Coca-cola ievieš jaunu produktu Eiropas tirgū

2018. gada 18. janvāris plkst. 7:28
Sadaļa: Ražošana
Dalies ar šo rakstu

Eiropas tirgū, tostarp arī Latvijā kopš šī gada pieejams ASV dzērienu ražotāja Coca-Cola Company jaunākais produkts - ledus tēja Fuzetea. Jaunā zīmola vērtība tiek lēsta vairāk nekā miljarda ASV dolāru apmērā.

Kompānijas ieskatā šis ir viens no veiksmīgākajiem un straujāk augošajiem Coca-Cola Company zīmoliem. Darbs pie šī dzēriena ieviešanas tikai uzsākts jau 2012.gadā un līdz šim Fuzetea zīmola ledus tējas bija pieejamas 52 pasaules valstīs. Uzņēmuma 2018.gada mērķis ir šīs tējas panākumus citviet pasaulē izvērst arī Eiropā, ieviešot šo dzērienu 37 Eiropas valstu tirgos.

Eiropas iepazīstināšana ar jauno produktu šīs nedēļas sakumā notika Cīrihē, Šveicē, tropiskā pasākumu norises vietā Giardino Verde.

Fuzetea sastāvā ir tēja, sula un dažādi augi – kumelītes, citronzāle, hibiskus. Coca-cola aromātu un sastāvdaļu speciālisti uzņēmuma pētījumu un attīstības (R&D) centrā Briselē pielāgojuši Fuzetea Eiropas patērētāju vajadzībām, piedāvājot dažādas garšas kombinācijas, piemēram, melno tēju ar persiku garšu un hibiskus, mango kumelīšu, melno tēju ar citronu un citronzāli u.c. Kopumā Eiropas tirgum paredzētas vairāk nekā 20 garšu variācijas 15 dažādu tilpumu un materiālu iepakojumos.

Coca-Cola Company Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgus prezidents Braiens Smits (Brian Smith) uzskata, ka jaunais produkts tuvinās kompāniju tās stratēģiskajam mērķim – kļūt par pilna klāsta dzērienu ražotāju visā pasaulē. Proti, Coca-Cola jau tagad ražo teju visus iespējamos bezalkoholiskos dzērienus, taču kompānijas plānos ir paplašināt to pieejamību visā pasaulē, jo pašlaik dzērienu piedāvājums dažādos tirgos ir atšķirīgs.

Līdzīgi kā daudziem citiem uzņēmumiem, arī Coca-Cola Company atslēgvārds nākotnei ir inovācijas. Kompānija turpina strādāt pie jauniem produktiem, kas ļautu paplašināt tās tirgu, vienlaikus izaugsme tiekot plānota atbildīgi pret patērētāju. Proti, jaunu produkta izveidē uzņēmums seko pasaules tendencēm un patērētāju pieprasījumam pēc aizvien dabiskākiem un veselīgiem produktiem, kas satur pēc iespējas mazāk cukura un kaloriju. Tāpat arī tiek mainīta un uzlabota iepakojumu daudzveidība – aizvien vairāk produktu tiek piedāvāti mazos tilpumos, ļaujot labāk kontrolēt to patēriņu.

Līdz ar Fuzetea ienākšanu Eiropas tirgū, no tā pazudīs līdz šim labi pazīstamais ledus tēju zīmols Nestea, jo Coca Cola to vairs neražos. Šī zīmola tējas vēl kādu laiku būs pieejamas vien dažās Eiropas valstīs. Uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja Baltijas valstīs Nele Normak Db.lv pavēstīja, ka arī Latvijā Nestea tējas būs pieejamas vien tik ilgi, kamēr veikali izpārdos iepirktos krājumus.

Arī Coca-Cola Company Centrālā un Austrumeiropas tirgus prezidents Nikos Koumettis uzsvēra inovāciju nozīmi uzņēmuma attīstībā, norādot, ka Fuzetea ir tikai pirmais no jaunumiem, kas sasniedzis Eiropas tirgu 2018.gadā. Plašāka saruna ar N.Koumettis par kompānijas attieksmi pret duālo pārtikas kvalitāti, Eiropas Savienībā apspriesto nodokli plastmasas iepakojumam un citiem jautājumiem portālā Db.lv vēl sekos.

2016.gadā Coca – Cola Company ieņēmumi bija 41,86 miljardi ASV dolāru.

Dalies ar šo rakstu
Atslēgvārdi