Ieguldot 15 tūkstošus latu, a/s Cēsu alus radījis alu sievietēm.
Kā liecina a/s Cēsu alus veiktais Baltijas alus tirgus pētījums – galvenā alus baudītāju auditorija ir vīrieši, tomēr alus baudīšanai sieviešu auditorijā ir stabila, pieaugoša tendence - kāpums vidēji par 2% gadā.
Sievietes apgalvo, ka dzer alu vienu līdz trīs reizes mēnesī, visbiežāk piknikā vai pie dabas, bet labprāt to darītu arī restorānos. Sievietes vairāk kā vīrieši pievērš uzmanību alus iepakojumam un dizainam, mazāku vērību – cenai, liecina pētījums. Šie fakti ir veicinājuši Cēsu alus produktu attīstību un radīts jauns alus zīmols Cēsu alus produktu portfelī - Cēsu La Femme. Šis alus ir pildīts 0,5l skārdenē, tas satur 4,8% alkohola, kas ir nedaudz vieglāks nekā tradicionāli ierastais lager tipa gaišais alus.
Cēsu alus valdes priekšsēdētāja Eva Sietiņsone – Zatlere: «Radot alu īpaši sievietēm, vēlamies mainīt sabiedrības priekšstatu par to kā galvenokārt vīriešu iecienītu dzērienu.» Jaunā alus dizaina autore ir māksliniece Kristīne Luīze Avotiņa.