Jaunākais izdevums

Vairāk cilvēku labāk riskētu tikt nošauti vai uzspridzināti Afganistānā, nevis strādātu Disney, vēsta perthnow.com.au. Aptaujā par iekārojamākajām vietām, kur strādāt ASV, atrakciju parks Magical Kingdom novērtēts krietni sliktāk nekā armija.

Neskatoties uz pieaugošo nāves gadījumu skaitu Afganistānā, asinsizliešanu Irākā un zemo samaksu, amerikāņi joprojām uzskata armiju par labu darba devēju.

Savukārt Disney atrakciju parkos strādājošie darba apstākļus tajos raksturojuši kā brutālus un apsūdzējuši priekšniecību par koncentrēšanos tikai uz peļņu. Daži atrakciju parkus pat nodēvējuši par Mikipeļšvici (no vārda Aušvice (hitleriskās Vācijas lielākā koncentrācijas nometne Polijā)).

Par labāko darba devēju atzīta kompānija Google.

Aptauju veikusi interneta vietne CareerBliss.com.

Komentāri

Pievienot komentāru
Tehnoloģijas

ASV regulators apstiprina Disney ieceri iegādāties 21st Century Fox aktīvus

LETA, 28.06.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV izklaides giganta «Walt Disney Co.» iecere pārņemt Ruperta Mērdoka kontrolētās mediju un izklaides grupas «21st Century Fox» aktīvus trešdien pietuvojās realitātei pēc tam, kad ASV Tieslietu ministrija apstiprināja šo darījumu.

Ministrija gan apstiprinājusi šo darījumu ar nosacījumu, ka «Disney» pārdos 22 reģionālos sporta kanālu tīklus, kas pieder «21st Century Fox».

Izvērtējot «Disney» un «21st Century Fox» darījumu, ASV Tieslietu ministrija norāda, ka aktīvu pārdošana ir nepieciešama, jo abi uzņēmumi šobrīd konkurē attiecībā uz kabeļtelevīzijas sporta programmu pārdošanu ASV vietējos tirgos.

Taču «Disney» un «21st Century Fox» darījuma realizēšana vēl nav garantēta, jo informācija liecina, ka ASV kabeļtelevīzijas uzņēmums «Comcast» apsver iespējas sadarboties ar citu kompāniju, lai izteiktu jaunu, lielāku konkurējošu piedāvājumu aktīvu iegādei.

«Disney» un «Comcast» iesaistījušies sīvā cīņā par to, kurš varēs iegādāties «21st Century Fox» vērtīgos aktīvus.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

"Disney" fani daļā Eiropas varēs piekļūt video straumēšanas pakalpojumam "Disney+" agrāk, nekā gaidīts, ziņo "CNN".

24. martā to laidīs klajā astoņās valstīs, tostarp Apvienotajā Karalistē, Īrijā, Francijā, Vācijā, Itālijā, Spānijā, Austrijā un Šveicē, paziņojis uzņēmums. Iepriekš tika ziņots, ka pakalpojums Eiropā būs pieejams no 31. marta.

Straumēšanas pakalpojuma maksa Eiropā būs nedaudz lielāka nekā ASV, kur abonēšana mēnesī izmaksā 6,99 ASV dolārus. Eiropas valstīs maksa būs 6,99 eiro. "Disney" pārdos arī gada abonementu, kas maksās 69,99 eiro.

Citas valstis, tostarp Beļģija, Ziemeļvalstis un Portugāle, varēs piekļūt "Disney+" 2020. gada vasarā.

Straumēšanas pakalpojums "Disney+" Amerikas Savienotajās Valstīs, Kanādā, Austrālijā un Jaunzēlandē startēja 2019. gada novembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

«Nāvīgi garlaicīgais» Džons Kārters Walt Disney nesīšot 200 miljonu zaudējumus

Lelde Petrāne, 20.03.2012

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Filmu kompānija Walt Disney lēš, ka filma Džons Kārters (John Carter) tai nesīšot 200 miljonu ASV dolāru zaudējumus, padarot to par vienu no lielākajām neveiksminiecēm kino vēsturē, ziņo BBC.

Filma par militāro kapteini, kas transportēts uz Marsu, Disney filmu biznesam šajā ceturksnī varētu radīt zaudējumus 80 - 120 miljonu ASV dolāru apmērā. Pēc šī paziņojuma samazinājusies Disney akciju cena.

