām, bremzēm, amortizatoriem, siksnām, gaisa kondicionieriem, stikliem, elektronikai.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Bridgestone EMEA jauns vadītājs

Žanete Hāka, 19.07.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Par riepu un gumijas produktu ražotāja Bridgestone Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas biznesu struktūrvienības (EMEA) prezidentu un vadītāju ievēlēts Paolo Ferrari, informē uzņēmuma pārstāvji.

Ferrari kļūs arī par Bridgestone Europe NV/SA direktoru valdes un izpildkomitejas locekli.

Franko Anunciato, kurš iepriekš bija Bridgestone EMEA vadītājs, 2016. gada janvārī tika iecelts par Bridgestone China Asia Pacific vadītāju.

Itālijas pilsonis Ferrari uzņēmumā Bridgestone ienesīs globālas vadības pieredzes bagātību, viņam iepriekš vadošus amatus ieņemot Ziemeļamerikā, Eiropā un Latīņamerikā. Viņš uz Bridgestone pārnācis no Pirelli, kur pavisam nesen viņš vēl bija Pirelli LATAM struktūrvienības vadītājs, bet iepriekš pārvaldīja Ziemeļamerikas biznesu. Ferrari ieņēmis arī dažādus vadītāja amatus uzņēmumā Telecom Italia Group Itālijā, Vācijā un Lielbritānijā dažādās biznesa struktūrvienībās. Savas karjeras agrīnajā posmā viņš arī strādājis investīciju banku pakalpojumu jomā, ieņemot amatu Credit Suisse First Boston Londonā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Japānas riepu ražotājs Bridgestone aptur ražošanu Krievijā

LETA--UKRAINSKA PRAVDA, 14.03.2022

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas riepu ražošanas kompānija "Bridgestone Corp." paziņojusi par ražošanas pārtraukšanu Krievijā, kā arī par investīciju un piegāžu apturēšanu, reaģējot uz Maskavas sākto karu pret Ukrainu.

"Mēs nolēmām apturēt ražošanu Krievijā līdz tālākam paziņojumam. Lēmums spēkā stāsies piektdien, 18.martā, pēc tam, kad būs veikti nepieciešamie sagatavošanās darbi. Kompānija arī nolēmusi iesaldēt jebkādas jaunas investīcijas un nekavējoties izbeigt eksportu uz Krieviju," paziņoja uzņēmums.

Tajā pašā laikā kompānija nolēmusi turpināt maksāt algu vairāk nekā tūkstotim darbinieku Krievijā, kas strādā vieglo automašīnu riepu ražotnē Uļjanovskā un pārdošanas birojos. Visi Krievijā strādājošie ārvalstnieki un viņu ģimenes locekļi - kopumā desmit personas - jau ir devušies uz Japānu.

"Bridgestone" sagaida, ka ārpus Krievijas ražošana tuvāko nedēļu laikā būs stabila.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Viedoklis: Nav absolūti labāko vasaras riepu

Oskars Krampāns, SIA Autoriepu nams direktors, 29.04.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tūlīt sāksies vasaras riepu sezona, rindas uz riepu maiņu un kļūs aktuāls mūžīgais jautājums - kuras riepas ir labākās? Atbilde ir vienkārša - nav absolūti labāko vasaras riepu. Ja kāds Jums mēģina iestāstīt pretējo, ka konkrēti šīs vasaras riepas ir pašas labākās, droši variet neņemt šo viedokli vērā, jo tāds viedoklis nav objektīvs. Par to liecina kaut vai tāds fakts, ka šogad vasaras riepu testos nav izteikti viena līdera.

Uz goda pjedestāla ir pabijuši gan Continental ContiPremiumContact 6, gan Goodyear Eagle F1 Asymmetric 3, gan Goodyear Efficientgrip Performance, gan Pirelli Cinturato P1 Verde, gan Michelin Pilot Sport 4, gan Dunlop Sport Maxx RT2, gan Bridgestone T001, gan Hankook Ventus Prime 3, gan Cooper Zeon 4XS Sport, gan Firestone Destination HP un vēl daudzi citi. Var teikt, ka gandrīz katrā riepu testā ir savs uzvarētājs. Viena uzvarētāja nav, bet droši varu apgalvot, ka visas iepriekš pieminētās vasaras riepas ir ļoti labas un izvēloties tās, vilšanās netiks piedzīvota.

Otrā un trešā «sastāva» riepu ražotāji

Komentāri

Pievienot komentāru
Ražošana

Bridgestone slēgs riepu ražotni Francijā

LETA--AFP, 16.09.2020

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Japānas riepu ražošanas kompānija "Bridgestone Corp." trešdien paziņoja, ka slēgs rūpnīcu Francijā, likvidējot 863 darbavietas.

