Diļļu bizness izrādījies neveiksmīgs 

Pārvadātāju bizness ir cilvēku bizness. Tajā nekonkurē ar produktu, bet personīgām attiecībām, labu servisu un iepriekšējo gadu darba pieredzi

Linda Zalāne, 22.9.2016
1/9

Foto: Ieva Makare/LETA

Tā DB saka SIA VV Line valdes loceklis Lauris Valainis. SIA VV Line pēdējos gados ir izdevies būtiski kāpināt apgrozījumu – no 0,36 milj. eiro 2012. gadā līdz 1,76 milj. eiro 2015. gadā, kas ļāvis tam iekļūt laikraksta Dienas Bizness un Lursoft veidotajā strauji augošu uzņēmumu jeb Gazeļu sarakstā. «Šogad plānotais apgrozījuma kāpums ir 20% apmērā, salīdzinot ar pagājušo gadu. Tas būs uz vietējā tirgus rēķina, jo transporta uzņēmumi ir sākuši iegādāties ļoti specifiskus, ļoti šaura segmenta transporta līdzekļus un to piekabes, kas ir ļoti dārgi. Par spīti nestabilai tirgus situācijai transporta kompānijas ir sākušas riskēt un meklē jaunus eksporta tirgus,» raksturo L. Valainis.

Uzņēmums kopš tā dibināšanas līdz 2013. gadam ar komerctransporta, piekabju un rezerves daļu tirdzniecību nenodarbojās, tā bizness bija diļļu imports no Gruzijas. «Šis bizness nebija veiksmīgs. Izdomājām, ka vajag darīt to, ko patiesi protam – tirgot komerctransporta piekabes. Gan man, gan Laurim šajā darbā bija vairāk nekā 15 gadu pieredze, esam strādājuši šīs nozares uzņēmumos,» stāsta SIA VV Line valdes loceklis Vladimirs Lapins.

2013. gadā VV Line kļuva par puspiekabju ražotāja Kässbohrer Fahrzeugwerke GmbH oficiālo pārstāvi Latvijā, Lietuvā un Igaunijā. Katrā Baltijas valstī ir nodibināts savs uzņēmums, bet visos tiek piekopts vienots darbības stils. Latvijā atrodas centrālais birojs un darbs, kas tiek veikts Igaunijā vai Lietuvā, tiek koordinēts no Latvijas.

Visu rakstu Vienā laivā ar pārvadātājiem lasiet 22. septembra laikrakstā Dienas Bizness.

Tevi varētu interesēt

Jauna svinību vieta karstākajā slavas saulītē gozējas pirmo gadu pēc atklāšanas, tad...

Kūdras substrāta ražotājs SIA Pindstrup Latvia, investējot 5 miljonus eiro, Baložos izveidojis...

Līdzīgi kā citur pasaulē, arī Latvijā finanšu tehnoloģijas ir pievilcīga joma, kur...

Ēnu ekonomikas apkarošanai ir jākļūst par valsts prioritāti Nr. 1, valsts iestādēm...

Viedpalīgs Ernest ir vairākas ierīces un mobilā lietotne, kas ļauj iedarbināt mašīnu...

Nepalaid garām

Ja valsts eksperts apgalvo, ka šķeldu ceļa uzturēšana izmaksās 10 miljonus nākamo...

Eiropas Savienības prioritātes ir mainījušās. Tuvākajā laikā var sākt mainīties Eiropas ekonomiskie...

Igauņi pirmie pārgāja uz dabasgāzes izmantošanu sabiedriskajā transportā un Tallinā gandrīz...

"Dienas Bizness" sadarbībā ar "Lursoft" ik gadu izdod zīmola izdevumu "TOP 500",...

No šīs sadaļas

Jauna ritošā sastāva trūkums nav vienīgais Pasažieru vilciena izaicinājums nākotnē, ceturtdien...

Turkmenistānas galvaspilsētā Ašgabatā atklāta jauna starptautiskā lidosta, kuras jumts...

Zemo izmaksu lidsabiedrība Ryanair informējusi, ka Grieķijas valdība ignorējusi tās mēģinājumus...

AS Pasažieru vilciens pieņēmis ekspluatācijā pēdējo no sešiem modernizētajiem dīzeļvilcieniem,...

If Apdrošināšanā pirmdien vērsušies vairāki ceļojumu apdrošināšanas...

Garantijas laiks tapai, kura pagaidām neskaidru iemeslu dēļ sestdien lūzusi airBaltic lidmašīnas...

Ķīnas kravu piegāde caur Latviju var būt efektīvāka nekā caur Vāciju...

Saistībā ar 17.septembrī aviokompānijas airBaltic lidmašīnas Bombardier Q400 nosēšanos...

Lidsabiedrība airBaltic informē, ka šodien, 17.septembrī, tehnisku iemeslu dēļ, tās reiss...

Latvijas-Baltkrievijas Starpvaldību komisijas (SVK) Transporta grupa ceturtdien vienojās par ciešu...