Tomēr, pateicoties TV biznesam, Walt Disney saskaņā ar prognozēm varētu sasniegt būtisku ceturkšņa peļņu.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Raidījuma «Vai gribi būt miljonārs?» veidotāji grib iesūdzēt Holivudas talantu aģentūru

Ritvars Bīders, 12.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Londonas kompānija Celador, kas izveidoja televīzijas spēli «Vai gribi būt miljonārs?», apsver iespēju tiesā iesūdzēt Holivudas talantu aģentūru William Morris par nekorekti panāktu vienošanos, kuras rezultātā 1999. gadā televīzijas spēle uz ekrāniem parādījās ASV, vēsta Guardian.

Celador jau saņēma kompensāciju no kompānijas Disney ABC 269 miljonu ASV dolāru apmērā, pēc sešu gadu ilgas tiesvedības pierādot, ka manipulāciju rezultātā Lielbritānijas kompānija tika izslēgta no gūtās peļņas godīgas sadales.

Disney tiesības pārraidīt raidījumu ieguva pirms 11 gadiem. Toreiz Celador intereses šajā darījumā pārstāvēja Holivudas talantu aģentūra William Morris. Tiesvedības laikā ar Celador Disney centās vainu «nogrūst» uz William Morris, norādot, ka neapmierinātība Lielbritānijas kompānijai šajā gadījumā ir jāizrāda uz William Morris, nevis Disney.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Disney pārdod Miramax par 675 miljoniem ASV dolāru

Lelde Petrāne, 09.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Walt Disney Co. piekritusi pārdot tās Miramax filmu vienību par 675 miljoniem ASV dolāru investoru konsorcijam, atsaucoties uz citu mediju sniegto informāciju, ziņo MarketWatch.

Kalifornijā bāzētā Disney piekritusi pārdot gandrīz «mirušo» studiju Losandželosas miljardierim Ronaldam Tjūtoram (Ronald Tutor) un viņa partneriem Morgan Creek, Colony Capital un Deividam Bergšteinam (David Bergstein).

Disney oficiālu paziņojumu vēl nav sniegusi.

Saskaņā ar pašlaik pieejamo informāciju Miramax turpmāk darbosies kā atsevišķa kompānija, un tās partneris būs Morgan Creek.

Miramax pārdošana būšot trieciens Hārvijam un Bobam Veinšteiniem, kas ir studijas dibinātāji un cerēja to tagad atgūt.

Veinšteini kompāniju izveidoja 1979.gadā un pārdeva to Disney 1993.gadā, bet turpināja tajā darboties līdz 2005.gadam.

Komentāri

Pievienot komentāru
Atpūta

Jaunākās Zvaigžņu karu filmas kases ieņēmumi pārsnieguši miljardu dolāru

LETA, 02.01.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV izklaides industrijas milža «The Walt Disney Company» («Disney») jaunākās «Zvaigžņu karu» («Star Wars») filmas kases ieņēmumi pasaules kinoteātros vien trīs nedēļu laikā kopš pirmizrādes pārsnieguši vienu miljardu dolāru (834 miljonus eiro) atzīmi, paziņojis «Disney» preses pārstāvis.

Sagaidāms, ka «Zvaigžņu kari: Pēdējie džedi» («Star Wars: The Last Jedi») pārspēs vēl vienu «Disney» filmu «Skaistule un Briesmonis» («Beauty and the Beast») kā filma ar pērn gūtajiem lielākajiem kases ieņēmumiem.

«Skaistule un Briesmonis» kases ienākumos ASV kinoteātros guva 500 miljonus dolāru, bet kinoteātros visā pasaulē kopumā - vairāk nekā 1,3 miljardus dolāru.

Eksperti lēš, ka «Zvaigžņu kari: Pēdējie džedi» četru dienu svētku brīvdienās Ziemeļamerikā nopelnījusi aptuveni 65,6 miljonus dolāru, kopumā kopš pirmizrādes pirms trīs nedēļām nopelnot 530,3 miljonus dolāru. Savukārt kinoteātros visā pasaulē filma kases ieņēmumos guvusi aptuveni 523 miljonus dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

ASV izklaides gigants «Walt Disney Co.» šā biznesa gada otrajā ceturksnī, kas noslēdzās martā, strādāja ar 5,4 miljardu dolāru (4,8 miljardu eiro) tīro peļņu un tas ir par 85% vairāk nekā attiecīgajā laika periodā pirms gada, teikts kompānijas publiskotajā paziņojumā.

