Coca-cola ievieš jaunu produktu Eiropas tirgū 

Eiropas tirgū, tostarp arī Latvijā kopš šī gada pieejams ASV dzērienu ražotāja Coca-Cola Company jaunākais produkts - ledus tēja Fuzetea. Jaunā zīmola vērtība tiek lēsta vairāk nekā miljarda ASV dolāru apmērā.

Zane Atlāce - Bistere, 2018. gada 18. janvāris plkst. 7:28
Tevi varētu interesēt
2017. gada 25. aprīlis plkst. 17:05
2017. gada 28. februāris plkst. 17:21

Kompānijas ieskatā šis ir viens no veiksmīgākajiem un straujāk augošajiem Coca-Cola Company zīmoliem. Darbs pie šī dzēriena ieviešanas tikai uzsākts jau 2012.gadā un līdz šim Fuzetea zīmola ledus tējas bija pieejamas 52 pasaules valstīs. Uzņēmuma 2018.gada mērķis ir šīs tējas panākumus citviet pasaulē izvērst arī Eiropā, ieviešot šo dzērienu 37 Eiropas valstu tirgos.

Eiropas iepazīstināšana ar jauno produktu šīs nedēļas sakumā notika Cīrihē, Šveicē, tropiskā pasākumu norises vietā Giardino Verde.

Fuzetea sastāvā ir tēja, sula un dažādi augi – kumelītes, citronzāle, hibiskus. Coca-cola aromātu un sastāvdaļu speciālisti uzņēmuma pētījumu un attīstības (R&D) centrā Briselē pielāgojuši Fuzetea Eiropas patērētāju vajadzībām, piedāvājot dažādas garšas kombinācijas, piemēram, melno tēju ar persiku garšu un hibiskus, mango kumelīšu, melno tēju ar citronu un citronzāli u.c. Kopumā Eiropas tirgum paredzētas vairāk nekā 20 garšu variācijas 15 dažādu tilpumu un materiālu iepakojumos.

Coca-Cola Company Eiropas, Tuvo Austrumu un Āfrikas tirgus prezidents Braiens Smits (Brian Smith) uzskata, ka jaunais produkts tuvinās kompāniju tās stratēģiskajam mērķim – kļūt par pilna klāsta dzērienu ražotāju visā pasaulē. Proti, Coca-Cola jau tagad ražo teju visus iespējamos bezalkoholiskos dzērienus, taču kompānijas plānos ir paplašināt to pieejamību visā pasaulē, jo pašlaik dzērienu piedāvājums dažādos tirgos ir atšķirīgs.

Līdzīgi kā daudziem citiem uzņēmumiem, arī Coca-Cola Company atslēgvārds nākotnei ir inovācijas. Kompānija turpina strādāt pie jauniem produktiem, kas ļautu paplašināt tās tirgu, vienlaikus izaugsme tiekot plānota atbildīgi pret patērētāju. Proti, jaunu produkta izveidē uzņēmums seko pasaules tendencēm un patērētāju pieprasījumam pēc aizvien dabiskākiem un veselīgiem produktiem, kas satur pēc iespējas mazāk cukura un kaloriju. Tāpat arī tiek mainīta un uzlabota iepakojumu daudzveidība – aizvien vairāk produktu tiek piedāvāti mazos tilpumos, ļaujot labāk kontrolēt to patēriņu.

Līdz ar Fuzetea ienākšanu Eiropas tirgū, no tā pazudīs līdz šim labi pazīstamais ledus tēju zīmols Nestea, jo Coca Cola to vairs neražos. Šī zīmola tējas vēl kādu laiku būs pieejamas vien dažās Eiropas valstīs. Uzņēmuma sabiedrisko attiecību vadītāja Baltijas valstīs Nele Normak Db.lv pavēstīja, ka arī Latvijā Nestea tējas būs pieejamas vien tik ilgi, kamēr veikali izpārdos iepirktos krājumus.

