Daļai Swedbank klientu naudas summas ieskaitītas dubultā

2018. gada 06. februāris plkst. 14:57
Autors: LETA
Sadaļa: Bankas
Dalies ar šo rakstu

Otrdien daļai bankas klientu tehnisku iemeslu dēļ tika veikti dubulti naudas pārskaitījumi, aģentūrai LETA apstiprināja «Swedbank» bankas pārstāve Kristīne Jakubovska.

Aģentūras LETA sākotnēji vērsās Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūrā (VSAA), jo izskanēja informācija par kļūdām izmaksāto pabalstu apmēros. Tomēr VSAA pārstāvji skaidroja, ka tas noticis «Swedbank» kļūmes dēļ.

Jakubovska skaidroja, ka šobrīd situācija ir apzināta un bankas speciālisti strādā pie nepareizi ieskaitīto summu nogrāmatošanas. Aģentūras LETA rīcībā esošā informācija liecina, ka šādā veidā, piemēram, vairākas iedzīvotājas dubultā saņēmušas māmiņu pabalstus.

«Klienti var nesatraukties, jo banka jau ir apzinājusi situāciju un maksājumu nogrāmatošana tiek organizēta automātiski. Tas nozīmē, ka klientiem pašiem nav jāpārskaita nepareizi ieskaitītā nauda,» skaidroja Jakubovska, norādot, ka kļūdaini veikto maksājumu skaits nav liels.

Banka atvainojas klientiem par iespējamām neērtībām.

Dalies ar šo rakstu