Pateicoties citu preču, nevis apģērba, veiksmīgajai pārdošanai un spēcīgiem pārdošanas apjomiem Āzijā, būtiski pieaugusi modes kompānijas Burberry peļņa, vēsta BBC.
Luksusa preču grupa pārspējusi prognozes ar pirmā pusgada pirmsnodokļu peļņas pieaugumu par 49% līdz 129 miljoniem Lielbritānijas sterliņu mārciņu (aptuveni 106 miljoni latu).
«Burberry komanda nodrošināja spēcīgu pirmo pusgadu,» sacījusi vadītāja Angela Ahrendts.
Liela daļa no izaugsmes notikusi, pateicoties jaunajiem tirgiem, kur pārdošanas apjomi auguši par 46%. Ķīna, jo īpaši, ir bijis spēcīgs tirgus kompānijai.
Jaunie tirgi tagad veido 13% no grupas kopējiem ieņēmumiem.
Spēcīgs pārdošanas apjomu pieaugums novērots citu preču, nevis apģērba, pārdošanā. Tādu preču kā ādas izstrādājumi - somas un aksesuāri - pārdošanas apjomi kāpuši par 26%.
Burberry nesen ieviesusi jaunu cenu stratēģiju, kas nozīmē, ka tās galvenās preces, piemēram, lietus mēteļi un kašmira šalles, nekad netiek pārdotas ar atlaidēm.
Saskaņā ar A. Ahrendtas sacīto zīmola stratēģijai un investīcijām infrastruktūrā ir bijusi spēcīga loma jaunāko rezultātu sasniegšanā.