Dala uztura bagātinātāju tirgus pīrāgu 

SIA Jonnex Farma tur roku uz pulsa uztura bagātinātāju jomā un arī nākotnē saredz šī farmācijas segmenta izaugsmi.

Linda Zalāne, 2018. gada 06. decembris plkst. 7:10

SIA Jonnex Farma galvenā darbības sfēra ir farmaceitisko produktu vairumtirdzniecība; uzņēmums kāpinājis apgrozījumu no 461 tūkst. eiro 2014. gadā līdz 1,8 milj. eiro 2017. gadā, tādējādi iekļūstot laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu kompāniju jeb Gazeļu sarakstā.

Lasi laikraksta Dienas Bizness šīs dienas numuru elektroniski!

«Uzņēmuma apgrozījuma pieaugums pēdējos četros gados ir cītīga darba rezultāts. Arī šajā gadā izaugsme turpinās un plānojam sasniegt trīs milj. eiro apgrozījuma slieksni. Mūsu pamatdarbība norisinās Latvijā, primāri mēs nodrošinām vienu no lielākajiem aptieku uzņēmumiem ar privātā zīmola Jonax produktiem. Nākotnē ir dažas idejas, kā varētu strādāt arī ārpus Latvijas, taču pašlaik ar eksportu nenodarbojamies,» darbību raksturo SIA Jonnex Farma valdes priekšsēdētāja Diāna Stepiņa-Gauja. Viņasprāt, lai veiksmīgi konkurētu farmācijas tirgū, būtiski ir trīs pamatprincipi: uzmanīgi jāseko līdzi tirgus tendencēm, ātri jāreaģē uz izmaiņām un tirgū jāpiedāvā kvalitatīvi produkti.

Kā svarīgu izaugsmes atslēgu D. Stepiņa-Gauja piemin faktu, ka uzņēmuma produktu portfelis tiek veidots atbilstoši tirgus vajadzībām, ieviešot jaunas, patērētājiem nepieciešamas lietas. «Tas ir iespējams vienīgi tad, ja realizēti divi priekšnosacījumi, kas vienlaikus arī ir mūsu izaugsmes nosacījumi, – veikta skrupuloza tirgus analīze un detalizēta konkurentu darba izpēte. Pasaulē jau kādu laiku valda pašzīmola (private label) tendence un, runājot par mūsu izaugsmes faktoriem, pieminama arī šī Latvijā ienākošā tirgus tendence,» viņa teic. Tas nozīmē, ka patērētājam tiek piedāvāta iespēja dārgu zīmolu iecienītus produktus iegādāties par būtiski zemāku cenu ar privātu zīmolu. Šī tendence ir raksturīga ne tikai mazumtirdzniecībā, bet sistēmiski ienāk arī farmācijas biznesā. Uzskatāmi Latvijā pēdējos gados tas ir vērojams uztura bagātinātāju klāstā, kas kupli ir pārstāvēts aptiekās. «Patlaban visiem aptieku uzņēmumiem Latvijā ir savi privātie zīmoli, un patērētāji ir sākuši uzticēties šiem produktiem. Arī mēs izmantojam šādas kopdarbības iespējas, kas vainagojušās ar teicamiem rezultātiem,» atzīst D. Stepiņa-Gauja.

Visu rakstu Dala uztura bagātinātāju tirgus pīrāgu lasiet ceturtdienas, 6.decembra laikrakstā Dienas Bizness! Lasi laikrakstu Dienas Bizness elektroniski!

Nepalaid garām

Rīgā plānots ieviest jaunu aplikāciju Flipix, kas apmaiņā pret reklāmu noskatīšanos sniegs...

Akciju tirgus galvenā ziņa janvārī – pasaules gals nav iestājies. Tie, kas neseko...

Kamēr lielajiem uzņēmumiem uzrādīt strauju izaugsmi ir salīdzinoši grūti, mazāki uzņēmumi,...

Vēl pirms diviem gadiem Pārdaugavā, Robežu ielas koka namā, čakli strādāja vietējais...

Norvēģijas kāzu tērpu zīmols Sadoni par vietu, kur šūt savas kleitas, izvēlējies...

Janvāra mēnesis vērtspapīru tirgos ne tikai pasaulē, bet arī Latvijā uzrādīja...

No šīs sadaļas

Līdz ar gripas sezonu slimnīcas ievieš praksi, ka pirms plānveida operācijām vakcinācija...

Pēc spēcīgas eksporta izaugsmes virzīta tekošā konta pārpalikuma veidošanās pirmajā pusgadā...

Igaunijas Nodokļu un muitas departaments neplāno noteikt, ka ienākumi no nekustamā īpašuma...

Sabiedrisko attiecību nozarei šis gads ir bijis ražīgs neatkarīgi no tā, kurā...

2018. gadā Latvijas reklāmas nozares rādītāji ir stabili, tomēr kopumā tie iepaliek...

Aerodium saistītais uzņēmums Gaisa sporta sertifikācijas centrs (GSSC) vairs nepastāv. Par Eiropas...

Latvijas Estētiskās Medicīnas asociācija ir izveidojusi sarakstu ar ārstiem, kuri ir izgājuši...

Autostāvvietu apsaimniekotājs «EuroPark Latvia» sadarbībā ar uzņēmumu «Mobilly» ieviesis...

Maizes un konditorejas izstrādājumu ražotājs SIA «Liepkalni» izsludinājis ideju konkursu par restorāna...

Autobusu kompānijām to ieviešanu plāno atlikt, Pasažieru vilcienam atlaides nedos....