Šo lēmumu uzņēmums skaidro ar pārmērīgu piedāvājumu Eiropā un sīvā konkurenci, ko izrāda Āzijas kompānijas.

"Bridgestone" norāda, ka meklēs pircēju ražotnei, kas atrodas Francijas ziemeļos.

Tikmēr Francijas valdība un arodbiedrības paudušas sašutumu par šādu kompānijas lēmumu, aicinot uzņēmumam veikt detalizētu alternatīvu projektu analīzi, lai izvairītos no ražotnes slēgšanas.

Lasi arī:

Continental Vācijā slēgs riepu ražotni un likvidēs 1800 darbavietas 

Vācijas riepu un automašīnu komplektējošo detaļu ražotājs "Continental" otrdien paziņoja, ka...

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēdējo ziemu ietekmē bezradžu ziemas riepas ir dominējošā pircēju izvēle, turklāt aizvien vairāk popularitāti gūst t.s. Eiropas tipa ziemas riepas.

Pēc riepu tirgotāju novērojumiem, radžoto riepu pieprasījums ar katru gadu strauji samazinās. Pēdējie mohikāņi, kas joprojām tās uzticīgi izmanto, ir tie autovadītāji, kuri dzīvo Ziemeļlatvijā vai kuriem darbs vai hobijs saistās ar agru celšanos un attiecīgi agru braukšanu, proti, tad, kad specializētie dienesti vēl nav tikuši līdz ceļu attīrīšanai vai kaisīšanai. Tāpat daži tēvi savu meitu pirmajam auto un pirmajam ziemas pārbaudījumam izvēlas riepas ar radzēm. Visbeidzot vīri, kas nav droši par savu laulāto draudzeņu braukšanas meistarību, arī bieži vien raugās radžoto riepu virzienā. Pārējos gadījumos bezradžu riepas ir galvenā izvēle. Pagaidām mīkstā sastāva ziemas riepas ir līderpozīcijās, taču plāno ziemu un piedāvājuma pilnveidošanās ietekmē Eiropas ziemas riepu īpatsvars strauji palielinās.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Trešdaļai automašīnu problēmas ar drošības sistēmām

Dienas Bizness, 26.05.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Septiņās Latvijas lielākajās pilsētās aprīļa beigās un maija sākumā norisinājās īpaša akcija – Servisa diena, kurā bez maksas tika pārbaudīta gandrīz 1000 automašīnu atbilstība drošas satiksmes prasībām. Veicot pārbaudes, atklāts, ka vairāk nekā trešdaļai automašīnu ir problēmas kādā no drošības sistēmām.

«Servisa dienās atklājās satraucoša aina – teju 38% automašīnu tika konstatētas drošības sistēmu problēmas. Visvairāk šādu defektu bija tieši Rīgā – gandrīz katrai otrajai automašīnai. Zīmīga tendence novērojama riepu izvēlē. Aplūkojot akcijas dalībnieku transportlīdzekļus jāsecina, ka reģionos vairāk izvēlas braukt ar M+S vai iepriekšējās sezonas ziemas riepām, savukārt rīdzinieki vasaras sezonā biežāk maina riepas uz atbilstošām. Iespējams tāpēc reģionos katrai piektajai automašīnai bija problēmas ar atbilstošu riepu protektora dziļumu, savukārt Rīgā šādi trūkumi tika konstatētas tikai 0,5% akcijas dalībnieku, » stāsta DBS Autoskolas direktors Jānis Vanks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai gan ziema šogad bija visai gara, pavasaris ir klāt, un pienācis laiks meklēt vasaras riepas. Izvēles iespēju ir daudz un dažādas, tāpēc šajā rakstā atradīsi noderīgu apkopojumu ar septiņiem riepu modeļiem, kurus augstu vērtē gan autovadītāji, gan eksperti!

Hankook Ventus Prime 3 K125 (biznesa klase)

Šīs vasaras riepas nodrošina lielisku sniegumu, pārvietojoties pa sausu ceļa segumu, savukārt slapjā laikā par ūdens novadīšanu parūpēsies plati drenāžas kanāli, bremzēšanas distanci samazinot par aptuveni astoņiem procentiem. Par saķeri bremzēšanas laikā rūpējas rievu šķautņu forma, kas palīdz izlīdzināt spiedienu kontakta vietā. VAI jeb vizuālo indikatoru sistēma, savukārt, ļauj redzēt nodiluma pakāpi, kā arī to, vai riepa nodilst vienmērīgi. Hankook Ventus Prime 3 K125 ir augsta Silica koncentrācija gumijas sastāvā, ka palīdz samazināt rites pretestību uz jebkādas ceļa virsmas, tajā pašā laikā uzlabojot rites īpašības.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ja esat izlēmuši nomainīt savu līdzšinējo spēkratu pret citu, risinājums ir divējāds – pirkt pilnīgi jaunu auto, vai arī iegādāties mazlietotu, taču tikpat labu un drošu automašīnu, saņemot pilnīgi visas tās pašas garantijas, kā pērkot jaunu.