Peļņas pieaugumu galvenokārt veicināja akciju daļas kāpums video straumēšanas platformā «Hulu» pēc Ruperta Mērdoka kontrolētās mediju un izklaides grupas «21st Century Fox» aktīvu pārņemšanas.

Savukārt kompānijas tirdzniecības apjoms pagājušajā ceturksnī pieaudzis par 3% - līdz 14,9 miljardiem dolāru.

«Disney» šā gada martā pabeidza darījumu, kurā tas pārņēma «21st Century Fox» aktīvus.

«Disney» 2017.gada decembrī panāca vienošanos, lai iegādātos daļu aktīvu no sava konkurenta «21st Century Fox», tādējādi nostiprinot savas pozīcijas kā izklaides satura veidotājam.

Starp aktīviem, ko iegādājies «Disney», ir kinostudijas «Twentieth Century Fox», «Fox Searchlight Pictures» un «Fox 2000», televīzijas studijas «Twentieth Century Fox Television», «FX Productions» un «Fox21», kā arī televīzijas un kabeļtelevīzijas kanāli.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Walt Disney Co patlaban strādā ar finanšu konsultantu, lai novērtētu potenciālo mikroblogošanas vietnes Twitter pirkšanas piedāvājumu, atsaucoties uz kompānijai tuvu stāvošām personām, raksta Bloomberg.

Savukārt Twitter patlaban, ņemot vērā potenciālo investoru interesi, sācis izvērtēt iespējamo pārdošanu.

Bloomberg raksta, ka Twitter iegādi apsver arī kompānija Salesforce.com, kas strādā kopā ar Bank of America.

Ne Twitter, ne Disney pārstāvji šīs runas nav komentējuši.

Tirgū runas par Twitter pārdošanu pēdējo mēnešu laikā uzņem apgriezienus, un tās balstītas uz faktiem par kompānijas akcijas cenas kritumu un nespēju piesaistīt jaunus lietotājus un audzēt reklāmas ienākumus.

Otrdien Twitter akcijas cena pakāpās par 2,1% līdz 23,09 dolāriem. 23.septembrī, reaģējot uz izskanējušajām ziņām par sarunām ar Salesforce, Twitter akcijas cena pieauga par 21%.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kinostudijas Disney peļņa pēdējā ceturksnī pieaugusi par 8% līdz diviem miljardiem ASV dolāru (1,6 miljardiem eiro), ceturtdien paziņoja kompānija.

Kino industrijas giganta apgrozījums palielinājās par 7%, salīdzinot ar to pašu periodu pagājušajā gadā, sasniedzot 12,4 miljardus dolāru (9,9 miljardus eiro).

«Fiskālā gada rezultāti bija augstākie kompānijas vēsturē. Tas ir ceturtais gads pēc kārtas, kad sasniegti rekordaugsti rādītāji,» sacīja uzņēmuma vadītājs Bobs Aigers.

Disney pārstāvji norāda, ka lielākais ienākumu avots esot televīzijas kanāls ABC, kā arī filmu varoņiem veltītie atrakciju parki, kruīza kuģi un atpūtas kūrorti.

Fantāzijas filma Guardians of the Galaxy (Galaktikas sargi), supervaroņu kinolente Captain America (Kapteinis Amerika) un animācijas filma Frozen (Ledus sirds) šogad guva augstus kases ieņēmumus no biļešu pārdošanas kinoteātros.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju cenas Volstrītā trešdien pārsvarā pieauga, ko veicināja «Walt Disney Co.» akcijas cenas palielināšanās, bet citās pasaules biržās tās kritās pēc jaunām pazīmēm, ka ASV un Ķīna nav tik tuvu tirdzniecības vienošanās parakstīšanai, kā investori bija cerējuši.

Akciju tirgus ­Āzijā negatīvi ietekmēja arī vardarbīgie protesti Honkongā. ASV investori izvērtēja Federālās rezervju sistēmas (FRS) vadītāja Džeroma Pauela liecību Kongresā. Pauels sacīja, ka ASV ekonomikas izaugsme varētu turpināties, bet tai rada riskus globālās ekonomikas izaugsmes palēnināšanās un tirdzniecības strīdi. ASV trešdien arī sākās pirmās publiskās sēdes Pārstāvju palātas impīčmenta izmeklēšanā pret prezidentu Donaldu Trampu.

