Dzirkstošais vīns Rīgas Dīva, ko Latvijas balzams ražošanā ieviesa šogad, kļuvis par pieprasītu produktu, tajā skaitā eksotiskās valstīs.
Par to informē Latvijas balzama zīmolu direktors Valters Kaže. Pēc viņa teiktā, «Dīva aizgāja uz urrā» un interese par šo ir pat Karību salās. Ja abu pušu sadarbība izdosies, tad šis varētu kļūt par tālāko punktu kompānijas eksporta valstu kartē.
Šogad, ieguldot 35 tūkstošus latu, uzņēmums ražošanā ieviesis 18 jaunus produktus, un tieši ar visjaunāko – vidējam segmentam domāto Riga Black Vodka – kompānijai saistās lieli plāni. Jaunais produkts ražots pēc īpašas tehnoloģijas, izmantojot sudrabogles filtrāciju, kurai analoga neesot pat pasaulē. Šis arī būšot izaicinājums konkurentiem un tiek lēsts, ka nākotnē šis produkts varētu aizņemt pat vairāk nekā pusi no degvīna kategorijas apgrozījuma.
Kopumā investīcijas nākamajam gadam plānotas lielākas, nekā šogad, kad kopumā investēti 310 tūkstoši Ls. 2012. gadā balzams ieguldījis jaunās iekārtās Stolichnaya vodka ražošanai, filtrācijas iekārtās un jaunos iepakojuma veidos. Sagaidāms, ka nākamgad Latvijas balzams kļūs ambiciozāks eksporta tirgos.
Kopumā šā gada pirmajos deviņos mēnešos uzņēmums strādājis ar 50,3 miljonu Ls apgrozījumu, kas ir par 8 % vairāk, nekā attiecīgajā laikaposmā pērn.