Izskatīšanai Saeimas komisijās ceturtdien tika nodots Priekšvēlēšanu aģitācijas likuma projekts, kas regulēs bezmaksas aģitāciju, priekšvēlēšanu aģitācijas izvietošanu un slēptās politiskās reklāmas pazīmes. Likumprojektu izstrādājusi Saeimas Valsts pārvaldes un pašvaldību lietu komisija. Tā sagatavošanā līdzdarbojies Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs un sabiedriski politiskais centrs Providus. Likumā tiek plānots noteikt, ka priekšvēlēšanu aģitācijas periods sākas 90 dienas pirms Saeimas, Eiropas Parlamenta vai pašvaldību vēlēšanām un beidzas vienu dienu pirms vēlēšanām. Likumprojektā ir definētas gan priekšvēlēšanu aģitācijas, gan slēptās priekšvēlēšanu aģitācijas pazīmes. Piemēram, par priekšvēlēšanu aģitācijas pazīmi likuma izpratnē tiks uzskatīta vizuāla vai tekstuāla norāde uz kāda pasākuma sponsorēšanu vai atbalstīšanu no politisko organizāciju līdzekļiem, bet par slēptās priekšvēlēšanu aģitācijas pazīmi — deputāta kandidāta pieminēšana bez acīmredzama iemesla, veidojot pseidonotikumus, lai deputāta kandidātam būtu iespēja parādīties medijā, vai izmantojot deputāta kandidātu kā vienīgo komentētāju. Likumprojekts nosaka, ka priekšvēlēšanu aģitācijai jābūt viegli identificējamai un skaidri nodalītai no citām masu saziņas līdzekļa daļām un reklāmām ar vārdiem «Apmaksāta priekšvēlēšanu aģitācija» un jānorāda, kura politiskā organizācija vai deputāta kandidāts šo aģitāciju ir apmaksājis. Personām, kas politiskajām organizācijām sniedz reklāmas pakalpojumus, šo reklāmas pakalpojumu vērtība jānosaka saskaņā ar attiecīgā pakalpojuma tirgus vērtību.