Citas ziņas

Chevrolet konkurss jaunajiem māksliniekiem

, 18.02.2009

Jaunākais izdevums

Autoražotājs Chevrolet organizē konkursu jaunajiem māksliniekiem no visas Eiropas „Young?Creative?Chevrolet!”, aicinot izpausties jaunos talantus no profesionālajām mākslas skolām un augstskolām.

Baltijas valstu studenti var piedalīties konkursā 3 kategorijās: mūzika, vizuāla māksla un video. Konkursa pirmā kārta notiks Baltijas līmenī , katrā kategorijā 3 godalgotās vietas saņems naudas balvas no Chevrolet. Katras kategorijas uzvarētājs tiks izvirzīts uz Eiropas kārtu.

Konkursā uzaicināti piedalīties Rīgas Dizaina un Mākslas vidusskolas, J.Rozentāla Rīgas mākslas vidusskolas, Liepājas Mākslas vidusskolas, Latvijas Mākslas Akadēmijas, Latvijas Kultūras akadēmijas un Latvijas Mūzikas Akadēmijas studenti, kas nav sasnieguši 30 gadu vecumu.

Dalībnieki var iesniegt gan individuālus, gan grupu projektus. Lai piedalītos konkursā, nav nepieciešama dalības maksa. Darbu iesniegšanas termiņš - 11.marts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Korejiešu autoražotājs Chevrolet 2011. gadā plāno Eiropu pārsteigt ar vērienīgu modeļu birumu. Nākotnē lielākās cerības tiek liktas uz jauno minivenu Chevrolet Orlando, vēsta Automobilwoche.

Jaunos Chevrolet modeļus varēsim aplūkot Ženēvas autoizstādē, tostarp jaunākās paaudzes sērijveida Aveo ar īpašo Aveo RS modifikāciju priekšgalā un minivena Chevrolet Orlando konceptu, kurš ir būvēts uz jaunākās paudzes Opel Astra platformas. Plānots, ka kompaktklases minivens Orlando Eiropas tirgū parādīšoties 2011. gada pirmajā pusē.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Korejiešu zīmols Chevrolet plāno Parīzes auto izstādē parādīt jauno un simpātisko Chevrolet Cruze hečbeku.

Chevrolet kompaktā auto hečbeka versija būs pirmoreiz redzama Parīzes auto izstādē 30. septembrī. Tā būs viena no četrām Chevrolet modeļu debijām šajā izstādē. Pēc jaunā Cruze hečbeka ieviešanas tirgū pircējiem būs iespēja izvēlēties vēl vienu virsbūves versiju, ne tikai tradicionālo sedanu. Chevrolet atkal ir izdevies pakāpties soli augstāk ar automašīnu, kam piemīt izcila praktiskā vērtība pretstatā daudziem jau iecienītiem šī segmenta pārstāvjiem.

Saskaņā ar Chevrolet Europe prezidenta un rīkotājdirektora Veina Brenona teikto, šim modelim ir visas iespējas atbilst pircēju būtiskākajām vēlmēm. «Cruze turpina savu panākumu virkni. Mēs to pārdodam 70 valstīs visā pasaulē un tikko tas tirdzniecības rezultātu ziņā ir pārspējis Aveo, kas vēl nesen bija mūsu pārdotākais auto.»

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Vispirms šogad Ženēvā ieraudzīsim 2010. gada sērijveida Chevrolet Spark, kā arī kompakto sedanu Chevrolet Cruze.

