Ražošana

Coca-Cola ieviesīs iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams

Zane Atlāce - Bistere, 24.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Uzņēmums atbalstīs visa veida izlietotā iepakojuma savākšanu, tostarp arī citu uzņēmumu ražotās pudeles un bundžas.

Saskaņā ar savu jauno vīziju Pasaule bez atkritumiem, uzņēmums Coca-Cola Company uzsācis darbu pie 100% pārstrādājama iepakojuma attīstīšanas un līdz 2030.gadam tas apņēmies ieviest iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams, informē uzņēmumā.

Uzņēmuma jaunais redzējums veidots, izprotot pārtikas un dzērienu iepakojumu būtisko lomu mūsdienu cilvēka dzīvē. Taču, lai globāli samazinātu iepakojumu radīto atkritumu apjomu, nepieciešams ieguldīt nopietnu darbu. «Pasaule saskaras ar nopietnām problēmām, ko rada izlietotā iepakojuma apjoms. Mums tāpat kā ikvienam uzņēmumam ir jāuzņemas atbildība par šī jautājuma risināšanu,» teica Coca-Cola Company prezidents un izpilddirektors Džeimss Kvincijs (James Quincey).

«Esam apņēmušies rast risinājumu efektīvākai izlietotā iepakojuma pārstrādei. Ar interesi arī sekojam līdzi notiekošajām diskusijām par depozīta sistēmas ieviešanu Latvijā un ceram uz sadarbību ar nozares pārstāvjiem un politikas veidotājiem, lai detalizētāk iepazītos ar piedāvātajiem risinājumiem,» norādīja Coca-Cola Baltics franšīzes vadītāja Ieva Matulaitiene (Ieva Matulaitienė). Coca-Cola Company sadarbībā ar Coca-Cola HBC strādās pie vairākiem mērķiem, tai skaitā, līdz 2030. gadam ar katru Coca-Cola tīkla pārdoto pudeli vai bundžu uzņēmums strādās, lai savāktu ikvienu no tā ražotajiem iepakojumiem, sniedzot tiem otro dzīvi.

Lai sasniegtu uzstādīto mērķi - savākt 100% izlietoto iepakojumu, uzņēmums investēs mārketinga aktivitātēs un, izmantojot savas zināšanas, strādās, lai sabiedrībai palīdzētu izprast pārstrādes nozīmību un iespējas. Uzņēmums atbalstīs visa veida izlietotā iepakojuma savākšanu, tostarp arī citu uzņēmumu ražotās pudeles un bundžas. Coca-Cola tīkls sadarbosies ar vietējām kopienām, dažādu nozaru pārstāvjiem, klientiem un patērētājiem, vēršot uzmanību uz tādām ar iepakojumiem saistītām problēmām kā iepakojumu piesārņojums jūrās.

Lai sasniegtu uzstādīto izlietotā iepakojuma savākšanas mērķi starptautiski, Coca-Cola Company turpina strādāt, lai padarītu visus tās produkcijas iepakojumus 100% pārstrādājamus. Uzņēmums strādā pie dabai draudzīgākiem iepakojumiem, izmantojot vairākkārt pārstrādātas sastāvdaļas un augu valsts sveķus vai samazinot plastmasas apjomu katrā no iepakojumiem. Līdz 2030. gadam, Coca-Cola tīkls ir apņēmies ieviest iepakojumu, kura sastāvs būtu 50% pārstrādājams. Šīs iniciatīvas mērķis ir uzstādīt jaunu, starptautisku standartu dzērienu iepakojumiem.

Šobrīd vairums no Coca-Cola Company produktu iepakojumiem ir otrreizēji pārstrādājami. Pasaule bez atkritumiem ir nākamais solis uzņēmuma centieniem ilgtspējības nodrošināšanā, kas ietver līdzšinējos panākumus produktu ražošanā patērētā ūdens 100% atjaunošanā.

Lasi Vēl:

Coca-cola ievieš jaunu produktu Eiropas tirgū

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

#Līdz ar Fuzetea ienākšanu Eiropas tirgū, no tā pazudīs līdz šim labi pazīstamais ledus tēju zīmols Nestea, jo Coca-Cola to vairs neražos.

Eiropas tirgū, tostarp arī Latvijā kopš šī gada pieejams ASV dzērienu ražotāja Coca-Cola Company jaunākais produkts - ledus tēja Fuzetea. Jaunā zīmola vērtība tiek lēsta vairāk nekā miljarda ASV dolāru apmērā.

Kompānijas ieskatā šis ir viens no veiksmīgākajiem un straujāk augošajiem Coca-Cola Company zīmoliem. Darbs pie šī dzēriena ieviešanas tikai uzsākts jau 2012.gadā un līdz šim Fuzetea zīmola ledus tējas bija pieejamas 52 pasaules valstīs. Uzņēmuma 2018.gada mērķis ir šīs tējas panākumus citviet pasaulē izvērst arī Eiropā, ieviešot šo dzērienu 37 Eiropas valstu tirgos.

Eiropas iepazīstināšana ar jauno produktu šīs nedēļas sakumā notika Cīrihē, Šveicē, tropiskā pasākumu norises vietā Giardino Verde.

Komentāri

Pievienot komentāru