"Disney» akcijas cena pieauga par vairāk nekā 7%, kas bija lielākais pieaugums vienas dienas laikā kopš aprīļa, pēc ziņām, ka šī uzņēmuma straumēšanas pakalpojums «Disney+» jau pirmajā dienā piesaistījis 10 miljonus abonentu. Tas palīdzēja Volstrītas indeksiem «Dow Jones Industrial Average» un «Standard & Poor»s 500» pieaugt līdz jauniem rekordiem, tomēr indekss «Nasdaq Composite» samazinājās. Laikraksts «The Wall Street Journal» ziņoja, ka Ķīnas amatersonas vilcinās oficiāli piekrist lieliem ASV lauksaimniecības produktu iepirkumiem. "Tas noteikti vedina uzskatīt, ka mēs neesam tik tuvu vienošanās [noslēgšanai], kā tas bija pausts,» sacīja Nacionālās ārējās tirdzniecības padomes prezidents Rufuss Jerksa.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Par Disney piederošo Miramax interesējas būvkompānijas vadītājs

Lelde Petrāne, 08.07.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Būvkompānijas vadītājs Ronalds Tjūtors (Ronald Tutor) patlaban ar Walt Disney Co pārrunā iespēju iegādāties tai piederošo Miramax filmu studiju. Iegādi varētu atbalstīt privātā kapitāla uzņēmums Colony Capital, atsaucoties uz vārdā nenosauktiem informācijas avotiem, vēsta Bloomberg.

Sarunas turpinās jau gandrīz diennakti, sacījis viens no informācijas avotiem. Ja tās būs veiksmīgas, par vienošanos varētu tikt paziņots līdz nākamajai nedēļai.

Saskaņā ar cita avota sniegto informāciju R. Tjūtors, meklējot finansējumu, vērsies pie Colony Capital. Losandželosā bāzētais uzņēmums, ko vada Toms Baraks, ir investējis arī Maikla Džeksona Neverland rančo.

Disney par Miramax prasa no 600-700 miljoniem ASV dolāru.

Kalifornijā bāzētās būvkompānijas Tutor Perini Corp. priekšsēdētājs un vadītājs R. Tjūtors neesot atbildējis uz telefona zvaniem, kuru mērķis bijis iegūt viņa komentāru. Komentāru nav sniegusi arī Disney pārstāve.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Reklāmas audzē Disney peļņu

Lelde Petrāne, 09.02.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Izklaides milzis Walt Disney paziņojis par strauju peļņas pieaugumu, pateicoties lielākiem ieņēmumiem no reklāmas un tā atrakciju parku popularitātei, ziņo BBC.

Tīrā peļņa pagājušā gada pēdējos trīs mēnešos bijusi 1,3 miljardi ASV dolāru, kas nozīmē pieaugumu par vairāk nekā 50%, salīdzinot ar atbilstošo laika posmu iepriekšējā gadā, kad Walt Disney nopelnīja 844 miljonus ASV dolāru.

Ieņēmumi pieauguši par 10% līdz 10,7 miljardiem ASV dolāru.

«Tas ir lielisks jauna finanšu gada sākums,» sacījis izklaides milža boss Roberts Aigers (Robert Iger).

Disney mediju tīkla, kas ietver ABC un ESPN, ieņēmumi kāpuši par 11% līdz 4,6 miljardiem ASV dolāru.

Grupas parku un kūrortu ieņēmumi bijuši 2,9 miljardi ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Pēc desmit gadu diskusijām Šanhajā taps Disnejlenda

Lelde Petrāne, 08.04.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Šanhajas amatpersonas un vadītāji no Walt Disney panākuši vienošanos par kontinentālās Ķīnas pirmo Disnejlendas izklaides parku, ziņo BBC.

3,7 miljardus ASV dolāru vērtā projekta pamatā ir desmit gadus ilgas sarunas.

Kā paredzēts, būvniecība aizņems piecus gadus, taču analītiķi ir dažādās domās par projekta izredzēm.

Honkongas Disnejlendā vairāk nekā 40% no apmeklētājiem ir no kontinentālās Ķīnas, un tā joprojām strādā ar zaudējumiem. Honkongas amatpersonas Šanhajas plānus ir nosaukušas par «postošu triecienu» Honkongas parkam.