2009. gada martā Ženēvas autoizstādē pirmoreiz plašākai publikai tiks rādīts sērijveida Chevrolet Spark - jaunums augošajā Eiropas mini automašīnu tirgus segmentā. Spark ar savu īpatnējo dizainu Eiropas autotirgos ienāks nākamā gada sākumā. Dzinēju klāstā ir divi četru cilindru motori ar 1.0 un 1.2 litru tilpumu, tiem ir zemi degvielas patēriņa un izmešu rādītāji. Piecu durvju automašīnu Spark, kas veidota uz konceptauto Beat bāzes, raksturo interesants dizains un ietilpīgs salons; kā visi Eiropas Chevrolet, tas būs labi aprīkots ekonomiskā segmenta auto. Chevrolet stendā Ženēvā līdzās Spark būs redzams jaunais kompaktais sedans Chevrolet Cruze - Chevrolet jaunā dizaina stila celmlauzis. Tā četru durvju kupejas stils ir jaunums šajā segmentā; tas mūsdienīgā veidā ietver tradicionālos Chevrolet dizaina simbolus. Cruze tiks laists pārdošanā 2009. gada martā, kā pirmais no jaunās Chevrolet sērijas ar vienotu dizainu un kvalitātes standartiem. Cruze būs pieejams ar 1,6 un 1,8 l benzīna motoriem un ar 2,0 l 150 ZS turbodīzeļdzinēju, kas jauktā ciklā patērē 5,6 l degvielas uz 100 km.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV autobūves giganta General Motors (GM) elektroauto Chevrolet Volt un tā Eiropas brālis Opel Ampera Ženēvas autošovā atzīti par Eiropas 2012. gada automašīnām.

Abi hibrīdi spēja izkonkurēt Toyota Yaris, Volkswagen Up, Citroën DS5, Ford Focus, Land Rover Evoque un Fiat Panda. GM Chevrolet Volt un Opel/Vauxhall Ampera kopīgajai kandidatūrai izdevās iegūt 330 punktus. Otro vietu žūrija piešķīra Volkswagen Up! (281 punkts), bet trešo – Ford Focus (256 punkti).

Dažas dienas iepriekš General Motors paziņoja, ka uz laiku aptur Chevrolet Volt un Opel Ampera ražošanu, lai saskaņotu piegādi ar vājo pieprasījumu pēc šīm automašīnām, vēsta ārvalstu plašsaziņas līdzekļi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

GM atsauc 27 tūkstošus automašīnu

Ritvars Bīders, 18.01.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV automašīnu ražotājs General Motors (GM) paplašinājis noteiktu 2011. gada pikapu un apvidus auto modeļu atsaukumu kopumā līdz 27 tūkstošiem spēkratu saistībā ar iespējamām aizmugurējās ass stiprinājumu problēmām, ziņo AFP.

Sākotnēji saistībā ar šīm problēmām GM pērn decembrī ASV atsauca 1 262 automašīnas, taču tagad atsaukums attiecas uz kopumā 26,75 tūkstošiem spēkratu, kuru skaitā ir Cadillac Escalade, Cadillac Escalade ESV, Cadillac EXT, Chevrolet Avalanche, Chevrolet Colorado, Chevrolet Dilverado, Chevrolet Suburban, Chevrolet Tahoe, kā arī GMC Canyon, GMC Sierra, GMC Yukon un GMC Yukon XL.

Kā norāda GM, tad šo automašīnu aizmugurējās ass stiprinājumi, iespējams, ir nepareizi termiski apstrādāti, tādējādi tie braukšanas laikā var deformēties un bloķēt aizmugurējās ass darbību.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Krīzes centrs saņem jaunu auto

, 27.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Chevrolet un Ziedot.lv pārstāvji kopīgi ar Hansa Auto darbiniekiem nogādājuši latviešu biedrības Krīzes centrā Namiņš jaunu Chevrolet Lacetti automašīnu.

Latvijā joprojām ir daudz ģimeņu, kuras dzīvo uz nabadzības sliekšņa. Lielākās riska grupas ir vientuļie pensionāri, daudzbērnu ģimenes, vientuļās māmiņas, kuras vienas audzina vienu vai vairākus bērnus, ģimenes, kuras zaudējušas apgādnieku,

Chevrolet pārstāvji ir atsaukušies labdarībai un, lai palīdzību varētu nogādāt ģimenēm visā Latvijā, dāvina labdarības portālam Ziedot.lv automašīnu Chevrolet Lacetti. Rūta Dimanta, labdarības portāla Ziedot.lv vadītāja atzīst, ka ar šo auto dāvinājumu Ziedot.lv saņem praktisku palīdzību, lai spētu veikt palīdzības nogādāšanu tiem, kam tā visvairāk nepieciešama.

