Jaunākais izdevums

Ņemot vērā Citroen jauno identitātes maiņu kompānija ir nolēmusi Citroen Sport nosaukumu mainīt uz Citroen Racing.

Citroen ir iekļuvis motoru sporta vēsturē ar četriem Pasaules Rallija Čempionāta Ražotāja tituliem un pieciem WRC tituliem ar pilotu Sebastianu Loebu un stūrmani Danielu Elenu.Trīs rallija motora spēcīgākas kvalitātes: ātrums, vitalitāte un kustība, tiks pievienotas auto virsbūves baltajam pamatam kā trīs sarkanas līnijas, kas apzīmēs jauno Citroen identitāti.

picturegallery.86b50af9-0bc3-4c02-a638-f2bb944db366

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien nolēmu aizbraukt ciemos pie tēva. Uz jautājumu, kā tad viņam iet, saņēmu lakonisku atbildi: D****. Garlaicīgi. Futbola pa TV nav. Jopcik ar ārā! Čempi arī atcēla. Par olimpiādi gan vienalga, tur normāla futbola nav.

Covid-19 ir skāris un ietekmējis visas dzīves jomas. Arī sportu. Sporta industrija bija viena no stūrgalvīgākajām un ilgi nespēja pieņemt lēmumu par savu dīkstāvi. Bija mēģinājumi spēlēt pie tukšām tribīnēm, dezinficēt skatītāju vietas pirms sporta pasākumiem, noteikt atsevišķus reģionus, kurus vīruss skāris mazāk un tur aizvadīt spēles, taču jau no paša sākuma tas, ka sports varētu palikt vīrusa neskarts, izskatījās kā naiva cerība, kurai nebūs lemts piepildīties. Patiesībā sporta pasaule vēl aizvien nespēj sadzīvot ar šo notikumu pavērsienu, brīžiem ar pilnīgi nepamatotu optimismu spekulējot par čempionātu atsākšanās termiņiem un turnīru norises datumiem. Ja cilvēki vēl var mainīt savu ikdienas paradumu sportot, tad pats sports nevar atļauties apstāties.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ceturtdien, 28.septembrī, autodīleris Karlo Motors oficiāli atklāja Citroën autosalonu Mežciemā, Biķernieku ielā 120, tādā veidā paziņojot par turpmāko biznesa attīstības virzienu – automašīnu multibrendu tirdzniecību, akcentu liekot tieši uz Francijas automašīnu modeļiem. Autosalona rebrendingā un remontā ieguldīti aptuveni 200 tūkstoši eiro.

«Mēs sākām strādāt jau augusta beigās, un patlaban autosalonā ir pārstāvēti visi Citroën markas modeļi, tostarp, komerctransports, un mēs piedāvājam arī pilna servisa apkalpošanu Citroën automašīnām,» DB pastāstīja Karlo Motors valdes locekle Solvita Koemeca.

Ar laiku, kad salonā atgriezīsies līzingā ņemtās automašīnas, tajā tiks piedāvāti arī mazlietoti Citroën modeļi. Salonā tiks veikta arī pilna Škoda markas automašīnu servisa apkalpošana.

Karlo Motors pieder arī autosalons Kleistu ielā, kura platība ir 25 tūkstoši m2, un tajā tiek pārdotas Škoda markas automašīnas. Tiesa gan, 1. oktobrī beidzas līgums par Škoda pārdošanu Latvijā, tādēļ dīleris nolēmis pārorientēt darbību uz citu automašīnu tirdzniecību. Servisa apkalpošana gan Škoda, gan Volkswagen marka automašīnām Kleistu ielā aizvien tiks piedāvāta, tāpat arī remonta un krāsošanas pakalpojumi kravas automašīnām.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijā pirmo britu sporta preču tirgotāja Sports Direct veikalu tirdzniecības centrā Olimpia plānots atvērt rīt, 1.augustā, informēja centra Olimpia direktore Zane Šulca.

Viņa gan neatklāj, cik lielas investīcijas tiek ieguldītas veikala izveidē Latvijā, taču atzīmē, ka Sports Direct veikala platība būs 1300 kvadrātmetri, kā arī to, ka Sports Direct pārstāvis un veikala pārvaldītājs Latvijā būs sporta preču tirgotāja SIA Sportland.

Šulca nevar vēl pateikt, cikos tieši notiks veikala atklāšana, bet atzīmē, ka informācija, kas saistīta ar veikala atklāšanu, tiks sniegta šodien. Ar uzņēmuma Sportland pārstāvjiem patlaban nav izdevies sazināties.

Britu sporta apģērbu mazumtirdzniecības veikals Sports Direct pārstāv tādus zīmolus kā Nike, Adidas, Puma, Reebok, Emporio Armani, Calvin Klein, Converse, Diesel, Jack and Jones, Dunlop, Crocs, Lee Cooper un daudzus citus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompaktāks no ārpuses un ērts no iekšpuses. Tam visam klāt ir pilnīgi cita tehnika, kas turpmāk būs jaunā minivena Citroen C4 Picasso rīcībā.