«Mūsu Šanhajas kūrorts būs pasaules klases ģimenes brīvdienu galamērķis, kas apvieno klasiskos multfilmu varoņus un stāstus ar Ķīnas unikalitāti un skaistumu,» sacījis Walt Disney Co boss Bobs Aigers.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Drīzumā Kaļiņingradas apgabalā varētu izveidot «medību trofeju muzeju» un arī Disnejlendu, uzskata apgabala gubernators Nikolajs Cukanovs, kurš šos jautājumus esot apspriedis ar Krievijas prezidentu Dmitriju Medvedevu, vēsta Kaļiņingradas pilsētas portāls Novij Kaliņingrad.

Lai attīstītu reģiona tūrisma nozari, šeit ir nepieciešams kāds «enkurprojekts». «Teorētiski, piemēra dēļ, es norādīju, ka tā varētu būt Disnejlenda. Prezidents to atbalstīja un jautāja, ko nepieciešams darīt, lai atbalstītu šo projektu,» stāsta N. Cukanovs uzsverot, ka ja Kaļiņingradā tiktu izveidota Disnejlenda, apvidus tad spētu piesaistīt daudz vairāk ārvalstu tūristu.

Pašlaik Eiropā ir tikai viena Disnejlenda, kas atrodas netālu no Parīzes. Ārpus ASV Disnejlendas vēl atrodas Tokijā un Honkongā. Paredzēts, ka 2016. gadā šāds atrakciju parks tiks pabeigts arī Šanhajā.

Baumas par to, ka Krievija varētu celt Disnejlendu, parādījās jau 2008. gadā, kad kā pirmās Krievijas Disnejlendas vieta tika minēta Jekaterinburga. Arī Maskava ir plānojusi uzcelt ASV atrakciju parka līdzinieku.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Akciju cenas pasaules biržās ceturtdien pārsvarā pieauga, savukārt naftas cenas kāpa bažās par situāciju Tuvajos Austrumos.

Volstrītas indeksi nedaudz pieauga pēc ziņām par "Disney" un citu uzņēmumu labiem peļņas rādītājiem.

Nākamnedēļ gaidāmais ziņojums par ASV patēriņa cenu indeksu var būt katalizators, lai Volstrītas indekss "Standard & Poor's 500" noslēgtu tirdzniecības sesiju virs 5000 punktu atzīmes, sacīja "Edward Jones" analītiķis Andželo Kurkafass.

Parīzes, Frankfurtes un Milānas biržu indeksi pieauga, bet Londonas biržas indekss kritās.

"Disney" akcijas cena pieauga par 11,5% pēc ziņām par uzņēmuma peļņu, kas pārspējusi prognozes, un paziņojuma par dividenžu palielināšanu un jaunu akciju atpirkšanas programmu.

Francijas luksusa preču milža "Kering" akcijas cena pieauga par 6%, neraugoties uz gada apgrozījuma un peļņas samazināšanos, kompānijai pārfokusējot savu biznesu ap savu galveno zīmolu "Gucci".

Komentāri

Pievienot komentāru
Pakalpojumi

Beitāns pret Ozolu - konflikts ar valsts iestādi izputina uzņēmumu

Jānis Goldbergs, 05.12.2018

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aerodium saistītais uzņēmums Gaisa sporta sertifikācijas centrs (GSSC) vairs nepastāv. Par Eiropas Savienības un valsts atbalsta līdzekļiem būvētais gaisa tunelis Jelgavā pārdots izsolē, jo Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) uzsāka tiesvedību. Augstākajā tiesā šā gada 17. oktobrī LIAA prāvu zaudēja bez pārsūdzības iespējām.

Par sešus gadus ilgo tiesāšanos ar LIAA, tās sekām un savu viedokli par aģentūras direktoru Andri Ozolu intervijā Dienas Biznesam stāsta viens no Aerodium īpašniekiem – Ivars Beitāns.

Kā sākās Aerodium, un kad uzrakstījāt projektu LIAA par gaisa tuneļa būvniecību Jelgavā?