Krīzes centrs Namiņš, kurš kopš 1998.gada darbojas, lai palīdzētu bērniem no nabadzīgām ģimenēm, nodrošinot bērnu ēdināšanu humānajā virtuvē, dārzeņu audzēšanu bērnu ēdināšanai un apģērbu sadali humānajā apģērbu noliktavā. Dāvāto automašīnu Ziedot.lv izmantos arī labdarības projektam Skolas soma, kas sniedz palīdzību maznodrošinātiem skolēniem uzsākt skolas gaitas, kā arī citiem projektiem, kas nākotnē tiks īstenoti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Tradicionālās tirdzniecības veicināšanas akcijas 24h izpārdošana ietvaros, SIA Adam Auto pārdevis 20 jaunas Opel un Chevrolet automašīnas un 18 mazlietotas, dažādu marku automašīnas.

Turpinot pirms četriem gadiem uzsākto tradīciju, arī šogad no 5.līdz 6. jūnijam, Opel un Chevrolet pārstāvju salonos visā Latvijā notika tirdzniecības veicināšanas akcija 24h izpārdošana.

Atšķirībā no iepriekšējiem gadiem, šogad akcijas cena tika piemērota gan jaunām Opel un Chevrolet, gan lietotām automašīnām, gan arī servisa pakalpojumiem un auto daļām. Akcijas laikā tās interesenti varēja iegādāties ar 24% lielu atlaidi, bet visiem akcijas laikā iegādātiem spēkratiem, sadarbībā ar apdrošināšanas sabiedrību BTA, KASKO apdrošināšanu bija iespējams iegādāties ar 20% lielu atlaidi.

„Mūsu klienti šo akcijas piedāvājumu novērtēja atzinīgi, par ko liecināja servisa noslodze akcijas dienās un pat nelielas rindas, kas brīžiem izveidojās pie servisa dispečeriem. Šis bija veiksmīgs eksperiments, kas mūsu servisa darbiniekiem deva pozitīvu impulsu, bet klientiem sniedza iespēju veikt ekonomiskus pirkumus”, tā akcijas rezultātus servisā komentē Adam Auto servisa vadītājs Raimonds Poškuss.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ņemot vērā milzīgo interesi par vienu no kinofilmas Transformers zvaigznēm ,proti, Chevrolet Camaro, amerikāņu ražotājs ir nolēmis izlaist speciālās sērijas modeli Chevrolet Camaro Transformers Special Edition.

Gluži tāpat kā slavenājā kinolentē Chevrolet Camaro Transformers Special Edition saglabās visas ekstras, ieskaitot dzelteno virsbūves krāsu, divas melnās strīpas uz motora pārsega.

Vienīgi kinolentē redzamā Chevrolet Camaro Transformers filigrānā transformēšanās funkcijas reālajā dzivē nav paredzēta. Motortelpā amerikāņu muscle car varēs pasūtīt sešcilindru un astoņcilindru benzīnmotoru. Pagaidām jauno automobili paredzēts tirgot tikai ASV.

picturegallery.e4030d71-de5e-4e97-b924-b88095c37bac

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autogiganta General Motors Chevrolet vienība piecu gadu laikā vēlas vairāk nekā dubultot pārdošanas apjomus Eiropā līdz vienam miljonam transportlīdzekļu gadā, atsaucoties uz Eiropas operāciju vadītāja sacīto, ziņo AFP.

«Pēc pieciem gadiem, 2015.-2016.gadā, mēs plānojam Eiropā pārdot vienu miljonu Chevrolet transportlīdzekļu gadā,» žurnālistiem sacījis Chevrolet Europe prezidents Veins Brenons (Wayne Brannon).

V. Brenons norādījis, ka pircējus Eiropā izdosies piesaistīt ar jauniem modeļiem, kas uz ceļiem nonāks nākamo pāris gadu laikā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Vācijā apmierinātākie ir Subaru īpašnieki

, 29.10.2009

Vācijā Subaru īpašnieki par savu pirkumu ir apmierināti, ko nevar teikt par Renault, Chevrolet un Peugeot pircējiem. (Foto: ADAC)

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Pēc žurnāla ADAC Motorwelt veiktā pētījuma, Vācijā visbiežāk par savu braucamrīku ir apmierināti japāņu markas Subaru īpašnieki.