Uzņēmums Autorepublika, kura pamatdarbība ir mazlietotu Volkswagen grupas automašīnu tirdzniecība un serviss, piedāvā otro variantu, kas turklāt cenas un automašīnu vecuma ziņā ir diezgan līdzvērtīgs pilnīgi jaunam auto. Kopš 2016. gada Autorepublika piedāvā visu pieprasītāko marku automašīnas – Volkswagen, Audi, BMW, Skoda, Seat, Volvo, Opel, Ford. Šobrīd tieši Autorepublikā klientiem ir iespēja iegādāties jebkuras minētās markas gadu vecu auto ar 45% atlaidi no jauna auto cenas ar noskrējienu līdz 15 000 kilometriem. Turklāt Autorepublikas piedāvājumā ir automašīnas pat ar ražotāja garantiju un bagātīgu aprīkojuma komplektāciju. Ja salonā neatradīsiet tieši sev vēlamo automašīnas modeli, uzņēmuma speciālisti nodrošinās izvēlētā auto piegādi no Vācijas 10 dienu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Viedokļi

Viedoklis: Ar riepām viss ir citādi nekā varētu šķist

Oskars Krampāns, SIA Autoriepu nams direktors, 24.11.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izvēloties ziemas vai vasaras riepas, bieži rodas jautājumi par riepu zīmolu, kur ražotas, cik tās ir labas?

Sākšu ar jautājumu - kur ražotas? Šobrīd ir izveidojusies situācija, ka pateikt konkrēti, kur šis riepu zīmols tiek ražots, vairs nav iespējams. Visiem lielajiem ražotājiem ir rūpnīcas ļoti daudzās valstīs. Piemēram, franču zīmolam Michelin ražotnes ir 17 valstīs, Itāļu zīmolam Pirelli rūpnīcas ir 14 valstīs, tai skaitā pat Ķīnā. Riepu ražotājs Nokian, kas vairumam cilvēku asociējās ar Somiju, lielāko daļu no saviem riepu ražošanas apjomiem ir pārcēlis uz ražotni Krievijā. Šobrīd, pērkot kādu konkrēta zīmolu riepas, cerēt, ka tās būs ražotas tajā valstī, kur šis zīmols ir radies, viegli izsakoties, ir naivi.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Igaunijas tirgū pieejamo ziemas riepu ar radzēm skaits ir par pusi mazāks nekā iepriekš, bet to cena ir pieaugusi par 25%, paziņojis Igaunijā lielākais riepu importētājs "Rehvid24.ee".

Kompānija deficītu skaidroja ar to, ka Igaunijā vairs nepārdod Krievijā ražotas riepas, turklāt pasaulē ir maz ražotāju, kas izgatavo ziemas riepas ar radzēm.

Igaunijas sabiedriskā raidorganizācija noskaidrojusi, ka pasaulē ir 50 automašīnu riepu ražotāju, no kuriem tiki pieci ražo riepas ar radzēm, tādēļ nākotnē tās varētu kļūt par dārgu nišas produktu.

70% no Igaunijā izmantotajām ziemas riepām un lielākā daļa no pazīstamu zīmolu, piemēram, "Bridgestone", "Continental", "Michelin" un "Pirelli", riepām Ziemeļeiropas tirgum tika ražotas Krievijā. Tomēr pēc Krievijas atkārtotā iebrukuma Ukrainā daudzas kompānijas pārtrauca ražošanu Krievijā, bet kopš vasaras šādas produkcijas imports no Krievijas Eiropas Savienībā ir aizliegts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ātrās ēdināšanas gigants McDonald's pēc nedaudz vairāk nekā 40 gadu sadarbības vairs nebūs Starptautiskās Olimpiskās komitejas (SOK) sponsors, piektdien paziņoja olimpiskās kustības jumtorganizācija.

McDonald's par SOK atbalstītāju kļuva 1976.gadā, sadarbību sākot ar togad notikušajām Monreālas Vasaras olimpiskajām spēlēm.