Arī Coca-Cola Company Centrālā un Austrumeiropas tirgus prezidents Nikos Koumettis uzsvēra inovāciju nozīmi uzņēmuma attīstībā, norādot, ka Fuzetea ir tikai pirmais no jaunumiem, kas sasniedzis Eiropas tirgu 2018.gadā. Plašāka saruna ar N.Koumettis par kompānijas attieksmi pret duālo pārtikas kvalitāti, Eiropas Savienībā apspriesto nodokli plastmasas iepakojumam un citiem jautājumiem portālā Db.lv vēl sekos.

2016.gadā Coca – Cola Company ieņēmumi bija 41,86 miljardi ASV dolāru.

Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2016. gada 10. jūnijs plkst. 15:28

Ar zīmola QooQoo (Aļonas Bauskas) modes skati ceturtdien tika atklāts Coca-Cola POP-UP...

2016. gada 01. jūnijs plkst. 14:25

Ceļojošais Coca-Cola pop-up veikals pirmo reizi vērs savas durvis arī Latvijas iedzīvotājiem....

2016. gada 20. aprīlis plkst. 9:46

ASV akcijas tēmē uz rekordu; tās gan var uzskatīt par ļoti dārgām...

2016. gada 02. februāris plkst. 8:19

Vienota zīmola stratēģijā turpmāk neaizrausies ar produktu «apakšpersonību»...

2015. gada 06. augusts plkst. 16:31

Ceturtdien trīs lieli Coca-Cola ražotāji apstiprināja apvienošanās plānus, uzsverot, ka...

Nepalaid garām

Investējot 80 tūkst. eiro SIA Emil Company Europe Ventspilī izveidojis manikīra putekļu...

Lielu interesi par basketbolu raisījis Eiropas čempionāts, pēc kura Individuālās sagatavošanas...

Jūlija beigās durvis vērs 25 milj. eiro vērtā Valsts Ventspils Mūzikas vidusskola...

Latvija autoskolu apmācību līmeņa jomā nav pati sliktākā valsts pasaulē, bet arī...

Mēbeļu veikals–noliktava Likvy LV Jūrkalnes tehnoloģiskajā parkā ir atvērts tikai izpārdošanas...

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

No šīs sadaļas
2018. gada 17. janvāris plkst. 13:23

AS «Grindeks» 2018. gadā prognozē sasniegt vismaz 10% apgrozījuma pieaugumu, salīdzinot ar...

2018. gada 17. janvāris plkst. 12:38

Konkurences padome lēmusi par labu «Amber Beverage Group» nodomam paplašināties Igaunijā, uzņēmumu...

2018. gada 17. janvāris plkst. 11:30

Eksports veido 95% no Sport Revolution apgrozījuma un 2017. gadā uzņēmums savu ražoto produkciju pārdeva 22 valstīs.

2018. gada 17. janvāris plkst. 10:43

Attīstības finanšu institūcijas Altum pārvaldītais Zemes fonds noslēdzis pirmos reversās nomas darījumus...

2018. gada 17. janvāris plkst. 8:55

Uzņēmuma jaunajā ražotnē Mārupes novadā top NATO standarta munīcijai paredzētās čaulas.

2018. gada 16. janvāris plkst. 11:35

SIA Wims līdz šim koncentrēja darbību uz korporatīvo klientu apkalpošanu, bet nule...

2018. gada 16. janvāris plkst. 10:51

Madonas novada uzņēmums SIA Pharmeko Lettland, kas specializējies ogu un sēņu iepirkšanā,...

2018. gada 16. janvāris plkst. 10:48

Lauksaimniecības produktu tirgotājs SIA «Linas Agro» pagājušajā finanšu gadā strādājis ar...

2018. gada 16. janvāris plkst. 9:58

Vairāki Liepājas metālapstrādes uzņēmumi ir izrādījuši interesi par šo teritoriju, lai varētu paplašināt savu darbību.

2018. gada 16. janvāris plkst. 9:46

AS «Olainfarm» provizoriskie konsolidētie 2017. gada decembra rezultāti liecina, ka produktu realizācija...