Pēc vairāk nekā 42 700 lasītāju aptaujas Subaru markas īpašnieki par savu pirkumu visbiežāk pauž sajūsmu. Ne mazāk prieku saviem īpašniekiem spējuši sagādāt Lexus un Jaguar. Neliels pārsteigums, ka augsto piekto pozīciju ir izcīnījis rumāņu mazcenas autozīmols Dacia. Zīmīgi, ka no vācu autoražotājiem iecienītākais un mīlētākais ir slavenais Porsche, kurš ierindojies astotajā vietā, savukārt otrs mīlētākais vācietis ir BMW, kurš ierindojies 15 pozīcijā. Pie automašīnu markām, kuru īpašnieki nav apmierināti ar savu pirkumu ir Renault, Chevrolet, Peugeot un Fiat.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Līdzās dažādiem atbalsta instrumentiem arī pašvaldības veicina jaunu uzņēmumu veidošanos savās teritorijās ar īpašiem grantu konkursiem.

"Aptuveni 90% gadījumu pašvaldībām ir grantu konkurss jauno uzņēmēju atbalstam konkrētajā teritorijā – pašvaldības izraugās savus biznesa uzsācējus, kam piešķirt finansiālu atbalstu," teic Andra Feldmane, Latvijas Pašvaldību savienības padomniece uzņēmējdarbības jautājumos. Ir pašvaldības, kas krīzes ietekmē grantu programmas ir paplašinājušas un tās ir pieejamas ne tikai jaunajiem uzņēmējiem, bet arī vecākiem, kas raduši iespēju transformēt savu biznesu un atraduši jaunas noieta platformas, izstrādājuši jaunus produktus vai pakalpojumus. Finansējuma apmērs ir dažāds, bet vidēji tie ir divi līdz trīs tūkstoši eiro. Visbiežāk tie tiek gradēti pa vietām, piemēram, pirmajai vietai 3000 eiro, otrajai 2500 eiro, bet trešajai – 2000 eiro. Ir arī pašvaldības, kas trim labāko ideju autoriem piešķir vienādu summu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Veiktas izmaiņas SIA Adam auto valdē un padomē

Elīna Pankovska, 15.07.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Uzņēmuma SIA Adam auto valdē un padomē mainītas amatpersonas, liecina ieraksts oficiālajā laikrakstā Latvijas Vēstnesis.

No valdes atbrīvoti valdes locekļi ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību kopīgi ar vismaz vienu no valdes locekļiem Zigurds Liepa, Dzintars Sīka un valdes priekšsēdētājs Kārlis Urbāns. No uzņēmuma valdes atbrīvots padomes loceklis Aivis Silgalvis, kurš turpmāk pildīs valdes priekšsēdētāja pienākumus.

Savukārt K.Urbāns turpmāk būs valdes loceklis ar tiesībām pārstāvēt kapitālsabiedrību atsevišķi, kā arī valdes locekļa pienākumus pildīs Māris Zālītis.

Par padomes priekšsēdētāju iecelts Marts Megi, bet par padomes locekli Plāns Tonis. Kā arī padomes priekšsēdētāja vietnieka matu pildīs Inga Zālīte.

DB jau rakstīja, ka šā gada maijā Amserv grupas Latvijas uzņēmums SIA Hansa Auto parakstīja līgumu par SIA Adam auto iegādi. Saskaņā ar līgumu SIA Hansa Auto iegādājas 100% SIA Adam Auto akciju no Baltijas Investīciju fonda III, ko pārvalda lielākais privātā riska kapitāla investors Baltijas valstīs BaltCap un mazākuma akcionāri.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunais Chevrolet Cruze sedans ir viens no šī gada interesantākajiem jaunpienācējiem Latvijas autotirgū.

