Pagājušajā gadā AS Cēsu alus ražošanā ieguldījis 768,8 tūkstošus latu, turpinot investīcijas ražošanas iekārtu efektivizācijā un modernizācijā, savukārt šogad paredzēts ražošanas attīstībā ieguldīt 670 tūkstošus latu, liecina Lursoft dati.
Pērn uzņēmums kopumā realizējis 72,4 miljonus litru dzērienu, nodrošinot 33,61 miljona latu apgrozījumu. Uzņēmuma peļņa pēc nodokļu nomaksas pērn bijusi 703,088 tūkstoši latu, kas ir gandrīz divreiz vairāk nekā 2011.gadā.
Iesniegtajā pārskatā norādīts, ka nelabvēlīgo laika apstākļu dēļ pērnā gada vasaras sezonā kopējais alus tirgus apjoms Latvijā samazinājās par 5%, bet, pateicoties jauniem produktiem un inovācijām, Cēsu alus aizvadītajā gadā spējis nodrošināt 30% tirgus daļu alus segmentā.
Pērn Cēsu alus būtiski kāpinājis arī eksporta apjomus gan grupas uzņēmumu līmenī, gan ārpus koncerna. Kopējais eksporta apjoms pagājušaja gadā salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, pieauga par 18%.
Uzņēmums iekļauts Lursoft un laikraksta Dienas bizness veidotajā Latvijas lielāko uzņēmumu TOP 500 sarakstā, ieņemot 115. vietu.