Aerodium sākās 2005. gadā. Mēs bijām tie, kas nopirka no Kanādas ražotājiem – Aerodium Canada – pirmo tuneli. Uzbūvējām to Siguldā, pēc tam nopirkām otro tuneli, palaidām olimpiādē. 2007. gadā atnāca pie mums ļaudis, kuri izstrādāja projektus LIAA. Tā arī piedāvāja, ka ir viens projekts, kurā bija plānots tunelis. Viņiem tajā brīdī jau bija atrasts ģenerāluzņēmējs, vajadzēja atrast tehnoloģijas ražotāju. Es piedāvāju šo darbu uzticēt kanādiešu uzņēmumam. Lidošanas centru projekti, vienkāršoti runājot, sastāv no tuneļa tehnoloģijas un no ēkas. Projekta rakstītāji piekrita, ka Aerodium Canada ir labs potenciālais tehnoloģijas piegādātājs. Kanādieši arī piedāvāja tobrīd ļoti inovatīvu risinājumu – tuneli, kuru var ātri nojaukt un uzlikt citā vietā. Tehnoloģiju varēja darbināt trijos dažādos veidos – gan kā atvērto variantu, gan kā daļēji slēgtu, gan kā pilnībā slēgtu iekārtu. Tādu, kā to paredzēja konkrētais projekts, mēs to arī nopirkām no Kanādas. GSSC man bija 37% no daļām. Es piedalījos uzņēmuma vadībā, bet nebiju ne vienīgais, ne arī lielākais akcionārs, kas bija valdē. 2008. gadā mēs tuneli bijām uzstādījuši un pabeiguši.

Komentāri

Pievienot komentāru
Politika

Disney vadītājs: Hitlers būtu bijis sajūsmā par sociālajiem medijiem

LETA--AFP, 12.04.2019

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānijas «Disney» vadītājs Bobs Aigers Simona Vīzentāla centra organizētās pusdienās norādījis, ka nacistiskās Vācijas līderis Ādolfs Hitlers būtu bijis sajūsmā par sociālajiem medijiem kā instrumentu ekstrēmistu propagandas izplatīšanai.

Vēršoties pie ASV politiķiem, Aigers aicināja viņus neļauties naidam pirms 2020.gadā gaidāmajām prezidenta vēlēšanām.

«Naids un dusmas velk mūs pretī bezdibenim. Sevišķi mūsu politikā pašreiz dominē necieņa,» norādīja «Disney» vadītājs.

«Hitleram būtu patikuši sociālie mediji. Tas ir visspēcīgākais mārketinga instruments, uz kādu ekstrēmists jebkad būtu varējis cerēt,» sacīja Aigers, piebilstot, ka sociālie mediji dod iespēju ļaunumam nomedīt zudušās dvēseles.

Viņš uzsvēra, ka politiskās debates ir iespējamas, neuzbrūkot cilvēkiem.

«Es vēlos redzēt vīziju, kas būtu gana plaša, lai iekļautu visus,» paziņoja Aigers.

Nākamās prezidenta vēlēšanas ASV paredzētas 2020.gada novembrī un drīzumā sāksies arī priekšvēlēšanu kampaņas.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

60 pēdas jeb aptuveni 18 metrus plats zemes iegruvums izveidojies netālu no Walt Disney World atrakciju parka Floridā, liekot viesu namā dzīvojošajiem glābties no iegruvuma, kas «aprija» ēku vien pāris minūšu laikā. Viena no trīs stāvu mājām, zem kuras izveidojās iegruvums, sabruka, bet otra lēnām ieslīdēja zemē, raksta CNN.

Atpūtas vietas Summer Bay Resort apmeklētājiem bija vien dažas minūtes laika, lai izglābtos, atsaucoties uz aculiecinieku stāstīto, ziņo medijs. Piemēram, kāds pāris un viņu zīdainis izglābušies no nogruvuma, izlecot pa logu. Daudzi viesi nepaguva pirms ēkas pamešanas paņemt savas mantas, kas iegruva zemē līdz ar namu, raksta CNN.

Aculiecinieki stāsta, ka pirms ēkas iegruvušas zemē, viņi dzirdēja skaļus trokšņus un logu krakšķēšanu. Kopumā ēkās, ko «apēda zeme», atradās aptuveni 35 cilvēki, un amatpersonas norāda, ka visi viesi tika evakuēti pirms sagruva pirmais nams.