Glīts, vienlaikus arī funkcionāls ģimenes auto. Tiem, kas, piemēram, ir lūkojušies VW Jetta virzienā, bet atteikušies no tā iegādes pārlieku augstās cenas dēļ, jaunais korejietis varētu būt lielisks kompromiss. Par to naudu, kas tiek prasīta par Jetta bāzes modeli, var rēķināties, ka iznāks glauni aprīkots Cruze, turklāt vēl ar divu litru 150 ZS jaudīgu dīzeļmotoru. Jābrīdina, ka ļoti uzmanīgi jāizvēlas dzinēja un transmisijas kombinācija. Chevrolet Cruze ir jau nopērkams Latvijā, un tā bāzes modeļa cena būs, sākot no 9760 Ls.

Sīkāku informāciju par jauno Chevrolet Cruze lasiet 26. jūnija laikrakstā Dienas bizness.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

General Motors (GM) izraudzījies par partneri LG Electronics (LG), lai radītu nākamās paaudzes elektrisko automašīnu Chevrolet Bolt EV, kas ar pilnu akumulatora uzlādi spēj nobraukt vairāk nekā 320 kilometrus, šodien paziņojuši uzņēmumi.

Lai patērētājiem piedāvātu garo distanču elektrisko automašīnu, bijusi nepieciešama vēl nebijusi piegādātāju sadarbība, lai apvienotu zināšanas izklaides iekārtu, akumulatoru sistēmu un komponenšu izstrādē. Chevrolet apstiprinājis, ka Bolt EV ražošana tiks sākta 2016.gada nogalē.

LG piegādājis Chevrolet Bolt EV, piemēram, elektriskās piedziņas dzinēju (izgatavots pēc GM dizaina), jaudas pārveidošanas moduli (pārvērš līdzstrāvu maiņstrāvā piedziņas mehānismam), salona lādētāju, akumulatoru šūnas un komplektus, automašīnas instrumentu paneli un izklaides sistēmu.

LG Electronics investējis vairāk nekā 250 miljonus dolāru inženierijas un ražošanas rūpnīcā Dienvidkorejas pilsētā Inčhonā, lai atbalstītu komponenšu izstrādi un Bolt EV komponenšu ražošanu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

GM atsauc 300 tūkstošus Chevrolet Impala

Ritvars Bīders, 15.10.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Autoražotājs General Motors (gm) ASV atsaucis 300 tūkstošu Chevrolet Impala automašīnu, norādot, ka auto drošības jostu sistēma var nenostrādāt sadursmes gadījumā, ziņo Associated Press.

ASV Nacionāla autoceļu satiksmes drošības administrācija apstiprinājusi, ka priekšējo sēdekļu drošības jostas var nepietiekami efektīvi nostrādāt gadījumā, ja auto iekļūst avārijā. Vaina esot meklējama automašīnas detaļā, kura nostiprina jostu ap vidukli un kas atrodas pie sēdekļa durvju pusē.

GM atsaukums attiecas uz Chevrolet Impala modeļiem, kas ražoti 2009. un 2010. gadā.

Chevrolet dīleri bez maksas sola pārbaudīt detaļu un nepieciešamības gadījumā to nomainīt.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šīs nedēļas nogalē, 5.un 6.jūnijā pie Opel un Chevrolet dīleriem notiks tradicionālā

24 stundu pārdošanas akcija.

Pēc Opel un Chevrolet pārstāvju solītā tā būšot unikāla iespēja vienreiz gadā iegādāties jebkuru Opel vai Chevrolet par izdevīgu cenu.

5. jūnijā Adam Auto un Hansa Auto saloni Rīgā, Ventspilī un Liepājā strādās no 9 līdz 24.00, bet 6. jūnijā no 9 līdz 18. Jāatgādina, ka šogad 24 stundu pārdošana akcija notiek jau piekto gadu pēc kārtas.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Chevrolet pārdošanas apjomi pirmajā ceturksnī auguši par 15%

Lelde Petrāne, 18.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Chevrolet pirmajā ceturksnī visā pasaulē pārdevis 1,1 miljonu transportlīdzekļu, kas liecina par 15% pieaugumu, salīdzinot ar atbilstošo ceturksni pirms gada, liecina General Motors Co. sniegtā informācija, ziņo MarketWatch.