Iepriekšējās paaudzes C4 Picasso ar pircēju uzmanību Latvijā, maigi sakot, nevarēja lepoties, jo daudzos aspektos tas bija tehniski un morāli novecojis modelis, kas nespēj konkurēt ar savas klases līdziniekiem. Turklāt ir jāatzīst, ka līdz ar straujo korosoveru un kompakto SUV modeļu popularitātes bumu Eiropā proporcionāli ir sarukusi pircēju apetīte pēc ģimeniskajiem miniveniem. Taču tas nenozīmē, ka šīs klases modeļi pilnībā ir zaudējuši asumu. Paraugoties uz jaunākās paaudzes Citroen C4 Picasso futūrisko eksterjera un interjera dizainu, kam zem čaulas paslēpta pilnīgi jauna tehnika, ir skaidri noprotams, ka Citroen noteikti nav metis plinti krūmos un tic šī segmenta attīstībai un pieprasījumam arī turpmāk.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Mitsubishi Lancer Evolution pirmizrāde Talsos

, 13.05.2009

Ar jauno MML Sports Lancer Evolution N4 klases rallija automobili, kas izgatavots uz jaunākās, desmitās paaudzes Mitsubishi Lancer Evolution sporta automobiļa bāzes, rallija trasē dosies divkārtējie Lielbritānijas rallija čempioni Guy Wilks un Phil Pugh.

MML Sports

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Rallijā Talsi 2009, kas notiks 16. un 17. maijā, Skandi Auto Rally Team komandas sastāvā startēs ne tikai Latvijas sportistu rallija ekipāžas, bet arī Lielbritānijas un Somijas rallija zvaigznes.

Rallija Talsi skatītājiem būs iespēja sekot līdzi pasaules pirmizrādei, kad pirmo reizi rallija cīņas apstākļos tiks pārbaudīts MML Sports Lancer Evolution rallija automobilis, kas izgatavots uz pasaules autosportā labi pazīstamās kompānijas Ralliart Europe bāzes izveidotajā uzņēmumā MML Sports.

Mitsubishi Lancer Evolution britu čempionu rokās

Ar jauno MML Sports Lancer Evolution N4 klases rallija automobili, kas izgatavots uz jaunākās, desmitās paaudzes Mitsubishi Lancer Evolution sporta automobiļa bāzes, rallija trasē dosies divkārtējie Lielbritānijas rallija čempioni Guy Wilks un Phil Pugh. Divdesmit astoņus gadus vecais britu rallija pilots Guy Wilks, tēva, bijušā rallija pilota iespaidā, rallijam pievērsās deviņpadsmit gadu vecumā un jau pirmajā sezonā uzvarēja Ford Ka kausa izcīņā, kā arī kļuva par Anglijas rallija čempionu A5 klasē. Sekojošajās sezonās Wilks, kuru nereti salīdzina ar tādām Lielbritānijas rallija slavenībām kā Colin McRae un Richard Burns, savu panākumu sarakstam pievienoja Ford 1400 Puma rallija čempionāta vicečempiona titulu, uzvaras vairākos JWRC posmos, kā arī JWRC vicečempiona titulu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazumtirdzniecība

Papildināts - Latvijā pirmo Sports Direct atklās augusta sākumā; Olimpia esošo Rimi tas neskars

Lelde Petrāne, 26.06.2015

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Augusta sākumā i/c Olimpia pirmajā stāvā atklās Latvijā pirmo Sports Direct veikalu, kas piedāvā sporta zīmolu preces, beidzot šodien izplatītā paziņojumā apstiprina Olimpia direktore Zane Šulca.

1300 kvadrātmetrus lielajā veikalā būs iespēja iegādāties sporta zīmolu apģērbus un aksesuārus.

«Sporta preču mazumtirdzniecības milzis Sports Direct jau šovasar sevi pieteiks kā nopietns spēlētājs Latvijas sporta preču un apģērbu veikalu segmentā. Gandarījums, ka esam pirmie Latvijā, kas uzņem šo pasaulslaveno veikalu,» pauž Z. Šulca.

Viņa informēja, ka veikalu Rimi Sports Direct izvietošana centra pirmajā stāvā nekādā veidā neskars. Sports Direct būs atrodams, ejot pa galveno ieeju un pagriežoties pa labi pirms eskalatora. Arī centrā esošos mazos veikalus izmaiņas neskars.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

PSA Peugeot Citroen rekordpanākums

Aldis Zelmenis, Anete Ugaine, 07.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču autoražotājs PSA (Citroen, Peugeot) 2010. gada pirmajā pusgadā ir pārdevis rekordskaitu jauno auto, proti, 1.86 milj. vienību jeb par 17 % vairāk nekā 2009. gada pirmajā pusgadā, vēsta Automobilwoche.