Iegruvuma dziļums ir aptuveni 4,5 metri. Summer Bay Resort atrodas aptuveni desmit minūšu gājiena attālumā no Walt Disney World atrakciju parka.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto stāsts

Apzināti uzņēmumi ar labāko reputāciju pasaulē

Gunta Kursiša, 23.04.2014

1. The Walt Disney Comnpany

Saskaņā ar patērētāju aptaujas rezultātiem, kompānija tiek uzskatīta arī par labāko «korporatīvo pilsoni».

Ekrānšāviņš: thewaltdisneycompany.com

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Reputācijas institūts (Reputation Institute) un žurnāls Forbes publicējis ikgadējo uzņēmumu reputācijas pētījumu «Global RepTrak».

Šogad uzvarētāja godu dala The Walt Disney Company un tehnoloģiju kompānija Google. Pasaules uzņēmumu TOP 10 aplūkojiet galerijā augstāk! To vidū atrodams gan automašīnu ražotājs, gan rotaļlietu un tehnoloģiju kompānijas.

Lai izveidotu pasaules uzņēmumu reputācijas topu, kopumā 15 lielākajos pasaules tirgos tika veiktas vairāk nekā 55 tūkstošu patērētāju intervijas. Līdztekus secinājumiem par labāko reputāciju pētījuma autori noteikuši, piemēram, kura kompānija tiek uzskatīta par inovatīvāko, kura, pēc patērētāju domām, uzrādījusi iespaidīgākos finanšu rezultātus utt.

Savukārt atsevišķi Eiropā par uzņēmumu ar labāko reputāciju tiek uzskatīts japāņu Sony; otrajā vietā atrodams Samsung; trešajā - BMW; ceturtajā - Volkswagen, bet piekto vietu dala Rolex un Walt Disney.

Komentāri

Pievienot komentāru
Pasaulē

Disney formāli atsauc Miramax pārņemšanas sarunas ar tās dibinātājiem

Lelde Petrāne, 25.05.2010

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Walt Disney Co. pirmdien formāli izbeigusi sarunas ar Hārviju Veinšteinu un Bobu Veinšteinu par Miramax Films atpirkšanu, atsaucoties uz šīm sarunām tuvu stāvošu cilvēku sniegto informāciju, vēsta The Wall Street Journal.

Par to, ka sarunas nevedas, tika baumots jau pagājušajā nedēļā.

Sarunu ar Veinšteiniem pārtraukšana varētu pavērt ceļu citu brāļu - miljardieru Toma Gora un Aleka Gora - piedāvājumam.

Veinšteinu 625 miljonu ASV dolāru vērto piedāvājumu galvenokārt atbalstīja Losandželosas miljardieris Rons Burkle. Informācijas avoti stāstījuši, ka gavenais iemesls, kādēļ sarunas nav turpinātas, bijusi piedāvājuma sarežģītā struktūra.

Brāļi Veinšteini Miramax dibināja 1979.gadā un 1993.gadā to pārdeva Disney par 80 miljoniem ASV dolāru.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Disney klasiskā multfilma Bambi ir kļuvusi par līderi ASV mājas video pārdošanas topos, vēsta Reuters.

1942. gada animācijas klasika Bambi ir ieguvusi uzlabotu izskatu un pieejama Blu-ray diskos.

Pēc tās debijas Bambi uzreiz iekļuva pirmajā vietā gan Nielsen VideoScan DVD topā gan arī kā sešās nedēļās visvairāk pārdotā Blu-ray disku filma.

Disney multfilmu ir izlaidis dubultdisku pakā – uzlabotā Bambi ir pieejama gan DVD formātā, gan arī Blu-ray.

Lai arī Bambi nav ticis izrādīts kinoteātros kopš 1988. gada, tā ir pārspējusi visus pašreiz izrādītos hītus, ieskaitot Burlesque un Faster.

Multfilma Bambi ir par jaunu briedi, kas aug viens pats mežā pēc tam, kad nekrietni mednieki nošauj tā māti.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Walt Disney Co. kā preču zīmi vēlas reģistrēt vārdus Seal Team 6, vēsta Associated Press. Seal Team 6, kas šajā mēnesī Pakistānā nogalināja teroristu līderi Osamu bin Ladenu, ir ASV spēku elites vienība, kas cieši sadarbojas ar CIP.

Trīs pieteikumi, kurus Disney Enterprises Inc. ASV Patentu un preču zīmju birojam iesniegusi 3.maijā - nākamajā dienā pēc reida - liecina par nodomu izmantot preču zīmi vairākiem produktiem, ieskaitot izklaides un izglītības pakalpojumus, apģērbu, rotaļlietas, spēles un Ziemassvētku zeķes.