ASV Chevrolet pārdevis vairāk nekā 416 500 transportlīdzekļus, kas iezīmē pieaugumu par 23%.

Pārdošanas apjomi Ķīnā palielinājušies par 17% līdz 159 300 transportlīdzekļiem. Eiropā pārdošanas apjomi auguši par 7% līdz gandrīz 112 500 transportlīdzekļiem. Pārdošanas apjomi divkāršojušies Dānijā un Turcijā, strauji auguši Francijā un Krievijā.

Cruze sedana kopējie pārdošanas apjomi ceturksnī vairāk nekā dubultojušies līdz 150 600 vienībām.

Šis ir Chevrolet 100. jubilejas gads, un GM cer palielināt zīmola panākumus, paplašinoties Dienvidkorejā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

General Motors, ASV auto gigants, paziņojis par plāniem izņemt savu Chevrolet zīmolu no Eiropas tirgus un koncentrēties uz Opel un Vauxhall zīmoliem, ziņo BBC.

Plānu īstenošana sāksies no 2016. gada, informē kompānija, to skaidrojot ar sarežģīto ekonomisko situāciju.

2012. gadā Chevrolet Rietumeiropā un Centrāleiropā pārdeva 195 tūkstošus vieglo un apvidus automašīnu. Savukārt 2013. gada pirmajos desmit mēnešos pārdošanas apjomi sasniedza 137 tūkstošus vienību.

Saskaņā ar GM vadītāja Dena Akersona sacīto šis lēmums ļaus koncentrēt investīcijas tur, kur izaugsmes iespējas ir lielākas. Tas nozīmē koncentrēšanos uz Opel un Vauxhall un Cadillac zīmola klātbūtnes paplašināšanu Eiropā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Auto 2012 Ķīpsalā

Lelde Petrāne, 28.04.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Starptautiskajā izstāžu centrā Ķīpsalā darbu sākusi izstāde Auto 2012.

Trīs dienu garumā visi, kuriem interesē automobiļi, kuriem tā ir neatņemama dzīves sastāvdaļa, var iepazīties ar jaunākajiem vieglo automobiļu un komerctransporta modeļiem, uzzināt par jaunākajiem sasniegumiem automobiļu remonta un aprīkojuma jomā, kā arī pamielot sirdi un dvēseli ar ekskluzīviem, neparastiem un krāsainiem automobiļiem no auto klubu, tūninga speciālistu un restauratoru garāžām.

Lai būtu vieglāk orientēties izstādē, organizatori piedāvā TOP 10+1:

Baltijas pirmizrādes

Īpašu uzmanību izstādei Auto 2012 ir pievērsuši autotirgotāji. Tieši uz izstādi Latvijā ir ieradies Isuzu D-MAX pikaps, autoekspertu augsti novērtētais Kia cee'd, pasaulē pirmais dīzeļhibrīda pilnpiedziņas auto Peugeot 3008 Hybrid4, kā arī Latvijā vēl neredzēts pilnpiedziņas pilsētas krosovers Peugeot 4008.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Amserv grupas Latvijas uzņēmums SIA Hansa Auto šī gada 9.maijā Rīgā, parakstīja līgumu par SIA Adam Auto iegādi. Saskaņā ar līgumu, SIA Hansa Auto iegādājas 100% SIA Adam Auto akciju no Baltijas Investīciju fonda III, ko pārvalda lielākais privātā riska kapitāla investors Baltijas valstīs BaltCap un mazākuma akcionāri.

SIA Adam Auto ir dibināts 1997.gadā un nodarbojas ar Opel un Chevrolet markas automašīnu tirdzniecību un pēcpārdošanas servisu. Uzņēmumam ir autocentri Rīgā, Liepājā un Ventspilī. 2010.gadā uzņēmumā tika pārdotas 140 jaunas Opel automašīnas (vieglais un komerctransports), 18 Chevrolet markas automašīnas un 166 lietotas automašīnas. Uzņēmumā tiek nodarbināti 76 darbinieki.