Tradicionāli nozīmīgākais noieta tirgus ir bijusi Eiropa, taču šogad īpaši ražīgi tika pastrādāts Ķīnas tirgū. PSA pirmajā pusgadā Ķīnā pārdeva 176 tūkst. jaunus auto, kas ir jauns rekords. PSA pauž pārliecību, ka arī gada otrā puse būšot tikpat veiksmīga, īpašas cerības liekot uz jaunākās paaudzes Citroen C4, kā arī Peugeot 407 pēcteci, ko pirmo reizi ieraudzīsim Parīzes autoizstādē.

Populāro modeļu Peugeot 207 un Citroen C4 Picasso ražotājs paziņojis, ka mašīnu un vieglo kravas mašīnu pārdošanas rezultāti auguši par 17%, un kopumā tikuši pārdoti 1,86 miljoni transporta līdzekļu. Salīdzinājumam pirms gada tikuši pārdoti 1,59 miljoni automobiļu.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas lielākais automašīnu ražotājs Peugeot Citroen nolēmis šī gada laikā atlaist 11 tūkst. darbinieku. Sākumā tiks samazināts darbinieku Eiropas ražotnēs ārpus Francijas, ziņo BBC.

Šāds paziņojums no kompānijas seko tikai dažas dienas pēc tam, kad Francijas prezidents Nikolā Sarkozī (Nicolas Sarkozy) atbalstījis 3 miljardu eiro aizdevumu Peugeot Citroen.

2008. gada beigās Peugeot Citroen visā pasaulē atlaida 2 700 darbiniekus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autoražotājs Citroen uzsācis «digitālu un cilvēcisku» piedzīvojumu, kas veltīts jaunākās paaudzes Citroen C4 Picasso automašīnas modelim.

Citroen C4 Picasso devies ceļojumā pa Eiropu, lai iepazīstinātu ar jauno automašīnu. Pasākuma ietvaros iecerēts ar jauno C4 Picasso apmeklēt Franciju, Spāniju, Beļģiju, Vāciju un Lielbritāniju. Izmantojot sociālos tīklus, Citroen cienītāji var sekot braucienam, kā arī komunicēt ar automašīnas vadītājiem un ieteikt brauciena maršrutus un pieturvietas.

Paredzēts, ka piecas nedēļas ilgā brauciena laikā notiks dažādi pasākumi, kuru laikā tiks popularizēta automašīna, kā arī varēs ar to doties testa izbraucienā. Tāpat paredzēts organizēt tikšanās ar Citroen automašīnu kolekcionāriem un diskusijas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizkraukles sporta hallē apskatei izliktas trīs sacīkšu laivas. Šādi ūdens motosporta klubs Art Racing uzrunā potenciālos laivu pilotus, vēsta reģionālais laikraksts Staburags.

Gatavojoties jaunajai sacensību sezonai, nepieciešams atrast divus pilotus: jaunākajai klasei GT15 — no 10 līdz 16 gadu vecu — un ātrākām laivām F4 klasē — sākot no 16 gadu vecuma.

Šobrīd klubā ART Racing ir trīs piloti, bet kluba mērķis ir īsā laikā nokomplektēt septiņas sporta laivas. Tas ļaus komandai stabili nodrošināt vietu pirmajā trijniekā Latvijas čempionātā.

Jauno pilotu dzimumam un sagatavotības pakāpei nav lielas nozīmes, galvenais ir vēlēšanās, azarts un neatlaidība — īpašības, ar kurām sākt karjeru ūdens motosportā, kā arī nepieciešams noteikts finansējums, lai sāktu — saka Art Racing vadītājs Andis Ratnieks.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija MML Sports, kas pēc Mitsubishi rūpnīcas komandas aiziešanas no pasaules rallija čempionāta tika radīta uz pasaules autosportā labi pazīstamās kompānijas Ralliart Europe bāzes, Velsā veiksmīgi aizvadījusi sava jaunā rallija automobiļa MML Sports Lancer Evolution pirmo testu sēriju.

Jaunais rallija automobilis debijas rallijam Talsi 2009 tiks uzticēts divkārtējam Lielbritānijas rallija čempionam Gaijam Vilksam (Guy Wilks) un viņa stūrmanim Filam Pugam (Phil Pugh).

Viņu komandas biedri šajā rallijā būs Raimonds Kisiels un Gatis Panavs, kuri startēs ar kompānijas MML Sports sagatavoto Mitsubishi Lancer WRC sporta automobili.

MML Sports Lancer Evolution jaunā rallija automašīna, izmantojot kompānijas MML Sports inženieru vairāk kā divdesmit gadus ilgo pieredzi un zināšanas rallija automobiļu būvē, kas Mitsubishi pasaules rallija čempionātā savulaik ļāva izcīnīt vienu ražotāja un četrus pilotu čempionu titulus, būvēta atbilstoši visām Starptautiskās Automobiļu federācijas FIA N4 grupas prasībām uz jaunākās, desmitās paaudzes Mitsubishi Lancer Evolution sporta automašīnas bāzes.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Citroen C3 Aircross ir vēl viens priekšpiedziņas pseidokrosovers, kas papildina šīs klases iespaidīgo piedāvājumu

Ar ko Citroen C3 Aircross būs citāds, nekā pārējie? Vispirms jau tas piesaistīs ar dizainu, kas ikvienam jauno laiku Citroen ir īpašs.