Kā vēstīts, maija sākumā ASV spēki Pakistānā nogalināja Al-Qaeda līderi Osamu bin Ladenu. Al-Qaeda līderis tika nogalināts operācijā ārpus Pakistānas galvaspilsētas Islāmābādas. Bin Ladens atbilstoši apsūdzībām ir saistīts ar daudziem terora aktiem, tai skaitā uzbrukumiem Ņujorkai un Vašingtonai 2001.gada 11. septembrī.

Komentāri

Pievienot komentāru

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Desmitiem tūkstoši Holivudas aktieru piektdien sāks streiku, praktiski apturot milzīgās kino un televīzijas nozares darbību.

Ekrāna aktieru ģilde (SAG-AFTRA) paziņoja par streiku pēc tam, kad aktieru sarunas ar studijām par viņu prasībām saistībā ar atalgojuma samazināšanos un mākslīgā intelekta radītajiem draudiem beidzās bez vienošanās.

"Šis ir vēstures mirklis, patiesības mirklis - ja mēs tieši tagad nerīkosimies ar lepnumu un pārliecību, tad mēs visi būsim nelaimē," preses konferencē paziņoja SAG-AFTRA prezidente Frana Drešere pēc valdes vienprātīga balsojuma par streiku.

Streiks oficiāli sāksies piektdien plkst.10 pēc Latvijas laika, un tajā aktieri pievienosies scenāristiem, sākot pirmo Holivudas "dubultstreiku" kopš 1960.gada.

Scenāristi jau kopš 2.maija protestē pie "Disney", "Netflix" un citu studiju galvenajiem birojiem, piedaloties līdz šim ilgākajā un plašākajā streikā, ko rīko ASV Scenāristu ģilde.

Komentāri

Pievienot komentāru
Foto

FOTO: Disney atklāj 5,5 miljardus dolāru vērto atrakciju parku Ķīnā

Zane Atlāce - Bistere, 16.06.2016

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Kompānija Disney ceturtdien, 16.jūnijā atklājusi pirmo atrakciju parku Ķīnas kontinentālajā daļā, kura izveidē investēti 5,5 miljardi ASV dolāru, vēsta Reuters.

Šanhajā atklātais3,9 kvadrātkilometru plašais atrakciju parks ir sestais Disney parks pasaulē. Spītējot lietum, rindā pie ieejas drūzmējās tūkstošiem inetersentu.

Ieejas biļetes cenas svārstās no 499 juaņām (67 eiro) pieprasītākajos periodos līdz 370 juaņām (50 eiro).

Komentāri

Pievienot komentāru
Tirdzniecība un pakalpojumi

Par gada lielāko izgāšanos mārketinga jomā atzīti astoņgadīgu meiteņu peldkostīmi

Jānis Rancāns, 30.12.2011

Jaunākais izdevums

Dalies ar šo rakstu

Aizejošā gada lielākās mārketinga izgāšanās bijuši peldkostīmi astoņgadīgām meitenēm ar krūšu palielināšanas efektu, RIM nesekmīgais mēģinājums ielauzties planšetdatoru tirgū, kā arī Disney plāns izveidot nākamo 3D grāvēju.

2011. gada mārketinga lielākās izgāšanās apkopojusi vietne Daily Finance.

Šā gada martā apģērba ražošanas kompānija Abercrombie & Fitch laida klajā peldkostīmu līniju meitenēm Ashley. Peldkostīma augšdaļai bija iestrādāts push up efekts (krūšu apmēra palielināšana). Peldkostīms tika piedāvāts meitenēm vecumā no astoņiem līdz 14 gadiem.

Kompānijas izveidotais peldkostīms saskārās ar spēcīgu vecāku grupu un bērnu attīstības ekspertu kritiku. Vēlāk apģērba ražotājam nācās mainīt rekomendējošo vecumu.

Septembrī kompānija Netflix paziņoja, ka nodalīs savu tiešsaistes video servisu un DVD piegādes pakalpojumu. Tiešsaistes video vajadzēja turpināt strādāt, izmantojot Netflix zīmolu, savukārt DVD piegādēm tiktu izmantots jaunradīts zīmols Qwikster.

Komentāri

Pievienot komentāru