Saskaņā ar SIA Hansa Auto valdes priekšsēdētāja Aivja Silgala teikto, šīs izmaiņas neradīs būtiskas pārmaiņas SIA Adam Auto dīlercentru ikdienas darbā. «Adam Auto autocentru darbība 14 gadu laikā ir bijusi ļoti stabila un veiksmīga, uzņēmumā strādā lieliska komanda un klientu apkalpošana ir nevainojama,» norāda Silgals.

Komentāri

Pievienot komentāru
Dzīvesstils

Stimulē laikmetīgās mākslas asinsriti

Linda Zalāne, speciāli DB, 22.03.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kultūra Mazās, nekomerciālās galerijas spēj būt krietni atvērtākas aktīviem procesiem, pārmaiņām, aktualitātēm – tās var būt vieta, kur iepazīt dzīvo mākslu, to, kas nonāks muzejos pēc 5–20 gadiem.

«Maza galerija ir arī labs veids, kā nodibināt kontaktus ar līdzīgām iestādēm ārvalstīs, ar relatīvi jauniem māksliniekiem, kuratoriem, kritiķiem – tiem cilvēkiem, kas šobrīd kāpj pa karjeras kāpnēm un, iespējams, pēc gadiem būs ar atpazīstamiem vārdiem. Laikmetīgā māksla nemitīgi attīstās, un tad, kad tā ir nokļuvusi muzejos un lielās institūcijās, tā kļuvusi jau neelastīga un mazāk atvērta nezināmajam. Kopumā, vērojot pārējās Baltijas galvaspilsētas, varētu teikt, ka mākslas galeriju skaits Rīgā ir visai pieklājīgs. Tomēr gribētos kvalitatīvāku un svaigāku piedāvājumu,» atzīst galerijas 427 vadītājs Kaspars Groševs.

Galerijas Low vadītāja, māksliniece Maija Kurševa lēš, ka patlaban Rīgā ir aptuveni desmit nelielu mākslas galeriju, kurās var redzēt aktuālo. «Šķiet, tās turas un darbojas pietiekami neatlaidīgi. Ja Rīgā uzrastos vēl kāda mākslas galerija, tas nāktu tikai par labu gan pilsētai, gan māksliniekiem. Jāatzīst gan, ka būtiskāk būtu risināt katastrofālo situāciju ar mākslinieku darbnīcām. Māksliniekiem nepieciešams atbalsts, lai viņi varētu radoši strādāt normālos apstākļos. Šī situācija šķiet absurda, vērojot neskaitāmos Rīgas centra tukšos, novārtā atstātos namus, kuru īpašnieks ir pašvaldība,» viņa akcentē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Sākam biznesu: Saved kopā jaunos māksliniekus ar pircējiem

Anda Asere
, 19.05.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lai palīdzētu jaunajiem māksliniekiem satikt potenciālos savu darbu pircējus, Agnese Strazda izveido interneta vietni StartUpArt, kur iegādāties gleznas , otrdien raksta laikraksts Dienas Bizness.

«Mana vīra brāļameita Ilze Strazda studē Rozentāļos un jau ļoti sen aizraujas ar mākslu, glezniecību. Pie viņas ciemojoties, redzu, ka mājās stāv sarindoti daudzi darbi. Ja atnāktu kāds mākslas kritiķis, viņš noteikti teiktu, ka tie ir pirmā kursa studentu darbi, bet man kā parastam lietotājam, kas meklē mājai kaut ko lētāku, ko varētu pielikt pie sienas un kas labi izskatītos, tie ir piemēroti,» stāsta Agnese Strazda, StartUpArt (SIA Blackbirds) īpašniece. Pagājušajā vasarā, auklējot mazuli, Agnese aizdomājās, kas Latvijā notiek mākslas jomā un kā šādiem jauniem māksliniekiem palīdzēt pārdot savus darbus. Jau pērn vasaras beigās Agnese pamazām sāka būvēt savu interneta vietni. Viņa izvēlējās tirdzniecības platformu Shopify un uzrunāja dažas mākslas studentes, aicinot pamēģināt šāda veida sadarbību. Lapa lēnām tapa, un šī gada februārī Agnese to palaida tautās.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Skaisti trauki nav jātur skapī īpašām reizēm, bet gan jālieto ikdienā, lai krāšņa būtu katra diena, uzskata Katrīna Kalniņa, Katrīnas keramikas dizainere.