Saturiski C3 Aircross izpilda visus galvenos uzdevumus, ko šodien pieprasa moderns priekšpiedziņas pseidokrosovers. Kompakts, ērts un funkcionāls. Ļoti svarīga iezīme, ka, neraugoties uz savu mazo izmēru un pieejamo cenu, C3 Aircross ir gana rūpīgi nostrādāts modelis ar žilbinošu apdares materiālu izvēli. Skaidrs, ka C3 Aircross ir mazs auto. Attiecīgi uz ērtībām salona aizmugurējā krēslā neceriet, īpaši jau augumā garie. Toties tik mazam auto Citroen ir atļāvies radīt brangu 410 litru lielu bagāžnieku. Svarīgi, ka šie litri ir gudri un parocīgi izmantojami. Sāksim ar to, ka bagāžniekam ir dubultā grīda un, ja pircējs (-a) vēlēsies, nepažēlojot 125 eiro, varēs piepirkt klāt mazizmēra rezerves riteni un paslēpt bagāžnieka dzīlēs. C3 Aircross ir perfekta kombinācija, piemēram, jaunai māmiņai, kas sapņo par Mini Cooper, taču ar plānoto vai jau notikušo ģimenes pieaugumu nav vēlēšanās pārlieku šķiesties ar naudu, toties vēlme braukt ar īpašu un savā ziņā jancīgu auto gan nav zudusi. Pie praktiskajiem labumiem var minēt to, ka C3 Aircross aprīkojumā būs visu veidu elektroniskie asistenti, kas sastopami arī lielāka izmēra un raudzes automobiļos. Lepnākajā Shine aprīkojumā C Aircross būs Citroen Connect 3D navigācija, lietus sensors, automātiskā lukturu pārslēgšana, savukārt, pastudējot papildaprīkojuma sarakstu, par salīdzinoši saprotamām naudām jauno C3 Aircross varēs aplaimot ar automātisko parkošanās sistēmu, panorāmas stikla jumtu, viedtālruņa bezvadu lādētāju vai arī krāsainu head up displeju uz izbīdāma plastmasas «nadziņa». Jāpiebilst, ka pēdējā opcija ir neredzēts papildaprīkojuma elements, ja runājam par tik maziem auto, kāds ir C3 Aircross.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Franču ražotāja Citroen konceptmodelis DS Inside šopavasar kāps uz Ženēvas autoizstādes dēļiem.

Jau tagad franči sola, ka nākamgad uz Citroen C3 bāzes radītajam auto būs lemts doties uz konveijera lentas. Sērijveida modelis iegūšot nosaukumu DS3. 4,30 metrus garajam trīsdurvju auto vajadzēšot krustot šķēpus ar dzīvespriecīgajiem Alfa Romeo Mito un Mini. Pēcāk Citroen modeļu gammā zem abreviatūras DS4 un DS5 varētu parādīties lielāka izmēra modeļi.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

Līdz rudenim Baltijā cer pārdot septiņas Radical klases formulas

LETA, 25.04.2012

Uzņēmuma "KLM Consilia" valdes loceklis Kārlis Miķelsons (no kreisās) un krievu pilots Iļja Kašins piedalās sacīkšu klases automašīnas "Radical" prezentācijā Biķernieku kompleksajā sporta bāzē.

Foto: LETA

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Radical formulu izplatītāji Baltijā Russo Baltic Racing Team cer, ka vasaras laikā izdosies pārdot aptuveni septiņas šīs klases automašīnas, kas jau rudenī Biķernieku trasē ļautu sarīkot sacensības, pastāstīja viens no vienības īpašniekiem Andris Štāls.

Radical ir Anglijā ražota divvietīga formula. Tā izstrādāta ar mērķi, lai būtu svarā viegla, bet šā vai tā paliktu ātra.

«Šī ir jauna prototipa mašīna, ko būvējām gandrīz desmit gadus. Pagaidām tādas ir izgatavotas aptuveni 800,» otrdien notikušajā prezentācijas pasākumā izteicās Radical Sports Cars pārstāvis Džeimijs Robinsons, iepazīstinot, ka automašīna sver 600 kilogramus un tai ir 260 zirgspēki.

Robinsons stāstīja, ka automašīna lietojama gan sacensībām, gan arī parastiem braucieniem trasē, jo tajos var līdzi braukt gan treneris, gan kāds draugs vai sponsori.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Hokeja attīstībai un popularizēšanai Latvijas Hokeja federācija izveidojusi biznesa klubu, taču ierosinājumi uzņēmuma ienākuma nodokļa atlaides apcirpšanai vai būtiskai ierobežošanai uzņēmumiem, kuri ziedo, var būtiski samazināt ziedojumu apmēru bērnu un jauniešu sportam un arī kultūrai

To intervijā DB stāsta Latvijas Hokeja federācijas prezidents un bijušais Ministru prezidents Aigars Kalvītis.

