Deutsche Post DHL vadītājs: Tuvākajos mēnešos plānojam veikt investīcijas Latvijā 

Atbraucu pateikt paldies, sarunā ar DB norāda Deutsche Post DHL (DPDHL) vadītājs Franks Apels.

Egons Mudulis, 28.2.2017
1/6

Franks Apels

Foto: Ieva Čīka/LETA

Fragments no intervijas:

Kāpēc atbraucāt uz Latviju? Droši vien ir kāds svarīgs iemesls.

Nē. (Smejas)

Tam ir grūti noticēt. Tiešām ar premjeru netikāties?

Es ierados, jo vēlējos izrādīt pateicību kompānijas darbiniekiem par viņu ieguldījumu. Kaut arī mūsu gada ienākumi šeit, Latvijā, ir mazāki nekā vienas dienas ienākumi Vācijā, šis uzņēmums ir ļoti svarīgs. 150 darbinieki šeit ir tikpat svarīgi kā 200 tūkst. Vācijā. Katru gadu apmeklēju valstis, kurās neesmu bijis, jo uzskatu, ka ir svarīgi novērtēt tajās paveikto un pateikt paldies par ieguldījumu kompānijas darbā. Ar premjeru gan netikos un nezinu, vai viņš maz bija par manu vizīti informēts.

Kādas ir DPDHL lielākās investīcijas un projekti?

Tuvākajos mēnešos plānojam veikt investīcijas Latvijā, paplašinot šeit savu darbību.

Vai runa ir par jauno loģistikas ēku?

Jā. Tās būs nozīmīgas saistības pret šo tirgu, jo esam ļoti apmierināti ar attīstību, biznesam šeit strauji augot. Runājot par globālo arēnu, mums nav tādu investīciju kā autobūves vai IT sektorā, un mēs sekojam saviem klientiem. Pērn esam ieguldījuši teju vienu miljardu eiro šķirošanas jaudu palielināšanā, atvēruši jaunas noliktavas, paplašinājuši darbību, izveidojuši arī savu piegādes elektromobili. To ražo jaunizveidots uzņēmums (StreetScooter), ko iegādājāmies. Esam saražojuši 2000 šādu furgonu paku piegādei. Iespējams, šogad saražosim līdz pat 10 tūkst. šādu elektromobiļu.

Visu interviju Politiķiem pietiek izdarīt trīs lietas lasiet 28. februāra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Traumatiskā vēsture Latvijā ir radījusi pateicīgus apstākļus finanšu tehnoloģiju attīstībai,...

Piekto reizi pasaules čempionātā triumfējušais skeletonists Martins Dukurs Rīgā atgriezās...

Latviešu Arvja Bērziņa un Agneses Rozītes radīts luksus tenisa rakešu zīmols Bijou...

Šajā gadā vidējais atalgojums palielināsies tikpat strauji vai straujāk nekā pērn, uzskata...

2016. gadā mēneša vidējā bruto darba samaksa valstī bija 859 eiro, liecina...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

SIA Veselības centrs 4 Baltijas Vēnu klīnikas attīstībā šogad plānots investēt līdz...

Investējot vairāk nekā 550 000 eiro, Rīgas Stradiņa universitātes (RSU) Stomatoloģijas institūtā...

Lietuvas kompānija Stova, kas ar UniPark zīmolu sniedz automašīnu stāvvietu pakalpojumus,...

PPP modeļa ievešana atkritumu apsaimniekošanā Rīgā uz 20 gadiem, var likt konsolidēties...

Igaunijas iekšlietu ministrs Andress Anvelts vēlas izveidot automātisku sistēmu, lai reģistrētu...

Starptautiskajā gidu dienā 21.februārī  Rātslaukumā Rīgas gidi rīkos protesta zibakciju...

Sākot ar šā gada februāri, Action Global Communications biroji visā pasaulē pāriet...

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs (PTAC) uzsācis pārbaudi par telekomunikāciju kompānijas...

Lielākā daļa restorānu produktus iepērk gan no vietējiem ražotājiem un piegādātājiem, gan...

2016. gadā Latvijas tūristu mītnēs apkalpoti 2,3 miljoni viesu, kas ir par...