«Kopš sevi atceros, man vienmēr ir bijis svarīgi, lai viss ir estētiski, – skaists galda klājums, mājas iekārtojums,» saka Katrīna. Tāpēc viņa nonāca Rīgas Dizaina un mākslas vidusskolā (RDMV), tobrīd vēl īsti nezinot, kas būs tas, ar ko nodarbosies, bet viņai bija vēlme radīt. Katrīna izvēlējās keramiku, bet tā bija visai pēkšņa ideja, jo bērnībā māls un veidošana patiesi nepatika. «Trešajā kursā, kad sākās darbs ar porcelānu, es sapratu – tas ir mans! Mani piesaista šī materiāla cimperlīgums un iespēja to savaldīt. No porcelāna var izveidot jebko – var uztaisīt jebkādu formu un izliet to porcelānā. Man patīk porcelāna smalkums. Neviens cits keramikas materiāls nav tik eleganti viegls,» raksturo Katrīna.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas Mākslas akadēmijas (LMA) Modes mākslas katedra sadarbībā ar Galeriju Centrs un dizaineru apvienību Butterman atklājusi pirmo studentu pop-up veikalu, kurā varēs iepazīties ar jauno modes dizaineru jaunākajiem darbiem.

Pop-up veikala mērķis ir izveidot neatkarīgu reprezentācijas platformu, atklāt jaunus reprezentēšanas rīkus un aspektus, kā arī attīstīt sadarbības un mākslinieciskās jaunrades iespējas.

«Pēdējā desmitgadē modes un mākslas industrija ir strauji mainījusies. Tradicionālais ceļš no mākslinieka līdz patērētāju ar trade-show palīdzību zaudē aktualitāti, jo lielu auditoriju ātrāk un ērtāk var uzrunāt interneta vidē. Jaunajā pieejā trūkst iespējas dizainu un mākslu redzēt klātienē, kas ir īpaši būtiski, iepazīstot vēl nezināmu autoru darbus no jaunas un radošas valsts. Jaunajiem dizaineriem un māksliniekiem Latvijā ir īpaši problemātiski uzsākt radošo darbību, jo ir lielas izmaksas un lēna atdeve. Mazajiem zīmoliem un jaunajiem māksliniekiem grūti atrast noieta tirgu, ne tikai vietējā tirgus mazā apjoma dēļ, bet arī tādēļ, ka nav pietiekami attīstījusies specializēta attieksme sadarbībā ar jaunajiem dizaineriem, jo tiem nepieciešama īpaša pieeja darbu reprezentēšanā, kā arī jāveido dialogs ar apmeklētājiem,» norādīja veikala izveidotāji.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Jaunie uzņēmēji, kuri pēdējos trīs gados ir izveidojuši kompāniju, var izmantot iespēju piedalīties pārrobežu apmaiņas programmā Erasmus jaunajiem uzņēmējiem no viena mēneša līdz pusgadam

Programma sniedz iespēju pieredzējušā uzņēmumā citā Eiropas valstī gūt nepieciešamās pamatzināšanas uzņēmuma izveidei tādās jomās kā mārketings, grāmatvedība, klientu attiecības, finanses. Vienlaikus programmas ietvaros iespējams paplašināt zināšanas par ārvalstu tirgu un uzņēmējdarbības normatīvu bāzi, kā arī veicināt sadarbību. Kopā ar uzņemošo uzņēmumu ir iespējams izvēlēties kopā veicamos pasākumus, piemēram, ēnošanu, tirgus pētījuma veikšanu, iesaisti inovāciju un uzņēmējdarbības attīstības projektos, uzņēmuma finanšu izpēti, mārketinga stratēģijas iepazīšanu u.c. Uzņēmums var pārstāvēt jebkādu jomu, tam jābūt dzīvotspējīgai biznesa idejai.

Komentāri

Pievienot komentāru