Fragments no intervijas:

Kā vērtējat piedāvāto uzņēmuma ienākuma nodokļa reformu, kas skartu arī uzņēmumus, kuri ziedo?

Neatbalstu idejas par kādu ierobežojumu uzlikšanu uzņēmumiem, kuri ziedo naudu sabiedriskajam labumam – sportam, kultūrai. Var jau uz uzņēmuma ienākuma nodokļa atlaidi, kas kopumā mērāma miljonos eiro, raudzīties tikai kā uz valsts budžetā neiekasētu naudu… Tomēr tāpēc atņemt uzņēmumiem, kuri ziedo, šī nodokļa atlaidi vai būtiski ierobežot šo ziedojumu veikšanu ir amorāli. Nesaprot, kāpēc ziedojums sabiedriskā labuma organizācijai būtu jāierobežo, piemēram, ar 10% ierobežojumu no pārskata gada peļņas vai kādu procentu no uzņēmuma samaksātā sociālās apdrošināšanas maksājuma. Ja šādas idejas gūs valdošo politiķu atbalstu, tad būtībā tas Latvijā sagraus esošo ziedošanas sistēmu, bet bērnu un jauniešu sports, kultūra nonāks uz iznīcības robežas. Savukārt valsts (pat kopā ar pašvaldībām) budžets nespēj finansēt visas vajadzības ne sportā, ne kultūrā, turklāt vienmēr ir kādas neatliekamākas vajadzības, kur nauda vajadzīga nekavējoties. Varbūt valdība vēlas pāriet atpakaļ uz padomju laiku sistēmu, kurā viss tika finansēts no valsts budžeta, tostarp sports un kultūra? Tikmēr Eiropā un Ziemeļamerikā pastāv valsts atbalsts tiem, kuri ziedo, it īpaši bērniem. Manuprāt, pirms ķerties klāt pie ziedotājiem, tomēr vajadzētu novērtēt visas iespējamās sekas. Ja tas netiks izdarīts un vērtētājiem «rādīsies» tikai ieguvumi, tad rezultātā varam saņemt tikai papildus problēmas. Cerēt, ka uzņēmumi ziedos tāpat, kā līdz šim, kad tie saņem uzņēmuma ienākuma nodokļa atlaidi, ir ļoti riskanti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizvadītās nedēļas otrajā pusē Latvijas presē parādījās ziņa, ka BTA Rally Talsi 2009, iespējams, startēs 2003. gada pasaules čempions autorallijā Peters Solbergs. Rallija organizators Raimonds Strokšs oficiāli atzīst – norvēģis Latvijas rallija čempionāta 4. posmā nestartēs.

Ziņas Latvijas presē R. Strokšs komentē šādi: „Mēs līdz pēdējam brīdim ziņu par Peteru Solbergu mēģinājām paturēt slepenībā, jo mēs vēlamies no sākuma izdarīt, bet pēc tam ko sludināt presē. Tomēr varam apstiprināt, ka sarunas ar Peteru Solbergu tiešām notika. Diemžēl šobrīd jau zinām, ka Talsos viņš nebrauks, bet mums ir daudz citu interesantu projektu, kā pārsteigt BTA Rally Talsi apmeklētājus!”

Kā zināms, 2003. gada pasaules čempions Peters Solbergs šogad pasaules rallija čempionātā startē kā privātbraucējs, jo pērnā gada nogalē Subaru komanda pameta ralliju. Savās māju sacīkstēs Norvēģijā Solbergs uz starta izgāja ar 2001. gadā ražotu Citroen Xsara WRC automobili, kurš izrādījās ne pārāk ātrs un konkurēt spējīgs. Tādēļ Solbergs bija uzsācis sarunas ar kompāniju MML Sports, kura daļēji pieder latviešu uzņēmējiem Valdim Spredzim un Andrim Dambim, par Mitsubishi Lancer WRC automašīnas īri. Tika nolemts, ka Mitsubishi Lancer WRC automobili Solbergs varētu iemēģināt tieši Talsu rallijā, kurš notiek vienu nedēļu pirms pasaules čempionāta posma Itālijā.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Teju trīs gadus pēc tam, kad franču autoražotāja Citroen un modes zīmola un apģērbu un apavu ražotāja Lacoste kopdarbs – futūristiska dizaina konceptauto – tika pirmo reizi prezentēts Parīzē, gaidāma tā ražošanas uzsākšana, vēsta motorionline.com.

Pats autoražotājs sola, ka «ja jums patika Citroen Mehari, šo jūs vienkārši mīlēsiet». Jaunā automobiļa aprakstā lasāms, ka tas atrodas «krustcelēs, kur satiekas autopasaule, mode un sports». Automašīnai ir piepūšams jumts, tāpat šim braucamrīkam nav durvju – to vietā ir tukšums, pa kuru automašīnā var «ielēkt» arī aizmugurē sēdošie.