SOK un McDonald's paziņo, ka tās savstarpēji ir vienojušās beigt savu vispasaules sadarbību, teikts SOK izplatītajā paziņojumā. Mūsdienu straujajā biznesa attīstībā un pārmaiņās mēs saprotam, ka McDonald's vēlas fokusēties un citām biznesa prioritātēm.

Tikmēr McDonald's globālā mārketinga vadītāja Silvija Lagnādu norādīja, ka uzņēmums pārskatot savus izaugsmes plānus, vienojoties ar SOK, nolēmuši savu uzmanību vērst uz citām biznesa iespējām.

Abu pušu līgums bija spēkā līdz 2020.gadam, bet tas pārtraukts priekšlaicīgi.

Oficiāli abu pušu sadarbība beigsies līdz ar 2018.gada Phjončhanas Ziemas olimpiskajām spēlēm, līdz tam ASV ēdināšanas uzņēmumam turpinot pildīt iepriekš noslēgto vienošanos, taču viņiem vairs nebūs iespējas izmantot SOK un olimpisko zīmolu visā pasaulē, tikai Dienvidkorejā, līdz ar to Phjončhanā olimpiskajā parkā un olimpiskajā ciematā būs McDonald's ēstuve.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

FOTO, VIDEO: Riepu pārstrādes rūpnīcā Tukumā investē 2,6 miljonus eiro

Žanete Hāka, 31.07.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Eco Baltia grupas vides apsaimniekošanas uzņēmums SIA Eco Baltia vide, investējot 2,6 miljonus eiro, Tukumā izveidojis jaunu riepu mehāniskās pārstrādes rūpnīcu

Ražotne Tukumā ir pirmā šāda veida pārvietojamā un mobilā rūpnīca Latvijā. Ražotnē riepas tiks pārstrādātas otrreizējās izejvielās – sasmalcinātās granulās – jaunu produktu ražošanai.

Vienīgie reģionā

Gada laikā jaunajā ražotnē iespējams pārstrādāt 8-10 tūkstošus tonnu riepu, un ar jaunās iekārtas iegādi SIA Eco Baltia vide ir vienīgā rūpnīca Austrumeiropā, kam pieder pārvietojamas iekārtas. Jaunajā iekārtā tiek pārstrādātas gan vieglo, gan smago automašīnu riepas, un tirgū aizvien ir maz tādu pārstrādes kompāniju, kas pārstrādā arī vieglo automašīnu riepas, un, ja arī tās pieņem, tad piegādā cementa rūpnīcām dedzināšanai,» stāsta SIA Eco Baltia vide valdes priekšsēdētājs Jānis Aizbalts. Pēc J. Aizbalta teiktā, vieglo automašīnu riepas bieži vien nav pieprasītas, jo to ražošanā izmanto tekstila materiālus, tādēļ šo riepu pārstrāde rada gan problēmas granulu kvalitātei, gan risku, ka tās nebūs pieprasītas no uzņēmumu puses, tādēļ pārstrādes uzņēmumā ir jābūt augstai kvalitātes kontrolei, ko jaunā SIA Eco Baltia vide iekārta spēj nodrošināt, un šajā ziņā uzņēmums ir vienīgais Baltijas valstīs. Riepas uz pārstrādes laukumu patlaban tiek piegādātas no visas Latvijas un nelielos apjomos tiek sāktas piegādes arī no Igaunijas. «Par riepu trūkumu nevajadzētu satraukties - to ir vairāk, nekā vajag, līdz ar to nākotnē ir potenciāls turpmākai attīstībai,» piebilst SIA Eco Baltia vide valdes priekšsēdētājs. «Nepārstrādātu riepu tirgū ir ļoti daudz. Riepas ir materiāls, par kuru pārstrādi ir jāpiemaksā, taču ne visi to vēlas - vidējā cena, nododot riepas pārstrādei, ir aptuveni 100 eiro tonnā. Lielākā problēma tirgū patlaban ir industriālās riepas, kuras arī mēs nepārstrādāsim, jo tam nepieciešamas citādas iekārtas,» viņš uzsvēra. Kompānija par pārstrādāto riepu galaproduktu piegādi noslēgusi jau vienošanos - vairākiem ražošanas uzņēmumiem tiks piegādātas gumijas granulas, bet kompānijai Schwenk - riepu pārstrādes atlikumi. Ņemot vērā kompakto iekārtu un tās vieglo pārvietojamību, ja būs nepieciešams, pārstrādes apjomus nākotnē iespējams dubultot, iegādājoties tādu pašu iekārtu un novietojot blakus esošajai.

Komentāri

Pievienot komentāru