Ar iniciatīvu izveidot visā valstī «Vienas pieturas aģentūras», kas dotu pieeju daudziem valsts iestāžu pakalpojumiem vienuviet, nākusi klajā Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija. Šādu aģentūru izveide daudzu juridisko un privātpersonu jautājumu atrisināšanu būtiski atvieglotu, vēsta laikraksts Bizness un Baltija.
103 valsts iestādes pieejamas 947 vietās visā Latvijā, tomēr tā ir pārāk liela administratīvā noslogotība. Turklāt pēckrīzes situācijā, kad daudz klientu centru tika slēgti, darbinieku skaits samazināts un arī darba laiki kļuvuši īsāki, valsts pakalpojumi nebūt nav tik pieejami. Mēģinājums atbrīvot iedzīvotājus no birokrātijas labirinta tika risināts izveidojot Vienas pieturas aģentūras. Rīgā šāds centrs darbojas jau no 2002.gada. Plānots to skaitu palielināt, ieviešot arī citās Latvijas pilsētās.
Rīgas domes apmeklētāju pieņemšanas centrs 2011.gadā apkalpoja apmēram 70 tūkstošus iedzīvotāju, dodot tiem iespēju iesniegt vairāk kā 30 veidu iesniegumus. Šādu centru ieviešanas izmaksas ir salīdzinoši augstas, tāpēc pirmajos gados gaidāma liela kritika no iedzīvotāju puses, stāsta Rīgas domes