Citroen Lacoste aprīkots ar trīscilindru benzīna dzinēju.

Automašīnas salona apdarē izmantots Lacoste polo kreklu audums un tenisbumbiņu gumija.

Citroen Lacoste garums ir 3,45 metri, platums – 1,80 metri, un braucamrīks ir 1,52 metrus augsts.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Francijas autobūves kompānija PSA Peugeot Citroen trešdien Ķīnā atklājusi tās piekto rūpnīcu, tādējādi cenšoties cīnīties ar pārdošanas apjoma kritumu pasaulē lielākajā automašīnu tirgū.

PSA Peugeot Citroen un Ķīnas partneris Dongfeng Motors, kas ir arī Francijas uzņēmuma akcionārs, jauno rūpnīcu atklājuši Čendu pilsētā Ķīnas dienvidrietumos.

Rūpnīcā, kuru vadīs abu kompāniju kopuzņēmums DPCA, ražos Peugeot, Citroen un Dongfeng zīmola Fengshen komerctransportlīdzekļus un vieglās apvidus automašīnas. Tās ražošanas jauda būs 300 000 automašīnu gadā.

PSA Peugeot Citroen saskārusies ar grūtībām Ķīnā, kur kompānijas tirdzniecības apjoms šā gada pirmajos sešos mēnešos sarucis par gandrīz 20% - līdz aptuveni 295 000 automašīnu.

Uzņēmuma tirgus daļa pērn samazinājās līdz 3,9%, salīdzinot ar 4,32% pirms gada.

Komentāri

Pievienot komentāru
Mazais bizness

Mana pieredze: Nīderlandes pieredzi atved uz Latviju

Anda Asere, 02.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

SIA Latvia Packing īpašnieks Kaspars Elarts vairākus gadus dzīvojis un strādājis Nīderlandē industriālā iepakojuma uzņēmumā, taču tagad viņš ir atgriezies Latvijā un iegūtās zināšanas iegulda savā biznesā

SIA Latvia Packing piedāvā industriālā iepakojuma risinājumus. Uzņēmums ražo koka paletes, kastes u.tml. «Vairāk koncentrējamies uz nestandarta risinājumiem. Šī niša Latvijā bija brīva, tajā es pats agrāk darbojos Nīderlandē. Mēģinu šo biznesa ideju no ārzemēm atvest uz Latviju un te iedzīvināt,» stāsta Kaspars. Nīderlandē viņš dzīvoja un strādāja astoņus gadus. Brīdī, kad Latvijā sākās ekonomiskā krīze, Kaspars bija tikko pabeidzis augstskolu un gribēja uz gadu kaut kur aizbraukt izvēdināt galvu. Vēlāk, domājot par karjeru Nīderlandē, viņš sāka strādāt kompānijā Meilink BV, kas ir 145 gadus vecs ģimenes uzņēmums, kas nodarbojas ar industriālo iepakošanu. «Sāku no pašas apakšas, kā parasts strādnieks. Laikam darba devējs saskatīja manī mērķtiecību un sūtīja mācīties. Tā es pakāpos pa karjeras kāpnēm līdz pārdošanas un iepirkšanas daļas vadītāja amatam, jau sāku vadīt sarunas ar vietējām kompānijām holandiešu valodā. Taču jutu, ka pēdējos gados savā veidā stagnēju. Pēc rakstura esmu tāds, kam vajag visu laiku augt un kaut ko jaunu,» teic Kaspars. Līdz ar to viņam radās doma par savu biznesu – Latvijā.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Toyota leģenda ar BMW gēniem

Aldis Zelmenis, 24.05.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Atskaitot virsbūves čaulu un par braukšanu atbildīgo mezglu regulējumus, visu pārējo jaunajai Toyota GR Supra ir izveidojis vācu ražotājs BMW

Auto, kura izstrādes procesā aktīvi iesaistījās viens no planētas Zeme aizņemtākajiem cilvēkiem, proti, Toyota Motor Corporation prezidents Akio Toijota (Akio Toyoda). Kaislīgs autoentuziasts, kurš testēja Supra prototipus un pieņēma galalēmumu par modeļa sērijveida ražošanu. Auto izlolots ar Toyota sporta apakšnodaļas Toyota Gazoo Racing tiešu atbalstu, attiecīgi auto nosaukumā, kā arī uz automašīnas virsbūves daudzviet atradīsim Gazoo Racing (GR) logo.

Kāpēc tas būtu jāpērk?

