Coca-Cola sāks pārdot pienu 

ASV dzērienu gigants Coca-Cola gatavojas decembrī laist tirgū piena zīmolu, vēsta britu laikraksts The Telegraph.

LETA, 2014. gada 25. novembris plkst. 12:57

Foto: REUTERS/SCANPIX

Par saviem plāniem sākt darbību piena tirgū uzņēmums informējis bankas Morgan Stanley rīkotajā patēriņa konferencē.

Coca-Cola piena zīmols sauksies Fairlife un paredzēts, ka šis produkts maksās divreiz vairāk par šobrīd veikalos nopērkamo pienu.

Paredzēts, ka Fairlife būs lielāks proteīna saturs un mazāks cukura saturs nekā tradicionālajam pienam, tāpat šis produkts nesaturēs laktozi.

Coca-Cola uzskata, ka Fairlife ir liels izaugsmes potenciāls, tādējādi uzņēmums cer, ka tā ieiešana piena tirgū vainagosies panākumiem.

Tradicionālā piena pārdošanas apjoms ASV šobrīd piedzīvo kritumu, tajā pat laikā palielinās pārdošanas apjoms pienam ar dažādām piedevām un paaugstinātu proteīna saturu.

Dalies ar šo rakstu!
Raksta komentāri
Spied šeit, lai lasītu vai pievienotu savu komentāru
Tevi varētu interesēt
2014. gada 13. oktobris plkst. 10:27

Lētais piens jāmeklē neiedomājamās vietās. Par pienu zemnieki saņem arvien mazāk, tomēr...

2014. gada 23. septembris plkst. 10:23

Lauksaimnieku organizāciju sadarbības padome (LOSP) aicina noteikt papildu nosacījumus normatīvajos...

2014. gada 04. septembris plkst. 15:58

Neskaitāmi atlaisti darbinieki un kārtējā masveida aizbraukšana no valsts, dzīvnieku rindas...

2014. gada 03. septembris plkst. 9:16

«Man ir lielas aizdomas, ka šī situācija tiek izmantota, lai pārstrādātāji mazāk...

2014. gada 01. septembris plkst. 10:03

Burtnieku pagasta SIA Zemturi ZS saimnieks Jānis Višņevskis ir gatavs visnepatīkamākajam satricinājumam...

Nepalaid garām

Biznesa portāls Db.lv bija liecinieks situācijai, kad kāda sieviete SIA «Ilgezeem» tirdzniecības...

Jaunlaicenē ražotās cementēto koka ēveļskaidu plātnes tiek realizētas ne tikai Eiropā, bet...

Asociācija LANĪDA turpina publicēt ikmēneša nekustamā īpašuma tirgus cenu indikatoru....

Jau 22.sezonu Saulkrastos strādā Velosipēdu muzejs, kas ļauj ielūkoties Latvijas velosipēdu ražošanas...

Aktīvā atpūta dabā ir jaunzēlandiešu filozofija un reliģija, ja gribat to izbaudīt...

Vivid Tech rada interaktīvas cenu zīmes, kas rāda ne tikai produkta cenu,...