Leģendāras personības atgriešanās. BMW un Toyota sadarbības sinerģija ir radījusi unikālu auto, kas būs pamanāms koplietošanas satiksmē un atpazīstams pēc savām gaitas īpašībām. 340 ZS jaudīgs sešcilindru rindas turbomotors ar trīs litru tilpumu kupejas degungalā, astoņpakāpju automāts, aizmugurējā diferenciāļa bloķētājs un citas sastāvdaļas liks ortodoksālas orientācijas autofaniem sajūsmināties. Pirmās atsauksmes ir ļoti pozitīvas, jo neba velti japāņu koplietošanas ceļiem piejaucētā klasiskās piedziņas sporta auto 900 vienību kvota pirmajam gadam jau ir pārdota. Arī 90 vienībās tiražētās limitētās Mate Gray Metallic virsbūves krāsas Toyota GR Supra modeļi jau atraduši savus pircējus, starp citu, viens no tiem esot ceļā pie kaimiņzemes Igaunijas klienta. Atgādināsim, ka pats modelis tiks ražots Austrijā, Grācā jeb turpat, kur dvīņubrālis BMW Z4. Tādējādi var teikt, ka Toyota GR Supra ir Eiropā dzimis un arī Eiropā attīstīts produkts ar japāņu zīmotni pierē.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Rallijā „Sarma 2009” uzvar Aivis Egle/Mārtiņš Jerums

, 15.02.2009

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Latvijas autorallija čempionāta otrais posms – rallijs „Sarma 2009” noslēdzās ar Aivja Egles/Mārtiņa Jeruma uzvaru, par 7,57 sekundēm pārspējot „SEB Tieto Rallija komandas” otru ekipāžu Jāni Vorobjovu/Audrju Šošu.

Šis bija viens no saspringtākajiem pēdējā laika Latvijas čempionāta dueļiem un tas iezīmē jaunās sezonas galvenos favorītus N4 klasē. A Plus klasē uzvarēja Raimnonds Kisiels/Gatis Panavs, 2WD klasē – Zigurds Kalniņš/Ģirts Dombrovskis, 2WD Super klasē – Ivo Ķilpis/Artis Ceriņš.

Pēc pirmajā rallija dienā zaudētās līderpozīcijas ar jaunu sparu izšķirošo dienu sāka Egle/Jerums. Svētdienas sešos ātrumposmos čempionvienība guva četras uzvaras, atgūstot un vēlāk arī noturot līderpozīciju. Pārējos divos posmos uzvarēja Vorobjovs/Šošs, taču ar atgūto bija par maz, lai pārsētu konkurentus. Nav šaubu par abu „SEB Tieto Rallija komandas” ekipāžu dominanci – Egle un Vorobjovs bijuši pirmajās divās vietās visos 12 rallija ātrumposmos.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Noslēdzies Pasaules motokrosa MX1 un MX2 čempionāta 2009. sezonas desmitais posms, kas vēsturē paliks ierakstīts kā pirmais šo prestižo sacensību posms, kas noticis Latvijā.

Pirmo Latvijas Grand Prix, kuru kopumā apmeklēja trīsdesmit divi tūkstoši skatītāju, atklāja Latvijas Republikas Valsts prezidents Valdis Zatlers, kā arī čempionāta organizatora, kompānijas Youthstream vadītājs Džusepe Luongo, FIM/CMS prezidents Volfgangs Serbs un Baltijas Kausa Fonda direktors Salvis Freimanis.

Abas sacensību dienās Ķeguma motocentrā Zelta Zirgs valdīja pozitīvs noskaņojums un gaisā virmoja īsts sacensību gars, jo pirmajā Latvijas Grand Prix piedalījās visi šobrīd pasaulē ātrākie MX1 un MX2 klašu motosportisti.

MX1 klase

Šīs klases čempionāta līderis, itālis Antonio Cairoli (Antonio Cairoli) no Yamaha Red Bull De Carli Team komandas arī Latvijā pierādīja, ka viņš ir viens no galvenajiem pretendentiem uz 2009. gada sezonas čempiona titulu, jo viņš abu braucienu summā izcīnīja Latvijas Grand Prix MX1 klasē un vēl vairāk palielināja savu pārsvaru čempionāta kopvērtējumā. Pirmajā finālbraucienā itālim gan neizdevās izcīnīt uzvaru, jo nieka 0.258 sekundes pirms viņa finišēja beļģis Klements Dezals (Clement Desalle) no LS Motors Honda, kuram šī bija pirmā MX1 uzvara karjerā. Trešo vietu pirmajā braucienā izcīnīja vācietis Maksimiliāns Nagls (Maximilian Nagl), lai gan tajā ilgu laiku turējās igauņu motosporta fanu elks Tanels Leoks. Igaunis savas pozīcijas zaudēja, viegli nokrizdams vienā no trases līkumiem. Pēc kritiena Leoks nespēja iedarbināt savu motociklu, kas viņam neļāva sasniegt finišu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

Somijas rallijā uzvar Egle/Jerums

, 08.03.2009

Aivis Egle/Mārtiņš Jerums solīja Joensū sacīksti aizvadīt rezervēti, lai garantētu finiša sasniegšanu. Pat šāda apņemšanās neliedza pērnā gada čempioniem gūt uzvaru N4 klasē arī Somijā.

Zigismunds Zālmanis, Nikon

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Lielisko šīs sezonas sniegumu arī Latvijas rallija čempionāta un kausa izcīņas 3. posmā Somijā turpināja N4 klases čempionvienība Aivis Egle/Mārtiņš Jerums, izcīnot Joensū notikušajā Abloy M-Itäralli 2009 uzvaru Latvijas čempionāta posma ieskaitē.

Latvijas čempionāta N4 klases cīņas Somijas rallijā noslēdzās ar Egles/Jeruma uzvaru, par 9,5 sekundēm apsteidzot komandas biedrus un sīvākos konkurentus Jāni Vorobjovu/Audrju Šošu (SEB Tieto Rally Team). Vēl par 14 sekundēm vairāk astoņos ātrumposmos Eglem/Jerumam zaudēja LMT Rallija komandas ekipāža Māris Neikšāns/Raivis Jansons.

N4 klasē finišu sasniedza arī pārējās trīs Latvijas ekipāžas. Sākotnēji sīvā cīņā ceturto vietu Latvijas čempionāta ieskaitē guva Raimonds Strokšs/Anrijs Jesse (RA Motorsport), par nepilnu pusminūti apsteidzot Jāni Feldmani/Juri Vilmani (PercAuto Racing). Vēlāk gan saņemto soda laiku pievienošana uz ceturto vietu pacēla Feldmaņa ekipāžu. Sestajā vietā N4 klasē ekipāža Rolands Mēnesis/Māris Ziediņš.

Komentāri

Pievienot komentāru
Auto

FOTO: Jaunais Porsche 911 Carrera T

Dienas Bizness, 24.10.2017

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Ar 911 Carrera T Porsche atdzīvina 1968. gada 911 T pūristisko konceptu: mazāka masa, «īsākas» pārnesumu attiecības ar manuālo pārnesumkārbu un aizmugurējā piedziņa ar aizmugurējā diferenciāļa mehānisko bloķēšanu uzlabotam sniegumam.

Jaunā modeļa izskats ir aizgūts no 911 Carrera dizaina, un tā motors nodrošina 272 kW (370 ZS) lielu jaudu. 911 Carrera T (Porsche gadījumā «T» apzīmē «Touring») lepojas arī ar vairākām citām aprīkojuma vienībām, kas nav pieejamas 911 Carrera modeļiem, ieskaitot standarta aprīkojumā uzstādīto PASM (Porsche aktīvās piekares vadības sistēmas) sporta šasiju, kas ir pazemināta par 20 mm, Sport Chrono pakotni ar optimizētu masu, īsāku pārnesumkārbas sviru ar sarkaniem pārnesumu apzīmējumiem un Sport-Tex sēdekļu vidusdaļu. 911 Carrera T papildaprīkojumā ir pieejama aizmugurējā stūrējamā ass, kas nebija pieejama 911 Carrera modeļiem.

Ikviens 911 Carrera T aprīkojuma elements ir atlasīts, lai nodrošinātu optimālu sportiskumu un vieglu konstrukciju: Aizmugurējais vējstikls un aizmugurējie sānu logi ir izgatavoti no īpaši viegla stikla, savukārt durvju apdarē ir iestrādātas atvēršanas cilpas. Lielā mērā ir samazināta skaņas izolācija, nav pieejami papildaprīkojuma aizmugurējie sēdekļi, un tiek piedāvāta iespēja atteikties no Porsche komunikāciju sistēmas (PCM). Rezultāts: Pateicoties 1425 kg pašmasai, divvietīgais modelis ir par 20 kg vieglāks nekā 911 Carrera ar līdzvērtīgu aprīkojumu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

Zynga par 527 miljoniem ASV dolāru pirks britu spēļu kompāniju

Gunta Kursiša, 31.01.2014

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Spēļu izstrādātāja Zynga, kas, iespējams, visplašāk ir pazīstama ar spēles Farmville izstrādi, paziņojusi par vērienīgu darījumu – britu spēļu izstrādes kompānijas NaturalMotion iegādi par 527 miljoniem ASV dolāru, vēsta BBC.

Pazīstamāko spēļu vidū, ko izstrādājusi Oksfordā bāzētā NaturalMotion, ir mobilajās ierīcēs spēlējamās CSR Racing un Cluymsy Ninja. Līdz ar to NaturalMotion iegāde ļaus Zynga ienākt ienesīgajā mobilo spēļu izstrādes lauciņā.

Tādējādi tagad Zynga tagad pieder pieci pasaulē atpazīstamu spēļu zīmoli – Farmville, Casino, Words with friends, CSR Racing un Clumsy Ninja.

Šis ir pēdējo gadu lielākais darījums, ko noslēgusi Zynga. 2012. gadā Zynga par 180 miljoniem ASV dolāru iegādājās OMGPOP.

Jau ziņots, ka pērn jūnijā Zynga pavēstīja, ka atlaidīs 18% darbinieku. Tika lēsts, ka pēdējais darbinieku skaita samazinājums palīdzēs Zynga gadā ietaupīt 70 – 80 milj. ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru